Muista sitten tuomiokirkon kommunistinen ja paskapartanen Jeesus konvehtija syömään paskasi.
Jeesuksella ei ollut opetuslapsia, Jeesus oli, on ja tulee olemaan opetuspoika.
Jesus oli samaa mieltä Jeesus nimisen pojan kanssa, mutta kun Taivaan isä halusi konfirmoida lapselliset tekijät ulos niin Jeesuksen sielussa ei ollut Jesusta koska kun ristiretkiritarit kysyivät Jeesus pojalta kuka sinä olet, niin Jeesus vastasi, olen Jeesus, vaikka Taivaan isä Jesus halusi vastaukseksi Jeesus pojalta lapsellisen helppoon kysymykseen, että olen ihminen. Ainoastaan Suomi tietää vastauksen, miksi Jeesus ei vastanut, olen ihminen, Taivaan isälle, koska Jeesus ja Jesus ei ole samasta puutarhasta, kuten suomi, ei Finland, ei
Mitä mieltä Jesus on Jeesus romaanellistä?
Anonyymi-ap
1
111
Vastaukset
- Anonyymi
jeesus pelaa potkupalloa !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712963
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792138
- 951956
- 321702
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191195