Viking line Gabriella

Anonyymi-ap

Sinä järkkäri valkoisessa asussa Viking linen Gabriella laivalla 1.10-3.10. Tuntuu että vilkuiltiin toisiamme ja oli molemminpuolista ihastumista, toivottavasti en kuvittele vain. Mutta jos tunnistat itsesi ja asemasi sen vain sallii vastaa tähän niin katsotaan sitten eteenpäin :) Minä olin ruskeamustatukkainen nainen, "gepardikuvioinen" panta päässä, yökerhossa minulla oli valkoinen laukku jossa mustia täpliä ja liikun minua lyhyemmän blondin kanssa ;) toivottavasti löydän sinut vielä! PS. Toivottavasti et ahdistunut tästä se ei ollut todellakaan tarkoitus.

6

1469

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Gabriellalla vain yksi tunti karaokea/sivu. Vaatikaa vähintää 3 tuntia/sivu.
      Valittakaa jokainen infoon ja johtoryhmään. Tunnissa kerkiää laulaa vain yhden laulun.
      Sensijaan trubadunari laulaa enimmäkseen englanninkielellä b-luokan kappaleita noin 4 tuntia/sivu. Kuka sellasta viittii katsoa.
      Kukaan ei osta juuri juomia silloin.
      Karaoken aikana kaikki ostaa kun jännittää laulaminen.
      Minusta ihan ihme touhua. Kerran valitin laivan infoon asiasta. Sanoin, että kaikki poistuu paikalta kun trubaduunari alkaa laulamaan.
      Siinä ylimielinen nuori mieshenkilö suuttui palautteesta. Hän sanoi, että olemme palkanneet kalliin ammattilaulajan viihdyttämään ihmisiä. Siitä ammattitaidosta olisin toista mieltä. Moni laulaa karaokessa paremmin kun se trubaduunari.
      Valittakaa asiasta hyvät ihmiset, että saamme lisäaikaa karaokeen!!!!

• Anonyymi

Ei kukaan jaksa kuunnella sitä alavireistä vonkunaa karaokessa. Jokainen kuvittelee olevansa frank sinatra ja ulosanti kuulostaa siltä kuin olisi hernekeittopäivä armeijassa

• Anonyymi

Viihderisteilyt taitaa olla mennyttä aikaa näillä hinnoilla ,ikäloput laivat hki stä kulkee joka toinen pvä ja paikkoja vapaana seuraavaan lähtöönkin eli hiljaista on varmaankin , ainakin hkin päässä. Onkohan enään edes itänaapurin porukkaa jota oli paljon aikaisemmin . Näin meillä ajetan hiljalleen kaikki alas hinnoittelulla ja huonolla tarjonnalla , sääli sinänsä.

• Anonyymi

Miltä hän näytti ? Voisin ehkäpä auttaa asiassa 😏

• Anonyymi

Ruskea "pystäri" tukka ja järkkäri asu ja komea 🙈 terveisin, aloittaja ❤️

• Anonyymi

Se katsoi sua, koska vaikutit rosvolta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      15
      2940
    2. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      39
      2547
    3. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1413
    4. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1330
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1221
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      40
      969
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      124
      863
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      32
      796
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      27
      645
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      58
      606
    Aihe