Lokakuista hyvää huomenta

Joku sanoo, että on vain yksi elämä ja tuhlaan sen kaipaamalla yksipuolisesti jotain mitä en ikinä saa. Ja tuhlaan täällä aikaani. Samahan se on sitten missä olen. Vaikka sitten täälläkin kirjoittamassa tyhjälle sienälle. Ei tämä elämä tästä muuksi muutu. Mietteitä aamuun. ☕👑

38

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On myös väärin kuvitella, että yritän saada toista väkisin tykkäämään minusta. Tiedän ettei sellainen ole edes mahdollista. Sitä joko tukkää taikka ei.

• Ei sitten kukaan vaivautunut huomentakaan toivottamaan. Lähden tästä töihin. Hyvää päivänjatkoa.

• Anonyymi

Semmosta se on kun alter egosi pitävätkin turvat kiinni. Kanat ja lamput ja mitä näitä olikaan..

• Anonyymi kirjoitti:

Semmosta se on kun alter egosi pitävätkin turvat kiinni. Kanat ja lamput ja mitä näitä olikaan..

Ei ole minun tekeleitä.

• Anonyymi

Hyvää iltapäivää💝älä luovuta, jos se vastapuoli ajattelee samalla tavalla. Ota selvää ole rohkea sitten tiedät ja voit jatkaa eteenpäin

• Anonyymi kirjoitti:

Hyvää iltapäivää💝älä luovuta, jos se vastapuoli ajattelee samalla tavalla. Ota selvää ole rohkea sitten tiedät ja voit jatkaa eteenpäin

Hmm, en tiedä miten ottaa selvää. Mutta kiitos ja hyvää iltaa sinullekin. 🤴

• Anonyymi

Mukavaa iltapäivää 🤴 prinssin ei pidä olla suruinen.
      "Et voi estää surun lintuja lentämästä pääsi yli, mutta voit estää niitä pesimästä hiuksiisi."

• Kiitos, kivaa iltaa sinnekin. Yritän olla pirteämpi. 🤴

• Anonyymi

Ehtoota Prinssille - onhan valtakunnassa kaikki hyvin?

- 🙋‍♀️ K-S

• Iltaa. On kai, ihan oo ja koo. Töissä menee tämä ilta. Käyn vain kurkkaamassa tänne silloin tällöin. Mukavaa iltaa sinulle. 😊🤴

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Iltaa. On kai, ihan oo ja koo. Töissä menee tämä ilta. Käyn vain kurkkaamassa tänne silloin tällöin. Mukavaa iltaa sinulle. 😊🤴

Kyllähän se joillain se perhe-elämä työstäkin käy 😁

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllähän se joillain se perhe-elämä työstäkin käy 😁

Älä jaksa jauhaa tuota valhetta... Sinkku olen. Perhe-elämä on kaukana takana päin.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Älä jaksa jauhaa tuota valhetta... Sinkku olen. Perhe-elämä on kaukana takana päin.

Prööt 💨 mikä valhe! 😆

• Anonyymi kirjoitti:

Prööt 💨 mikä valhe! 😆

Sinä et muuta osaa kuin trollata ja keksiä valheita minusta.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Sinä et muuta osaa kuin trollata ja keksiä valheita minusta.

Kyä trolli trollin tunnistaa 😁

• Anonyymi kirjoitti:

Kyä trolli trollin tunnistaa 😁

Trolli eli peikko? No siltähän minä näytänkin 👺

• Anonyymi

Oletko harrastanut yhden elämän venytystä missä määrin? Mistä tiedät ettei tienne kohtaa koskaan. Eli sun puolella on vedenpitävä rajoite ja olet siksi masentunut. Yritä saada toisellekin selitys, tiedä mitä hän siellä kuvittelee.

• Minulla ei ole minkäänlaista yhteyttä olemassa häneen, ellei sitten telepaattista. Tai jos hän lukee näitä? Enhän tietenkään voi tietää, vaikka tulisi vastaan jo seuraavan kulman takaa. En myöskään tiedä miten siinä kävisi sitten. Minulla on tunteita (vieläkin), mutta hänestä en tiedä.

• Anonyymi

Kannattaa lopettaa sellaiset yksipuoliset kaipailut. Ala vaikka harrastamaan jotain uutta lajia johon keskityt niin alkaa turhat kaipailut unohtua.

• Harrastan jo, eikä auttanut yhtään. Turhia neuvoja. Mikään ei ole auttanut.

• PalstaRinssi kirjoitti:

Harrastan jo, eikä auttanut yhtään. Turhia neuvoja. Mikään ei ole auttanut.

Kaikesta harrastamisesta huolimatta on aikaa myös ajatuksille ja pelkästään työpaikka muistuttaa minua hänestä aina.

• Anonyymi

Näetkö häntä sitten työpaikalla?

• En enää ole yli vuoteen nähnyt. Ei olla samassa työpaikassa enää oltu.

• Anonyymi

Mäkin olen ihan sekaisin enkä voi unohtaa yhtä, vaikka pitäisi 👸

• Miksi pitäisi unohtaa? En usko, että unohtaa voikaan koskaan.

• Anonyymi

Pitäisi unohtaa että itse voisi paremmin 👸

• Mutta kun ei pysty, eikä edes halua kun toinen on niin ihana.

• Anonyymi

Mutta jos hän ei tykkää eikä halua sinua, niin parempi unohtaa. Jos taas hän haluaa sinut, niin sitten asia on toisin. Selvitä se

• Sitä on vaikeaa selvittää... Vähän luulen että hän ei välitä minusta. Olisi varmaan jo ottanut yhteyttä jotenkin.

• Anonyymi

Ota sä yhteyttä ja kysy. Parempi tietää kun elää haaveissa mitä ikinä ei sitten toteudukaan. Jos tämä haave ei toteudu, niin siten voit mennä elämässä eteenpäin ja löytää toiseen haaveen.

• Ei ole mitään keinoa ottaa yhteyttä. Hän on sulkenut minut kokonaan elämästä. En haluaisi myöskään häiritä ja tungetella.

• Anonyymi

Jos hän on sulkenut sinut elämästään niin siten varmaan ymmärrät että valitettavasti hän ei sinua halua. Keskity nyt itsesi hyvinvointiin ja löydät kyllä toisen haaveen🤗

• Anonyymi

Älä itke, tai itke hetki, mutta sitten leuka pystyyn ja uusia tuulia kohti 💖

• Olen itkenyt tälle vaikka kuinka monesti.😭

• Anonyymi

Löydät vielä jonkun kivan 👸

• En silti pysty unohtamaan...

• Anonyymi

Niin ymmärrän että se on vaikeaa, joitain ihmisiä ei vaan voi koskaan unohtaa 😔

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      138
      7765
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1965
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1920
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1633
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1565
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1016
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      930
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      909
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      830
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      812
    Aihe