Korjatkaa käytöksenne lastensuojelu!

Poikani vietiin huostaan 25.8.2021. Minähän se pyysin sossua tulemaan ja selvittämään äidin luokse muuttavan vieraan ja antamaan lapsen osoitteen minulle omaan asuntoon. Se oli vastuutonta lapsen kannalta ja olin oikeassa. Sitten kieltäydyin sossun käynnistä, koska halusin itsenäistyä lastensuojelusta, ongelmat ollen äidin kanssa ja olin irtautumassa äidistä. Vasta sen jälkeen te valehtelitte isän asumisen olevan ennakoimatonta ja puheeni lapselle olevan pahaa, jonka diskurssin tarkoitus oli oman määräysvaltanne vahvistaminen. Yritin palata neuvottelupöytään, mutta te keksitte tahallisia valheita lisää. Sitä ennen sossun kanta oli se, että "emme ole sinusta enää huolissamme. Olet persoona". Ongelmamme on sosiaalityöntekijä. Korjatkaa käytöksenne!

9

175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onkohan tämä aivan oikea paikka?

• Sen sanomiseen, että lastensuojelulla on ongelma, jossa he sortavat asiakkaitaan?

• Anonyymi

Olen samaa mieltä ettei suomi24 ole oikea paikka.Mutta ehkä aloittaja halusi vaan purkaan pahaa oloaan.

• Anonyymi

Koko somen funktio nykyään on vain henkilökohtaisen stressin lievittäminen toisten kustannuksella.
        Netti on pilalla ja pitäisi rakentaa uudestaan.

• Ei minulla ole paha olo. Sosiaalityöntekijällä valehtelee tahallaan saadakseen lapsen.

• Anonyymi kirjoitti:

Koko somen funktio nykyään on vain henkilökohtaisen stressin lievittäminen toisten kustannuksella.
        Netti on pilalla ja pitäisi rakentaa uudestaan.

Yllä oleva on sosiaalityöntekijä, joka manipuloi teitä pitämään arvostelijaa turhana "tällä ei ole henkilökohtaisena ongelmana relevanssia sosiaalityöntekijän hirmuvallan kannalta, joten teidän ei kannata ottaa häntä vakavasti.

Valitettavasti viestisi pumppasi ketjuani ylös

• Anonyymi
        ajatuksetovatilmaisia kirjoitti:

Yllä oleva on sosiaalityöntekijä, joka manipuloi teitä pitämään arvostelijaa turhana "tällä ei ole henkilökohtaisena ongelmana relevanssia sosiaalityöntekijän hirmuvallan kannalta, joten teidän ei kannata ottaa häntä vakavasti.

mainaatko että sosiaalityöntekijä vastaa sinulle täällä?

• Anonyymi kirjoitti:

mainaatko että sosiaalityöntekijä vastaa sinulle täällä?

Onpa erikoista. Et ilmeisesti kykene itsereflektioon ollenkaan

• Anonyymi
        ajatuksetovatilmaisia kirjoitti:

"Yllä oleva on sosiaalityöntekijä"
        Olen tuon viestin kirjoittaja enkä ole sosiaalityöntekijä. Teemu, ymmärsit nyt minut täysin väärin. Internetin rakentaminen uudestaan hyödyttäisi sinuakin. Jos keskustelut Internetissä pakotettaisiin toimimaan rationaalisesti ja kaikenlainen hassuttelu ja huutelu kiellettäisiin, saisit paljon enemmän näkyvyyttä asiallesi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä

kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.
      Maailman menoa
      176
      6133
    2. Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe

Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido
      Maailman menoa
      94
      3385
    3. Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin

Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t
      Ähtäri
      119
      2157
    4. Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota

"Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain
      Maailman menoa
      139
      1634
    5. Tässä on sielunkumppanisi postilaatikko

Laita postia sielunkumppanillesi 💌❤️
      Ikävä
      105
      1427
    6. On se tullut jo ihan kaikilta osin selväksi

Ei tämä meidän juttu tule koskaan etenemään.
      Ikävä
      129
      1247
    7. En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym

Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v
      Ikävä
      13
      1184
    8. Montako naista

On menossa mun lisäksi?
      Ikävä
      15
      1174
    9. Koska me aloitetaan meidän loppuelämä?

Oisko jotain ehdotuksia....
      Ikävä
      65
      1068
    10. Elämäni biisi vieraslista la 11.10. yllättää iloisesti - Nämä huippujulkkikset sinisille sohville!

Elämäni Biisi vieraina lauantaina ovat mm. Ellen Jokikunnas ja Esko Eerikäinen sekä liuta muita julkkiksia. Tämä jakso v
      Tv-sarjat
      12
      991
    Aihe