Shalom!
Niin totta kuin Jehova elää vuonna 2013 ilmaisi Herra Zebaot erään kirouksen Vanhaa Maailmaa koskevan.
Menköön vanhan maailman asukkaat kaikki ikuiseen celibaattiin minua lukuun ottamatta.
Tänään Luin raamatusta Jeremian kirjaa ja päättelen sen perusteella meidän elävän Jeremian kirjan 16. Luvun varoituksen varjostamana.
Hän joka tuntee Jeremian kirjaa lukekoon kaiken siitä kuitenkin. Itse Luin Jeremia 1-21 tänään.
Lukemani perusteella toivon Jumalan armahtavan Israelia ja purkavan ainakin pahimmat kiroukset. Siunausta teille toivoen.
Shalom!
Herra zebaotin ilmaisema Eräs kirous!
2
157
Vastaukset 2
- Anonyymi
Jos koko maailma on celibaatissa, silloin olet sinäkin celibaatissa. Eihän sulle riitä anticelibaatti toveria.
- Anonyymi
Shalom!
Uusi maailma eli Amerikka ja myös Paratiisia on pidettävä uutena maailmana eivät ole ikuisessa celibaatissa vaan vain Vanha maailma.
Mutta Herra Zebaot kirotessaan toimi toivoakseni ennalta kaiken tietämisen valossa.
Ehkä on olemassa suunnitelmia taivaassa, joista emme tiedä mitään.
Ehkä jopa on vireillä yhteys paratiisiin tai Imaami Mahdin ja Profeetta Isan tulemus. Ehkä Karitsa ja 144000 tai itse Jehova?
En tiedä miksi tuo kirous. Kiroukseksi se on tarkoitettu eikä sanaksi ja tuskin sitä kovin monet noudattaa.
Kuitenkin se on johtava Ehkä ikuiseen sotaan Amerikan ja Vanhan Maailman välillä?
Shalom!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j761089- 42794
Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden229672- 45518
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.34512- 23478
Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️71476Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga47468Ihan pikku vinkki
Kannattaa tallentaa kaikki mitä sen naisen kanssa puhuu ettei tule hankaluuksia myöhemmin52419- 18414