Miksi monesti nämä Vain Elämää ohjelmassa kuullut versiot ovat paljon parempia kuin ne studiossa nauhoitetut. Redraman Mun studioversiosta puuttui se kitarointi osuus. Miksi hitossa sitä ei ollu äänitetyssä versiossa.
Osa toimii loistavasti sekä äänitettynä että ohjelmaaaa kuultuna versiona. Sentään osa haluaa tuoda tai ainakin yrittää tuoda samat soundit ja soittimet äänitettyyn kuin mitä käytetään ohjelman esityksessäkin.
Aikanaan Sillanpään Liekeissä oli paskinta ikinä. Livevedossa oli tyylikästä saxofonia ja äänitetyssä köykäistä synasoundia.
Vain elämää äänitetyt VS Live esitys ohjelmassa
Anonyymi-ap
2
290
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan samaa olen itsekkin miettinyt..
Livet kuulostaa tod hyvältä 2ch setillä.
Studio äänityksissä tasot heittää liikaa. - Anonyymi
Vähän vastaava tapaus oli aikoinaan Rea Maurasen Tyttö ja tanssiva karhu. Jossain tv-elokuvassa Mauranen lauloi sen todella kauniisti, mutta levyllä se ei kuulosta ollenkaan yhtä hyvältä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774602- 1801857
- 1241560
- 1151062
- 351026
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161011- 78913
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78852- 47833
- 4808