Minulla murtui jalkapöydästä 3 luuta. Sille on joku hieno nimikin... Murtumat hyväasentoisia, ei tarvita leikkausta. Pitkä kipsihoito 8 vk. Kyynärsauvat. Onko jollain ollut samaa ja kauanko kuntoutuminen kesti? Jäikö pitkäaikaisia kipuja, lihasten surkastumista ym? Saitko fysioterapiaa kipsin poiston jälkeen? Milloin kävely onnistui normaalisti? Kiitos!
Jalkapöydän murtuma
Anonyymi-ap
2
764
Vastaukset
- Anonyymi
Itselläni tuli jalkapöytä kipeäksi viikko sitten tiistaina. Ei tiedä onko siinä hiusmurtuma vai mikä. Röntgenkuvat otettiin, mutta eilen lääkäri sanoi, että hiusmurtuma näkyy vasta kuukauden päästä.
Jotain uraat, lasko ja crp otettiin. Kun tutkitaan jotain kihtiä tai nivelrikkoa tms.
Ihan tyhmää. Kerran hoitajalla ja kerran lääkärillä, eikä tule selvyyttä, mikä jalkaani vaivaa.
Kiinnostaa myös muiden kokemukset jalkapöydän vaivoista.- Anonyymi
Mä kaaduin portaissa ja 3 selkeää murtumaa. Siis tapaturman seurauksena tuli nuo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315686- 363771
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833313- 122658
- 292192
- 122137
- 1631896
- 161454
- 1051362
- 1371174