Viking line Gabriella

Anonyymi-ap

Sinä järkkäri valkoisessa asussa Viking linen Gabriella laivalla 1.10-3.10. Tuntuu että vilkuiltiin toisiamme ja oli molemminpuolista ihastumista, toivottavasti en kuvittele vain. Mutta jos tunnistat itsesi ja asemasi sen vain sallii vastaa tähän niin katsotaan sitten eteenpäin :) Minä olin ruskeamustatukkainen nainen, "gepardikuvioinen" panta päässä, yökerhossa minulla oli valkoinen laukku jossa mustia täpliä ja liikun minua lyhyemmän blondin kanssa ;) toivottavasti löydän sinut vielä! PS. Toivottavasti et ahdistunut tästä se ei ollut todellakaan tarkoitus.

6

1166

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Gabriellalla vain yksi tunti karaokea/sivu. Vaatikaa vähintää 3 tuntia/sivu.
      Valittakaa jokainen infoon ja johtoryhmään. Tunnissa kerkiää laulaa vain yhden laulun.
      Sensijaan trubadunari laulaa enimmäkseen englanninkielellä b-luokan kappaleita noin 4 tuntia/sivu. Kuka sellasta viittii katsoa.
      Kukaan ei osta juuri juomia silloin.
      Karaoken aikana kaikki ostaa kun jännittää laulaminen.
      Minusta ihan ihme touhua. Kerran valitin laivan infoon asiasta. Sanoin, että kaikki poistuu paikalta kun trubaduunari alkaa laulamaan.
      Siinä ylimielinen nuori mieshenkilö suuttui palautteesta. Hän sanoi, että olemme palkanneet kalliin ammattilaulajan viihdyttämään ihmisiä. Siitä ammattitaidosta olisin toista mieltä. Moni laulaa karaokessa paremmin kun se trubaduunari.
      Valittakaa asiasta hyvät ihmiset, että saamme lisäaikaa karaokeen!!!!

      • Anonyymi

        Ei kukaan jaksa kuunnella sitä alavireistä vonkunaa karaokessa. Jokainen kuvittelee olevansa frank sinatra ja ulosanti kuulostaa siltä kuin olisi hernekeittopäivä armeijassa


    • Anonyymi

      Viihderisteilyt taitaa olla mennyttä aikaa näillä hinnoilla ,ikäloput laivat hki stä kulkee joka toinen pvä ja paikkoja vapaana seuraavaan lähtöönkin eli hiljaista on varmaankin , ainakin hkin päässä. Onkohan enään edes itänaapurin porukkaa jota oli paljon aikaisemmin . Näin meillä ajetan hiljalleen kaikki alas hinnoittelulla ja huonolla tarjonnalla , sääli sinänsä.

    • Anonyymi

      Miltä hän näytti ? Voisin ehkäpä auttaa asiassa 😏

      • Anonyymi

        Ruskea "pystäri" tukka ja järkkäri asu ja komea 🙈 terveisin, aloittaja ❤️


    • Anonyymi

      Se katsoi sua, koska vaikutit rosvolta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1184
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1016
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      50
      701
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      700
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      674
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      660
    8. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      614
    9. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      602
    10. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      35
      585
    Aihe