Muista sitten tuomiokirkon kommunistinen ja paskapartanen Jeesus konvehtija syömään paskasi.
Jeesuksella ei ollut opetuslapsia, Jeesus oli, on ja tulee olemaan opetuspoika.
Jesus oli samaa mieltä Jeesus nimisen pojan kanssa, mutta kun Taivaan isä halusi konfirmoida lapselliset tekijät ulos niin Jeesuksen sielussa ei ollut Jesusta koska kun ristiretkiritarit kysyivät Jeesus pojalta kuka sinä olet, niin Jeesus vastasi, olen Jeesus, vaikka Taivaan isä Jesus halusi vastaukseksi Jeesus pojalta lapsellisen helppoon kysymykseen, että olen ihminen. Ainoastaan Suomi tietää vastauksen, miksi Jeesus ei vastanut, olen ihminen, Taivaan isälle, koska Jeesus ja Jesus ei ole samasta puutarhasta, kuten suomi, ei Finland, ei
Mitä mieltä Jesus on Jeesus romaanellistä?
Anonyymi-ap
1
213
Vastaukset
- Anonyymi
jeesus pelaa potkupalloa !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1562548Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021072- 64901
- 65839
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85710Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658