Tuomarin Nurmion biisiä Lasten mehuhetki on useinkin kuvailtu aivan hirveäksi biisiksi. Joku muusikoiden.net -foorumilla kertoi saaneensa biisistä lapsena jopa pelkotiloja: "Lasten mehuhetki -biisi oli ihan hirveä, kun siinä oli musta enkeli, joka vei päivänsankarit ja pölynimurit ja kaikki."
Mutta eikös biisi ole mitä opettavaisin?
"Lasten mehuhetki
Päättyi ikävästi
Musta enkeli vei
Päivänsankarin
Lasten mehuhetki päättyi ikävästi
Musta enkeli vei päivänsankarin
Äiti huitoo parvekkeella tukka hajallaan
Ja huutaa talonmiestä täysin poissa tolaltaan
Pienet vieraat nyyhkyttävät yhä kauhuissaan
Isä kertoo poliisille jotain sekavaa
Kuka käski syödä liikaa täytekakkua
Ja kaataa toisten lasten niskaan kylmää mehua?
Siitä joutuu paholaisen pannuun paistumaan..."
Synnin palkka on paholaisen pannu. 😁
-a-teisti-
Nurmion mehuhetki
Anonyymi-ap
4
122
Vastaukset
- Anonyymi
olen käyttänyt kappaletta jossain , en muista missä 🤔
Nurmiolla on hyviä kappaleita monia ja persoonallinen ääni.
Siis enempi silloin vanhaan aikaan.- Anonyymi
Kyllä vain.
-a-teisti-
- Anonyymi
Onhan tuo pelottava biisi. Mutta se on olemattoman pieni kurkistus verrattuna siihen millaista pelottelua itse sai kokea lapsena, kun minua perehdytettiin ymmärtämään syntisyyteni ja sen tulevat seuraukset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053121Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391600Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus931451- 891349
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461314Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1551228Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze123999Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803