Joku sanoo, että on vain yksi elämä ja tuhlaan sen kaipaamalla yksipuolisesti jotain mitä en ikinä saa. Ja tuhlaan täällä aikaani. Samahan se on sitten missä olen. Vaikka sitten täälläkin kirjoittamassa tyhjälle sienälle. Ei tämä elämä tästä muuksi muutu. Mietteitä aamuun. ☕👑
Lokakuista hyvää huomenta
38
<50
Vastaukset
On myös väärin kuvitella, että yritän saada toista väkisin tykkäämään minusta. Tiedän ettei sellainen ole edes mahdollista. Sitä joko tukkää taikka ei.
Ei sitten kukaan vaivautunut huomentakaan toivottamaan. Lähden tästä töihin. Hyvää päivänjatkoa.
- Anonyymi
Semmosta se on kun alter egosi pitävätkin turvat kiinni. Kanat ja lamput ja mitä näitä olikaan..
Anonyymi kirjoitti:
Semmosta se on kun alter egosi pitävätkin turvat kiinni. Kanat ja lamput ja mitä näitä olikaan..
Ei ole minun tekeleitä.
- Anonyymi
Hyvää iltapäivää💝älä luovuta, jos se vastapuoli ajattelee samalla tavalla. Ota selvää ole rohkea sitten tiedät ja voit jatkaa eteenpäin
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää iltapäivää💝älä luovuta, jos se vastapuoli ajattelee samalla tavalla. Ota selvää ole rohkea sitten tiedät ja voit jatkaa eteenpäin
Hmm, en tiedä miten ottaa selvää. Mutta kiitos ja hyvää iltaa sinullekin. 🤴
- Anonyymi
Mukavaa iltapäivää 🤴 prinssin ei pidä olla suruinen.
"Et voi estää surun lintuja lentämästä pääsi yli, mutta voit estää niitä pesimästä hiuksiisi." - Anonyymi
Ehtoota Prinssille - onhan valtakunnassa kaikki hyvin?
- 🙋♀️ K-SIltaa. On kai, ihan oo ja koo. Töissä menee tämä ilta. Käyn vain kurkkaamassa tänne silloin tällöin. Mukavaa iltaa sinulle. 😊🤴
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Iltaa. On kai, ihan oo ja koo. Töissä menee tämä ilta. Käyn vain kurkkaamassa tänne silloin tällöin. Mukavaa iltaa sinulle. 😊🤴
Kyllähän se joillain se perhe-elämä työstäkin käy 😁
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän se joillain se perhe-elämä työstäkin käy 😁
Älä jaksa jauhaa tuota valhetta... Sinkku olen. Perhe-elämä on kaukana takana päin.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Älä jaksa jauhaa tuota valhetta... Sinkku olen. Perhe-elämä on kaukana takana päin.
Prööt 💨 mikä valhe! 😆
Anonyymi kirjoitti:
Prööt 💨 mikä valhe! 😆
Sinä et muuta osaa kuin trollata ja keksiä valheita minusta.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Sinä et muuta osaa kuin trollata ja keksiä valheita minusta.
Kyä trolli trollin tunnistaa 😁
Anonyymi kirjoitti:
Kyä trolli trollin tunnistaa 😁
Trolli eli peikko? No siltähän minä näytänkin 👺
- Anonyymi
Oletko harrastanut yhden elämän venytystä missä määrin? Mistä tiedät ettei tienne kohtaa koskaan. Eli sun puolella on vedenpitävä rajoite ja olet siksi masentunut. Yritä saada toisellekin selitys, tiedä mitä hän siellä kuvittelee.
Minulla ei ole minkäänlaista yhteyttä olemassa häneen, ellei sitten telepaattista. Tai jos hän lukee näitä? Enhän tietenkään voi tietää, vaikka tulisi vastaan jo seuraavan kulman takaa. En myöskään tiedä miten siinä kävisi sitten. Minulla on tunteita (vieläkin), mutta hänestä en tiedä.
- Anonyymi
Kannattaa lopettaa sellaiset yksipuoliset kaipailut. Ala vaikka harrastamaan jotain uutta lajia johon keskityt niin alkaa turhat kaipailut unohtua.
PalstaRinssi kirjoitti:
Harrastan jo, eikä auttanut yhtään. Turhia neuvoja. Mikään ei ole auttanut.
Kaikesta harrastamisesta huolimatta on aikaa myös ajatuksille ja pelkästään työpaikka muistuttaa minua hänestä aina.
- Anonyymi
Näetkö häntä sitten työpaikalla?
- Anonyymi
Mäkin olen ihan sekaisin enkä voi unohtaa yhtä, vaikka pitäisi 👸
- Anonyymi
Pitäisi unohtaa että itse voisi paremmin 👸
- Anonyymi
Mutta jos hän ei tykkää eikä halua sinua, niin parempi unohtaa. Jos taas hän haluaa sinut, niin sitten asia on toisin. Selvitä se
Sitä on vaikeaa selvittää... Vähän luulen että hän ei välitä minusta. Olisi varmaan jo ottanut yhteyttä jotenkin.
- Anonyymi
Ota sä yhteyttä ja kysy. Parempi tietää kun elää haaveissa mitä ikinä ei sitten toteudukaan. Jos tämä haave ei toteudu, niin siten voit mennä elämässä eteenpäin ja löytää toiseen haaveen.
Ei ole mitään keinoa ottaa yhteyttä. Hän on sulkenut minut kokonaan elämästä. En haluaisi myöskään häiritä ja tungetella.
- Anonyymi
Jos hän on sulkenut sinut elämästään niin siten varmaan ymmärrät että valitettavasti hän ei sinua halua. Keskity nyt itsesi hyvinvointiin ja löydät kyllä toisen haaveen🤗
- Anonyymi
Älä itke, tai itke hetki, mutta sitten leuka pystyyn ja uusia tuulia kohti 💖
- Anonyymi
Löydät vielä jonkun kivan 👸
- Anonyymi
Niin ymmärrän että se on vaikeaa, joitain ihmisiä ei vaan voi koskaan unohtaa 😔
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387765Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381965Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911633
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071016- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4909Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812