On päivä uus, aina uus mahdollisuus. ☕🤴
Sunnuntai huomenta
33
86
Vastaukset
Olisitpa herännyt vierelläni. 🫂
- Anonyymi
Lähes kristillistä.
- Anonyymi
Huomenta ☕🕊 tänään enkelien päivänä 🐔
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Hyvää huomenta. ☕
Miksiköhän jokut täällä häiriköi sinun ketjussa!!🐔
Anonyymi kirjoitti:
Miksiköhän jokut täällä häiriköi sinun ketjussa!!🐔
No sen kun tietäisi. Ihan pimee on tuo yksi. Sietäisi saada bannit.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Hyvää huomenta. ☕
No hyvää päivää PalstaRinssille täältä auringosta, jostain.
Anonyymi kirjoitti:
No hyvää päivää PalstaRinssille täältä auringosta, jostain.
Hyvää päivää. Täällä ei aurinko paista ollenkaan tänään. Toivotuksesi oli aurinkoinen. ☀️☁️☁️☁️
- Anonyymi
Nallen alter ego
- Anonyymi
Morgen palstarinssi naisten hurmaaja. 👵
- Anonyymi
Näinhän se on. Optimistisuus on hyve ja se innostaa myös muita.
Missähän neito kulta on? ⚜️
- Anonyymi
Voitko edes vaihtaa tuota profiilikuvaasi? Tulee joku lapsi mieleen.
Mukavaa sunnuntaita n neidolle kaunoiselle. Ja muillekin. 🤭😊
- Anonyymi
Ihanaa m=lihonnut n 🤭
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa m=lihonnut n 🤭
What? Haluan kyllä nähdä, miltä näyttää, jos yhtään lihonnut on. On varaa lihotakin. 🤭
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
What? Haluan kyllä nähdä, miltä näyttää, jos yhtään lihonnut on. On varaa lihotakin. 🤭
Olen se mukavaa sunnuntaita muillekin, kirjaimille 🤭ja olen m nainen...ja saatan käyttää myös TI tästä eteenpäin...🐔
Anonyymi kirjoitti:
Olen se mukavaa sunnuntaita muillekin, kirjaimille 🤭ja olen m nainen...ja saatan käyttää myös TI tästä eteenpäin...🐔
Ok, siis oletko kaipaamani nainen, vaiko miten tuli ymmärtää tämä vainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa m=lihonnut n 🤭
Oiskohan m raskaana..? Whaaaaat....
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Ok, siis oletko kaipaamani nainen, vaiko miten tuli ymmärtää tämä vainen?
TI1381 olen nyt, oikeasti olen m kirjaimella alkava n. 🐔
- Anonyymi
Hyvää huomenta😻
- Anonyymi
Sinä se uskot täällä kaiken mitä sanotaan. Entä jos se N haluaa että otat häneen yhteyttä? Ottaisitko minuun yhteyttä?
En minä kaikkeen usko. Päinvastoin, olen hyvin arka sen jälkeen mitä vuoden vaihteessa sattui, kun yhteyttä menin ottamaan. Siksi toivoisin, että yhteyttä ottaa hän, jos vaan haluaisi.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
En minä kaikkeen usko. Päinvastoin, olen hyvin arka sen jälkeen mitä vuoden vaihteessa sattui, kun yhteyttä menin ottamaan. Siksi toivoisin, että yhteyttä ottaa hän, jos vaan haluaisi.
Entä jos ottaisit yhteyttä? Siinä näkisit kaipaako se N sinua vai ei. Täällä kun kyselet sitä koko ajan eikä kukaan vastaa mitään niihin.
Anonyymi kirjoitti:
Entä jos ottaisit yhteyttä? Siinä näkisit kaipaako se N sinua vai ei. Täällä kun kyselet sitä koko ajan eikä kukaan vastaa mitään niihin.
Eipä pysty, kun ei ole hänelle numeroa, eikä somen kauttakaan yhteyttä. En tiedä missä hän liikkuu milloinkin. Ok... Minun täytyy varmaan luovuttaa.
Yksipuolinen rakastuminen on kyllä karuinta ikinä. Huomenna uusi viikko ja työelämä. Hyvää yötä.
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1286978Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631624284Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen523426Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4903054Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2892038Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361703Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201601- 911543
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1751451Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151406