Kello aamulla jo melkein kuusi eikä palkka ole vieläkään tilillä. Millaista pankkipalvelua tämä oikein on. Palkka pitää olla tilillä maksupäivänä vuorokauden vaihtuessa ei niinkuin se olikin ennen. Nyt saa odottaa jossain maailman kolkassa että tuleeko se se suoritus tilille vai ei. Nordea on matkailijalle huono valinta.
Vastaukset 4
- Anonyymi
Kyllä kello kuusi on jo liian myöhäinen aika, palkka pitäisi olla nostettavissa jo paljon aikaisemmin.
Huonoa palvelua. - Anonyymi
Ei myöskään eläke ollut vielä kuudelta tänä aamuna tilillä,
- Anonyymi
korjaantuuko se asia sillä että valitat täällä väärällä palstalla?
vaihda pankkia jos ei miellytä - Anonyymi
Kunnon ihmiset nukkuvat kello 6. Mistä tiedät, että on nimenomaan jonkin tietyn pankin vika, että tilillesi ei ole tullut rahaa johonkin ajankohtaan mennessä?
Onko Nordea työnantajasi ja siis palkanmaksajasi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.105807En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493