Kristillinen Herran Pyhä Ehtoollinen ja Kristillinen yksi Kaste ovat Jumalan armotekoja syntiselle ihmiselle Kristuksen kuoleman ja veren tähden.
Helluntailaiset julistavat itse itsensä synnittömiksi uskovaisiksi mennessään sekä kasteelle ja ehtoolliselle.
Tekevät kasteesta pelkän vesikasteen ja ehtoollisesta pelkän mehuehtoollisen.
Helluntailaiset muuttavat asioiden merkityksen vääräksi
30
58
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä sana on varma.
Karta harhaoppista ihmistä, kun ensin olet ojentanut häntä kerran tai kahdesti.
Sinähän tiedät, että tuollainen ihminen on kieroutunut ja tekee syntiä. Hän tuomitsee itse itsensä. - Anonyymi
se on totta, että helluntailaisuudessa Jeesuksen omat käskyt on vaan
"kuvaannollisia", eivät siis usko, että Jeesus on LÄSNÄ omissa käskyissään,
> kaste ja ehtoollinen" - Anonyymi
Raamattua kun tutkii itse tarkemmin helluntain tapahtumista, niin huomaa, että ei helluntaina Jerusalemissa kukaan äännellyt mitään sekavia hurmosskieliä, vaikka Pyhä Henki oli paikalla.
Eikä kenekään sanota kaatuneen maahan selälleen rukousjonoissa toisten ottaessa heitä kiinni, ettei tule aivotärähdystä., kuten hellarit yrittävät eksyttää sirkustempuillaan ihmisiä luulemaan, että nyt eletään uudestaan ensimmisen helluntain tapahtumia.
Helluntailaiset salaavat kokonaan sen, että 3000 syntistä ihmistä heti kastettiin helluntaina syntien anteeksisaamiseksi ja Pyhän Hengen lahjan saamiseksi. Miehet ja miesten lapset, kuten Pietari käski tekemään.
Se tarkoittaa uudestisyntymistä vedestä ja Hengestä Jumalan lapseksi.
Pelastusta. - Anonyymi
Ylläpito sabotoi palstaa postaamalla työkseen solvauksia ja hullutuksiaan ja valheitaan palstalle. Ylläpidon tarkoitus on estää kaikki rauhallinen ja oikeamielinen keskustelu ja tuoda tilalle ääriluterilaisuuden opit ja saatanan synagoogan valheet.
- Anonyymi
SINÄ sabotoit palstaa postaamalla työkseen solvauksia ja hullutuksiaan ja valheitaan palstalle. Tarkoituksesi on estää kaikki rauhallinen ja oikeamielinen keskustelu ja tuoda tilalle äärihelluntailaisuden opit ja saatanan synagoogan valheet, johon itse kuulut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SINÄ sabotoit palstaa postaamalla työkseen solvauksia ja hullutuksiaan ja valheitaan palstalle. Tarkoituksesi on estää kaikki rauhallinen ja oikeamielinen keskustelu ja tuoda tilalle äärihelluntailaisuden opit ja saatanan synagoogan valheet, johon itse kuulut
Monet erehtyy pitämään helluntailaisuutta Kristillisenä kirkkona.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
valitettavasti.
Jeesus tiesi tämän ja sanoo:
"MONTA tulee minun NIMESSÄNI" > "jeesuksia on siis "monta" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikean helluntain tapahtumia kun Kirkkoraamatusta lukee ajatuksen kanssa,
niin kyllä järkevä ihminen tajuaa, että Pentecostalimissa eli helluntailaisuudessa on ihan jostain muusta kysymys.
Ei ole viisasta halveksia ihmisryhmää, jota ei tunne.
Aloitaja ja osalistujat juttunne vainuttavat asentelliselta.
On monenlaisia olosuhteia, mitenkä ihminen tulee uskoon, kunhan tulee uskoon Jeesukseen ja kasvaa uskossa Jumalan läheisyydessä.
Pyhittykää on Jumalanantama käsky. Ei riitä, jos joskus on ollut uskossa,
Ainoa tie on Jeesuksen Evankeliumi
Huomaa mitä Jeesus itse sanoi jae. 47. ja parannusta syntien anteeksiantamiseksi on saarnattava hänen nimessään kaikille kansoille, alkaen Jerusalemista.
Alla osa Hänen puheensa Raamatussa. Lue omasta Raamatustasi vielä laajemin koko tapahtuma.
Luukas. 24:
44. Jeesus sanoi heille: "Tätä tarkoittivat minun sanani, jotka puhuin teille ollessani vielä teidän kanssanne. Kaiken sen pitää käydä toteen, mitä minusta on kirjoitettu Mooseksen laissa, profeetoissa ja psalmeissa."
Luuk. 18:31-33
45. Silloin hän avasi heidän ymmärryksensä käsittämään Kirjoitukset.
46. Ja hän sanoi heille: "Näin on kirjoitettu. Kristuksen tuli kärsiä ja kolmantena päivänä nousta kuolleista, Ap. t. 17:3
47. ja parannusta syntien anteeksiantamiseksi on saarnattava hänen nimessään kaikille kansoille, alkaen Jerusalemista. Ap. t. 2:38; Ap. t. 10:42-43; 1. Joh. 2:12
48. Te olette tämän todistajat. Joh. 15:27; Ap. t. 1:8
49. Ja minä lähetän teille sen, minkä minun Isäni on luvannut. Mutta pysykää te tässä kaupungissa, kunnes teidät puetaan voimalla korkeudesta."- Anonyymi
Nyt puhutaan helluntailaisuuden viljelemistä vaarallisista harhaopeista,
joiden tarkoitus on eksyttää mahdollisimman paljon ihmisiä, ja mikäli mahdollista, valitut,
eli Kristityt ja Juutalaiset.
Helluntailaisuus on on ihan selvä heresia.
- Anonyymi
Miksi luterilaiset eivät opeta omiaan käyttäytymään. Milseivät he edes tiedä,
että :
Luterilaiset pyysivät anteeksi.
Luterilainen maailmanliitto osoitti anabaptisteja koskevan anteeksipyynnön mennoniitoille. Sovinto julkaistiin 22.07.2010 sovintokokouksessa Stuttgartissa osana LML:n yleiskokousta. Luterilaisten kirkkojen edustajat ovat pyytäneet anteeksi myös sitä, että kirkot ovat julkaisseet vuosisatojen ajan harhaanjohtavia tietoja anabaptisteista, vaienneet heihin kohdistuneista vainoista sekä sivuuttaneet kirkkohistorioissaan anabaptisteille tehdyt vääryydet - Anonyymi
Helluntailailaiset vääntävät kieroon jo Johanneksen kasteen merkityksen.
Ei ne pelkät ihmisen omat hyvät teot eli parannukseteot ihmisen syntejä pois pese.
Kyllä jo Johanneksen edessä piti ensin tunnustaa synnit, jotta kasteessa ihminen sai synnit anteeksi.
Ei niitä synnit tunnustaneita ihmisiä lähetetty takaisin ensin tekemään niitä parannuksen tekoja ehtona kasteelle.
Kastetta seurasi hyvä omatunto ja kasteen jälkeen ne synnit anteeksisaaneet ihmiset lähtivät tekemään niitä hyviä tekoja.- Anonyymi
Kieroja ilmaisuja, joita hellarit viljelee
"parannuksen kaste"
"uskovien kaste"
Raamattu puhuu Johanneksen kasteesta, ne jotka tunnustivat syntisyytensä saivat synnit anteeksi Johanneksen kasteessa (sen helluntailaiset jättävät kertomatta)
Kristillinen kaste on syntien anteeksisaamiseksi ja Pyhän Hengen lahjan saamiseksi.
(sen helluntailailaiset jättävät kertomatta)
Raamatun selvä ilmoitus on, sekä Johanneksen kaste ja Kristillinen kaste on "syntisten kaste"
Jeesus sanookin: Tule sellaisena kuin olet. Kaste on syntien anteeksisaamiseksi ja Pyhän Hengen lahjan saaiseksi. Armosta, yksin Kristuksen kuoleman ja veren tähden.
Room.6:3 "Vai ettekö tiedä, että me kaikki, jotka olemme kastetut Kristukseen Jeesukseen, olemme hänen kuolemaansa kastetut?
Kristuksen kuoleman osallisuus saadaan kasteessa, kasteessa syntinen ihminen pääsee Kristksen verensuojaan. Kasteessa synnit pestään pois.
Ap. t. 22:16
Ja nyt, mitä viivyttelet? Nouse, huuda avuksi hänen nimeänsä ja anna kastaa itsesi ja pestä pois syntisi.' - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kieroja ilmaisuja, joita hellarit viljelee
"parannuksen kaste"
"uskovien kaste"
Raamattu puhuu Johanneksen kasteesta, ne jotka tunnustivat syntisyytensä saivat synnit anteeksi Johanneksen kasteessa (sen helluntailaiset jättävät kertomatta)
Kristillinen kaste on syntien anteeksisaamiseksi ja Pyhän Hengen lahjan saamiseksi.
(sen helluntailailaiset jättävät kertomatta)
Raamatun selvä ilmoitus on, sekä Johanneksen kaste ja Kristillinen kaste on "syntisten kaste"
Jeesus sanookin: Tule sellaisena kuin olet. Kaste on syntien anteeksisaamiseksi ja Pyhän Hengen lahjan saaiseksi. Armosta, yksin Kristuksen kuoleman ja veren tähden.
Room.6:3 "Vai ettekö tiedä, että me kaikki, jotka olemme kastetut Kristukseen Jeesukseen, olemme hänen kuolemaansa kastetut?
Kristuksen kuoleman osallisuus saadaan kasteessa, kasteessa syntinen ihminen pääsee Kristksen verensuojaan. Kasteessa synnit pestään pois.
Ap. t. 22:16
Ja nyt, mitä viivyttelet? Nouse, huuda avuksi hänen nimeänsä ja anna kastaa itsesi ja pestä pois syntisi.'Mark.1
1 Jeesuksen Kristuksen, Jumalan Pojan, evankeliumin alku.
2 Niinkuin on kirjoitettuna profeetta Esaiaan kirjassa: "Katso, minä lähetän enkelini sinun edelläsi, ja hän on valmistava sinun tiesi".
3 "Huutavan ääni kuuluu erämaassa: 'Valmistakaa Herralle tie, tehkää polut hänelle tasaisiksi'",
4 niin Johannes Kastaja saarnasi erämaassa parannuksen kastetta syntien anteeksisaamiseksi.
5 Ja koko Juudean maa ja kaikki jerusalemilaiset vaelsivat hänen tykönsä, ja hän kastoi heidät Jordanin virrassa, kun he tunnustivat syntinsä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mark.1
1 Jeesuksen Kristuksen, Jumalan Pojan, evankeliumin alku.
2 Niinkuin on kirjoitettuna profeetta Esaiaan kirjassa: "Katso, minä lähetän enkelini sinun edelläsi, ja hän on valmistava sinun tiesi".
3 "Huutavan ääni kuuluu erämaassa: 'Valmistakaa Herralle tie, tehkää polut hänelle tasaisiksi'",
4 niin Johannes Kastaja saarnasi erämaassa parannuksen kastetta syntien anteeksisaamiseksi.
5 Ja koko Juudean maa ja kaikki jerusalemilaiset vaelsivat hänen tykönsä, ja hän kastoi heidät Jordanin virrassa, kun he tunnustivat syntinsä." Johannes Kastaja saarnasi erämaassa parannuksen kastetta syntien anteeksisaamiseksi.
Ja koko Juudean maa ja kaikki jerusalemilaiset vaelsivat hänen tykönsä, ja hän kastoi heidät Jordanin virrassa, kun he tunnustivat syntinsä." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
" Johannes Kastaja saarnasi erämaassa parannuksen kastetta syntien anteeksisaamiseksi.
Ja koko Juudean maa ja kaikki jerusalemilaiset vaelsivat hänen tykönsä, ja hän kastoi heidät Jordanin virrassa, kun he tunnustivat syntinsä."" Pietari vastasi: "Kääntykää ja ottakaa itse kukin kaste Jeesuksen Kristuksen nimeen, jotta syntinne annettaisiin anteeksi. Silloin te saatte lahjaksi Pyhän Hengen.
Teitä tämä lupaus tarkoittaa, teitä ja teidän lapsia."
kääntyminen, repent, syntisyyden myöntäminen ennen kastetta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
" Pietari vastasi: "Kääntykää ja ottakaa itse kukin kaste Jeesuksen Kristuksen nimeen, jotta syntinne annettaisiin anteeksi. Silloin te saatte lahjaksi Pyhän Hengen.
Teitä tämä lupaus tarkoittaa, teitä ja teidän lapsia."
kääntyminen, repent, syntisyyden myöntäminen ennen kastettavauvat ne kääntyy todella näpsäkästi joskus !
mutta syntisyydestään aivät paljoa puhele, ovat ulkoistaneet sen osuuden kummeille ja palkkapapille joka hyvinkin pitää itseään evoluution tuotteena!
- Anonyymi
Helluntailaisuudessa on oma napa ja oma etu tärkeintä.
Mokomatkin kasteellaan öyhöttäjät.
Käännytys ja herjaaminen on mielessä.
Jehovatkin ovat fiksumpia.
Luulevat olevansa pyhempiä ja vanhurskaampia kun he mitätöivät evankelisuuden.- Anonyymi
Luterilainen vauvakastettu rienaaja levittää täällä valheitaan eikä luovuta minulle lapsiaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luterilainen vauvakastettu rienaaja levittää täällä valheitaan eikä luovuta minulle lapsiaan.
Eikö sinulle riitä niitä lapsia siellä Sleyn porukoissa, jotta ei tarvitse tulla helluntailaisten palstalle itkemään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö sinulle riitä niitä lapsia siellä Sleyn porukoissa, jotta ei tarvitse tulla helluntailaisten palstalle itkemään.
Uudestikastettu tuskin liikkuu sleyn porukoissa. Iljettäväähän tuo sen teksti on liittyen lapsiin.
- Anonyymi
Helluntailaisten juonit harhaopit pitää katoilta julistaa kaikkien tietoon varoitukseksi ja kehotukseksi välttää sellaisia harhaoppeja ja vääriä villitseviä henkiä.
Mitä sellaiset ihmiset salassa tekevät, on häpeällistä sanoakin. - Anonyymi
Jeesus ei molissut koskaan mitään salakielisiä puheita kenenkään kanssa.
Joh. 18:20
Jeesus vastasi: "Minä olen puhunut julkisesti, koko maailman kuullen. Olen aina opettanut synagogissa ja temppelissä, kaikkien juutalaisten kokoontumispaikoissa. Salassa en ole puhunut mitään.- Anonyymi
oletko ihan pimjajopa pom, miksi Jeesuksen olisi pitänyt puhua kielillä kerro!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oletko ihan pimjajopa pom, miksi Jeesuksen olisi pitänyt puhua kielillä kerro!
taas tuo hellarivanhus on täällä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
taas tuo hellarivanhus on täällä
mulla on tosivanha puuhella, se lämmittää silti kuin uusi !
varsinainen helllarivanhus se on.
>>Kristillinen Herran Pyhä Ehtoollinen ja Kristillinen yksi Kaste ovat Jumalan armotekoja syntiselle ihmiselle Kristuksen kuoleman ja veren tähden.>>
Myös Putinille.
😄😄😄😄😄- Anonyymi
Luterilaiset uskoo Jumalan sanaan ja tunnustaa että lapsi on syntinen heti sikiämisestä alkaen ja tarvitsee Kristillisen kasteen syntien anteeksisaamiseksi ja Pyhän Hengen lahjan saamiseksi.
Helluntailaiset ovat ylpeitä, eikä tunnusta olevansa syntisiä tähän maailmaan syntyissään. Ylpeyden synti on kuoleman synti.- Anonyymi
Vauvakastetut ovat syntisiä tähän maailmaan syntyessään ja siksi jäävät.
Vauvakastettujen hedelmät ovat kauheaa luettavaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vauvakastetut ovat syntisiä tähän maailmaan syntyessään ja siksi jäävät.
Vauvakastettujen hedelmät ovat kauheaa luettavaa.Kaikki tähän maailmaan ovat perisynnin vallassa ja vielä siinä tilanteessa kastamattomia.
Ei sitä vauvaakaan voi työntää takaisin äitinkä kohtuun uudestisyntymään. Lapsi pitää kastaa Kristityksi.
Kristukseen kastettuja alettiin kutsua Kristityiksi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1621626Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli551278Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva1861043Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi511006Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus76988Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e37935- 57841
Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy206824Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0
Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali153793Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze111783