Oletteko törmänneet Hybridi-Profeettoihin?

Anonyymi-ap

Ei että mitä ja millaisia sellaiset ovat?

No, tavallisista kengänkuluttajista heidät tunnistaa siitä, että He Itse Nostavat Itsensä toisten yläpuolelle! Kehuvat ja vakuuttavat, että olisi jotakin erikoisvoimia, jopa ihan "maagisia" kykyjä liikutella asioita!

Ikävä kyllä, kristillisissä kuvioissakin näkyy näitä näitä Hyber-Kyber-Super-tyyppejä!

Yksi yhteinen nimittäjä on: - He kehuvat olevansa Jumalan Erikois-agentteja! Taikka Pyhän Hengen Spesiaali-lähettejä. Ja näillä (valheilla) = naamioilla nämä tyypit sitten koettavat pönkittää asemaansa. Sanovat:
- jos lausut Jotakin poikkipuolista sanaa Minua vastaan, olet syypää pyhän-hengen-pilkkaan!

Lausun sinulle Tuomion, tuomion, tuomion.... Minä- Minä-Minä...minä eikä kukaan muu....

Vai niin?

No, kukaan normijärkinen ja - hengellinen - Raamattunsa tunteva - ei korvaansa loksauta tuollaiselle överille harhaisuudelle! Muistetaan, että VAIN Herralle Jeesukselle on annettu KAIKKI VALTA taivaassa ja maan päällä!

Hänen eteensä jokainen savi-ihminen ja jokainen riivaaja kumartuu! Toiset ennemmin, toiset myöhemmin. Pakoon ei kukaan pääse! Filippiläiskirje 2: 9-11, Efes 1: 20-23. Amen.

Ottakaa tämä huomioon, jos olette törmänneet tällaisiin
Hyper-Kyber-Super-taikureihin!

Vaikka nämä uhittelevat ja pelottelevat? Sanat ovat voimattomia. mitä Herra sellaisista?

- Herra nauraa heille! ( Ps 37:13)

Koska? Heidän päivänsä on laskettu. Mikä? Matt 7:1-3

6

84

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joo... Hybridi-profeetta on kuin hybridiauto. Se toimii kahdella energialla.
      Kukaan ei välttämättä tiedä kumpi voima on käytössä. Paitsi - jos tulee pakokaasua putkesta....

      • Anonyymi

        Joo. Melko pian lukija näkee, onko ns. rohveetta liikkeellä aidosti Pyhän Hengen asialla, vaiko tuputtaa omaa soopaansa, sielunsa syövereistä. Aidot Herran asialla olevet rohveetat ovat yhtä harvinaisia kuin jalokivet kaatopaikalla!

        Sen sijaan sekasakkia - itse itsensä kutsuneita ja korottaneita - heitä piisaa pilvin pimein!


    • Anonyymi

      On törmätty! Tälläkin palstalla liki jokainen on kaksilla rattailla ajava!
      Kehuu Jumalan hengen asialla olevans! Mutta ihan pimeääkin sielunsoopaa sitten on tarjolla!!!
      Älkää jokaista henkeä uskoko, lukee 1 joh 4:1, joten olkaapas immeiset tarkkana!

      • Anonyymi

        Jos lähes jokainen, niin sitten olet sinäkin , ajatko kaksilla rattain? Sekavaa ainakin.


    • Anonyymi

      Voitko tuon alemmaksi enää vajotakaan?
      Muistakaa lukijat tämä tärkeä ohje.
      1. Tim. 4:7
      Mutta epäpyhiä ämmäin taruja karta ja harjoita itseäsi jumalisuuteen.

      • Anonyymi

        Elikkä ämmän kilpailuja karta, selvö, entäpä muuta, no tietysti viisikko ämmäkööriä. ?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2620
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      89
      1966
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1501
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1038
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      923
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe