baarissa Prahassa

2000-luvun puolessa välissä Prahalaisessa baarissa istuin kerran. Se oli yksi niistä sadoista aidoista Svejkin baareista siellä.

Poltin sikaria ja kumosin tuoppia. Pöytään istahti varsin näyttävän näköinen nainen. Olin hieman skeptinen kuka hän oli naisiaan?? sitten se tapahtui.

Tutustuessamme kerroin nimeni per erik vokki.

Ja sitten hän sanoi oman nimensä.. KRISTINA SLUTKA. Arvatkaa menikö olut väärään kurkkuun ja ilta päättyi nopeasti.

3

133

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • justiinsa joo. Kyl ihan tossun kärkeen nappasee tollanen Pervokin baarikierros. Prahan yössä tapahtuu. Olutta ja kauniita naisia. Taskun pohjan korunat täytyy laittaa kiertämään . Ei niistä muutoin ole mitään iloa. Viikko huhkittu pajalla. Korunat heti vaan tiskiin. Juhlitaan. Et tainnut sillä kertaa ehtaa saada vaikka hakemalla hait. Aina ei onnista. Ens kerralla sitten. Parempi tuuri. Urquellia meni kait useampi tuoppi putkeen. Svejkin lohtujuomaa.
      Tämä on hyvä biis: Onneksi on taas perjantai. Huomenna on lauantai eli pikkukeskiviikko. Menee ihan päivät sekaisin, Mut ihan sama se. https://www.youtube.com/watch?v=3jFcOB8is4M

      • juu juu juurikin niin kävi. ei oo varaa tommoseen. en mä stadissa baareissa enää pyörikään.ekan kerran kävin kuukausiin junalla pasilassa. triplassa ja triplasti eksyin. on se laitos..tripla meinaan. ei tiedä tasoa.

        tänään juodaan vähän väkevämpii. olut tympii. viinakaupan lasku 32 eukkuu huhh huhh.


      • jeejees kirjoitti:

        juu juu juurikin niin kävi. ei oo varaa tommoseen. en mä stadissa baareissa enää pyörikään.ekan kerran kävin kuukausiin junalla pasilassa. triplassa ja triplasti eksyin. on se laitos..tripla meinaan. ei tiedä tasoa.

        tänään juodaan vähän väkevämpii. olut tympii. viinakaupan lasku 32 eukkuu huhh huhh.

        tänään viinakaupan lasku 29 eukkuu..onkoko järkee vai ei? tosin sherryy ja brändyy jäi vähän vieraille ja jos maalla asuttaisiin niin tontuillekin..ei sille naapurin alkoholisoituneelle helmerille vaan tontuille..tontuille..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6450
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2614
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2190
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      72
      1870
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1651
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1437
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe