Ostin sakalta auton mikä olikin ajokiellossa no saka lupasi korjata auton kun olin perumassa kaupat.auto ei tullut kuntoon korjauksesta huolimatta vuosi edelleen öljyä auto meni takaisin ja todettiin et vuotaa edelleen ja sovittiin uusi aika ja autolla voisi myös ajaa sen aikaa. No vein auton sovittuun korjaukseen ja sieltä löytyikin et myös turbo on rikki mitä saka sit ei enään suostunut korvaamaan vedoten et auto oli tullut mukamas ekalla kerralla kuntoon ja olin ajanut vain 2000 km kokoaikana no maksoin sitten itse turbon et sain auton korjaamolta pois reilu 2000€!!!eli jos ostatte auton sakalta ni viekää se autotohtorille itse ei autoliikkeen!!nyt asia on kuluttaja-asiamiehellä.enpä olis uskonut et noin iso autoliike kusettaa oikein kunnolla,onneksi oli rahaa lunastaa auto se ei kaikilla ole mahdollista.auto myyjä nauroi vielä puhelimessa et voi voi
Saka kusettaa kunnolla
6
920
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos vinkistä pidin sakaa myös rehellisenä liikkeenä
- Anonyymi
Eikö sakalla ole nuoria pikkujuppeja myyjinä mitkä ei tiedä autoista mitään luvataan vaikka kuu taivaalta et saa vaan kaupat!!
- Anonyymi
Eihän ne edes tiedä et autossa on neljä pyörää
- Anonyymi
Hei! Kertomasi perusteella tilanteessa ei ole toimittu yrityksemme ohjeistusten mukaan. Lähettäisitkö tarkemman kuvauksen tapahtuneesta minulle sähköpostilla [email protected], niin selvitetään tapahtuneen taustat.
Terveisin Olli Pietiläinen
Myyntijohtaja, Saka - Anonyymi
Ikävä tapaus, mutta jos koulussa olisit oppinut kirjoittamaan, käyttämään välimerkkejä ja vaikkapa vain kappalejakoa, niin palstan lukijoilla kenties olisi mahdollista päästä selville, mitä tarkoitat!
Ulosantia, kirjallista tai suullista pidetään yleensä henkilön "käyntikorttina", mutta ilmaisu ei liene tuttu.
Jos kirjoitit Kuluttaja-asiamiehelle, virkaa hoitaa muuten nykyään nainen, niin yhteydenotto oli turha, sillä hän ei hoida näitä asioita, vaan oikea viranomainen tässä on Kuluttajariitalautakunta. Hän ehkä suotuisassa tapauksessa toimittaa asian edelleen.
Kaiken tämän oppii kyllä peruskoulussa, mikäli seuraa opetusta. - Anonyymi
Melkoinen yhteensattuma. Mulla samat viat. Kone öljyssä ja turbo rikki. Ehdin jo huoltaa omaan laskuun paljon. Korjasivat jotain omaan piikkiin ja sain hiukan hyvitystä. Tuli silti kohtuuttoman kalliiksi koko homma. Ne siis ottaa autoja vaan vastaan ja pesee ne. Ja sitten eteenpäin. Annoin omani vaihdossa. Vaihto tilanteessa eivät edes käyneet katsomassa autoa. Esittivät vaan vain välirahatarjouksen. Menin lankaan... Seurasin mitä tapahtuu vaihdossa antamalleni autolle. Se rapsuteltiin lumen alta ja pestiin. Oli seuraavana päivänä Sakan netissä umpikiiltävänä myynnissä. Myyjä vielä soitti että saako kattoikkunan auki. No eipä saanut. Pelkkä kiinteä panoraamakatto. Se siitä ammattimaisesta autokaupasta. Hyvä SAKA. #saka @saka pASKA. Vain yksi kirjain puuttuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1377689Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381925Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251880- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4839Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33783