Hyvää torstai huomenta

Aamu kirkkaana loistaa ja unen silmistä karistaa. ⛅🌅☕

83

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sumua Taivaalla pellon laidalla joen varrella...puut lakastuu junaradalle...
      hyvää huomenta...toivoo näkyvä maisema, ikkunan takana...

      • Kiitos kauniille maisemalle. Hyvää huomenta kaikkialle. On luonto kaunis syksyinen ja ikävä haikea jokapäiväinen. Kenties se joskus helpottaa, vaikka ei koskaan voikaan unohtaa.


    • Anonyymi

      Noh, nuin vasta saaneena, tuoltahan se maailma vissiin näyttää eikö vaan rinssi. Toivottavasti se toinenkin sai.. 😏

      • Tä? Minä mitään seksiä ole harrastanut vuosikymmeniin. Tulet siihen keksimään tarinaa.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Tä? Minä mitään seksiä ole harrastanut vuosikymmeniin. Tulet siihen keksimään tarinaa.

        No naisesi voi olla eri mieltä mutta ei kysytä siltä. 😬


      • Anonyymi kirjoitti:

        No naisesi voi olla eri mieltä mutta ei kysytä siltä. 😬

        Kuka se mun nainen on? Voitko kertoa kun en ole tietoinen hänestä.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Kuka se mun nainen on? Voitko kertoa kun en ole tietoinen hänestä.

        Ei täällä näytä aamuisin eikä päivisin olevan yhtään järkevää ihmistä paikalla. Taitaa olla koulussa taikka töissä.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Ei täällä näytä aamuisin eikä päivisin olevan yhtään järkevää ihmistä paikalla. Taitaa olla koulussa taikka töissä.

        Taikka sitten ei vaan kiinnosta tippaakaan meikäläinen. En ole täällä kenenkään kaivettu, täällä taikka missään muuallakaan.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Taikka sitten ei vaan kiinnosta tippaakaan meikäläinen. En ole täällä kenenkään kaivettu, täällä taikka missään muuallakaan.

        Kaivattu. Ojaa kaivetaan, ihmistä kaivataan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaivattu. Ojaa kaivetaan, ihmistä kaivataan.

        Kiitos kielipoliisille.😊


    • Ehkä se on sitten parempi niin. Elää vaan vapaana taivaan lintuna loppuelämäkin.

      • Anonyymi

        Vappaana sekstailemaan suomessa niin pal ku sielu sietää.. 😆


      • Anonyymi

        Hyvää aamupäivää PalstaRinssille toivottaa Uuno T. ps. Anteeksi se eilinen tokaisu iltapv:llä. En yleensä sano noin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vappaana sekstailemaan suomessa niin pal ku sielu sietää.. 😆

        Sillä erotuksella, etten saa seksiä koskaan missään.


      • Ken vapaana tahtoo olla, ei voi vangita.
        Kyllä, vapaa kuin taivaan lintu on kaikesta parasta. 👌
        Niin ja hyvää huomenta vai joko se on päivä. 😅


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää aamupäivää PalstaRinssille toivottaa Uuno T. ps. Anteeksi se eilinen tokaisu iltapv:llä. En yleensä sano noin.

        Hyvää aamupäivää. En muista mitä tokaisit eilen iltapäivällä, joten ei haittaa enää.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Sillä erotuksella, etten saa seksiä koskaan missään.

        Höpöhöpö 😂


      • Älylamppu kirjoitti:

        Ken vapaana tahtoo olla, ei voi vangita.
        Kyllä, vapaa kuin taivaan lintu on kaikesta parasta. 👌
        Niin ja hyvää huomenta vai joko se on päivä. 😅

        En tiedä onko se parasta vai ei... Se kun ei ole edes oma valinta, vaan enemmänkin kohtalona. Ehkä se on jo päivä jo. Kahvin maku on edelleen suussa. Hyvää päivää vaan. 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Höpöhöpö 😂

        Mikään höpö höpö ole. En ole saanut kymmeneen vuoteen. Ja sama meno jatkuu. Ei ole elämää minulla.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        En tiedä onko se parasta vai ei... Se kun ei ole edes oma valinta, vaan enemmänkin kohtalona. Ehkä se on jo päivä jo. Kahvin maku on edelleen suussa. Hyvää päivää vaan. 😊

        Huomaat vielä, että on. 😇
        Taitaa olla jo lounasaika. 🍽


      • Älylamppu kirjoitti:

        Huomaat vielä, että on. 😇
        Taitaa olla jo lounasaika. 🍽

        Huomaan kuolinvuoteellani että olipa se hyvä ku sai olla yksin?


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Huomaan kuolinvuoteellani että olipa se hyvä ku sai olla yksin?

        Olipa se hyvä kun ei saanut hellyyttä eikä rakkautta naisen kosketusta eikä muutakaan.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Olipa se hyvä kun ei saanut hellyyttä eikä rakkautta naisen kosketusta eikä muutakaan.

        Sittenhän voin hypätä sinne hautaan samantien.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Sittenhän voin hypätä sinne hautaan samantien.

        Voi sinua.. 🤦‍♀️


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Huomaan kuolinvuoteellani että olipa se hyvä ku sai olla yksin?

        Kai nyt elämässä on muutakin kuin naiset? 😅
        Onhan sulla lapsi/lapsia?


      • Älylamppu kirjoitti:

        Kai nyt elämässä on muutakin kuin naiset? 😅
        Onhan sulla lapsi/lapsia?

        Hoh hoijaa... Ikävä kyllä haluan naisen. Tässä ihan riittävän pitkään ollut ilman ja nauttinut kaikesta jouten olosta ja muusta. Olen ollut ihastunutkin niin erääseen ja luulin silloin että onni potkaisi.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Hoh hoijaa... Ikävä kyllä haluan naisen. Tässä ihan riittävän pitkään ollut ilman ja nauttinut kaikesta jouten olosta ja muusta. Olen ollut ihastunutkin niin erääseen ja luulin silloin että onni potkaisi.

        Ja lapsista ei voi enää puhua kun ne ovat jo aikuisiässä, ja heidän täytyy jo alkaa rakentamaan omaa elämää. Totta kai heistä välillä on seuraa, mutta ei ne minun koko elämä ole ja elämän tarkoitus.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Ja lapsista ei voi enää puhua kun ne ovat jo aikuisiässä, ja heidän täytyy jo alkaa rakentamaan omaa elämää. Totta kai heistä välillä on seuraa, mutta ei ne minun koko elämä ole ja elämän tarkoitus.

        Elämässä muutakin kuin naiset? No kun ei muuta ole ollutkaan, ja naiset loistaa poissa olollaan.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Hoh hoijaa... Ikävä kyllä haluan naisen. Tässä ihan riittävän pitkään ollut ilman ja nauttinut kaikesta jouten olosta ja muusta. Olen ollut ihastunutkin niin erääseen ja luulin silloin että onni potkaisi.

        Jos mulla olis elämäntarkoitus joku mies, niin olisin ollut haudassa jo vuosia. 😅


      • Älylamppu kirjoitti:

        Jos mulla olis elämäntarkoitus joku mies, niin olisin ollut haudassa jo vuosia. 😅

        Sinä et osaa mennä minun housuihin tässä asiassa. Saat kuitenkin seksiä ja läheisyyttä sillon ku haluat jne.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Sinä et osaa mennä minun housuihin tässä asiassa. Saat kuitenkin seksiä ja läheisyyttä sillon ku haluat jne.

        Mistäs niin päättelet? Siitä kun oon nainen?
        Ei se kuule ihan niin mene. 🙄


      • Älylamppu kirjoitti:

        Mistäs niin päättelet? Siitä kun oon nainen?
        Ei se kuule ihan niin mene. 🙄

        Hyvin usein se menee. Ja olen huomannut miten seksistä puhelet täällä muidenkin kanssa. Saanut sellaisen vaikutelman, että saat miehet innostumaan helposti.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Hyvin usein se menee. Ja olen huomannut miten seksistä puhelet täällä muidenkin kanssa. Saanut sellaisen vaikutelman, että saat miehet innostumaan helposti.

        Naisten ympärillä aina pyörii miehiä, kuin mehiläisiä hunajapurkin ympärillä.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Sillä erotuksella, etten saa seksiä koskaan missään.

        Mikset saa.? Vaikka kaipaat yhtä, niin ei se tarkoita munkkina elämistä siinä odotellessa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikset saa.? Vaikka kaipaat yhtä, niin ei se tarkoita munkkina elämistä siinä odotellessa.

        Heh... Voi voi. Ei kai, mutta ei minua halua kukaan. Ja jos tieäisin että hän minusta välittää, en muita edes halua.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Heh... Voi voi. Ei kai, mutta ei minua halua kukaan. Ja jos tieäisin että hän minusta välittää, en muita edes halua.

        Se on nyt tuo sinun asenne mikä tässä tökkii: "ei minusta kukaan välitä". Ensin opettele rakastamaan itseäsi. Sitten joku muukin voi rakastua. Kuulostaa kulmalle, mutta se vaan menee niin. Itse puhuit kaksoisliekistä jossain ketjussa. Kai tiedät, että jos ette ole samalla leveillä, niin te ette saa toisianne. Sinun oppipolku näyttää olevan: opettele rakastamaan itseäsi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on nyt tuo sinun asenne mikä tässä tökkii: "ei minusta kukaan välitä". Ensin opettele rakastamaan itseäsi. Sitten joku muukin voi rakastua. Kuulostaa kulmalle, mutta se vaan menee niin. Itse puhuit kaksoisliekistä jossain ketjussa. Kai tiedät, että jos ette ole samalla leveillä, niin te ette saa toisianne. Sinun oppipolku näyttää olevan: opettele rakastamaan itseäsi

        Kulmalle = julmalle


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on nyt tuo sinun asenne mikä tässä tökkii: "ei minusta kukaan välitä". Ensin opettele rakastamaan itseäsi. Sitten joku muukin voi rakastua. Kuulostaa kulmalle, mutta se vaan menee niin. Itse puhuit kaksoisliekistä jossain ketjussa. Kai tiedät, että jos ette ole samalla leveillä, niin te ette saa toisianne. Sinun oppipolku näyttää olevan: opettele rakastamaan itseäsi

        Pelkään että taitaa loppua aika kesken, kun saman asian kanssa paininut koko iän.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Pelkään että taitaa loppua aika kesken, kun saman asian kanssa paininut koko iän.

        Eikä pakkien saamiset ja muut torjumiset yhtään auta asiassa, kun masentaa ja saa lannistumaan entistä enemmän.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Pelkään että taitaa loppua aika kesken, kun saman asian kanssa paininut koko iän.

        Tämä on loppupeleissä ihan vaan asennekysymys. Minä olen "kokemusasiantuntija" tässä asiassa. Minä jopa hylkäsin mahdollisuuden vuosia sitten tähän kohteeseen, koska en kokenut olevani tarpeeksi hyvä, kaunis jne. Hän halusi minua, mutta minä en uskaltanut.

        Nyt ihan pienellä asenteen korjaamiseksi olen saanut lyhyessä ajassa itseni kuntoon. En puhu fyysisestä kunnosta vaan henkisestä. Tuolla jollekkin sanoit, että naisilla pyörii ympärillä miehiä. No kyllä alkoi pyörimään, kun minun energia on nykyään itsevarmempi ja positiivisempi. Positiivinen energia vetää puoleensa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on nyt tuo sinun asenne mikä tässä tökkii: "ei minusta kukaan välitä". Ensin opettele rakastamaan itseäsi. Sitten joku muukin voi rakastua. Kuulostaa kulmalle, mutta se vaan menee niin. Itse puhuit kaksoisliekistä jossain ketjussa. Kai tiedät, että jos ette ole samalla leveillä, niin te ette saa toisianne. Sinun oppipolku näyttää olevan: opettele rakastamaan itseäsi

        En tiedä onko hän kaksoisliekki. Se tunne on jo vähän laimistunut. Ehkä lääkkeenkin takia ja siitä syystä, ettei olla nähty ollenkaan missään aikoihin. Eikä hän näytä minua enää etsivän.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        En tiedä onko hän kaksoisliekki. Se tunne on jo vähän laimistunut. Ehkä lääkkeenkin takia ja siitä syystä, ettei olla nähty ollenkaan missään aikoihin. Eikä hän näytä minua enää etsivän.

        Kannattaa tosiaan yrittää päästä niistä lääkkeistä eroon. Etsi vaikka jotain mielekästä tekemistä, mene vaikka energiahoitoin tms. Ihmisen kuuluu tuntea iloa, surua, tylsyyttä, ikävää... Ne vaan pitää kohdata ja hyväksyä elämään.


    • Kai se pitää sitten johonkin mukkiluostariin muuttaa asumaan.

      • Anonyymi

        Siitä vaan Valamoon. ✌️


      • Hyvä ajatus. Voin sitten lähteä sinne nunnaluostariin. Älä sitten livahda nunnien puolella. 😂


      • Älylamppu kirjoitti:

        Hyvä ajatus. Voin sitten lähteä sinne nunnaluostariin. Älä sitten livahda nunnien puolella. 😂

        En usko että olet sinne menossa, kun saat kuitenkin miestä tuon tuostakin, toisin kuin minä edes omaa ihastustani muuta kuin ahdistumaan.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        En usko että olet sinne menossa, kun saat kuitenkin miestä tuon tuostakin, toisin kuin minä edes omaa ihastustani muuta kuin ahdistumaan.

        Vallan hyvin voisin lähteä. Oon elänyt ilman seksiä jo vuosia. 😆


      • Älylamppu kirjoitti:

        Vallan hyvin voisin lähteä. Oon elänyt ilman seksiä jo vuosia. 😆

        Niin no, naiselle voi olla jopa helpompaa olla ilman seksiä. Miehillä taas testosteroni jyllää ja se aiheuttaa sitä halua. Sama hormooni naisillakin, mutta heillä on sitä luonnostaan vähemmän. Itse käyn paljon salilla ja olen laihduttanut, niin testoa on tullut siinä lisää.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Niin no, naiselle voi olla jopa helpompaa olla ilman seksiä. Miehillä taas testosteroni jyllää ja se aiheuttaa sitä halua. Sama hormooni naisillakin, mutta heillä on sitä luonnostaan vähemmän. Itse käyn paljon salilla ja olen laihduttanut, niin testoa on tullut siinä lisää.

        Mutta nyt ymmärretään taas väärin, ja luullaan että haluan vain seksiä. Kyllä haluan ihan suhteen ja kaikkea mitä siihen kuuluu.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Mutta nyt ymmärretään taas väärin, ja luullaan että haluan vain seksiä. Kyllä haluan ihan suhteen ja kaikkea mitä siihen kuuluu.

        Halut ne on hiirelläkin. 😂
        Ymmärrän, että haluat muutakin kuin seksiä.


      • Älylamppu kirjoitti:

        Halut ne on hiirelläkin. 😂
        Ymmärrän, että haluat muutakin kuin seksiä.

        Hiirillä ne halut vasta onkin.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Hiirillä ne halut vasta onkin.

        Juu ja poikasia tulee tuon tuosta. 🤣


      • Älylamppu kirjoitti:

        Juu ja poikasia tulee tuon tuosta. 🤣

        No se just. 🤣


    • Aamulla oli vielä hyvä olo ja nyt on ihan paska.

      • Koitahan nyt piristyä. ❣️


      • Älylamppu kirjoitti:

        Koitahan nyt piristyä. ❣️

        Kiitos, yritän.


    • Nuo masennuslääkkeet vie seksihalut...

      • Niillä on kyllä ikäviä sivuvaikutuksia.
        Lääkkeetön hoito olisi parempi.


      • Älylamppu kirjoitti:

        Niillä on kyllä ikäviä sivuvaikutuksia.
        Lääkkeetön hoito olisi parempi.

        Niin olisi minustakin. Nämä on kuitenkin auttanut jaksamaan töissä, ilman että täytyy siellä mennä piiloon itkemään. Mutta nää sivuvaikutukset kyllä alkaa ärsyttämään vähitellen.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Niin olisi minustakin. Nämä on kuitenkin auttanut jaksamaan töissä, ilman että täytyy siellä mennä piiloon itkemään. Mutta nää sivuvaikutukset kyllä alkaa ärsyttämään vähitellen.

        Lääkkeiden lopetus voi olla hankalaa.
        Hyvä, että niistä kuitenkin jotain hyötyä.


      • Älylamppu kirjoitti:

        Lääkkeiden lopetus voi olla hankalaa.
        Hyvä, että niistä kuitenkin jotain hyötyä.

        Toivon ettei tarvitse kauan syödä. Voihan sitä lopettamista koittaa muutaman kk päästä. Että pystyykö sitten olemaan taas ihan normisti ilman.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Toivon ettei tarvitse kauan syödä. Voihan sitä lopettamista koittaa muutaman kk päästä. Että pystyykö sitten olemaan taas ihan normisti ilman.

        Hyvä, että on positiivisia ajatuksia.
        Nyt lähden jatkamaan päivän askareita.
        Pidä lippu korkealla. 😉


      • Älylamppu kirjoitti:

        Hyvä, että on positiivisia ajatuksia.
        Nyt lähden jatkamaan päivän askareita.
        Pidä lippu korkealla. 😉

        Ok, Mukavaa päivää. Minä lähden illaksi töihin muutaman tunnin päästä. 😊


    • En ole hänen arvoisensa.

    • Anonyymi

      Onko nyt jo torstai?

    • Anonyymi

      Ihan hyvä sulle...☺️

      • Kiitos, mutta mitä tarkoitit tällä


    • Anonyymi

      On ollutkin kiva ja antoisa päivä, vaihteeksi. Kahvit töräytettävä tyypilliseen aikaan☕️
      Hyvää torstaita.

      • Kiitos. Niin voisi itsekin kohta kahvit juoda ja syödä jotain. Hyvää torstaita. 😊🤴☕


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Kiitos. Niin voisi itsekin kohta kahvit juoda ja syödä jotain. Hyvää torstaita. 😊🤴☕

        Kiitti. Tuli ahmittua puoli pussia chipsejä kahvin kaa. Arvannet kuinka yöunet häiriintyy rasvasuola- määrän velloessa suolistossa. Onneksi on perjantai jo kiikarissa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitti. Tuli ahmittua puoli pussia chipsejä kahvin kaa. Arvannet kuinka yöunet häiriintyy rasvasuola- määrän velloessa suolistossa. Onneksi on perjantai jo kiikarissa.

        Ei kuulosta kovin hyvältä. Perjantai juu, töissä menee sekin, niin ei jaksa innostua. 🙄


    • Anonyymi

      Pirteää iltapäivää ja alkuiltaa 😊✨

      • Kiitos paljon 😊 ja samoin pirteää alkuiltaa sinnekin 🌞❄️😊


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Kiitos paljon 😊 ja samoin pirteää alkuiltaa sinnekin 🌞❄️😊

        Kiitos paljon 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos paljon 😊

        😊🤴


      • Kiitos paljon. Viihtyisää iltaa sinne jonnekin. 😊


      • Voi ei tuo biisi ja video 😅


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Kiitos paljon. Viihtyisää iltaa sinne jonnekin. 😊

        Kotona katson mielenkiintoista sarjaa.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Voi ei tuo biisi ja video 😅

        Johan siellä ollaan iloisempana.


      • Älylamppu kirjoitti:

        Kotona katson mielenkiintoista sarjaa.

        Ok, kiva.😊


      • Älylamppu kirjoitti:

        Johan siellä ollaan iloisempana.

        no joo 😅


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      300
      3315
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      235
      1798
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1335
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1283
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      79
      1183
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1178
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1113
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      994
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      926
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      874
    Aihe