Suomen ihanin Tytti -kilpailussa on jäljellä enää kaksi kilpailijaa: Tytti T. ja Tytti Yli-V. Kumpaako äänestät?
Suomen ihanin Tytti
23
195
Vastaukset
- Anonyymi
Ovat siinä vanhemmat osuneet kultasuoneen nimeä valitessaan 🤣🤣🤣
- Anonyymi
tai vanhemmat ovat jo nimeä miettiessään todenneet , ettei tullut ihan täysjärkistä jälkikasvua.
- Anonyymi
Tytit ovat vinksahtaneita.
Anonyymi kirjoitti:
Tytit ovat vinksahtaneita.
Eipäs mennä negatiisisuuteen. Nyt valitaan ihaninta Tyttiä.
- Anonyymi
En tottavie kumpaakaan.
Moni uskoakseni pitää toista Tyttiä toista ihanampana, mutta voihan heitä pitää yhtä ihaninakin.
- Anonyymi
Miksei Tytti Isohookana-Asunmaata saa äänestää.,?
- Anonyymi
Kaikki kolme Tyttiä ovat kuin kummelihahmoja, sukunimeä myöten.
- Anonyymi
Kuka olisi paras Viikari????
- Anonyymi
Voi kaikkia naisparkoja joiden nimi on Tytti! Sääliksi käy kun nimi on vedetty noin pahasti lokaan. Molemmat aivan järkyttäviä tyyppejä!
- Anonyymi
Mielestäni Tytti iso H-kana ei ole niin järkyttävä kuin kaimansa!
Anonyymi kirjoitti:
Mielestäni Tytti iso H-kana ei ole niin järkyttävä kuin kaimansa!
Hän voittaisi fiksuin Tytti -kisan, mutta kun se ei nyt ollut menossa.
- Anonyymi
Pitäisi nähdä bikinikuvat.
Kohtuullinen vaatimus. Tässä Googlen hakutulokset:
https://www.google.com/search?q=bikinikuva Tytti T.&tbm=isch&ved=2ahUKEwjqx8i9vMb6AhVnoosKHRgsALcQ2-cCegQIABAA&oq=bikinikuva Tytti T.&gs_lcp=CgNpbWcQAzoECCMQJ1DJHljJHmCCKGgAcAB4AIABNogBZpIBATKYAQCgAQGqAQtnd3Mtd2l6LWltZ8ABAQ&sclient=img&ei=Nhk8Y-rUB-fErgSY2IC4Cw&bih=864&biw=1443&client=firefox-b-d
https://www.google.com/search?q=bikinikuva Tytti Yli-V.&tbm=isch&ved=2ahUKEwjzj8idvMb6AhVto4sKHbdbD6oQ2-cCegQIABAA&oq=bikinikuva Tytti Yli-V.&gs_lcp=CgNpbWcQAzoECCMQJ1D4KljcYGDSaWgAcAB4AIABNogBiAOSAQE4mAEAoAEBqgELZ3dzLXdpei1pbWfAAQE&sclient=img&ei=8xg8Y7NK7cauBLe3vdAK&bih=864&biw=1443&client=firefox-b-d
- Anonyymi
Onks nää suomalaisia. En usko.
Jos sallittaan, niin väliaikatuloksena kisa vaikuttaa kiinnostavalta ja äärimmäisen tasaväkiseltä.
- Anonyymi
Tytti Tuppurainen on jotensakin seksikäs, se kun riisuu pyöreät lasinsa ja sitten muuta....
- Anonyymi
Vaikea päättää, koska molemmat Tytit ovat niin ihania! Siis tasapeli.
- Anonyymi
2 typerystä joilla kukaan ei tee mitään eikä kukaan heitä tarvitse mihinkään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede21786- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282712- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet117530
