Voitteko suositella jotain YouTube-kanavaa, jossa voi katsoa mainoksia?

Anonyymi-ap

Haluaisin katsoa mainoksia YouTubessa.

31

163

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Anonyymi

Et laittanut suurimman idolisi Fight the Flat Earth kanavaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Itse käytän Edge- Firefox- ja Opera selaimia joista viimeksi mainitut ovat suosikkejani koska niitä käyttäessä mainoksia ei tarvitse katsoa.

• Anonyymi
        ViktorAtaman kirjoitti:

Itse käytän Edge- Firefox- ja Opera selaimia joista viimeksi mainitut ovat suosikkejani koska niitä käyttäessä mainoksia ei tarvitse katsoa.

Mutta kun minä nimenomaan haluan katsoa niitä. Olisiko joku suomalainen kanava, jossa niitä voi katsoa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole kuullutkaan, pitääkin tsekkaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta kun minä nimenomaan haluan katsoa niitä. Olisiko joku suomalainen kanava, jossa niitä voi katsoa?

Jos mainoksia haluat katsoa niin ei kai sillä ole väliä minkä kielinen se kanava on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos mainoksia haluat katsoa niin ei kai sillä ole väliä minkä kielinen se kanava on?

Odotan vain, koska joku tajuaa vitsin. Tai ehkä joku jo tajusikin, mutta leikkii mukana. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Odotan vain, koska joku tajuaa vitsin. Tai ehkä joku jo tajusikin, mutta leikkii mukana. :)

Jos vitsiä haluat nähdä niin tarvitset vain peilin, et tubea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos vitsiä haluat nähdä niin tarvitset vain peilin, et tubea.

Oletko hänen faninsa, siis sen suomalaisen Q-uutisia jakavan kanavan omistajan, joka pyysi usein katsojiaan katsomaan mainoksia videoiden alussa, jotta hän saa tuloja? Taidat olla ainakin pallopää, kun olet niin kuiva käppänä. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko hänen faninsa, siis sen suomalaisen Q-uutisia jakavan kanavan omistajan, joka pyysi usein katsojiaan katsomaan mainoksia videoiden alussa, jotta hän saa tuloja? Taidat olla ainakin pallopää, kun olet niin kuiva käppänä. :)

En seuraa suomalaisia tubesta.

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

Hakusana vanhoja tv mainoksia..
      ja tietenkin eri yritysten kanavat.

ja miksi täältä kysyt?

• Anonyymi

Tietäjät tietää. ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietäjät tietää. ;)

Taitaa juttusi olla nyt niin omaperäinen, että ainoastaan itse yksin tiedät onko se vitsi, vai pitäisikö tässä jonkun pystyä jotenkin auttamaan sinua tällaisen "mainoskanavan" löytämisessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa juttusi olla nyt niin omaperäinen, että ainoastaan itse yksin tiedät onko se vitsi, vai pitäisikö tässä jonkun pystyä jotenkin auttamaan sinua tällaisen "mainoskanavan" löytämisessä.

Ilmeisesti täällä ei sitten enää puhuta siitä yhdestä suomalaisesta kanavasta niin paljon, siitä jonka omistaja aina korosti, että katsojien pitää katsoa myös mainoksia videoiden alussa, jotta hän saa tuloja.

Oletko itse hänen faninsa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilmeisesti täällä ei sitten enää puhuta siitä yhdestä suomalaisesta kanavasta niin paljon, siitä jonka omistaja aina korosti, että katsojien pitää katsoa myös mainoksia videoiden alussa, jotta hän saa tuloja.

Oletko itse hänen faninsa?

Ei kyllä mitään hajua kenestä puhut, mutta youtuben säännöt kieltää tuollaisen mainosten katseluun käskemisen, koska se vääristää tilastoja ja vie mainostajien rahoja turhaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kyllä mitään hajua kenestä puhut, mutta youtuben säännöt kieltää tuollaisen mainosten katseluun käskemisen, koska se vääristää tilastoja ja vie mainostajien rahoja turhaan.

Ovelaa sissimarkkinointia.

"älkää vain menkö katsomaan tuntemattoman tyypin videoita"

Ja viestin kirjoittaja on aivan varmasti videoiden julkaisija,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ovelaa sissimarkkinointia.

"älkää vain menkö katsomaan tuntemattoman tyypin videoita"

Ja viestin kirjoittaja on aivan varmasti videoiden julkaisija,

No nyt menee jo aika hulluksi salaliittoteoriaksi. ;)

• Anonyymi

Vieläkö voi katsoa mainoksia sillä yhdellä suomalaisen evakon kanavalla, jossa on Trump-myönteisiä uutisia?

• Anonyymi

Etkö sä saanutkaan katsojia kanavallesi mainostuksesta huolimatta?

No, et saa nytkään.

Vil du ha, et sä saa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö sä saanutkaan katsojia kanavallesi mainostuksesta huolimatta?

No, et saa nytkään.

Vil du ha, et sä saa.

Oletko käynyt katsomassa siellä mainoksia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko käynyt katsomassa siellä mainoksia?

En ole, enkä aio.

Turhaan kitiset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole, enkä aio.

Turhaan kitiset.

On tärkeä tukea kotimaisia sisällöntuottajia, vaikka he asuisivatkin ulkomailla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On tärkeä tukea kotimaisia sisällöntuottajia, vaikka he asuisivatkin ulkomailla.

Minä toki tuen kotimaisia sisällöntuottajia.

Esim. allaolevaa.

https://www.youtube.com/c/Wolfie6020

Hyviä videoita, kannattaa katsoa ajatuksen kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä toki tuen kotimaisia sisällöntuottajia.

Esim. allaolevaa.

https://www.youtube.com/c/Wolfie6020

Hyviä videoita, kannattaa katsoa ajatuksen kanssa.

Tuo ei ole kotimainen, mutta ihan ok, kun ei ole flättäri. Jos ajaisi mopolla litteän maan reunalle, niin siitähän putoaisi alas, hahaha. Flättärit on niin tyhmiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo ei ole kotimainen, mutta ihan ok, kun ei ole flättäri. Jos ajaisi mopolla litteän maan reunalle, niin siitähän putoaisi alas, hahaha. Flättärit on niin tyhmiä.

Miten niin ei ole kotimainen?

Asun Australiassa, kuten Wolfie. Kyllä se ihan on mulle kotimainen sisällöntuottaja.

Kotimainen, ja voit tarkistaa tämän sanakirjasta, ei tarkoita "suomalaista" vaan se tarkoittaa siinä maassa, jossa puhuja asuu, sijaitsevaa asiaa tai ihmistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten niin ei ole kotimainen?

Asun Australiassa, kuten Wolfie. Kyllä se ihan on mulle kotimainen sisällöntuottaja.

Kotimainen, ja voit tarkistaa tämän sanakirjasta, ei tarkoita "suomalaista" vaan se tarkoittaa siinä maassa, jossa puhuja asuu, sijaitsevaa asiaa tai ihmistä.

Eipäs nyt näsäviisastella. Tämä on suomalainen foorumi, joten kun täällä puhutaan kotimaisesta, niin tarkoitetaan suomalaista.

Mutta menehän katsomaan tämän ulkomailla evakossa olevan suomalaisen sisällöntuottajan kanavalle mainoksia, kun hän on samanhenkinenkin kuin sinä. ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipäs nyt näsäviisastella. Tämä on suomalainen foorumi, joten kun täällä puhutaan kotimaisesta, niin tarkoitetaan suomalaista.

Mutta menehän katsomaan tämän ulkomailla evakossa olevan suomalaisen sisällöntuottajan kanavalle mainoksia, kun hän on samanhenkinenkin kuin sinä. ;)

En muuten mene, en vaikka maksaisit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En muuten mene, en vaikka maksaisit.

Mikset, kun hänellä on sama ideologia kuin sinulla? Eikö sinulla ole ollenkaan lojaaliutta?

• Anonyymi

No sen kun lätkäset tuben hakuun "mainoksia" tms.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      184
      8485
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4588
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4158
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      54
      3632
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3156
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2910
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2616
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      38
      2394
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2083
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2056
    Aihe