Onko tietoa mistään mehukkaista sopupeleistä nyt ?
CHL.ssä Färjestadt häivis jo vieraissa Puolalaiselle krakovalle sopupelissä sekä nyt eilen ILVES hävisi Norjalaiselle Stavagnerille sopupelissä 4-2.
Onks mitään mehukkaita sopupelejä luvassa ?
3
154
Vastaukset
- Anonyymi
Niin, laji täytyy pitää "mielenkiintoisena" - siten iso yleisö jaksaa sitä seurata. On nää vittu lapsellisia. Veikkaajan tehtävä on haistella juuri nämä soputulokset. Isoja kertoimia saa kun tietää hetken jolloin iskeä kiinni.
Pesäpallossa siis suomalaisessa junttipallossa Sotkamo pelasi eräänä kesänä kaksi varmaa sopupeliä. Sotkamo hävisi kaksi kotipeliä lähekkäin kahdelle superaltavastaajalle kertoimella 30. No nämähän olisivat rahvaallekin maistuneet kioskinluukulla, mutta eipä näistä huudella - paitsi pelaajat omalle perunhajuiselle sisäpiirille. Julkisuudessa Sotkamon pelaajat vain totesivat tappion jälkeen, että näihin otteluihin on välillä vaikea "syttyä".- Anonyymi
"Pieni palkkio itse pelistä joten juusto leivän päälle pitää hakea betseistä"
(Wanha sanonta pienten lajien pelaajien pukukopeista)
Kannattaa siis pitää silmällä vaikkapa salibandyn tuloksia ja itse pelien välillä mykistävän outoja käänteitä. Pieni kaveriporukka kun voi keksiä kaikkea pientä jäynää rahanhimoisten vedonlyöjien kustannuksella. Yllätystasapeli sarjakärjen ja sarjajumbon välillä tuo ihan kivasti lompakkoon täytettä mutta ei pahasti kirpaise sarjataulukossa kunhan hoitaa pelin sitten kunnialla voittoon jatkoajalla. ⊂(◉‿◉) - Anonyymi
Tuo on järkyttävää miten pesäpallo päässyt takaisin pitkävetoon. Tappiot maksaa sitten rehelliset pelaajat lotosta ymm.. monivetoon ymm missä pelipanosten mukaan voitot. Ei muuhun tätä lajia saa päästää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986298KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3555795Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602783Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521072218Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071908- 1251754
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191633Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811300- 731197
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331098