Shalom!
Niin totta kuin Jehova elää vuonna 2013 ilmaisi Herra Zebaot erään kirouksen Vanhaa Maailmaa koskevan.
Menköön vanhan maailman asukkaat kaikki ikuiseen celibaattiin minua lukuun ottamatta.
Tänään Luin raamatusta Jeremian kirjaa ja päättelen sen perusteella meidän elävän Jeremian kirjan 16. Luvun varoituksen varjostamana.
Hän joka tuntee Jeremian kirjaa lukekoon kaiken siitä kuitenkin. Itse Luin Jeremia 1-21 tänään.
Lukemani perusteella toivon Jumalan armahtavan Israelia ja purkavan ainakin pahimmat kiroukset. Siunausta teille toivoen.
Shalom!
Herra zebaotin ilmaisema Eräs kirous!
2
78
Vastaukset
- Anonyymi
Jos koko maailma on celibaatissa, silloin olet sinäkin celibaatissa. Eihän sulle riitä anticelibaatti toveria.
- Anonyymi
Shalom!
Uusi maailma eli Amerikka ja myös Paratiisia on pidettävä uutena maailmana eivät ole ikuisessa celibaatissa vaan vain Vanha maailma.
Mutta Herra Zebaot kirotessaan toimi toivoakseni ennalta kaiken tietämisen valossa.
Ehkä on olemassa suunnitelmia taivaassa, joista emme tiedä mitään.
Ehkä jopa on vireillä yhteys paratiisiin tai Imaami Mahdin ja Profeetta Isan tulemus. Ehkä Karitsa ja 144000 tai itse Jehova?
En tiedä miksi tuo kirous. Kiroukseksi se on tarkoitettu eikä sanaksi ja tuskin sitä kovin monet noudattaa.
Kuitenkin se on johtava Ehkä ikuiseen sotaan Amerikan ja Vanhan Maailman välillä?
Shalom!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 285380
- 1601814
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551476Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141304Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike231164- 931114
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.711058viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101023Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan36893- 38875