huomataksemme kasvunvaraa pienesä itsessämme:o)
Hauskaa perjantaita kaikille ja eikun kasvamaan tai ainakin laajentamaan tietoisuutta...keväästä tietenkin:o)))
Kiitos JJ,mielessäni mantrana pirtsakkaa,pirtsakkaa ja kohta melkein niin on:o)))
Tarvitsemme "suuris ihmisiä"
42
744
Vastaukset
- ykstypy
sinullekin tänne aurinkoiseen pohjoiseen.
Sinähän olet heti näin aamutuimaan syvällisiä pohdiskelemassa. Hyvät päivänjatkot :=))))- Otso
Kaikille! Parempi pitää ajatukset pinnallisina näin perjantaina. Ei mitään syvällistä pohdiskelua. Tulee vielä traumoja viikonlopuksi!
- quistis
Otso kirjoitti:
Kaikille! Parempi pitää ajatukset pinnallisina näin perjantaina. Ei mitään syvällistä pohdiskelua. Tulee vielä traumoja viikonlopuksi!
vaan elämää ja ihan aitoa sellaista:o)))
- quistis
Otso kirjoitti:
tulkitsit sen väärin;o)))
- Otso
quistis kirjoitti:
tulkitsit sen väärin;o)))
tulkitakin, kun ajatukset tänään niin "pinnallisia" Huom! Ei piinallisia kuiteskaan.
- quistis
Otso kirjoitti:
tulkitakin, kun ajatukset tänään niin "pinnallisia" Huom! Ei piinallisia kuiteskaan.
mul katkesi kynsi...sniff..ei tuu töistä mitään..Puhutanko nyt sama kieltä???Hei minäkö pinnallinen...piinallinen vain:o))))
- Otso
quistis kirjoitti:
mul katkesi kynsi...sniff..ei tuu töistä mitään..Puhutanko nyt sama kieltä???Hei minäkö pinnallinen...piinallinen vain:o))))
ei taida edes puhaltamalla selvitä, siis kyntesi katkeamisesta, No puhallan kuiteski PUUUUUUUUUUUH. Auttoiko? Et sinä ole pinnallinen, vaan minä en jaksa ajatella kuin aivojen (heh minkä ihmeen aivojen) pintakerroksilla kun on niin puhki tästä viikosta. Ymmärsitkö?
- quistis
Otso kirjoitti:
ei taida edes puhaltamalla selvitä, siis kyntesi katkeamisesta, No puhallan kuiteski PUUUUUUUUUUUH. Auttoiko? Et sinä ole pinnallinen, vaan minä en jaksa ajatella kuin aivojen (heh minkä ihmeen aivojen) pintakerroksilla kun on niin puhki tästä viikosta. Ymmärsitkö?
Ihan finaalissa mäkin ja viel pari tuntia duunia!
Puhallus auttoi..Enää ei haittaa,vaik kynsi katkesikin..nihn:o))))Yritä rentoutua Nalle:o)) - Otso
quistis kirjoitti:
Ihan finaalissa mäkin ja viel pari tuntia duunia!
Puhallus auttoi..Enää ei haittaa,vaik kynsi katkesikin..nihn:o))))Yritä rentoutua Nalle:o))tämä nalle rentoutuu kuten ohje tuli.Hitsi ku nämä viikot menee nopeasti. Hautasitko jo sen kynnen?
- quistis
Otso kirjoitti:
tämä nalle rentoutuu kuten ohje tuli.Hitsi ku nämä viikot menee nopeasti. Hautasitko jo sen kynnen?
se raukka hävis jonnekkin..surku:o((
- Otso
quistis kirjoitti:
se raukka hävis jonnekkin..surku:o((
ressukkaa. Heiiiiiii ettet sä vain pureskele kynsiä????
- quistis
Otso kirjoitti:
ressukkaa. Heiiiiiii ettet sä vain pureskele kynsiä????
Se töksähti kahvinkeittimeen..ei oikein toi käden ja silmän kordinaatio pelaa:o((
- Otso
quistis kirjoitti:
Se töksähti kahvinkeittimeen..ei oikein toi käden ja silmän kordinaatio pelaa:o((
sua naputtelemassa huuhaalle ja välillä sormesi menemässäs suuhun kun mietit mitä kirjoitat ja sit ahaa oivallus ja hups kynsi poikki ja *glup* se sujahti vatsaan.
- quistis
Otso kirjoitti:
sua naputtelemassa huuhaalle ja välillä sormesi menemässäs suuhun kun mietit mitä kirjoitat ja sit ahaa oivallus ja hups kynsi poikki ja *glup* se sujahti vatsaan.
tunnetusti mieti mitä kirjoitan...Mä mutristan suutani ja kurtistan kulmiani..siis jumppaan;O)))
Mukava et kuvittelet mut:o))))No jokos alat rentoutua??? - Otso
quistis kirjoitti:
tunnetusti mieti mitä kirjoitan...Mä mutristan suutani ja kurtistan kulmiani..siis jumppaan;O)))
Mukava et kuvittelet mut:o))))No jokos alat rentoutua???tiden rentoudun...En mieti arkisia asioita. Pakko nollata ne, et jaksaa taas ensviikon. Joko kaikki lihakset jumpattu?
- quistis
Otso kirjoitti:
tiden rentoudun...En mieti arkisia asioita. Pakko nollata ne, et jaksaa taas ensviikon. Joko kaikki lihakset jumpattu?
suurin lihas viel käsittelemättä....mun aivot siis
... - Otso
quistis kirjoitti:
suurin lihas viel käsittelemättä....mun aivot siis
...sä aivot hoitelet? Jotain speciaalia vai? Mun kiusatut aivot ainaski kaipaa lepoa nyt.
- quistis
Otso kirjoitti:
sä aivot hoitelet? Jotain speciaalia vai? Mun kiusatut aivot ainaski kaipaa lepoa nyt.
lepoa:o)))Mä olen menossa pimeään ja peiton alle.Jospas mä selviän tästä hengissä..niin ja Sä etenkin:o))))
- Otso
quistis kirjoitti:
lepoa:o)))Mä olen menossa pimeään ja peiton alle.Jospas mä selviän tästä hengissä..niin ja Sä etenkin:o))))
me selviämme!!!!!!Hauskoja hetkiä sinne pimeään peiton alle!
- perskuti
Kyllähän tuo tietoisuuden laajentaminen on paikallaan, kunhan kevät ei vaan menis muun kiireen mukana huomaamatta, no...ainahan siintä pikkasen tarttuu puseroon, onneksi;=))
- quistis
Kevät ihana...Sinä ihana...Kaikki ihana;o)))
- perskuti
quistis kirjoitti:
Kevät ihana...Sinä ihana...Kaikki ihana;o)))
Nyt tuli tunne, että quistis on ihan lätkässä "rakastunut", Tai joku yhtä voimakas tunnetila?
Kerro vaan kaikille huuhaalla, jään seuraamaan mielenkiinnolla;=)) - quistis
perskuti kirjoitti:
Nyt tuli tunne, että quistis on ihan lätkässä "rakastunut", Tai joku yhtä voimakas tunnetila?
Kerro vaan kaikille huuhaalla, jään seuraamaan mielenkiinnolla;=))elämää:o))))))Kylläkyllä...rakastunut rampa olen;o)Särkee päätä:o(
- sydänystävä
Voi voi kun syvällisiä mietit heti aamusta :)
Minä harmittelen vieläkin illallista suomen peliä! Mukavaa päivää sullekkin ja ole varovainen,onhan perjantai ja 13 :))- quistis
vallan!!Ja minäkö syvällinen..blondi bimbo;o))
- sydänystävä
quistis kirjoitti:
vallan!!Ja minäkö syvällinen..blondi bimbo;o))
No sitten meitä on kaksi samanlaista ;))
- quistis
sydänystävä kirjoitti:
No sitten meitä on kaksi samanlaista ;))
sööttiä älykköä:o)))))))))
- sydänystävä
quistis kirjoitti:
sööttiä älykköä:o)))))))))
suloisia pikku otuksia ;)))
Kyllä sulle pitäs löytää se hieroja,kun sun päätä särkee.
Mistä ihmeestä sen löytäis...olisko jj:n apu lähellä?;))) - quistis
sydänystävä kirjoitti:
suloisia pikku otuksia ;)))
Kyllä sulle pitäs löytää se hieroja,kun sun päätä särkee.
Mistä ihmeestä sen löytäis...olisko jj:n apu lähellä?;)))mä vonkaan kokoajan:o))))))
- jeffjeff
quistis kirjoitti:
mä vonkaan kokoajan:o))))))
kylhää mie voisinkii parantaap siun migreenis
mut ku ekan pitäiskii suaha toi miun jalkain
kondiksee ja niih kauhia hinkune omp piästä pyörälenkil
omp iha kauhioit vierotuksellisii oirehiikii:o))) - quistis
jeffjeff kirjoitti:
kylhää mie voisinkii parantaap siun migreenis
mut ku ekan pitäiskii suaha toi miun jalkain
kondiksee ja niih kauhia hinkune omp piästä pyörälenkil
omp iha kauhioit vierotuksellisii oirehiikii:o)))heti pois..Nyt mielikuvapyöräilyä!!!!Mä lepään vähän ja katsotaan jaksanko heilua:o))))Niin haluais:o))))))
- quistis
Vuoksi ja kunniaksi vain..Jotten unohtaisi.Suurikset ovat ihan heimonsa..Jumalia,Marioita,henkiolentoja...Ja mä vain pieni omahoitaja!!!Näin syvällistä:o)))Elikkäs mun ja heidän arkea myös perjantaina 13 pv.
- jeffjeff
semmoist mielt et tommottissii *hups mikä loppu*
perjantakkii ja 13pv. ei piäkkää aatel olleskaa
sama moisii päiviihää ne onk ku muutkii tulleep mit onkii tullaksee vaik jottai oikee hauskaa:o)))- quistis
oikeesti mun vapaapäiväni,mut töissä vaan heilun ja migreeni riivaa tai sit joku muu!!!Toivottavasti ilta on parempi:o)))))
..laajentunut huimasti.. ehkä jopa riittää..
- quistis
mitä minä muka ymmärrän???
- amaryllie
viikonloppua sinullekkin ja kaikille muillekkin huuhaalaisille....
- Otso
samoin!
- quistis
Arvaa vaan,et sainkin äippäpäivänä uuden paitulin...Pinkin!!!!Tosi ihanan!!!
- quistis
hetkiä..kyllä,kyllä...
- Otso
taisit narrata???
- quistis
Otso kirjoitti:
taisit narrata???
Yksin hauskoja...Juu onhan,ei ookkaan;o))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi684421Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D983956- 513479
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul222713Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!252552Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa562403- 432267
- 391897
- 471888
- 301636