Haluaisin katsoa mainoksia YouTubessa.
Voitteko suositella jotain YouTube-kanavaa, jossa voi katsoa mainoksia?
31
163
Vastaukset
- Anonyymi
Tässä olisi pari:
https://www.youtube.com/c/Wolfie6020
https://www.youtube.com/c/SciManDan- Anonyymi
Et laittanut suurimman idolisi Fight the Flat Earth kanavaa.
Anonyymi kirjoitti:
Itse käytän Edge- Firefox- ja Opera selaimia joista viimeksi mainitut ovat suosikkejani koska niitä käyttäessä mainoksia ei tarvitse katsoa.
- Anonyymi
ViktorAtaman kirjoitti:
Itse käytän Edge- Firefox- ja Opera selaimia joista viimeksi mainitut ovat suosikkejani koska niitä käyttäessä mainoksia ei tarvitse katsoa.
Mutta kun minä nimenomaan haluan katsoa niitä. Olisiko joku suomalainen kanava, jossa niitä voi katsoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole kuullutkaan, pitääkin tsekkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kun minä nimenomaan haluan katsoa niitä. Olisiko joku suomalainen kanava, jossa niitä voi katsoa?
Jos mainoksia haluat katsoa niin ei kai sillä ole väliä minkä kielinen se kanava on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos mainoksia haluat katsoa niin ei kai sillä ole väliä minkä kielinen se kanava on?
Odotan vain, koska joku tajuaa vitsin. Tai ehkä joku jo tajusikin, mutta leikkii mukana. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Odotan vain, koska joku tajuaa vitsin. Tai ehkä joku jo tajusikin, mutta leikkii mukana. :)
Jos vitsiä haluat nähdä niin tarvitset vain peilin, et tubea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos vitsiä haluat nähdä niin tarvitset vain peilin, et tubea.
Oletko hänen faninsa, siis sen suomalaisen Q-uutisia jakavan kanavan omistajan, joka pyysi usein katsojiaan katsomaan mainoksia videoiden alussa, jotta hän saa tuloja? Taidat olla ainakin pallopää, kun olet niin kuiva käppänä. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko hänen faninsa, siis sen suomalaisen Q-uutisia jakavan kanavan omistajan, joka pyysi usein katsojiaan katsomaan mainoksia videoiden alussa, jotta hän saa tuloja? Taidat olla ainakin pallopää, kun olet niin kuiva käppänä. :)
En seuraa suomalaisia tubesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.youtube.com/results?search_query=vanhat tv mainokset
Et osannut itse... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.youtube.com/results?search_query=vanhat tv mainokset
Et osannut itse...Olet ymmärtänyt väärin.
- Anonyymi
Hakusana vanhoja tv mainoksia..
ja tietenkin eri yritysten kanavat.
ja miksi täältä kysyt?- Anonyymi
Tietäjät tietää. ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietäjät tietää. ;)
Taitaa juttusi olla nyt niin omaperäinen, että ainoastaan itse yksin tiedät onko se vitsi, vai pitäisikö tässä jonkun pystyä jotenkin auttamaan sinua tällaisen "mainoskanavan" löytämisessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa juttusi olla nyt niin omaperäinen, että ainoastaan itse yksin tiedät onko se vitsi, vai pitäisikö tässä jonkun pystyä jotenkin auttamaan sinua tällaisen "mainoskanavan" löytämisessä.
Ilmeisesti täällä ei sitten enää puhuta siitä yhdestä suomalaisesta kanavasta niin paljon, siitä jonka omistaja aina korosti, että katsojien pitää katsoa myös mainoksia videoiden alussa, jotta hän saa tuloja.
Oletko itse hänen faninsa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmeisesti täällä ei sitten enää puhuta siitä yhdestä suomalaisesta kanavasta niin paljon, siitä jonka omistaja aina korosti, että katsojien pitää katsoa myös mainoksia videoiden alussa, jotta hän saa tuloja.
Oletko itse hänen faninsa?Ei kyllä mitään hajua kenestä puhut, mutta youtuben säännöt kieltää tuollaisen mainosten katseluun käskemisen, koska se vääristää tilastoja ja vie mainostajien rahoja turhaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kyllä mitään hajua kenestä puhut, mutta youtuben säännöt kieltää tuollaisen mainosten katseluun käskemisen, koska se vääristää tilastoja ja vie mainostajien rahoja turhaan.
Ovelaa sissimarkkinointia.
"älkää vain menkö katsomaan tuntemattoman tyypin videoita"
Ja viestin kirjoittaja on aivan varmasti videoiden julkaisija, - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ovelaa sissimarkkinointia.
"älkää vain menkö katsomaan tuntemattoman tyypin videoita"
Ja viestin kirjoittaja on aivan varmasti videoiden julkaisija,No nyt menee jo aika hulluksi salaliittoteoriaksi. ;)
- Anonyymi
Vieläkö voi katsoa mainoksia sillä yhdellä suomalaisen evakon kanavalla, jossa on Trump-myönteisiä uutisia?
- Anonyymi
Etkö sä saanutkaan katsojia kanavallesi mainostuksesta huolimatta?
No, et saa nytkään.
Vil du ha, et sä saa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö sä saanutkaan katsojia kanavallesi mainostuksesta huolimatta?
No, et saa nytkään.
Vil du ha, et sä saa.Oletko käynyt katsomassa siellä mainoksia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko käynyt katsomassa siellä mainoksia?
En ole, enkä aio.
Turhaan kitiset. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole, enkä aio.
Turhaan kitiset.On tärkeä tukea kotimaisia sisällöntuottajia, vaikka he asuisivatkin ulkomailla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On tärkeä tukea kotimaisia sisällöntuottajia, vaikka he asuisivatkin ulkomailla.
Minä toki tuen kotimaisia sisällöntuottajia.
Esim. allaolevaa.
Hyviä videoita, kannattaa katsoa ajatuksen kanssa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä toki tuen kotimaisia sisällöntuottajia.
Esim. allaolevaa.
Hyviä videoita, kannattaa katsoa ajatuksen kanssa.Tuo ei ole kotimainen, mutta ihan ok, kun ei ole flättäri. Jos ajaisi mopolla litteän maan reunalle, niin siitähän putoaisi alas, hahaha. Flättärit on niin tyhmiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo ei ole kotimainen, mutta ihan ok, kun ei ole flättäri. Jos ajaisi mopolla litteän maan reunalle, niin siitähän putoaisi alas, hahaha. Flättärit on niin tyhmiä.
Miten niin ei ole kotimainen?
Asun Australiassa, kuten Wolfie. Kyllä se ihan on mulle kotimainen sisällöntuottaja.
Kotimainen, ja voit tarkistaa tämän sanakirjasta, ei tarkoita "suomalaista" vaan se tarkoittaa siinä maassa, jossa puhuja asuu, sijaitsevaa asiaa tai ihmistä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin ei ole kotimainen?
Asun Australiassa, kuten Wolfie. Kyllä se ihan on mulle kotimainen sisällöntuottaja.
Kotimainen, ja voit tarkistaa tämän sanakirjasta, ei tarkoita "suomalaista" vaan se tarkoittaa siinä maassa, jossa puhuja asuu, sijaitsevaa asiaa tai ihmistä.Eipäs nyt näsäviisastella. Tämä on suomalainen foorumi, joten kun täällä puhutaan kotimaisesta, niin tarkoitetaan suomalaista.
Mutta menehän katsomaan tämän ulkomailla evakossa olevan suomalaisen sisällöntuottajan kanavalle mainoksia, kun hän on samanhenkinenkin kuin sinä. ;) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipäs nyt näsäviisastella. Tämä on suomalainen foorumi, joten kun täällä puhutaan kotimaisesta, niin tarkoitetaan suomalaista.
Mutta menehän katsomaan tämän ulkomailla evakossa olevan suomalaisen sisällöntuottajan kanavalle mainoksia, kun hän on samanhenkinenkin kuin sinä. ;)En muuten mene, en vaikka maksaisit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En muuten mene, en vaikka maksaisit.
Mikset, kun hänellä on sama ideologia kuin sinulla? Eikö sinulla ole ollenkaan lojaaliutta?
- Anonyymi
No sen kun lätkäset tuben hakuun "mainoksia" tms.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264588- 504158
- 543632
- 513156
- 502910
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382394
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292056