Onko tämä raamatun ennustus täyttymässä ja toteutumassa näinä päivinä?

Anonyymi-ap

Katso, Herra tekee maan tyhjäksi ja autioksi, mullistaa sen muodon ja hajottaa sen asukkaat. Ja niinkuin kansan käy, niin papinkin, niinkuin orjan, niin hänen herransa, niinkuin orjattaren, niin hänen emäntänsä, niinkuin ostajan, niin myyjän, niinkuin lainanottajan, niin lainanantajan, niinkuin velallisen, niin velkojankin. Maa tyhjentämällä tyhjennetään ja ryöstämällä ryöstetään. Sillä Herra on tämän sanan puhunut. Maa murehtii ja lakastuu, maanpiiri nääntyy ja lakastuu; kansan ylhäiset maassa nääntyvät. Maa on saastunut asukkaittensa alla, sillä he ovat rikkoneet lait, muuttaneet käskyt, hyljänneet iankaikkisen liiton. Sentähden kirous kalvaa maata, ja sen asukkaat syystänsä kärsivät; sentähden maan asukkaat kuumuudesta korventuvat, ja vähän jää ihmisiä jäljelle. Viini murehtii, viiniköynnös kuihtuu, kaikki ilomieliset huokaavat. Loppunut on vaskirumpujen riemu, lakannut remuavaisten melu, loppunut kanteleitten riemu. Ei laulaen viiniä juoda, väkijuoma käy karvaaksi juojillensa. Kukistettu on autio kaupunki, joka talo teljetty, sisään pääsemätön. Viinistä on kaduilla valitus, kaikki ilo on mennyt mailleen, riemu maasta paennut. Jäljellä on kaupungissa hävitys, portti on pirstaleiksi lyöty. Sillä niin on käyvä maan päällä, kansojen keskuudessa, kuin öljypuuta karistettaessa, kuin jälkikorjuussa, viininkorjuun päätyttyä. Ne korottavat äänensä ja riemuitsevat, ne huutavat mereltä päin Herran valtasuuruutta: "Sentähden kunnioittakaa Herraa valon mailla, ja meren saarilla Herran, Israelin Jumalan, nimeä". Maan äärestä kuulemme ylistysvirret: "Ihana on vanhurskaan osa!" Mutta minä sanon: "Riutumus, riutumus on minun osani, voi minua: ryöstäjät ryöstävät, raastaen ryöstäjät ryöstävät!" Kauhu ja kuoppa ja paula on edessäsi, sinä maan asukas. Joka pakenee kauhun ääntä, se putoaa kuoppaan, ja joka kuopasta nousee, se puuttuu paulaan. Sillä korkeuden akkunat aukenevat ja maan perustukset järkkyvät. Maa murskaksi musertuu, maa halkee ja hajoaa, maa horjuu ja huojuu. Maa hoippuu ja hoipertelee niinkuin juopunut, huojuu niinkuin lehvämaja. Raskaana painaa sitä sen rikkomus, se kaatuu eikä enää nouse. Sinä päivänä Herra kostaa korkeuden sotajoukolle korkeudessa ja maan kuninkaille maan päällä. Heidät kootaan sidottuina vankikuoppaan ja suljetaan vankeuteen; pitkän ajan kuluttua heitä etsiskellään. Ja kuu punastuu, ja aurinko häpeää, sillä Herra Sebaot on kuningas Siionin vuorella ja Jerusalemissa, ja hänen vanhintensa edessä loistaa kirkkaus.
Jesaja 24:1‭-‬23 FB38

https://bible.com/bible/365/isa.24.1-23.FB38

33

100

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hah hah.

• Anonyymi

Hengellinen kiinnostuksesi Torren anatomisiin yksityiskohtiin alkaa vaikuttaa epätoivoiselta, ehkä lopun ajat todellakin ovat käsillä. Onnexi sinulla on sanoissasi luja usko pelastumiseesi.

• Juu. Olet todella sairaalloinen.

• Anonyymi

Torre oot kusipää

• Anonyymi kirjoitti:

Torre oot kusipää

Kun en hyväksy vääriä tietoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hengellinen kiinnostuksesi Torren anatomisiin yksityiskohtiin alkaa vaikuttaa epätoivoiselta, ehkä lopun ajat todellakin ovat käsillä. Onnexi sinulla on sanoissasi luja usko pelastumiseesi.

Jesajan 5 luvun mukaan Vainolainen on siellä seuranaan , Miss vihollinen vieressä käy

Tämän mukaan Herra on kylvänyt tuhon siemenet luodessaan ihmisen kuvakseen

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Juu. Olet todella sairaalloinen.

OIet sairaaIIoinen pérvo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jesajan 5 luvun mukaan Vainolainen on siellä seuranaan , Miss vihollinen vieressä käy

Tämän mukaan Herra on kylvänyt tuhon siemenet luodessaan ihmisen kuvakseen

Kylvänyt ainakin kovan uhon seuraajiensa sanoihin.

• Anonyymi

ei maa nyt vielä horju ja hoipertele.

• Anonyymi

Luonnon monimuotoisuuden tuhoaminen nykyisen kulutushistorian ja ahneuden avulla sekä lisänsä tietenkin tuovat ydinaseiden käyttö, jotka saattavat hyvinkin johtaa aloituksessa esitettyyn profetiaan.
      Kulutushysteriaan olemme kaikki palstallakin kirjoittelevat syyllisiä, samoin välinpitämättömyydellämme annamme ydinasediktaattoreille mahdollisuuden käyttää voimakeinojaan omien pyrkimystensä toteuttamiseen.
      Jokainen olemme siis aivan yhtä syyllisiä tuntemamme elollisen luonnon tuhoutumiseen, kuin mielipuoli joka ydinasetta käyttää.

• Anonyymi

Siitä omituisesta höpöttäjästä ole minniin tekijäksi.

• Anonyymi

No näinhän tässä käy !!!!!

Kyllä se Harmagedon on jo alkanut !!!!

Maan kuninkaat eivät ole sitä vaan tajunneet, sillä heillä on liian kiire vartioida vanhurskailta, ( ON SE TAVALLINEN KANSALAINEN ), jo ryöstämiään aarteita ja ahneuden himossaan ovat unohtaneet, kuinka Tavallista Inhimillistä ELÄMÄÄ Eletään, siihen kuuluvien LähimmäisenRakkauden ja Toisen IHMISEN Kunnioituksen Kautta,

unohtamatta ÄITIMAAPALLOA, joka tämän ELÄMÄNSIUNAUKSELLISEN Mahdollisuuden Meille antaa, siis sen, että voimme hengittää ja saamme ravintoa tämän raadollisen lyhyen taivalluksemme ajaksi !!!!

Maan kuninkaat ottavat vain velkaa, velan päälle, ( Marin ), koronkiskureilta ja samalla lihottavat näiden epäinhimillisten hylkiöiden, niiden himoitsemaa rahavaltaa, joka on jo niin suuri, että nämä hylkiöt eivät itsekkään tiedä, eivätkä ymmärrä, mitä sillä tekisivät ????? !!!

Mutta Sotaenkeli Gabriel laskeutuu maan päälle Miekkansa kanssa ja lopettaa tämän tavallisia IHMISIÄ alistavan ja ryöstävän MaailmaMuodon ja TapahtumaAnAssosiaation, joka on mennyt liian pitkälle ja se on LOPETETTAVA !!!!!!

Ei ELÄMÄMAAPALLOLLA voi jatkua ENÄÄ siten, että vain harvat voivat sen kehityskulkuun vaikuttaa ja vain niiden omien Iljettävien, ToisiaIHMISIÄ ja Heidän Perustarpeitaan , Alistavien mieltemysten mukaan ?!?!?!?!! Kyllä tästä nykymuotoisesta politiikojen persereikäisyydestä pitää päästä EROON !!!!!!!

Kyllä ÄtiMaapallolla Eläminen ja sen Antimista Nauttiminen kuuluu KAIKILLE IHMISILLE, eikä vaan niille ”kuninkaitten kuninkaille”, jotka ovat itsensä siihen kuninkaan asemaan itsensä nostaneet IHMISILLE valehtelemalla ja huijjaamalla saadakseen itselleen ylimaalliset etuoikeudet ja rahaa, tuota pirunkeksintöä niin paljon, että sekoavat jo itsekkin omaan vallan- ja rahanhimoonsa ja eivät ymmärrä TAVALLISESTA ELÄMÄSTÄ JA TAVALLISEN IHMISEN ELÄMÄSTÄ YHTÄÄN MITÄÄN !!! ??? !!!!!!!

onvainminä ## persereikäpoliitikko ## ja minun väärinvaloin ja valehtelemalla hankittu valta ja oletettu kunnioitus ja itsearmoitettu oikeassaoleminen, vaikka kaikki menee päin persettä koko maailmassa !!!!!!!!!!!!!!!!!

Tehkää jotain, Synkässä EpäTietoisuudenYössä vaeltavat KanssaVaeltajat,

ÄÄNESTÄKÄÄ JOTAIN, JOKA MUUTTA JOTAIN, VAIKKA GABRIELIA !!!!!!!!!!

t: har ma get on, BABY !!!!!!

• Anonyymi

On tuo sinun Jumalasi sitten sadistinen. Miksi ihmeessä kukaan palvoisi moista hirviötä?

Mutta vastaus kysymykseesi. Ei. Eikä tule ikinä toteutumaan.

• Anonyymi

Aloituksessa esitetty profetia sentään jättää joitakin ihmisiä maapallolle elämään, demokraattisen päätöksenteon ulkopuolella olevat ydiasediktaattorit puhdistavat kaiken elollisen maapallolta.
      Molemmissa tapauksissa sääli on sairautta ja edes usko ei pelasta.
      Ydinasediktasttoreiden päättäessä puolestamme kohtalomme, vaikuttaa tosi fiksulta uhkailla Raamatun profetioilla.

• Anonyymi

Hes.32:7-20 Minä peitän taivaan, kun sinut sammutan, ja puen mustiin sen tähdet; auringon minä peitän pilviin, eikä kuu anna valonsa loistaa. Kaikki taivaan loistavat valot minä puen mustiin sinun tähtesi ja peitän sinun maasi pimeyteen, sanoo Herra, Herra. Minä murehdutan monien kansain sydämet, kun saatan tiedoksi sinun perikatosi kansankunnille, maihin, joita sinä et tuntenut; ja minä tyrmistytän sinun tähtesi, monet kansat, ja heidän kuninkaansa kovin värisevät sinun tähtesi, kun minä heilutan miekkaani heidän nähtensä, ja he vapisevat joka hetki kukin omaa henkeänsä sinun kukistumisesi päivänä. Sillä näin sanoo Herra, Herra: Baabelin kuninkaan miekka yllättää sinut. Minä kaadan sinut meluisan joukkosi sankarien miekoilla: ne ovat julmimpia pakanoista kaikki tyynni. He kukistavat Egyptin komeuden, kaikki sen meluisa joukko tuhotaan. Ja minä hävitän siitä kaiken karjan runsasten vetten ääriltä. Eikä niitä enää sotke ihmisen jalka, eivätkä sotke niitä karjan sorkat. Silloin minä annan sen vetten laskeutua kirkkaiksi, ja minä panen sen virrat juoksemaan kuin öljyn, sanoo Herra, Herra. Kun minä teen Egyptin maan autioksi, kun maa tulee autioksi kaikesta, mikä siinä on, ja kun minä surmaan kaikki sen asukkaat, tulevat he tietämään, että minä olen Herra. Itkuvirsi tämä on, ja sitä kyllä viritetään. Pakanakansain tyttäret sitä virittävät - virittävät sitä Egyptistä ja kaikesta sen meluisasta joukosta, sanoo Herra, Herra. Kahdentenatoista vuotena, kuukauden viidentenätoista päivänä tuli minulle tämä Herran sana: Ihmislapsi, veisaa kuolinvalitus Egyptin meluisasta joukosta, saata se ja mahtavain pakanakansojen tyttäret alas maan syvyyksiin, hautaan vaipuneitten pariin. Oletko vielä kaikkien muita ihanampi? Astu alas ja anna laittaa makuusijasi ympärileikkaamattomien pariin. He kaatuvat miekalla surmattujen joukkoon. Miekka on jo annetut! Temmatkaa pois Egypti kaikkine meluisine joukkoineen.

• Anonyymi

Maa josta puhutaan on Israelin maa( haaretz).

• Unohdin kirjautua.

• Anonyymi

Eikä kukaan huomannut edes jutun juonta?!.

Nyt puhujana on Israelin Jumala, joka sanoi, että ikuinen liitto on särjetty.

Jeesus opetti Israelin Jumalasta, juutalaiset veivät Baal-jumalan uhrikultti-iljetyksineen Israelin Jumalan nimiin laitettuun temppeliin, särkivät liiton, teurastivat Jeesuksen Israelin Jumalana ja kirosivat Jeesuksen Kristus-hahmossa Israelin Jumalana ristiin, ja te kristityt teitte Jeesuksen verellä uuden liitton Baalin kanssa, jota palvotte, että pelastutte palvelemaan lihalla synnin lakia ja särjitte liiton.

Niin juuri, näin siinä kävi, ja kaikki teurastus-, kiroamis-, uhrilampaan syömis- ja Herran kuolemanjulistamissymbooliset kielikuvat ovat uskovaisten mukaan vain Pyhiä kielikuvia.

Koska kaikki on ollut totta, onko mitään syytä epäillä, että aloitusviesti ei sitten myös tulisi olemaan totta?

• Anonyymi

KR 1933/-38, Hoos. 4:1-11
      Kuulkaa Herran sana,
      te israelilaiset,
      sillä Herralla on oikeudenkäynti maan asukasten kanssa;
      sillä ei ole uskollisuutta,
      ei laupeutta eikä Jumalan tuntemusta maassa.
      Vannotaan ja valhetellaan,
      murhataan,
      varastetaan ja rikotaan aviot,
      murtaudutaan taloihin,
      ja verityö verityötä seuraa.
      Sentähden maa murehtii,
      ja kaikki siinä asuvaiset nääntyvät,
      metsän eläimet ja taivaan linnut;
      myöskin kalat merestä katoavat.
      Älköön vain kukaan nuhdelko,
      älköön kukaan ojentako,
      vaikka sinun kansasi on kuin pappien nuhtelijoita!
      Niin sinä kompastut päivällä,
      myös profeetta kompastuu yhdessä sinun kanssasi yöllä;
      ja minä hävitän sinun äitisi.
      Minun kansani joutuu häviöön,
      sillä se on taitoa vailla.
      Koska sinä olet hyljännyt taidon,
      hylkään minä sinut,
      niin ettet saa olla minun pappinani.
      Koska olet unhottanut Jumalasi lain,
      unhotan myös minä sinun lapsesi.
      Niin paljon kuin heitä on,
      niin paljon he ovat tehneet syntiä minua vastaan.
      Minä muutan heidän kunniansa häpeäksi.
      Minun kansani synnistä he saavat ruokansa,
      heidän pahoja tekojansa heidän sielunsa himoitsee.
      Mutta papin on käyvä niinkuin kansankin:
      minä rankaisen häntä hänen vaelluksestansa
      ja kostan hänelle hänen tekonsa.
      He syövät,
      mutta eivät tule ravituiksi,
      he harjoittavat haureutta,
      mutta eivät lisäänny,
      sillä he eivät ole tahtoneet ottaa vaaria Herrasta.
      Haureus
      ja viini
      ja rypälemehu vievät järjen.

• Anonyymi

Jer.7:9-18 Mitä on? Te varastatte, tapatte, rikotte avion , vannotte väärin, poltatte uhreja Baalille ja seuraatte vieraita jumalia, joita te ette tunne. Ja te tulette ja astutte minun eteeni tähän huoneeseen, jonka on otettu minun nimiini, ja sanotte: Me kyllä pelastumme - tehdäksemme yhä kaikkia näitä kauhistuksia! Ryövärin luolaksiko te olette katsotte tämän huoneen, joka on otettu minun nimiini? Katso, sellaiseksi minäkin olen sen havainnut, sanoo Herra. Menkääpä minun asuinpaikkaani, joka oli Siilossa, jossa minä ensin annoin nimeni asua, ja katsokaa, mitä minä olen sille tehnyt kansani Israelin pahuuden tähden! Ja koska te nyt olette kaikkia näitä tekoja tehneet, sanoo Herra, ettekä ole kuulleet, vaikka mitä varhaisesta alkaen olen teille puhunut, koska ette vastanneet, vaikka minä teille huusin, niin minä teen tälle huoneelle, joka on otettu minun nimiini, johon te luotatte, ja tälle paikalle, jonka minä olen antanut teille ja teidän isillenne, samoin kuin olen tehnyt Siilolle, ja heitän heidät pois kasvojen edestä, niin kuin olen heittänyt pois kaikki teidän veljenne, kaikki Efraimin jäkeläiset. Mutta sinä älä rukoile tämän kansan puolesta, älä kohota heidän puolestaan huutoa ja rukousta älä niillä minua ahdista; sillä Ettekö näe, mitä he tekevät Juudan kaupungissa ja Jerusalemin kaduilla? Lapset kokoavat puita, isät sytyttävät tulet, ja vaimot sotkevat taikinaa valmistaaksensa uhrikakkuja taivaan kuningattarelle, ja vuodattavat juomauhreja muille jumalille, minulle mielikarvaudeksi.

• Anonyymi

Ystävyydellä

Venäläisten kannattaa pysyä Venäjällä siinä tilanteessakin, jos Putinin hallinto kaatuu.
      Maalla on turvallisempaa aluksi kuin Pietarissa tai Moskovassa.

Miksi kannattaa pysyä? Siksi, että kansalaisten kannalta katsottuna, Venäjän valtavat luonnonvarat eivät muuta ulkomaille. Samalla jos demokratia alkaa Venäjällä tulla voimaan, kansalaisten olot paranevat. Siihen voi kulua aikaa, että Putinin hallinnon aiheuttamat huonot suhteet länteen, saadaan korjatuiksi. Mutta sen jälkeen jos demokratia voittaa venäjällä, kansalaisilla tulee olemaan paljon uusia mahdollisuuksia tienata ja elää Venäjällä.

Kansalaisilla on turvallisempaa maalla ja pienemmissä kaupungeissa, joihin ei kohdistu lännen hyökkäyksiä. Varsinkin jos puolin ja toisin aletaan käyttämään ydinaseita. Tärkeää on nyt vetäytyä Ukrainasta kiireesti ja sanoutua irti terrorismisodasta Ukrainassa.

Lukasenka on tyyppiesimerkki siitä, että hän mielellään orientoituisi länteen ja olisi ystävä lännen kanssa. Hänet on pakotettu Venäjän marionetiksi, eikä hän voi asialle mitään. Tätä ilimiötä voi verrata ns. Einsteinin teoriaan fysikaalisten kappaleiden työntämisestä, eikä vetämisestä. Länsi työntää ja hylkii Lukasenkan Valko-Venäjää Venäjän ”syliin” ja Lännen feministi-demokratia on kiireesti tulkitsemassa, että nuori nainen, Tsihanouskaja pitäisi saada valtaan ja Lukasenka vankilaan. Tuo on nyt väärää politiikkaa. Lukasnekan aika päättyy iän vuoksi muutenkin pian. Jos Valko-Venäjä halutaan nyt mielivaltaa korostaen ajaa tilanteeseen, että sen yhteiskuntamalli särjetään, se toimii kuten Irakissa, Libyassa jne. Se ei perustu parempaan oikeustajuun, vaan sekularimipakkoon, feministiseen liberalismiin ja ateismiin ortodoksisessa kristityssä valtiossa. Nyt pitäisi erottaa Venäjä ja Valko-Venäjä hegemoniallisesti toisistaan ja myös retorisesti kunnioittaa Valko-Venäjän orientaatiota ortodoksikristittynä valtiona. Sota kristittyjen nujertamiseksi palvelee ateistisia ja Saatanan joukkoja ja pahuuden enkeleitä. Sanon sen suoraan, vaikka siitä eivät kaikki pidä.

Jos paljon paljon paljon historiassa kärsineet valkovenäläiset irrotetaan nyttemmin kehittyneestä paremmista juuristaan ja kulttuuristaan, tilalle tulee yksinäisyys, arvottomuus, ahdistus ja epätoivo sekä liberalistinen hedonistinen ateismi. Se ei voi olla myöskään lännen etu.

Tulee mieleen Raamatusta sanat: ”Ei meillä ole taistelu lihaa ja verta vastaan, vaan tämän maailman pahoja henkivaltoja vastaan, maailman pääruhtinaita vastaan, joilla tuulessa valta on.” (Lue tarkemmin Bibliasta.) Tuon taistelun spirituaaliset ulottuvuudet nykyaikana, ihmisten tietoisuuden lisääntyessä alkavat olla laajojenkin kansalaispiirien ja tiedeihmisten nähtävissä ja käsitettävissä. Voiko tässä katsannossa ”tuuli” tarkoittaa mielivaltaa? Mielivallan juuret ovat pahoissa hengissä, jotka tuottavat ylimielisyyttä, mielivaltaa ja kaikenlaista sadismia. Sen heijastumat historian saatossa on usein kummunneet stereotyyppisestä luokittelusta ja siitä tehtävistä pahansumista implikaatioista ja riippumattomasta henkivallasta ja väkivallasta alistaa ja tuhota ja nauttia ”säätyerioikeuksia” ja pakkokeinoja muiden kansalaisten yli ja vahingoksi.

• Anonyymi

Ihan nyt aluksi riittäisi, jos lopetettaisiin edes Jeesuksen nimeen Jumalan kiroaminen ristiin, teurastaminen uhrilampaana ja syöminen Baalin ylipapin ateriana kuvitellen ruumiin ja veren olevan todellisesti läsnä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan nyt aluksi riittäisi, jos lopetettaisiin edes Jeesuksen nimeen Jumalan kiroaminen ristiin, teurastaminen uhrilampaana ja syöminen Baalin ylipapin ateriana kuvitellen ruumiin ja veren olevan todellisesti läsnä.

Ihan vain varmuuden vuoksi, jos se paholainen sittenkin on olemassa.

• Anonyymi

Nyt kun Venäjän kartoista on poistettu valtioiden rajat, kuten Suomen ja Venäjän väliltä, ja Putin voi ilmoitusluonteisesti liittää maita Venäjään, koska Venäjä ei lopu mihinkään, niin voimme vain todeta Baba Vangan olleen oikeassa: kaikki muu sulaa (sulautuu) paitsi Vladimirin kunnia, ja näin meillä on maailman hallituksella ensimmäinen, oikea presidentti nimeltä Vladimir Putin. Pitäkäähän suutanne soukemmalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan vain varmuuden vuoksi, jos se paholainen sittenkin on olemassa.

ei sitä paholaista pidä korottaa.
        se "paholainen" lähtee kun ottaa "järjen käteensä" !

paholaisen maaperä on käyttämättömät aivot !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt kun Venäjän kartoista on poistettu valtioiden rajat, kuten Suomen ja Venäjän väliltä, ja Putin voi ilmoitusluonteisesti liittää maita Venäjään, koska Venäjä ei lopu mihinkään, niin voimme vain todeta Baba Vangan olleen oikeassa: kaikki muu sulaa (sulautuu) paitsi Vladimirin kunnia, ja näin meillä on maailman hallituksella ensimmäinen, oikea presidentti nimeltä Vladimir Putin. Pitäkäähän suutanne soukemmalla.

Ei ole uusi asia, että Putin on hakenut Naton jäsenyyttä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ei sitä paholaista pidä korottaa.
        se "paholainen" lähtee kun ottaa "järjen käteensä" !

paholaisen maaperä on käyttämättömät aivot !

Ei aivoja tarvita. Se on kuin Suomen virkamiesten käskytyslaki: minä käsken ja sinä teet.

Se muuten on irti hallintolaista, joka säätelee hyvää virkamiesten hallintotapaa, ja se on hyvin yksinkertainen - ylempi virkamies antaa määräyksen, alemmalle virkamiehelle, että miten jonkun asian suhteen pitää toimia, käsky voi olla suullinen tai kirjallinen, eikä siitä voi valittaa. Astui voimaan 2011.

Minä sanon sinulle: millään kohtaa katua, ei saa polttaa tupakkaa, jjossa on liikennemerkki, ha sinä tottelet. Eikö?

Hyvä esimerkki tästä oli työttömien aktiivimalli. Se adtui voimasn - pam - tällä sekunnilla, ja huomenna sinä noudatit tätä. Ja faktana.

Suurta hämminkiä de aiheutti, kenelläkään ei ollut ohjeita, että miten sitä noudatetaan, mutta he toteuttiva sen, kun käskettiin. Taisi olla tammikuu 2016. Hämmästyttävää.Seurasin sitä.

Tämä on nyt testattu niin monen mutkan kautta koronapassilla tai ilman, että voidaan olla varmoja sen toimimisesta.

2000 vuotta on noudatettu: teurasta jumalisi, kun käsken, ja se toimii. Kiroa ristiin, kun käskemme, ja se toimii. Ne oivat vain pyhiä kielikuvia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei aivoja tarvita. Se on kuin Suomen virkamiesten käskytyslaki: minä käsken ja sinä teet.

Se muuten on irti hallintolaista, joka säätelee hyvää virkamiesten hallintotapaa, ja se on hyvin yksinkertainen - ylempi virkamies antaa määräyksen, alemmalle virkamiehelle, että miten jonkun asian suhteen pitää toimia, käsky voi olla suullinen tai kirjallinen, eikä siitä voi valittaa. Astui voimaan 2011.

Minä sanon sinulle: millään kohtaa katua, ei saa polttaa tupakkaa, jjossa on liikennemerkki, ha sinä tottelet. Eikö?

Hyvä esimerkki tästä oli työttömien aktiivimalli. Se adtui voimasn - pam - tällä sekunnilla, ja huomenna sinä noudatit tätä. Ja faktana.

Suurta hämminkiä de aiheutti, kenelläkään ei ollut ohjeita, että miten sitä noudatetaan, mutta he toteuttiva sen, kun käskettiin. Taisi olla tammikuu 2016. Hämmästyttävää.Seurasin sitä.

Tämä on nyt testattu niin monen mutkan kautta koronapassilla tai ilman, että voidaan olla varmoja sen toimimisesta.

2000 vuotta on noudatettu: teurasta jumalisi, kun käsken, ja se toimii. Kiroa ristiin, kun käskemme, ja se toimii. Ne oivat vain pyhiä kielikuvia.

Huomenna meille sanotaan, olemme venäläisiä, opettele puhumaan venäjää ja se toimii. Näin se vaan menee. Ilmoitusluontoisia asioita, kuten Putin sanoi, kun vaan joku käskee. Suotta stressaat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole uusi asia, että Putin on hakenut Naton jäsenyyttä.

Faktan tarkistusta:

<<Putin halusi virka­kautensa alussa Venäjän liittyvän Naton jäseneksi, kertoo ex-pää­sihteeri

George Robertsonin mukaan Venäjän presidentti teki hänelle 2000-luvun alussa selväksi, että hän halusi maansa olevan osa läntistä Eurooppaa.<<

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008381812.html

Myös Russia-EU - nythän se käykin näppärästi, kun on rajat poistettu.

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQP6CEqFIK8mbmUgkavRBz3xHLDj9D1h98MZg&usqp=CAU

Ja jos tähän tarvitaan Suomen eduskunnan suostumus, niin sitten se on pikavauhtia käsiteltävä valtion alueen muutoksena - on mahdollista myös hallituksen asetuksella - yhdessä kokoontumisessa määräenemmistöllä, kertoo uusi perustuslaki:

Perustuslaki:

94 Pykälä:

<<Kansainvälisen velvoitteen tai sen irtisanomisen hyväksymisestä päätetään äänten enemmistöllä. Jos ehdotus velvoitteen hyväksymisestä koskee perustuslakia tai VALTAKUNNAN ALUEEN MUUTTAMISTA taikka Suomen täysivaltaisuuden kannalta merkittävää toimivallan siirtoa Euroopan unionille, kansainväliselle järjestölle tai kansainväliselle toimielimelle, se on kuitenkin hyväksyttävä päätöksellä, jota on kannattanut vähintään kaksi kolmasosaa annetuista äänistä. (4.11.2011/1112)<<

95 Pykälä:

<<Lakiehdotus kansainvälisen velvoitteen voimaansaattamisesta käsitellään tavallisen lain säätämisjärjestyksessä. Jos ehdotus kuitenkin koskee perustuslakia tai VALTAKUNNAN ALUEEN MUUTTAMISTA taikka Suomen täysivaltaisuuden kannalta merkittävää toimivallan siirtoa Euroopan unionille, kansainväliselle järjestölle tai kansainväliselle toimielimelle, eduskunnan on se hyväksyttävä sitä lepäämään jättämättä päätöksellä, jota on kannattanut vähintään kaksi kolmasosaa annetuista äänistä. (4.11.2011/1112)<<

• Anonyymi

Matt.21:12-13 Ja Jeesus meni pyhäkköön; ja ajoi ulos kaikki, jotka myivät ja ostivat pyhäkössä, ja kaatoi kumoon rahanvaihtajan pöydät ja kyyhkysten myyjäin istuimet. Ja hän sanoi heille: Kirjoitettu on: Minun huoneeni pitää kutsuttavan rukoushuoneeksi, mutta te teette siitä ryövärin luolan. Mark.11:15-17 Ja he tulivat Jerusalemiin. Ja hän meni pyhäkköön ja rupesi ajamaan ulos niitä, jotka myivät ja ostivat pyhäkössä, ja kaatoi kumoon rahanvaihtajain pöydät ja kyyhkysten myyjäin istuimet, eikä sallinut kenenkään kantaa mitään astiaa pyhäkön kautta. Ja hän opetti ja sanoi heille: Eikö ole kirjoitettu: Minun huoneeni on kutsuttava kaikkien kansojen rukoushuoneeksi? Mutta te olette tehneet siitä ryövärien luolan. Joh.2:14-22 Niin hän tapasi pyhäkössä ne jotka myivät härkiä ja lampaita ja kyyhkysiä, ja rahanvaihtajat istumassa. Ja hän teki nuorista ruoskan ja ajoi ulos pyhäköstä heidät kaikki lampaineen ja härkineen ja kaasi vaihtajain rahat maahan ja työnsi heidän pöytänsä kumoon. Ja hän sanoi kyyhkysten myyjille: Viekää pois nämä täältä. Älkää tehkö minun Isäni huonetta markkinahuoneeksi. Silloin hänen opetuslapsensa muistivat, että on kirjoitettu: Kiivaus sinun huoneesi puolesta kuluttaa minut. Niin Juutalaiset vastasivat ja sanoivat hänelle: Minkä merkin sinä näytät meille, koska näitä teet? Jeesus vastasi ja sanoi heille: Hajoittakaa maahan tämä temppeli, niin minä pystytän sen kolmessa päivässä. Niin Juutalaiset sanoivat: Neljäkymmentä kuusi vuotta on tätä temppeliä rakennettu, ja sinäkö pystytät sen kolmessa päivässä? Mutta hän puhui ruumiinsa temppelistä. Kun hän sitten oli noussut kuolleista, muistivat hänen opetuslapsensa, että hän oli tämän sanonut: ja he uskoivat Raamatun ja sen sanan, joka Jeesus oli sanonut. Luuk.24:8-53

• Anonyymi

Luuk.<<24:19 Hän sanoi heille: "Mitä?" Niin he sanoivat hänelle: "Sitä, mikä tapahtui Jeesukselle, Nasaretilaiselle, joka oli profeetta, voimallinen teossa ja sanassa Jumalan ja kaiken kansan edessä, kuinka meidän ylipappimme ja hallitusmiehemme antoivat hänet tuomittavaksi kuolemaan ja ristiinnaulitsivat hänet. Mutta me toivoimme hänen olevan sen, joka oli lunastava Israelin.

24:36 Mutta heidän tätä puhuessaan Jeesus itse seisoi heidän keskellään ja sanoi heille: "Rauha teille!" Niin heidät valtasi säikähdys ja pelko, ja he luulivat näkevänsä hengen. Mutta hän sanoi heille: "Miksi olette hämmästyneet, ja miksi nousee sellaisia ajatuksia teidän sydämeenne? Katsokaa minun käsiäni ja jalkojani ja nähkää, että minä itse tässä olen. Kosketelkaa minua ja katsokaa, sillä ei hengellä ole lihaa eikä luita, niinkuin te näette minulla olevan." Ja tämän sanottuaan hän näytti heille kätensä ja jalkansa. Mutta kun he eivät vielä uskoneet, ilon tähden, vaan ihmettelivät, sanoi hän heille: "Onko teillä täällä jotakin syötävää?"<<

• Anonyymi
    • Anonyymi

Otetussa Raamatun kohdassa, on kyllä tunnelma kohdillaan, mutta jos profetioita ja ennustuksia pitäisi etsiä, niin ehkä tyylilaji ei ole kohdillaan tuhansia vuosia vanhassa tekstissä.

Tässä se on:

<<Suomi tuhotaan South Parkin jaksossa

Amerikkalaisen South Park -animaatiosarjan uusimmassa jaksossa Suomi saa synkän lopun. Maailman suurvallat pommittavat maamme maan tasalle.

16.4.2009 16:45

Päivitetty 25.4.2012 18:41

South Park -jakson polveilevassa juonessa otetaan muun muassa ensimmäinen yhteys avaruusolioihin. Asioiden mutkistuttua suurimpien maiden päättäjät haluavat yksissä tuumin hankkiutua eroon Suomesta ja pommittavat maamme maan tasalle.

South Parkin 13. kauden kuudes jakso nimeltään Pinewood Derby esitetiin Yhdysvalloissa keskiviikkona.

Suomessa Nelonen esittää myöhäisilloissa kuudennen kauden uusintajaksoja.<<

Yle-uutiset

Selkeämpi juonikuvio löytyy Iltalehden uutisoinnista:

<h6>Suomi pois maailmankartalta</h6>
      Suositussa South Park -animaatiosarjassa muut maat ottivat ydinaseiden kohteeksi pikkuisen, liian rehellisen Suomen.

Kuvateksti: Tältä näyttää Suomen johto - South Parkin tekijöiden mukaan.

Torstai 16.4.2009 klo 17:21

– Ufot saavat tietää ennemmin tai myöhemmin. Parasta tunnustaa nyt. Emme voi elää enää syyllisyyden kanssa, Matti Vanhasta muistuttava Suomen päämies takeltelee puhelimeen.

Maan valtiot ovat yhteistyössä kavaltaneet avaruusolioiden rahoja ja petturi-Suomi aikoo myöntää rikoksen.

– Meidän pitää päästä eroon Suomesta, puhkuu Stanin isä. Maailman johtajat mukaan lukien Angela Merkel ja Nicholas Sarkozy ovat samaa mieltä.

Siinä samassa ydinkärjet ovatkin jo osuneet Suomeen ja koko maa on posahtanut pois maailmankartalta. Ufoille uskotellaan Suomen tehneen itsemurhan.

Niin julma oli Suomen kohtalo suositun South Park -animaatiosarjassa. 13. tuotantokauden Suomelle tuhoisa jakso esitettiin Yhdysvalloissa keskiviikkona. Sarja kerää yli 3 miljoonaa katsojaa yksin USA:ssa.<<

Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka vanha kaivattusi on?

Gallup teille kaikille
      Ikävä
      168
      1729
    2. Taas puukotus yläristillä!

Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!
      Pieksämäki
      55
      1614
    3. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin

Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka
      Grillaus
      69
      1192
    4. Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella

Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r
      Ikävä
      112
      1179
    5. Minkä haluaisit

Nähdä kaivatultasi
      Ikävä
      111
      1008
    6. Ihana juhannusperinne

Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa
      Lieksa
      56
      921
    7. Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa

Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s
      Suomussalmi
      89
      872
    8. La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta

La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt
      Tv-sarjat
      9
      764
    9. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
      Ikävä
      57
      753
    10. Mä muuten kerroin puolisolle susta

Nimeä mainitsematta....
      Ikävä
      59
      725
    Aihe