Se on ikävä tunne, syö ihmistä itseään sisältä ja lopulta huomaa että ei ole mitään jäljellä. Kaunista ja aurinkoista viikonloppua jokaiselle jonka sielu loistaa hyvyyden voimin!
Palsta on jotenkin aiempaakin enemmän katkeruuden vallassa.
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Syököön prkele
- Anonyymi
Saman huomioinut, kaunista viikonloppua sinnekin t. K
- Anonyymi
Kreisi karnevaalit. Ripauksella pakkomielteisyyttä.
- Anonyymi
Olet sokea sille mitä täällä tapahtuu koko ajan
Netin tulo, siis tekninen innovaatio, antoi aivan uuden mahdollisuuden ilkeilyyn myös niille, jotka elävässä elämässä olivat joutuneet sosiaalisesti hylätyiksi ilkeytensä takia.
Kaikki eivät vielä ole saaneet netti-ilkeilyään täyteen vauhtiin. Lukiessa vanhempia viestejä huomaa selvästi, miten se on kehittynyt. Joskushan törkyily saa lakipisteensä, mutta emme vielä tiedä, milloin se saa suurimman määränsä. 🌹👀- Anonyymi
Näin se on aikas tarkalleen.
- Anonyymi
Tekopyhää.
- Anonyymi
Aloittaja vai? Tiedän itse että en ilkeile täällä kenellekään, se riittää pitkälle jos tilille joutuu, ja yleensä joutuu tavalla tai toisella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja vai? Tiedän itse että en ilkeile täällä kenellekään, se riittää pitkälle jos tilille joutuu, ja yleensä joutuu tavalla tai toisella.
Mitä on sun mielestä ilkeily?
Anonyymi kirjoitti:
"Aloittaja vai? Tiedän itse että en ilkeile täällä kenellekään, se riittää pitkälle jos tilille joutuu, ja yleensä joutuu tavalla tai toisella."
Aloittajan viestissä ei ollut mitään ilkeilyyn vittaavaa, mutta sen sijaan netti-ilkeilystä kamaloitumista. Eräissä vastauksissa ilkeiltiin jo sydämen pohjasta. 🌹👀- Anonyymi
kynä..mi kirjoitti:
"Aloittaja vai? Tiedän itse että en ilkeile täällä kenellekään, se riittää pitkälle jos tilille joutuu, ja yleensä joutuu tavalla tai toisella."
Aloittajan viestissä ei ollut mitään ilkeilyyn vittaavaa, mutta sen sijaan netti-ilkeilystä kamaloitumista. Eräissä vastauksissa ilkeiltiin jo sydämen pohjasta. 🌹👀Jokainen ilkeilkööt niin paljon kuin sielu sietää, kirjaimellisesti. Itse kyllä tietää kestääkö touhut päivänvaloa.
Elämä on. Hyvää viikonloppua.
- Anonyymi
Pelkkää herjan heittoa, ei sen vakavempaa. Bisnes as usual.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv262466- 1142096
- 1211749
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?451577Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91507Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901075Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161241059Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87975Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35967Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15959