idTurvan puhelinmarkkinoinnista on varmaan muillakin kokemuksia. Tulee soitto ja puhutaan identiteettivarkauksista ym. Jos vastaaja on kiinnostunut, niin kysellään henkilötiedot ja e-mail osoite. Jonkun ajan kuluttua tulee linkki puhelimeen, jonka kautta "asiakas" voi rekisteröityä ja aktivoida palvelun. Jos "asiakas" lisätietoa hankittuaan päättääkin, ettei tarvitse ko. palvelua, niin firmaan ei saa mitään kautta yhteyttä. Jonkun ajan kuluttua tulee "huomautuslasku" postissa, jossa heidän e-mail osoite ja puh.nro. Kun koittaa soittaa puhelimeen, niin aina vaan automaatti päällä ja stop. Kun kirjoittaa e-mailia ja kertoo, ettei tarvitse ko. palvelua ja pyytää henkilötietojen poistoa, niin tulee kerran vastaus, että "tilaus" on määräaikainen (1 vuosi). Kun vie asian kuluttajaneuvontaan ja sieltä lähetetään vastapuolelle oikein lakitekstiä, niin eivät vaivaudu edes vastaamaan, vaan jatkavat sinnikkäästi laskujen lähettelyä perintätoimisto Debito Oy:n kautta. Heillä ainakin, joku postilokero Espoossa. Ei ole tiedossa ketkä tällaista laitonta hommaa pyörittävät...onkohan Virossa. Oikeusministeriön sivuilta voi lukea, että ko. toiminnasta voidaan määrätä seuraamus maksu...niin pitäisi tehdäkin. Tällainen kauppa vaatii kirjallisen vahvistuksen. Samanlaisia firmoja ennenkin toiminut,,oliko Lavarto, joka sai toiminnastaan montakin rikossyytettä. Taitaa olla samaa porukkaa...nimeä vaan vaihdettu. Asiasta on tehty rikosilmoitus poliisille..saa nähdä saadaanko tekijöitä kiinni. Aluehallintoviraston pitäisi antaa tällaiselle toiminnalle välittömästi kielto ja niille, joita on koitettu tällä tavoin rahastaa pitäisi maksaa korvauksia aiheutetusta haitasta ja harmista. Niin heidän palveluun kuuluu e-mailin ja puhelimen seuranta...mitähän pitää sisällään. Lisäpalvelua saa kun antaa pankki/luottokorttitiedot....eipä tulisi mieleenkään. Taitaapi firman nimeksi sopia paremmin idTurvaton. Tällainen bisnes on suoraan sanottuna perseestä. Kommentoi!
Laiton menettely
Anonyymi-ap
0
161
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa113910- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten279679- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54556Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38520- 72483