Lokakuista hyvää huomenta

Joku sanoo, että on vain yksi elämä ja tuhlaan sen kaipaamalla yksipuolisesti jotain mitä en ikinä saa. Ja tuhlaan täällä aikaani. Samahan se on sitten missä olen. Vaikka sitten täälläkin kirjoittamassa tyhjälle sienälle. Ei tämä elämä tästä muuksi muutu. Mietteitä aamuun. ☕👑

38

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On myös väärin kuvitella, että yritän saada toista väkisin tykkäämään minusta. Tiedän ettei sellainen ole edes mahdollista. Sitä joko tukkää taikka ei.

    • Ei sitten kukaan vaivautunut huomentakaan toivottamaan. Lähden tästä töihin. Hyvää päivänjatkoa.

      • Anonyymi

        Semmosta se on kun alter egosi pitävätkin turvat kiinni. Kanat ja lamput ja mitä näitä olikaan..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Semmosta se on kun alter egosi pitävätkin turvat kiinni. Kanat ja lamput ja mitä näitä olikaan..

        Ei ole minun tekeleitä.


      • Anonyymi

        Hyvää iltapäivää💝älä luovuta, jos se vastapuoli ajattelee samalla tavalla. Ota selvää ole rohkea sitten tiedät ja voit jatkaa eteenpäin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää iltapäivää💝älä luovuta, jos se vastapuoli ajattelee samalla tavalla. Ota selvää ole rohkea sitten tiedät ja voit jatkaa eteenpäin

        Hmm, en tiedä miten ottaa selvää. Mutta kiitos ja hyvää iltaa sinullekin. 🤴


    • Anonyymi

      Mukavaa iltapäivää 🤴 prinssin ei pidä olla suruinen.
      "Et voi estää surun lintuja lentämästä pääsi yli, mutta voit estää niitä pesimästä hiuksiisi."

      • Kiitos, kivaa iltaa sinnekin. Yritän olla pirteämpi. 🤴


    • Anonyymi

      Ehtoota Prinssille - onhan valtakunnassa kaikki hyvin?

      - 🙋‍♀️ K-S

      • Iltaa. On kai, ihan oo ja koo. Töissä menee tämä ilta. Käyn vain kurkkaamassa tänne silloin tällöin. Mukavaa iltaa sinulle. 😊🤴


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Iltaa. On kai, ihan oo ja koo. Töissä menee tämä ilta. Käyn vain kurkkaamassa tänne silloin tällöin. Mukavaa iltaa sinulle. 😊🤴

        Kyllähän se joillain se perhe-elämä työstäkin käy 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän se joillain se perhe-elämä työstäkin käy 😁

        Älä jaksa jauhaa tuota valhetta... Sinkku olen. Perhe-elämä on kaukana takana päin.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Älä jaksa jauhaa tuota valhetta... Sinkku olen. Perhe-elämä on kaukana takana päin.

        Prööt 💨 mikä valhe! 😆


      • Anonyymi kirjoitti:

        Prööt 💨 mikä valhe! 😆

        Sinä et muuta osaa kuin trollata ja keksiä valheita minusta.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Sinä et muuta osaa kuin trollata ja keksiä valheita minusta.

        Kyä trolli trollin tunnistaa 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyä trolli trollin tunnistaa 😁

        Trolli eli peikko? No siltähän minä näytänkin 👺


    • Anonyymi

      Oletko harrastanut yhden elämän venytystä missä määrin? Mistä tiedät ettei tienne kohtaa koskaan. Eli sun puolella on vedenpitävä rajoite ja olet siksi masentunut. Yritä saada toisellekin selitys, tiedä mitä hän siellä kuvittelee.

      • Minulla ei ole minkäänlaista yhteyttä olemassa häneen, ellei sitten telepaattista. Tai jos hän lukee näitä? Enhän tietenkään voi tietää, vaikka tulisi vastaan jo seuraavan kulman takaa. En myöskään tiedä miten siinä kävisi sitten. Minulla on tunteita (vieläkin), mutta hänestä en tiedä.


    • Anonyymi

      Kannattaa lopettaa sellaiset yksipuoliset kaipailut. Ala vaikka harrastamaan jotain uutta lajia johon keskityt niin alkaa turhat kaipailut unohtua.

      • Harrastan jo, eikä auttanut yhtään. Turhia neuvoja. Mikään ei ole auttanut.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Harrastan jo, eikä auttanut yhtään. Turhia neuvoja. Mikään ei ole auttanut.

        Kaikesta harrastamisesta huolimatta on aikaa myös ajatuksille ja pelkästään työpaikka muistuttaa minua hänestä aina.


    • Anonyymi

      Näetkö häntä sitten työpaikalla?

      • En enää ole yli vuoteen nähnyt. Ei olla samassa työpaikassa enää oltu.


    • Anonyymi

      Mäkin olen ihan sekaisin enkä voi unohtaa yhtä, vaikka pitäisi 👸

      • Miksi pitäisi unohtaa? En usko, että unohtaa voikaan koskaan.


    • Anonyymi

      Pitäisi unohtaa että itse voisi paremmin 👸

      • Mutta kun ei pysty, eikä edes halua kun toinen on niin ihana.


    • Anonyymi

      Mutta jos hän ei tykkää eikä halua sinua, niin parempi unohtaa. Jos taas hän haluaa sinut, niin sitten asia on toisin. Selvitä se

      • Sitä on vaikeaa selvittää... Vähän luulen että hän ei välitä minusta. Olisi varmaan jo ottanut yhteyttä jotenkin.


    • Anonyymi

      Ota sä yhteyttä ja kysy. Parempi tietää kun elää haaveissa mitä ikinä ei sitten toteudukaan. Jos tämä haave ei toteudu, niin siten voit mennä elämässä eteenpäin ja löytää toiseen haaveen.

      • Ei ole mitään keinoa ottaa yhteyttä. Hän on sulkenut minut kokonaan elämästä. En haluaisi myöskään häiritä ja tungetella.


    • Anonyymi

      Jos hän on sulkenut sinut elämästään niin siten varmaan ymmärrät että valitettavasti hän ei sinua halua. Keskity nyt itsesi hyvinvointiin ja löydät kyllä toisen haaveen🤗

    • Anonyymi

      Älä itke, tai itke hetki, mutta sitten leuka pystyyn ja uusia tuulia kohti 💖

      • Olen itkenyt tälle vaikka kuinka monesti.😭


    • Anonyymi

      Löydät vielä jonkun kivan 👸

    • Anonyymi

      Niin ymmärrän että se on vaikeaa, joitain ihmisiä ei vaan voi koskaan unohtaa 😔

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      301
      3321
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      235
      1808
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1335
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1293
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      79
      1193
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1178
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1113
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      994
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      926
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      874
    Aihe