Paavola suostui osallistumaan tosi-tv ohjelmaan, jossa seurattaisiin neljän henkilön elämää. Paavola ei tajunnut, että hänestä tehdään televisioviihdettä ja meni jopa sellaiseen ansaan, että suostui menemään väittelemään katolisen papin kanssa.
Paavola perustelee tätä tempaustaan, että sen kautta kansa muka saisi kuulla pelastuksen evankeliumin, mutta Paavola on niin harhaoppinen salaliittoteoreetikko, ettei hänen opeilla kukaan voi pelastua. Paavola ei edusta millään tavalla kristinuskoa.
Nyt käy niin, että kansa saa naureskella Petri Paavolan edesottamuksia ja kristinusko joutuu häpeään television viihdeohjelmassa. Tästä ei ole muuta kuin haittaa kristinuskolle.
Petri Paavola on mennyt tosi-tv ohjelmaan hakemaan itselleen julkisuutta
111
3302
Vastaukset
- Anonyymi
Petri Paavola kertoo tästä asiasta nettisivuillaan:
Ennen kuin kerron tapaamisesta katolisen "papin" kanssa, niin sitä ennen kerron taustaa sille mikä johti tähän kasvokkain tapaamiseen. 2020 keväällä eräs TV-tuotantoyhtiö pyysi minua mukaan TV-dokumenttiin, jossa seurattaisiin neljän ihmisen elämää, joista minä olisin yksi. Suostuin mukaan tähän ohjelmaan vain yhdellä ehdolla joka oli, että uskon Herraan Jeesukseen tulee tulla esille tässä dokumentissa, joka tarkoittaa sitä, että kerron dokumentissa pelastuksesta Jeesuksessa sekä Raamatun sanan totuutta. TV-tuotantoyhtiö (ei YLE) hyväksyi ehtoni ja niin suostuin olemaan mukana tässä TV-dokumentissa. TV-tuotantoryhmä on tarjonnut dokumenttia YLE:lle ja voi olla että tämä dokumentti näkyy Suomen televisiossa ensi vuoden puolella. Se ei siis ole aivan varmaa, mutta on mahdollista, että tämä TV-dokumentti esitetään TV:ssä ensi vuoden puolella.
TV-kuvauksia on nyt tehty hiukan yli kaksi vuotta. Minun motivaationi TV-dokumentin mukaan menemiseen oli se, että minulle luvattiin se, että minun osuudessani ohjelmassa tulee näkymään uskoni Herraan Jeesukseen ja sitä kautta Jumalan sanan totuus. Jos tämä TV-ohjelma näytetään joskus TV:ssa niin se paljastaa sen, että täyttyvätkö minulle luvatut lupaukset koskien tätä dokumenttia. Motivaationi ohjelmassa mukana olemiseen ei ollut se, että minä näkyisin TV:ssa, vaan se, että sanoma Herrasta Jeesuksesta ja Raamatun totuudesta saavuttaisi suomalaisia TV:n kautta. (jatkuu...)- Anonyymi
(.. jatkoa)
TV-tuotantoyhtiön projektissa mukana oleva henkilö kysyi minulta, että suostuisinko keskustelemaan katolisen papin kanssa, jonka he kuvaisivat. He kysyivät Opus Dei järjestössä toimivaa katolista "pappia" Oskari Juurikkalaa keskustelemaan kanssani. Oskari Juurikkala suostui tähän ehdotukseen ja niin minäkin. Minulla oli ajatuksena keskustella sitä mikä on Raamatun totuus. Minun ja Oskarin TV-kuvausten päivämäärä oli eilen (11.10.2022). Vielä ennen kun kerron siitä keskustelusta katolisen "papin" kanssa, niin selvennän sen miksi käytän "papin" sanassa heittomerkkejä. Katolisen kirkon "pappeus" ei edusta eikä ole Jumalan sanan opetus Uuden Liiton pappeudesta ja siitä syystä käytän "pappi" sanassa heittomerkkejä.
Tapasin Oskari Juurikkalan eilen eräässä helsinkiläisessä kahvilassa meren rannalla. Kun astuin sisälle kahvilaan kuvausryhmä perässäni, niin heti siinä sisällä ulko-oven edustalla seisoi Oskari ystävällisesti hymyillen. Tervehdimme toisiamme ystävällisesti ja sen jälkeen siirryimme keskustelemaan pöytään, joka oli varattu tätä TV-kuvausta varten. Ihan heti ensimmäiseksi Oskari ilmoitti ettei hän aio väitellä opeista. Sen jälkeen lausuimme toinen toiselle ystävällisesti aluksi muutamia sanoja ja ajatuksia. Oskari oli kovin kiinnostunut tietämään minun taustastani koskien uskonelämääni. Kerroin hänelle taustoistani ja nykyisestä tilanteesta ja uskostani seurakunnan ennallistamiseen takaisin sen alkuperäiseen ykseyden tilaan jne.
Kerroin olevan pelastettu Jumalan armosta ja kuinka pienenä ja heikkona ihmisenä tarvitsen Jumalan armoa, joka hetki. Kerroin Oskarille ettei minun tarkoitukseni ole loukata häntä, mutta haluan kertoa jotakin liittyen katoliseen kirkkoon. Kerroin hänelle etten pidä katolista kirkkoa Raamatullisena kristinuskona, vaan valhe-evankeliumia julistavana tahona. Oskari hymyili ja sanoi kuulevansa aina silloin tällöin tämän toteamuksen, minkä kerroin hänelle katolisesta kirkosta.
Kerroin Oskarille, että Raamatun opetuksen mukaan Pietari oli naimisissa, joka kumoaa kokonaan katolisen kirkon opin "pappien" selibaatista sekä naimisiin menemisen kiellon. Sanoin hänelle, että tämä kumoaa koko katolisen kirkon "pappeus" opetuksen. Oskari ei vastannut minulle sanallakaan tähän, hän vain hymyili ystävällisesti ja oli hiljaa ja kuunteli. Sen jälkeen sanoin, että Raamatun mukaan Maria ei toimi pelastajan asemassa yhdessä Jeesuksen kanssa, koska Herra Jeesus on ainoa Välimies Jumalan ja ihmisten välillä. Kerroin myös kuinka pelastus perustuu yksin Herran Jeesuksen vereen ja sovitustyöhön. Oskari ei taaskaan vastannut mitään, vaan oli hiljaa ja kuunteli minua hymyillen.
Tämän jälkeen kerroin ettei katolinen kiirastuli-oppi ole Raamatun opetus, koska Jeesus sanoi, että Hänellä on valta antaa syntejä anteeksi maan päällä (ei kuoleman jälkeen). Oskari oli taas hiljaa ja hymyili ystävällisesti eikä vastannut minulle millään tavalla. Ymmärsin sen ettei Oskari todellakaan aikonut keskustella opeista, eikä yrittänyt puolustaa katolista näkemystä. Ajattelin tässä vaiheessa, että olen saanut sanottua katoliselle "papille" tärkeitä asioita Raamatun totuudesta ja pelastuksesta ja hän sai tai joutui kuuntelemaan sen mitä kerroin hänelle.
Koska keskustelussa ei syntynyt vuorovaikutusta ja opillista debattia, niin keskustelimme myös muista asioista kuten esim. lyhyesti koronarokotuksista ja Venäjän ja Ukrainan sodasta, joista olimme eri mieltä. Olimme kokonaan täysin eri mieltä koronarokotuksista. Venäjän ja Ukrainan sodasta olimme molemmat sitä mieltä, että tappaminen on väärin ja syntiä. Tosin Oskari vetosi katoliseen oppiin sodassa puolustamiseen ja minä sanoin etten voisi ampua ja tappaa lähimmäistäni missään tilanteessa. Oskari sanoi, että katolisen kirkon sisällä esim. Amerikassa on katolilaisia, jotka eivät halua ottaa koronarokotusta, vaikka enemmistö kirkon jäsenistä kaikkialla hyväksyy ja kannattaa rokotusta. Kerroin Oskarille kuinka Ilm 18:23 sanoo alkutekstin mukaan kuinka maan mahtavat kauppiaat eksyttävät kaikkia kansoja maan päällä lääkemyrkyn (farmakeia) kautta.
Keskustelumme Oskarin kanssa oli ystävällistä ja toista kunnioittavaa, ja vaikka kerroinkin Oskarille katolisen kirkon harhoista ja vääristä opeista tein sen ystävällisellä asenteella. Useamman kerran Oskari sanoi kuinka meidän uskossa ja ajattelussa on paljon samaa ja yhteistä, vaikka ei todellakaan ole. Tiesin ja tiedän tämän katolisen taktiikan, jossa katolinen "pappi" pyrkii löytämään yhteistä ihmisen kanssa, joka ei ole katolilainen. Tämän taktiikan kautta katolinen "pappi" pyrkii muokkaamaan ihmisten käsityksiä katolisuudelle suopeaksi ja myönteiseksi. Minä en tähän retkuun tietenkään mene, koska ymmärrän katolisen kirkon olevan eksytys. (... jatkuu) - Anonyymi
(.. jatkoa)
Kerroin Oskarille kuinka nykyään yhä useammin myös vapaissa suunnissa ja varsinkin jotkut työntekijät muuttavat käsitystään ja alkavat pitämään katolista kirkkoa Raamatullisena kristinuskona. Oskari kysyi minulta, että minkä minä ajattelen olevan siihen syynä, että tällaista "kehitystä" tapahtuu vapaissa suunnissa. Kerroin hänelle, että vapaiden suuntien raamattuopistoissa opetetaan myös ihmisviisautta Raamatun rinnalla ja tämä yhdistää heitä katolisuuteen, joka perustuu ihmisviisauteen ja perinteisiin. Suurempana syynä sanoin olevan Raamatun opettaman luopumuksen viimeisinä päivinä, jossa monet uskovat luopuvat uskosta seuraten riivaajahenkiä ja riivaajien oppeja, tekopyhien ihmisten vaikutuksesta, jotka kieltävät menemästä naimisiin.
Sanoin Oskarille, että tämä sopii katoliseen kirkkoon, koska he kieltävät "papeiltaan" naimisiin menemisen. Tarkoitin sillä sitä, että katolinen kirkko on se missä on riivaajahenget ja riivaajien opit ja sitten uskosta luopuvat alkavat hyväksymään katolisuutta Raamatullisena kristinuskona, jota se ei suinkaan ole. Oskari taas ystävällisesti hymyili ja oli hiljaa. Kerroin myös Oskarille, että vapaissa suunnissa on myös sellaisia uskovia, jotka näkevät ja ymmärtävät katolisen kirkon samanlaisena kuin minäkin, eli eksytyksenä.
Kun kerroin Oskarille Raamatun opettamista lopunajan profetioista, niin hän myönsi ettei ole niihin perehtynyt. Minulle jäi Oskarista sellainen kuva, että hän kyllä ymmärtää ja osaa asiansa katolisen kirkon perinteistä, mutta hän ei ole perillä eikä ymmärrä sitä mitä Raamattu opettaa. Kerroin Oskarille, että olen pieni ja vajavainen ihminen ja kaikki minkä sanotaan olevan Raamatusta tulee koetella Raamatun sanan totuuden kautta.
Koin tämän tapaamisen tärkeäksi, koska sain kertoa pelastuksen sanomaa katoliselle "papille", joka ei ollut kovinkaan perehtynyt Raamatun sanaan, vaan katoliseen perinteeseen ja katolisen kirkon tradition värittämään tulkintaan Raamatusta. Tämä oli yleistuntuma, kun keskustelin katolisen "papin" kanssa kasvokkain.
Se mikä oli myös hyvä asia oli se, että TV-dokumentin työryhmä: ohjaaja, kuvaaja, äänimies kuulivat koko keskustelun ja saivat taas kuulla pelastuksen evankeliumia ja Jumalan sanan totuutta. Mukanani oli myös eräs hyvä uskon ystäväni, joka istui kahvilassa koko sen ajan kun puhuimme Oskarin kanssa. Näin minulla oli koko ajan mukana rukoustuki paikan päällä. Kiitokset myös kaikille uskon sisarille ja veljille, jotka ovat rukoilleet tämän tapaamisen puolesta, rukouksenne kantoivat ja auttoivat minua, kiitos Jumalalle. Toivotaan ja rukoillaan, että Oskarin silmät ja sydän avautuisivat pelastukseen ja Jumalan sanan totuuteen, vaikka hän on nyt tällä hetkellä todella voimakkaasti sitoutunut katolisen kirkon harhoihin.
Ps. loppusanoina tuon sen esille, että jos TV-dokumentti joskus näytetään televisiossa, niin minun ja Oskarin keskustelusta nähdään dokumentissa vain muutama minuutti, ei koko keskustelua. Anonyymi kirjoitti:
(.. jatkoa)
Kerroin Oskarille kuinka nykyään yhä useammin myös vapaissa suunnissa ja varsinkin jotkut työntekijät muuttavat käsitystään ja alkavat pitämään katolista kirkkoa Raamatullisena kristinuskona. Oskari kysyi minulta, että minkä minä ajattelen olevan siihen syynä, että tällaista "kehitystä" tapahtuu vapaissa suunnissa. Kerroin hänelle, että vapaiden suuntien raamattuopistoissa opetetaan myös ihmisviisautta Raamatun rinnalla ja tämä yhdistää heitä katolisuuteen, joka perustuu ihmisviisauteen ja perinteisiin. Suurempana syynä sanoin olevan Raamatun opettaman luopumuksen viimeisinä päivinä, jossa monet uskovat luopuvat uskosta seuraten riivaajahenkiä ja riivaajien oppeja, tekopyhien ihmisten vaikutuksesta, jotka kieltävät menemästä naimisiin.
Sanoin Oskarille, että tämä sopii katoliseen kirkkoon, koska he kieltävät "papeiltaan" naimisiin menemisen. Tarkoitin sillä sitä, että katolinen kirkko on se missä on riivaajahenget ja riivaajien opit ja sitten uskosta luopuvat alkavat hyväksymään katolisuutta Raamatullisena kristinuskona, jota se ei suinkaan ole. Oskari taas ystävällisesti hymyili ja oli hiljaa. Kerroin myös Oskarille, että vapaissa suunnissa on myös sellaisia uskovia, jotka näkevät ja ymmärtävät katolisen kirkon samanlaisena kuin minäkin, eli eksytyksenä.
Kun kerroin Oskarille Raamatun opettamista lopunajan profetioista, niin hän myönsi ettei ole niihin perehtynyt. Minulle jäi Oskarista sellainen kuva, että hän kyllä ymmärtää ja osaa asiansa katolisen kirkon perinteistä, mutta hän ei ole perillä eikä ymmärrä sitä mitä Raamattu opettaa. Kerroin Oskarille, että olen pieni ja vajavainen ihminen ja kaikki minkä sanotaan olevan Raamatusta tulee koetella Raamatun sanan totuuden kautta.
Koin tämän tapaamisen tärkeäksi, koska sain kertoa pelastuksen sanomaa katoliselle "papille", joka ei ollut kovinkaan perehtynyt Raamatun sanaan, vaan katoliseen perinteeseen ja katolisen kirkon tradition värittämään tulkintaan Raamatusta. Tämä oli yleistuntuma, kun keskustelin katolisen "papin" kanssa kasvokkain.
Se mikä oli myös hyvä asia oli se, että TV-dokumentin työryhmä: ohjaaja, kuvaaja, äänimies kuulivat koko keskustelun ja saivat taas kuulla pelastuksen evankeliumia ja Jumalan sanan totuutta. Mukanani oli myös eräs hyvä uskon ystäväni, joka istui kahvilassa koko sen ajan kun puhuimme Oskarin kanssa. Näin minulla oli koko ajan mukana rukoustuki paikan päällä. Kiitokset myös kaikille uskon sisarille ja veljille, jotka ovat rukoilleet tämän tapaamisen puolesta, rukouksenne kantoivat ja auttoivat minua, kiitos Jumalalle. Toivotaan ja rukoillaan, että Oskarin silmät ja sydän avautuisivat pelastukseen ja Jumalan sanan totuuteen, vaikka hän on nyt tällä hetkellä todella voimakkaasti sitoutunut katolisen kirkon harhoihin.
Ps. loppusanoina tuon sen esille, että jos TV-dokumentti joskus näytetään televisiossa, niin minun ja Oskarin keskustelusta nähdään dokumentissa vain muutama minuutti, ei koko keskustelua.Jos tuo oli Paavolan tekstiä niin hyvää oli.
Kestää raamatun tutkinnan.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
(.. jatkoa)
Ps. loppusanoina tuon sen esille, että jos TV-dokumentti joskus näytetään televisiossa, niin minun ja Oskarin keskustelusta nähdään dokumentissa vain muutama minuutti, ei koko keskustelua.Paavola, joka ei näköjään tiedä mitään katolilaisuudesta, kertoo katolilaiselle papille miten katolilaiset uskovat.😂😂 Voi tätä ihmisen harhaisuutta.
- Anonyymi
MrHyvis kirjoitti:
Jos tuo oli Paavolan tekstiä niin hyvää oli.
Kestää raamatun tutkinnan.Nyt vaan on niin, että Paavola ei kritisoi katolilaisuutta tosiasioiden, vaan omien harhaluulojensa perusteella. Yhtä harhaista kuin koronakritiikki. Ei ihme, jos pappi vain hymyili.
- Anonyymi
"Kerroin Oskarille ettei minun tarkoitukseni ole loukata häntä, mutta haluan kertoa jotakin liittyen katoliseen kirkkoon."
Petri Paavolalla on tällainen maneeri ensin saippuoida itsensä ja väittää tekopyhästi, ettei hän halua loukata, mutta sitten hän loukkaa. Hän ei halua tuomita, mutta kuitenkin tuomitsee.
Jos joku sanoisi totuuden toiselle, niin loukkasi hän tai ei, sen voi sanoa, kunhan pysyy totuudessa. Ei tätä asiaa pidä silotella. Paavola tosin ei aina pysy totuudessa. - Anonyymi
"Kerroin olevan pelastettu Jumalan armosta ja kuinka pienenä ja heikkona ihmisenä tarvitsen Jumalan armoa, joka hetki."
Miten tekopyhä kommentti. Vai Paavola sanoo olevansa pieni ihminen, mutta netissä hän käyttäytyy kuin ylituomari.
Mistä Paavola tietää olevansa pelastettu? Ei mistään muustaan, kuin omasta luulostaan. Raamatun mukaan laittomuudessa elävät, laittomuutta saarnaavat ja lakia purkavat opettajat eivät pelastu. Perti Paavola on juuri sellainen lain purkaja.
Matt 5:17 "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan. En minä ole tullut kumoamaan, vaan toteuttamaan.
18 Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut.
19 Sitä, joka jättää laista pois yhdenkin käskyn, vaikkapa kaikkein vähäisimmän, ja siten opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa vähäisimmäksi. Mutta sitä, joka noudattaa lakia ja niin opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa suureksi.
20 Minä sanon teille: ellette te noudata Jumalan tahtoa paljon paremmin kuin lainopettajat ja fariseukset, te ette pääse taivasten valtakuntaan.
Room 2:18 Laista sinä opit tuntemaan hänen tahtonsa ja erottamaan sen, mikä on tärkeää.
Matt 7:21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.- Anonyymi
Taidat olla kade, sen kuvan itsestäsi annat, kannattaa tutkia itseänsä Jumalan edessä, ole siunattu.
- Anonyymi
"Tosin Oskari vetosi katoliseen oppiin sodassa puolustamiseen ja minä sanoin etten voisi ampua ja tappaa lähimmäistäni missään tilanteessa."
Petri Paavola on väärässä. Raamattu tunnustaa esivallan oikeuden käyttää lain miekkaa. Tosin lain miekkaa ei saa käyttää mielivaltaisesti, mutta Jumala on antanut esivallalle oikeuden rangaista pahantekijöitä. Myös Israelin armeija on Jumalan käskystä lähtenyt sotimaan puolustaakseen isänmaataan ja uskoaan.
Tästä aiheesta on käyty keskustelua aiemminkin tällä foorumilla:
Toni Torppa saarnaa, että kaikki poliisit joutuvat kadotukseen, koska he tarttuivat miekkaan
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17419376/toni-torppa-saarnaa-etta-kaikki-poliisit-joutuvat-kadotukseen-koska-he-tarttuivat-miekkaan - Anonyymi
"Oskarille kuinka Ilm 18:23 sanoo alkutekstin mukaan kuinka maan mahtavat kauppiaat eksyttävät kaikkia kansoja maan päällä lääkemyrkyn (farmakeia) kautta."
Petri Paavola on väärässä. Ko. jae ei viittaa koronarokotteeseen vaan noitakeinoihin.
Ilm 18:23 Enää ei nähdä lampun valoa, ei kuulla sulhasen, ei morsiamen iloista ääntä. Sinun kauppiaasi olivat maan mahtavia, sinä lumosit noitakeinoillasi kansat ja johdit ne harhaan.- Anonyymi
"Petri Paavola on väärässä. Ko. jae ei viittaa koronarokotteeseen vaan noitakeinoihin."
Farmakeia = noituus, luonnosta tulevat lääkkeet, myös huumeet. Ensimmäiset lääkkeet tulivat luonnosta ja monet nykyisetkin lääkkeet perustuvat niihin. Ihminen keksi myös pian, että joillakin sienillä ja kasveilla oli huumaava vaikutus. En usko, että Jumala olisi kieltänyt ihmistä käyttämästä kasveja tai tietoaan parantamiseen. Sehän on lähimmäisen rakkautta. Tuhansia vuosia vanha kirjoitus ei tietenkään liity korona-rokotteeseen. Siinä viitataan tuon ajan shamaaneihin.
- Anonyymi
"Mukanani oli myös eräs hyvä uskon ystäväni, joka istui kahvilassa koko sen ajan kun puhuimme Oskarin kanssa. Näin minulla oli koko ajan mukana rukoustuki paikan päällä. Kiitokset myös kaikille uskon sisarille ja veljille, jotka ovat rukoilleet tämän tapaamisen puolesta,"
Jumala ei kuule Petri Paavolan lahkon rukouksia, koska he elävät laittomudessa. Lakia purkavat pastorit eivät pelastu eikä myöskään heidän seurakuntansa.
Sananl 28:9 Joka sulkee korvansa Herran lailta, sen rukouskin on Herralle kauhistus.
Matt 5:19 Sitä, joka jättää laista pois yhdenkin käskyn, vaikkapa kaikkein vähäisimmän, ja siten opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa vähäisimmäksi. Mutta sitä, joka noudattaa lakia ja niin opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa suureksi.
20 Minä sanon teille: ellette te noudata Jumalan tahtoa paljon paremmin kuin lainopettajat ja fariseukset, te ette pääse taivasten valtakuntaan. - Anonyymi
"Koin tämän tapaamisen tärkeäksi, koska sain kertoa pelastuksen sanomaa katoliselle "papille","
Kukaan ei voi pelastua Petri Paavolan harhaopeilla. Hän luulee liikoja itsestään.
Keskustelu on ollut kahden harhassa olevan saarnamiehen turhaa väittelyä, josta televisioyhtiö on saanut nyt tehdä viihdettä, mitä ateistit saattavat naureskella, kun ohjelma esitetään televisiossa.- Anonyymi
"Keskustelu on ollut kahden harhassa olevan saarnamiehen turhaa väittelyä"
Yhden harhassa olevan saarnamiehen yksinpuhelua. Katolinen pappi vain hymyili Paavolan tietämättömyydelle. Ei tuollainen puhumalla paranisikaan.
>>Kerroin Oskarille, että olen pieni ja vajavainen ihminen ja kaikki minkä sanotaan olevan Raamatusta tulee koetella Raamatun sanan totuuden kautta.>>
😄😄😄😄😄- Anonyymi
Petri Paavolalla on maneeri teeskennellä hurskasta ja vaatimatonta. Kaikki tajuavat, miten tekopyhää tämä on.
- Anonyymi
Myös Paavolan puheet tulee koetella. Tulos ei ole häävi.
>>TV-kuvauksia on nyt tehty hiukan yli kaksi vuotta. >>
Melkoinen tuotanto. Myös Dyyniä kuvattiin hiukan yli kaksi vuotta.
😄😄😄😄😄- Anonyymi
On merkillistä, ettei tuotanto ole kuitenkaan vielä päässyt levitykseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On merkillistä, ettei tuotanto ole kuitenkaan vielä päässyt levitykseen.
Ohjelmaa on tarjottu Ylelle, mutta ei näemmä ole vielä mennyt kaupaksi. Voi päätyä jollekin Sub-kanavalle lopuksi halpisreality-sarjojen jatkoksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohjelmaa on tarjottu Ylelle, mutta ei näemmä ole vielä mennyt kaupaksi. Voi päätyä jollekin Sub-kanavalle lopuksi halpisreality-sarjojen jatkoksi.
Nyt se tulee Yleltä.
- Anonyymi
On todella omahyväistä kertoa julkisuudessa tällaisesta tapaamisesta katolisen papin kanssa. Paavola haluaa vain korottaa itseään saadakseen suosiota lahkossaan.
- Anonyymi
Nyt salaliittoteoreetikko on ruvennut linssiludeksi ja rynnii jukkikseksi. Hän ei tiedä, mitä hän tekee itselleen ja omalle maineelleen. MOT-ohjelma oli jo hänen kannalta katastrofi.
- Anonyymi
Samaa tapahtuu mediamissiossa "se löytyi".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa tapahtuu mediamissiossa "se löytyi".
No ei tapahdu. Se löytyi missiossa ihmiset kertovat rehellisesti miten he löysivät Jumalan yhteyteen. Eivät paasaa ylimielisesti asioista, joista eivät mitään tiedä.
- Anonyymi
Tuossa viihdeohjelmassa näytetään katolilaisen hymyilyä, Paavolan takeltelua ja puhemaneereja. Hänellä olisi tilaisuus varoittaa ylöstempauksesta, mutta sitä hän ei tee, koska ei edes usko siihen. Ylpeydessään hän luulee tekevänsä jotain hyvää itselleen pääsemällä televisioon, mutta hän ei ymmärrä joutuvansa pilkatuksi henkilönä ja tekevänsä hallaa kristinuskolle. Vihollinen tarvitsee pilkan kohteita. Paavola kelpaa siihen rooliin hyvin. Kumma, ettei hän sitä ymmärrä.
- Anonyymi
Yle esittä lokakuussa kyseisen tosi-tv -ohjelman, jossa Paavola nolaa itsensä. Siitä on jaeossa jo esittelytraileri.
Jaksoja tulossa katsottavaksi 16.10.2023
Tämä on totuuteni
Yrittäjä Pia, saarnaaja Petri, poliitikko Milad ja lääkäri Mikael uskovat, että koronarokotteet ovat vaarallisia ja ihmiskunta on matkalla uuteen maailmanjärjestykseen. Heidän tarinoidensa takaa paljastuu toivo paremmasta tulevaisuudesta: liiketoiminnasta, taivaspaikasta, julkisuudesta ja ystävistä. Pandemia jakoi ihmiset kahteen leiriin ja Ukrainan sota jatkaa tätä kehitystä. Mikä lopulta yhdistää ihmiset, jotka haluavat välittää muista, tulla kuulluiksi ja pelastaa maailman? Ohjaaja: Panu Suuronen, Tuotanto: Mediawan Finland (Suomi 2023)
https://areena.yle.fi/1-66056890 - Anonyymi
tossa traileri. https://areena.yle.fi/1-66664920
- Anonyymi
Trailerissa Paavola puhuu seurakunalle, että: "Raamattu kertoo, että lääkietieteeseen tulee saatanallista pahuutta." Sellaista varsinaista ilmoitusta ei muuten ole Raamatussa, mutta yleisössä onkin lähinnä 70-80 vuotiaita naisia, jotka eivät kykene ymmärtämään, miten Paavola heille valehtelee.
"Nämä näet tunkeutuvat koteihin ja kietovat valtaansa syntien rasittamia, monenlaisten oikkujensa riepottelemia naisparkoja,jotka ovat aina alttiita uusille opetuksille mutta eivät voi koskaan päästä selville totuudesta. Niin kuin Jannes ja Jambres* vastustivat Moosesta, niin tuollaiset villitsijät vastustavat totuutta. He ovat menettäneet järkensä, ja heidän uskonsa on kelvoton. Mutta kauan he eivät menesty, sillä heidän järjettömyytensä paljastuu pian kaikille, kuten noille kahdellekin kävi." (2 Tim 3:6-9). - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Trailerissa Paavola puhuu seurakunalle, että: "Raamattu kertoo, että lääkietieteeseen tulee saatanallista pahuutta." Sellaista varsinaista ilmoitusta ei muuten ole Raamatussa, mutta yleisössä onkin lähinnä 70-80 vuotiaita naisia, jotka eivät kykene ymmärtämään, miten Paavola heille valehtelee.
"Nämä näet tunkeutuvat koteihin ja kietovat valtaansa syntien rasittamia, monenlaisten oikkujensa riepottelemia naisparkoja,jotka ovat aina alttiita uusille opetuksille mutta eivät voi koskaan päästä selville totuudesta. Niin kuin Jannes ja Jambres* vastustivat Moosesta, niin tuollaiset villitsijät vastustavat totuutta. He ovat menettäneet järkensä, ja heidän uskonsa on kelvoton. Mutta kauan he eivät menesty, sillä heidän järjettömyytensä paljastuu pian kaikille, kuten noille kahdellekin kävi." (2 Tim 3:6-9).Paavola on sekaisin kuin seinäkello. Raamattu ei sano missään, että lääketieteestä tulee saatanallista pahuutta. Miten kärsimyksen lieventäminen voi olla saatanallista?
Rauhan tervehdys.
"Sillä 'teidän tähtenne Jumalan nimi tulee pilkatuksi pakanain seassa', niinkuin kirjoitettu on." - Roomalaiskirje 2:24
Siinä kun Petri Paavola ajattelee, että näin hän saa äänensä kuuluviin, oman "totuutensa" ilmi ja luulee tekevänsä suurta jumalanpalvelusta näillä salaliittoteorioillaan, mutta tosiasiassa tämä karkoittaa ihmisiä kristinuskon ääreltä, saattaa jopa naurunlaiseksi kristityt ja ovat loukkaukseksi ynnä pahennukseksi, toisin kuin apostolit, jotka sanoivat: "Me emme missään kohden anna aihetta pahennukseen, ettei virkaamme moitittaisi" (2. Kor. 6:3).
Uusimmat hänen avauksensa, joissa kauhistelleen "vaarallista säteilyä", maailman agendoja ja ilmiöitä saatana keskeisesti niinikään kuuluvat näihin epäterveisiin kristillisperäisiin ilmiöihin, jotka tekevät tyhjäksi uskoa.
Eikä tämä jää tähän, vaan kaiken kukkuraksi hän jakaa kristinuskon, Raamatun ja terveen opin vastaisia käsityksiään Jumalasta, Jeesuksesta Kristuksesta ja uskosta, joita on käsitellyt helluntailiikkeen saarnaja Juhana Lehmuskoski puheessaan:
https://www.youtube.com/watch?v=cJHn0IV0kz0
Olen hyvin surullinen Petri Paavolan puolesta, että hän on näin eksynyt totuudesta.
Siunauksin, MM.- Anonyymi
Paavola onnistui johtamaan harhaan paljon seuraajiaan raamatullisesti kuulostavilla puheilla, joissa oli todellisuudessa ovelasti laadittua valhetta. Paavola osaa vääristellä Raamattua erittäin taitavasti. Nyt tämä petos on tullut julki ja siinä sitten pettuneet entiset Paavolan aisaparit nuolevat haavojaan ja pettumystään.
- Anonyymi
paukkupete puuhapeten oppi ylösotosta nyt puhuu siitä. https://rumble.com/v3ghcfj-raamatun-todisteet-jeesuksen-toisesta-tulemuksesta-ja-ylstempauksesta.html
- Anonyymi
Ko. saarnan kommenteissa todistetaan, miten Petr Paavola opettaa koko ajan väärin:
"Petri Paavola kääntää jakeessa Dan 9:27 mainitun aikamäärän väärin. Jakeessa kerrotaan seitsemän vuoden määräajaksi vahvistettavasta liitosta. Petri mukaan kyse olisi liitosta, joka vahvistetaan viimeisen vuosiviikon aikana, mitä alkuteksti ei missään tapauksessa tarkoita. Se tarkoittaa yksiselitteisesti seitsemän vuoden ajan voimassa olevaa määräaikaista liittoa, joten kyse ei ole uudesta liitosta.
"Hän vahvistaa liiton monille yhden vuosiviikon ajaksi, ja puoleksi vuosiviikoksi hän lakkauttaa teurasuhrin ja ruokauhrin. Silloin hävittäjä tulee kauhistuksen siivillä. Tämä loppuu vasta, kun säädetty tuomio vuodatetaan hävittäjän yli." (Dan 9:27 - STLK)
https://biblehub.com/text/daniel/9-27.htm " - Anonyymi
Petri Paavola: "Vuonna 70 jKr. Rooman armeija sotapäällikkö Tiituksen johdolla tuhosi Jerusalemin ja sen temppelin."
Jae Dan 9:27 kertoo pahasta Hävittäjästä, joka tulee Jerusalemin temppeliin kauhistuksen siivillä ja 3,5 vuoden päästä itse tuhoutuu. Rooman kenraali Tiitus ei ole jakeen mainitsema Hävittäjä. Hän tuli Jerusalemiin 40 vuotta Kristuksen ajan jälkeen, joten Tiitus ei sovi mitenkään Danielin profetiassa mainittuun 490 vuoden aikajanaan. - Anonyymi
Petri Paavola: "Kaikkein pyhin voidellaan tarkoittaa sitä kun Messias Jeesuksen veren kautta kumoutuu vanha liitto"
Tätä Danielin profetia ei tarkoita. "Qodesh, qodesh" ei tarkoita henkilöä vaan temppelissä olevaa tilaa kaikkeinpyhintä.
Kaikkeinpyhimmän voitelu tarkoittaa temppelin kaikkeinpyhimmän kaluston voitelemisesta, mitä ei ole tapahtunut. Se tapahtuu vasta sitten, kun Herra Jeesus palaa takaisin ja Jerusalemin kaikkein pyhimmän kalusto voidellaan öljyllä.
"Voitele tällä öljyllä pyhäkköteltta ja liitonarkku, pöytä kaikkine varusteineen, lampunjalka kaikkine varusteineen, suitsutusalttari ja polttouhrialttari kaikkine välineineen sekä allas jalustoineen. Pyhitä ne, niin että ne tulevat erityisen pyhiksi. Kaikkea, mikä niitä koskettaa, Herran pyhyys uhkaa kuolemalla." (2 Moos 30:26-29)
"Toinen vastasi: "Niin kauan, että kaksituhatta kolmesataa iltaa ja aamua on kulunut; sitten nousee pyhäkkö taas kunniaan." (Dan 8:14)
Jeesus ei kumonnut vanhaa liittoa. Sen kumoutumisesta ilmoitti jo VT:n profeetat satoja vuosia ennen Jeesuksen tuloa. Uusi liitto oli sen takia tarpeen, jotta Israel palaisi takaisiin liittoon Jumalan kanssa, jotta se voisi edelleen olla Jumalan omaisuuskansa. - Anonyymi
Petri Paavola: "Dan 9:26 sanoo kuinka Messias tapetaan, ei Hänen itsensä hyväksi."
Tätä alkuteksti ei tarkoita. Tässä jakeessa 1992-käännös on lähempänä alkutekstiä. Siinä kerrotaan, miten voideltu (ilman määräistä) artikkelia leikataan pois ja hän ei ole enää voideltu. Temppeli ei tuhoudu vaan se turmellaan. Vastaava tieto löytyy luvusta 8. Nämä tapahtumat eivät sovi mitenkään Jeesuksen ajan tapahtumien aikajanaan.
"Ja kuudenkymmenenkahden vuosiviikon kuluttua raivataan voideltu tieltä, eikä kansalla ole enää toista. Uusi hallitsija lähettää väkensä ja saastuttaa kaupungin ja pyhäkön, mutta tulva tekee hänestä lopun. -- Ja tuho on säädetty, ja se kestää sodan loppuun asti." (Dan 9:26 - 1992)
"Hän vahvistaa liiton monille yhden vuosiviikon ajaksi, ja puoleksi vuosiviikoksi hän lakkauttaa teurasuhrin ja ruokauhrin. Silloin hävittäjä tulee kauhistuksen siivillä. Tämä loppuu vasta, kun säädetty tuomio vuodatetaan hävittäjän yli." (Dan 9:27 - STLK)
"Se kasvoi ja uhmasi jo taivaan joukon valtiasta, ja valtiaalta otettiin pois päivittäinen uhri ja hänen temppelinsä turmeltiin perustuksia myöten. Päivittäisen uhrin sijaan pantiin jumalaton ja väärä palvelus, ja totuus sortui maahan. Ja sarvi menestyi yhä kaikissa toimissaan. Sitten minä kuulin pyhien enkelien puhuvan, ja yksi heistä kysyi toiselta: "Kuinka kauan meidän täytyy katsella tätä? Päivittäinen uhri on poissa, jumalattomuus levittää tuhoa, ja pyhäkkö ja palvelus on tallattu maahan!" Toinen vastasi: "Niin kauan, että kaksituhatta kolmesataa iltaa ja aamua on kulunut; sitten nousee pyhäkkö taas kunniaan." (Dan 8:11-14)
Mikä hämää monia kristittyjä, on, että Danielin profetiassa mainitaan hebrean sana mashiah, joka on joissain käännöksissä Kristus, mutta sana on epämääräisessä sijamuodossa, joten se ei tarkoita Kristusta isolla alkukirjaimella vaan jotain muuta voideltua kuningasta tai ylipappia. Raamatussa kutsutaan voidelluksi myös pappeja ja eri maiden kuninkaita. Tämän takia jakeessa Dan 9:26 ei puhuta mitään Jeesuksesta. - Anonyymi
Petri Paavola: "Dan 9:27 ei opeta antikristuksesta, vaikka niin jotkut väittävät. Dan 9:27 jakeessa on hepreankielen gabar sana, joka on jakeessa hiphil verbi-vartalossa, jossa se tarkoittaa vahvistaa, vahvistaa (liiton). Dan 9:2 opettaa Messias Jeesuksesta, joka Danielin 70 vuosiviikon viimeisen viikon (7 vuotta) puolivälissä tapetaan (kuolee ristillä). Dan 9:27 sanoo, että Hän (Messias) vahvistaa liiton monille yhden vuosiviikon aikana, joka tarkoittaa sitä, että kun Messias kuolee ristillä syntien anteeksisaamiseksi, niin tällä tavalla Messias vahvistaa liiton monille Danielin 70 vuosiviikon profetian viimeisellä vuosiviikolla."
Petri Paavola ei tiedä mistä puhuu. Hebrean kielen asiantuntija professori Aapeli Saarisalo on kirjoittanut, että Daniel tarkoittaa jakeessa Dan 9:27 nimenomaan Antikristusta, mitä Daniel kutsuu nimellä "hävittäjä". Koska Antistukselle on ominaista tuhota kaikkea, niin sen takia häntä kutsutaan "hävittäjäksi", joka tulee paikalle kauhistuksen siivillä. Lauseen subjekti eli tekijä on nimenomaan "hävittäjä" eikä missään nimessä Jeesus Kristus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Petri Paavola: "Dan 9:27 ei opeta antikristuksesta, vaikka niin jotkut väittävät. Dan 9:27 jakeessa on hepreankielen gabar sana, joka on jakeessa hiphil verbi-vartalossa, jossa se tarkoittaa vahvistaa, vahvistaa (liiton). Dan 9:2 opettaa Messias Jeesuksesta, joka Danielin 70 vuosiviikon viimeisen viikon (7 vuotta) puolivälissä tapetaan (kuolee ristillä). Dan 9:27 sanoo, että Hän (Messias) vahvistaa liiton monille yhden vuosiviikon aikana, joka tarkoittaa sitä, että kun Messias kuolee ristillä syntien anteeksisaamiseksi, niin tällä tavalla Messias vahvistaa liiton monille Danielin 70 vuosiviikon profetian viimeisellä vuosiviikolla."
Petri Paavola ei tiedä mistä puhuu. Hebrean kielen asiantuntija professori Aapeli Saarisalo on kirjoittanut, että Daniel tarkoittaa jakeessa Dan 9:27 nimenomaan Antikristusta, mitä Daniel kutsuu nimellä "hävittäjä". Koska Antistukselle on ominaista tuhota kaikkea, niin sen takia häntä kutsutaan "hävittäjäksi", joka tulee paikalle kauhistuksen siivillä. Lauseen subjekti eli tekijä on nimenomaan "hävittäjä" eikä missään nimessä Jeesus Kristus.Petri Paavola: "Jumalan Kansan Raamattu kääntää Dan 9:27 oikein, sillä alkutekstin mukaan Messias vahvistaa liiton monille yhden vuosiviikon aikana (viimeinen vuosiviikko), ei yhden vuosiviikon ajaksi (seitsemän vuoden ajaksi)"
Jumalan Kansan Raamattu kääntää tarkoitushakuisesti väärin, jotta se saa väkisin sovitettua väärät tapahtumat profetiaan.
Jae ei tarkoita, että liitto vahvistetaan viimeisen vuosiviikon aikana VAAN SEITSEMÄN VUODEN MÄÄRÄAJAKSI. Kyse on Antikristuksen vahvistamasta liitosta kymmenen kuninkaan kanssa, joka kestää seitsemän vuotta.
"And he shall confirm the covenant with many for one week: and in the midst of the week he shall cause the sacrifice and the oblation to cease, and for the overspreading of abominations he shall make it desolate, even until the consummation, and that determined shall be poured upon the desolate." (KJV)
https://biblehub.com/text/daniel/9-27.htm - Anonyymi
Danielin profetia puhuu voidellun kuolemasta ennen viimeistä vuosiviikkoa, sitten 3,5 vuoden päästä vasta lakkautetaan uhraaminen ja uusi ruhtinas kuolee 7 vuoden päästä voidellun kuolemasta. Tällaista ei Jeesuksen aikana tapahtunut.
Hebrean kielen asiantuntija professori Aapeli Saarisalo on kirjoittanut, että Daniel tarkoittaa jakeessa Dan 9:27 nimenomaan Antikristusta, mitä Daniel kutsuu nimellä "hävittäjä". Koska Antistukselle on ominaista tuhota kaikkea, niin sen takia häntä kutsutaan "hävittäjäksi", joka tulee paikalle kauhistuksen siivillä. Lauseen subjekti eli tekijä on nimenomaan "hävittäjä" eikä missään nimessä Jeesus Kristus.
Viisasta olisi tunnustaa tosiasiat. Danielin profetia 70 vuosiviikosta ei ole vielä toteutunut.
- Anonyymi
Jumalan Kansan Raamattu kääntää Dan 9:27 oikein, sillä alkutekstin mukaan Messias vahvistaa liiton monille yhden vuosiviikon aikana (viimeinen vuosiviikko), ei yhden vuosiviikon ajaksi (seitsemän vuoden ajaksi)"
AMEN. 70 vuosiviikkoa on saanut ihanan toteutuksen ja täyttymyksen Kristuksen ristillä. 70 vuosiviikkoa on jo toteutunut. Tähän kaikki raamatun totuudesta tykkäävät kristityt sanovat ison aamenen!- Anonyymi
"sillä alkutekstin mukaan Messias vahvistaa liiton monille yhden vuosiviikon aikana"
Tämä ei pidä paikkansa.
Jumalan Kansan Raamattu kääntää tarkoitushakuisesti väärin, jotta se saa väkisin sovitettua väärät tapahtumat profetiaan.
Jae ei tarkoita, että liitto vahvistetaan viimeisen vuosiviikon aikana VAAN SEITSEMÄN VUODEN MÄÄRÄAJAKSI. Kyse on Antikristuksen vahvistamasta liitosta kymmenen kuninkaan kanssa, joka kestää seitsemän vuotta.
"And he shall confirm the covenant with many for one week: and in the midst of the week he shall cause the sacrifice and the oblation to cease, and for the overspreading of abominations he shall make it desolate, even until the consummation, and that determined shall be poured upon the desolate." (KJV)
https://biblehub.com/text/daniel/9-27.htm - Anonyymi
"AMEN. 70 vuosiviikkoa on saanut ihanan toteutuksen ja täyttymyksen Kristuksen ristillä. "
Olet väärässä. Profetia ei ole toteutunut, eikä sen ollut edes tarkoitus ennustaa Jeesuksen ensimmäistä tulemuksta. Anonyymi kirjoitti:
"sillä alkutekstin mukaan Messias vahvistaa liiton monille yhden vuosiviikon aikana"
Tämä ei pidä paikkansa.
https://biblehub.com/text/daniel/9-27.htmRauhan tervehdys.
Olen lukenut Uuras Saarnivaaran kommentaarista tämän ja se virhe sekä poikkeuksellinen käännöstapa tulee siitä, kun Uuras Saarnivaara ei voinut hyväksyä ylöstempaus opetusta ja myös muutti tekstiä tuolla tavalla.
Kuningas Jaakon yli 400 vuotta vanha käännös ei kuitenkana tue tuota käännöstapaa, kuten ei apostolien käyttämä Septuagintakaan.
Olisi myös kielioppivirhe ymmärtää viimeinen "hän" sana miksikään muuksi, kuin aikaisemmin esitellyksi hyökääväksi ruhtinaaksi.
"Ja kaupungin ja pyhäkön hävittää hyökkäävän ruhtinaan väki, mutta HÄN itse saa loppunsa tulvassa. Ja loppuun asti on oleva sota: hävitys on säädetty. Ja HÄN (edellämainittu hyökkäävän ruhtinas) tekee liiton raskaaksi monille yhden vuosiviikon ajaksi, ja puoleksi vuosiviikoksi HÄN lakkauttaa teurasuhrin ja ruokauhrin;" - Danielin kirja 9:26-27
Tässä raamattutunnilla hieman avaan tätä jaetta.
https://www.youtube.com/watch?v=9X1qQT7Py5w
Siunauksin, MM.
- Anonyymi
70 vuosiviikon priefetia on jo tapahtunut tullut todeksi. 70 vuosiviikkoa on 490 vuotta eikä yli 2000 vuotta!
- Anonyymi
Koita jo herätä. Danielin profetia 70 vuosiviikosta ei ole toteutunut. Profetiaa ei voi sovittaa mitenkään Jeesuksen ajan tapahtumiin.
- Anonyymi
Katsojat käsittää, että ei Amerikasta tuo lahkouskonto helluntailaisuus edesta oikeata Kristinuskoa, mikä tuli Suomeen jo ensimmäisellä vuosituhannella Ortodoksien tuomana.
- Anonyymi
Totuus on tarua ihmeellisempi. On näin raamattu on ainoa totuus.
- Anonyymi
Petri Paavola on naurettava.
Jo hänen omasta kertomuksestaan paistaa läpi se, että hän itsekin tuntee tehneensä itsensä naurettavaksi, ja jäi täysin tappiolle siinä keskustelussa.
Katolinen pappi voitti 10-0 sen keskustelun.
Pelkkää tyhmää räkytystä Paavolalta, ettei pappi ole pappi, ja ettei pappi muka tiedä Raamatusta yhtään mitään.
Mitä ainakin minä opin tuosta, on se, että olisi vain turhaa ajan tuhlausta kuunnella edes yhtä ainutta sanaa helluntailaiselta, jos kaikki ovat tuollaisia Paavolan kaltaisia itserakkaita tyhmiä moukkia.
Täysin naurettava tyyppi koko Paavola.- Anonyymi
P.S. Onko Petri Paavola se "Suomen profeetta"? Onko tuo jatkuva jahkaus jostain "Suomen profeetasta" joku helluntailaisten vitsi? Helluntailaisten omaa huumoria?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
P.S. Onko Petri Paavola se "Suomen profeetta"? Onko tuo jatkuva jahkaus jostain "Suomen profeetasta" joku helluntailaisten vitsi? Helluntailaisten omaa huumoria?
Petri Paavola on Suomen väärä profeetta.
- Anonyymi
Varokaa hyvät ihmiset kielen käyttöänne.
- Anonyymi
Eikö Suomen kansa vielä ole kuullut pelastuksen evankeliumia? Suomen vanhin kirkkokin on rakennettu jo 1100-luvulla joten kumma väitös Petri Paavolalta.
- Anonyymi
Jotkut ne haluaa vaikka millä tekosyyllä telkkuun.
- Anonyymi
Paavolaa on keljuttanut kovasti kun pappi on käyttäytynyt niin kohteliaasti ja vain ystävällisesti hymyillyt Paavolan riidan haastamiselle.
Jos ei olisi ollut kameraporukkaa siinä vierellä niin Paavola olisi varmaankin vedellyt sitä pappia turpiin. - Anonyymi
Petri nolasi itsensä.
- Anonyymi
TosiTV on vaa tv.tä jokaisen elämä on aina tosi elämää oli elämä millanen tahansa.
- Anonyymi
Tämä on todella ala-arvoista tositv:tä.
- Anonyymi
Milloin tuo ohjelma tulee?
- Anonyymi
Lukisit kommentit, niin tietäisit:
Jaksoja tulossa katsottavaksi 16.10.2023
Tämä on totuuteni
Yrittäjä Pia, saarnaaja Petri, poliitikko Milad ja lääkäri Mikael uskovat, että koronarokotteet ovat vaarallisia ja ihmiskunta on matkalla uuteen maailmanjärjestykseen. Heidän tarinoidensa takaa paljastuu toivo paremmasta tulevaisuudesta: liiketoiminnasta, taivaspaikasta, julkisuudesta ja ystävistä. Pandemia jakoi ihmiset kahteen leiriin ja Ukrainan sota jatkaa tätä kehitystä. Mikä lopulta yhdistää ihmiset, jotka haluavat välittää muista, tulla kuulluiksi ja pelastaa maailman? Ohjaaja: Panu Suuronen, Tuotanto: Mediawan Finland (Suomi 2023)
https://areena.yle.fi/1-66056890
- Anonyymi
Kohta tulloo ei oo enää monia päeviä.
- Anonyymi
Tosi-TV on nyt katsottavissa Ylen Areenassa.
Voi sanoa heti sen, miten suuri järkytys ohjelma oli. Petri Paavola saarnaa samoja valheita rokotteista kuin ohjelmassa esiintyvät jooga-ohjaajana ja kristallipuolueen aktiivina oleva nainen sekä iranilaistaustainen rap-artisti, joka harjoittaa myös joogaa. Iranilainen mies lauloi kebabistaan, joka on täysin hallal ja kädessä oli kultainen rynnäkkökivääri.
Kävi sääliksi Paavolan tilaisuuteen tulleet ihmiset. He eivät pysty enää tajuamaan todellisuutta. Petri Paavola ja Toni Torppa julistivat heille vääriä oppejaan, mitä seurakunta ei pysty tajuamaan. - Anonyymi
Tuli myös raamattua ja Jumalan sanaa tossa dokkarissa hallet sille.
- Anonyymi
Jos Paavola puhuu muutaman sanan Jeesuksesta, se ei pese puhtaaksi hänen valheitaan. Tällä tavalla ei evankeliumia julisteta vaan aiheutetaan vain hallaa kristinuskolle.
- Anonyymi
Onko muuten linkkiä tohon dokkariin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Tämä on totuuteni"
https://areena.yle.fi/1-66056890Dokkarin oli heikkotasoinen. Se esittelee neljän täysin todellisuuden tajunsa menettäneen henkilön rikkinäistä elämää. Paavola nolaa itsensä ja dokkari on muutenkin tylsää katsottavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Dokkarin oli heikkotasoinen. Se esittelee neljän täysin todellisuuden tajunsa menettäneen henkilön rikkinäistä elämää. Paavola nolaa itsensä ja dokkari on muutenkin tylsää katsottavaa.
Kolmannen jakson lopulla Petri Paavola sanoo tietävänsä, että hänen vangitaan ja ilmeisesti tapetaan uskonsa takia. Paavola on ilmeisesti kuullut jonkun äänen päässään ja luulee tulevansa marttyyriksi.
https://areena.yle.fi/1-64276864
- Anonyymi
mitä siinä dokkarissa sanotaan?
- Anonyymi
tuli ainaskii raamatun totuutta. Onpa erikoinen veto yleltä tulee raamattua ja paljo.
- Anonyymi
Paavola ei julista Raamatun totuutta. Hän vääristelee Raamattua ja sen lisäksi sekoittaa sanomaansa mukaan täysin valheellisia harhaoppeja ja salaliittoteorioita. Paavola törkeä harhaanjohtaja.
- Anonyymi
Kukaan ei voi pelastua Petri Paavolan julistamalla väärällä evankeliumilla. Paavola opettaa myös uuden liiton väärin, joten hänen lahkonsa kautta ei pääse edes uuteen liittoon.
- Anonyymi
Keitä ovat salaliittolaiset? Kuka hyötyy siitä, että 7 miljardia ihmistä tapetaan?
Paavolan mukaan 7 miljardia ihmistä tapetaan ja tappaminen alkaa koronarokotteilla. Ei vain ole näkynyt ruumiita ja paljon on pelastunut rokotuksen ansiosta.
Jos Paavola olisi oikeassa, niin salaliittoon pitäisi kuulua kaikkien valtioiden päättäjät ja johto, lääkeyhtiöiden johto ja tutkijat eli tiedemiehet, jotka kehittävät tappavia rokotteita, jne.
Aivan järjetön "teoria".- Anonyymi
Paavolan mukaan koronarokotteessa oli kahden vuoden aikapommi. Kaksi vuotta on kulunut jo aikaa sitten, eikä ihmisiä ole kuollut massoittain. Paavola on törkeä valehteleja, joka on onnistunut huijaamaan vanhoja naisia, jotka käyvät hänen kokouksissaan.
Rauhan tervehdys.
Katsoin kelaillen läpi ohjelmasarjan, lähinnä kuunnellen Petri Paavolan osuudet ja muut ohittaen. Aika surullista katsottavaa oli ja hengellisesti pimeää.
"Kulkeeko kaksi yhdessä, elleivät ole keskenänsä sopineet?" - Aamoksen kirja 3:3
Mukana olleet kolme muuta henkilöä olivat idän uskontoja, okkultismia ja noituutta harjoittavia. Ironisesti Petri Paavolan pää-argumentti on, että farmakeia-sana merkitsisi lääketiedettä, kun se on käännetty kaikissa käännöksissä noituudeksi tai velhouksiksi, joita juuri hänen kanssapalvelijansa korona salatiedon ympärillä harjoittivat.
Jos on sama sanoma, sama agenda ja sama maailmankuva kuin noidilla ja velhoille, niin tulisi huolestua erittäin suuresti hengellisestä tilastaan.
"Ettei saatana pääsisi meistä voitolle; sillä hänen juonensa eivät ole meille tuntemattomat." - 2. Korinttolaiskirje 2:11
Sen sijaan, että etsitään saatanan erityisiä edustajia jostakin lihallisista järjestöistä, eliitistä tai poliittisesti ryhmittymästä, niin tässä oli se varsinainen saatanan juoni oli tämän kuvion rakentaminen.
Kun tavallinen ihminen, kenties Jumalaa etsiväkin, katsoo tällaista pimeää ohjelmaa, jossa YLE tietenkin kärjistää leikkaamalla mielipiteet, niputtaa yhteen nuo okkultistit ja vapaan suunnan saarnaajan, niin tässä saatanan juoni tulee esille, mutta sitä ei havaitse ellei Pyhä Henki anna varoitusta olla menemättä tällaiseen.
Sarjan sankareiksi jokaiselle katsojalle jäivät faktan tarkistajat, jotka pääosin esiintyvät kasvottomina ja varsinaisina ilmiön yläpuolella esiintyvinä asiantuntijoina, mutta myös katolisen kirkon ketkupappi, josta annetaan kuva että tuo saarnaja menettää hänen edessään argumenttinsa, sekä luterilainen naispappi, joka lyhyessä katkelmassa vetää tuota saarnaaja mennessään kuin litran mittaa.
Petri Paavola lankesi ansaan oman ylpeytensä ja kunnianhimonsa tähden. Ne asiat olisi vietävä ristille, niin lakkaisi myös puhumasta omiansa.
"Joka omiaan puhuu, se pyytää omaa kunniaansa, mutta joka pyytää lähettäjänsä kunniaa, se on totinen, eikä hänessä ole vääryyttä. " - Johanneksen evankeliumi 7:18
Kolmannen jakson lopulla Petri Paavola sanoo tietävänsä, että hänen vangitaan ja ilmeisesti tapetaan uskonsa takia. Paavola on ilmeisesti kuullut jonkun äänen päässään ja luulee tulevansa marttyyriksi. Tämä on Paavolan epätoivoinen päätös dokkarisarjalle. Hän vaikka ennemmin kuolee kuin tekee parannuksen. Hän ei pääse sen asian yli, että hän on väärä profeetta.
https://areena.yle.fi/1-64276864 Anonyymi kirjoitti:
Kolmannen jakson lopulla Petri Paavola sanoo tietävänsä, että hänen vangitaan ja ilmeisesti tapetaan uskonsa takia. Paavola on ilmeisesti kuullut jonkun äänen päässään ja luulee tulevansa marttyyriksi. Tämä on Paavolan epätoivoinen päätös dokkarisarjalle. Hän vaikka ennemmin kuolee kuin tekee parannuksen. Hän ei pääse sen asian yli, että hän on väärä profeetta.
https://areena.yle.fi/1-64276864Rauhan tervehdys.
Huomasimme sen, että hän todellakin enemmin kuolee kuin tekee parannuksen, sillä lähes kuoltuaan koronavirukseen ja oltuaan sairaalahoidossa, ajattelin ja rukoilin silloin että nyt hän viimeistän tekisi parannuksen harhaopeistaan ja korjaisi muitakin väittämiään, mutta sitä ei tapahtunut.
"Älkään yksikään teistä kärsikö niinkuin murhaaja eli varas, taikka pahantekiä, eli niinkuin se, joka toisen virkaan rupee." - 1. Pietarin kirje 4:15 (Biblia)
Jehovan todistajat usein myös uhriutuvat ja luulevat, että kokemansa "vaino" johtuu siitä kun ovat ainoalla "oikealla tiellä", mutta he kärsivät omien harhaoppiensa tähden sitä samaa karttamista, jota itse vastavuoroisesti tekevät entisiä Jehovan todistajia kohtaan vielä ankarammin.
Bibliassa mainitaan mielenkiintoisesti, että älköön yksikään teistä kärsikö siitä että toisen virkaan rupeaa, joka tässä on Petri Paavolan ongelma alkaessaan lääkäriksi sekoittaen fyysisen ja hengellisen.
"Sillä sinun kauppiaasi olivat maan mahtavia, ja sinun velhoutesi villitsi kaikki kansat; ja hänestä on löydetty profeettain ja pyhien veri ja kaikkien veri, jotka maan päällä ovat tapetut." - Ilmestyskirja 18:23-24
Tämä Petri Paavolan lainaama jae on ollut hänen #1 argumentti koronaviruksen petosta vastaan, jossa hän väittää tässä sanottavan että farmakeia:lla tapetaan ihmisiä ja se on eksytystä.
Ei tappaminen ole eksytystä, vaan harhaoppi johtaa ihmisiä harhaan.
Mitä tämä jae tarkoittaa sitten? Uskon, kuten monet protestantit, että tämä kuvaa Rooman paavin kirkkoa, joka on tehnyt messu-uhrista noituuden ja taikakeinon johtaa harhaan ihimsiä, ja on myös kautta aikojen vainonnut kristittyjä polttaen roviolla useita tosi uskovaisia harhaoppien paljastamisen tähden.
Kaikki tyyni, on mahdotonta yhdistää tätä koronavirukseen ja väittää että siitä "löydetty profeettain ja pyhien veri ja kaikkien veri, jotka maan päällä ovat tapetut", vaan se todellinen noituuteen, velhouksiin ja okkultistisiin uskomuksiin perustuva kautta aikojen tappava järjestelmä on ollut uskonnollisuus, sillä kaikki uskonnot usein perustuvat noituuksille (muslimit vetävät huumeita piipulla, katoliset omaavat mystikkojen taikoja ja hindut ynnä buddhalaiset omat demoniset velhoutensa), mutta vain tosi kristitty on raitis mieleltään, rationaallinen ja Pyhä Hengen ymmärrystä rakkaudessa viljelevä.
Sarjassa oli mielenkiintoista, kun Petri Paavola kävi Karisma-kodin vanhojen ystävien luona, jossa mielestäni tuli yksi suuri totuus esille vanhan naisen sanoissa: "Olit Petri vakava ja olet edelleen" - häneltä ja muilta lahkolaisilta puuttuu aina se pelastusilo, jonka päinvastoin voit nähdä vaikka Päivi Räsäsen kasvoilta, jotka loistavat toisinaan kuin aurinko. Kristitty ei välitä tämän maailman murheesta (joka tuottaa kuoleman) vaan hänellä on iankaikkinen ilo. Kiitos Jumalalle.
"Sillä vankien kanssa te olette kärsineet ja ilolla pitäneet hyvänänne omaisuutenne ryöstön, tietäen, että teillä on parempi tavara, joka pysyy." - Heprealaiskirje 10:34
Ingenjör_81 kirjoitti:
Rauhan tervehdys.
Huomasimme sen, että hän todellakin enemmin kuolee kuin tekee parannuksen, sillä lähes kuoltuaan koronavirukseen ja oltuaan sairaalahoidossa, ajattelin ja rukoilin silloin että nyt hän viimeistän tekisi parannuksen harhaopeistaan ja korjaisi muitakin väittämiään, mutta sitä ei tapahtunut.
"Älkään yksikään teistä kärsikö niinkuin murhaaja eli varas, taikka pahantekiä, eli niinkuin se, joka toisen virkaan rupee." - 1. Pietarin kirje 4:15 (Biblia)
Jehovan todistajat usein myös uhriutuvat ja luulevat, että kokemansa "vaino" johtuu siitä kun ovat ainoalla "oikealla tiellä", mutta he kärsivät omien harhaoppiensa tähden sitä samaa karttamista, jota itse vastavuoroisesti tekevät entisiä Jehovan todistajia kohtaan vielä ankarammin.
Bibliassa mainitaan mielenkiintoisesti, että älköön yksikään teistä kärsikö siitä että toisen virkaan rupeaa, joka tässä on Petri Paavolan ongelma alkaessaan lääkäriksi sekoittaen fyysisen ja hengellisen.
"Sillä sinun kauppiaasi olivat maan mahtavia, ja sinun velhoutesi villitsi kaikki kansat; ja hänestä on löydetty profeettain ja pyhien veri ja kaikkien veri, jotka maan päällä ovat tapetut." - Ilmestyskirja 18:23-24
Tämä Petri Paavolan lainaama jae on ollut hänen #1 argumentti koronaviruksen petosta vastaan, jossa hän väittää tässä sanottavan että farmakeia:lla tapetaan ihmisiä ja se on eksytystä.
Ei tappaminen ole eksytystä, vaan harhaoppi johtaa ihmisiä harhaan.
Mitä tämä jae tarkoittaa sitten? Uskon, kuten monet protestantit, että tämä kuvaa Rooman paavin kirkkoa, joka on tehnyt messu-uhrista noituuden ja taikakeinon johtaa harhaan ihimsiä, ja on myös kautta aikojen vainonnut kristittyjä polttaen roviolla useita tosi uskovaisia harhaoppien paljastamisen tähden.
Kaikki tyyni, on mahdotonta yhdistää tätä koronavirukseen ja väittää että siitä "löydetty profeettain ja pyhien veri ja kaikkien veri, jotka maan päällä ovat tapetut", vaan se todellinen noituuteen, velhouksiin ja okkultistisiin uskomuksiin perustuva kautta aikojen tappava järjestelmä on ollut uskonnollisuus, sillä kaikki uskonnot usein perustuvat noituuksille (muslimit vetävät huumeita piipulla, katoliset omaavat mystikkojen taikoja ja hindut ynnä buddhalaiset omat demoniset velhoutensa), mutta vain tosi kristitty on raitis mieleltään, rationaallinen ja Pyhä Hengen ymmärrystä rakkaudessa viljelevä.
Sarjassa oli mielenkiintoista, kun Petri Paavola kävi Karisma-kodin vanhojen ystävien luona, jossa mielestäni tuli yksi suuri totuus esille vanhan naisen sanoissa: "Olit Petri vakava ja olet edelleen" - häneltä ja muilta lahkolaisilta puuttuu aina se pelastusilo, jonka päinvastoin voit nähdä vaikka Päivi Räsäsen kasvoilta, jotka loistavat toisinaan kuin aurinko. Kristitty ei välitä tämän maailman murheesta (joka tuottaa kuoleman) vaan hänellä on iankaikkinen ilo. Kiitos Jumalalle.
"Sillä vankien kanssa te olette kärsineet ja ilolla pitäneet hyvänänne omaisuutenne ryöstön, tietäen, että teillä on parempi tavara, joka pysyy." - Heprealaiskirje 10:34
Siunauksin, MM.Minä en rukoile Paavolan puolesta.
1 Joh 5:16 Jos joku näkee veljensä tekevän syntiä, joka ei johda kuolemaan, hän rukoilkoon ja siten antakoon hänelle elämän; tarkoitan niitä, joiden synti ei ole kuolemaksi. Mutta on myös syntiä, joka johtaa kuolemaan, ja sellaisen synnin vuoksi en kehota rukoilemaan.
- Anonyymi
no raamattua ja uskon asiaa tuli tuutin täydeltä ainakii ku se yks pääs ääneen.
- Anonyymi
Petri Paavola ei julista oikeaa evankeliumia. Hän on erittäin taitava vääristelemään Raamattua. Tilannetta pahentaa entisestään se, että hän sotkee mukaan valheellisia salaliittoteorioita ja nolaa itsensä totaalisesti televisiossa.
2 Kor 11:3 Pelkään kuitenkin, että niin kuin käärme kavalasti petti Eevan, teidän mielenne turmeltuu ettekä te enää ole vilpittömiä ja puhtaita suhteessanne Kristukseen.
4 Jos joku tulee luoksenne ja julistaa toista Jeesusta kuin me olemme julistaneet, jos te saatte jonkin toisen hengen kuin sen, jonka olette jo saaneet, tai toisen evankeliumin kuin sen, jonka olette jo ottaneet vastaan, niin sellaista te kyllä hyvin siedätte.
- Anonyymi
Seura-lehti kirjoitti artikkelin "Tämä on totuuteni" dokkarista. Paavola otti herneen ennäänsä ja kirjoitti Seuralle vastineen. Paavolan puheet ovat todella pehmeitä, eikä niitä kannata sen takia enempää ruotia.
Merkille pantavaa on, että Paavola lisää salaliittoteorioitteinsa valheiden perään pienen katkelman julistusta Jeesuksesta, millä hän yrittää oikeuttaa kaiken muun valehtelunsa. Voi tuota harhaanjohtajaa.
https://seura.fi/tv/poiminnat/tama-on-totuuteni-dokumentin-ihmisia-yhdistaa-rokotevastaisuus-ohjaaja-on-tarkeaa-etta-kaikki-paasevat-osaksi-julkista-keskustelua/
http://www.kotipetripaavola.com/vastineseuralehdentamaontotuutenidokumenttiartikkeliin.html
Paavola on loputtomien vastineiden kierteessä, koska hän jää jatkuvasti kiinni eksytyksistä. - Anonyymi
kiitos tosta vastineen linkittämisestä se kyllä avaa silmiä. Ei tosissaan voi influenssa mihinkään hävitä. Nyt on kyllä pahalla sormet pelissä ja ollu koronapelkopandemia.
- Anonyymi
Kuules Petri Paavola, sinä olet ajautunut vastineiden kierteeseen. Kaikki arvostelevat sinua ja ihan syystä.
Kun katsoin tosi-tv-dokkarit, niin huomasin, että olet saanut pauloihisi vain muutamia vanhoja naisia, jotka eivät tajua asioista mitään. Tilaisuuksissasi ei käy juurikaan ihmisiä. Ne jotka käyvät ovat enemmän tai vähemmän ressukoita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuules Petri Paavola, sinä olet ajautunut vastineiden kierteeseen. Kaikki arvostelevat sinua ja ihan syystä.
Kun katsoin tosi-tv-dokkarit, niin huomasin, että olet saanut pauloihisi vain muutamia vanhoja naisia, jotka eivät tajua asioista mitään. Tilaisuuksissasi ei käy juurikaan ihmisiä. Ne jotka käyvät ovat enemmän tai vähemmän ressukoita.Paavola yrittää piiloitua kirjoittamalla murretta, jottei hän paljastuisi.
- Anonyymi
En kyllä ymmärrä miten Petri Paavola olisi harhaoppinen. Kaikkihan me jossakin erehdymme. Ei kukaan ole täydellinen. Ihan hän uskoo tietääkseni, että Jeesus Kristus on Jumalan Poika ja kuollut ristillä ja sovittanut syntimme ja että Jeesuksen Kristuksen Jumalan Pojan veri puhdistaa kaikesta synnistä.
- Anonyymi
"En kyllä ymmärrä miten Petri Paavola olisi harhaoppinen."
Sen takia et ymmärrä, koska et osaa Raamattua ja olet itse täysin hakoteillä.
Mitä tulee Jeesuksen armoon, sitä ei kaikki saa. Pitää tehdä todellinen parannus, mitä ei Paavolan lahkossa ole tehty. Jos joku noudattaa Paavolan harhaoppeja, hän ei tule pelastumaan.
Matt 5:19 Sitä, joka jättää laista pois yhdenkin käskyn, vaikkapa kaikkein vähäisimmän, ja siten opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa vähäisimmäksi. Mutta sitä, joka noudattaa lakia ja niin opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa suureksi.
20 Minä sanon teille: ellette te noudata Jumalan tahtoa paljon paremmin kuin lainopettajat ja fariseukset, te ette pääse taivasten valtakuntaan.
Matt 7:21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'. Rauhan tervehdys.
Hengellinen koetteleminen ei ole väärän eroittamista oikeasta vaan melkein oikean erottamista oikeasta. Melkein oikea ei ole oikeaa ollenkaan.
Petri Paavolan harhaopit:
-Jeesus ei ole Kaikkivaltias
-Jeesus ei ole Isän ainosyntyinen Poika
-Jeesus lakkasi olemasta ihminen (eli ei lihaantullut Kristus)
-universaali seurakunta oppi (kielto kuulua paikalliseen srk:n)
-restauraatio oppi (seurakunta viimeisinä päiviä täydellistyy)
-Jeesuksen paluun odotuksen kieltäminen
-kuvanteko kielto Jeesuksesta
-esivallan kunnioituksen kieltäminen
-sapatti kuuluu kristitylle
-kristitty on 10 käskyn alainen
-uudestisyntyminen on henkikaste
-rokotteet ovat farmakeia-syntiä
-syntyminen vedestä (Joh. 3:5) on lapsivedestä
-yksin Jeesuksen nimeen kaste oppi
"Jeesus ei jäänyt iankaikkisesti ihmiseksi, vaan palasi siihen samaan Jumalan kirkkauteen, joka Hänellä oli ollut ennen ihmiseksi tulemista... Hän nousi kuolleista ja palasi Isän luokse sellaisessa Jumalan kirkkaudessa, jossa Hänen ihmisyytensä lakkasi olemasta." - Petri Paavola
"Kun tutkimme Raamatun sanaa kokonaan, niin huomaamme Raamatun opettavan Isän olevan yksin Kaikkivaltias Jumala. Tässä kohden voi tulla hämmennys sydämeen..." - Petri Paavola
"Raamattu ei sano Jeesuksen olevan ainosyntyinen, vaan että Hänet on tuotu esille... Jeesus ei ole Isästä syntynyt, vaan on tuotu esille." - Petri Paavola
Raamatun mukaan Jeesus on Isän ainosyntyinen Poika (Joh. 3:16), Kaikkivaltas (Matt. 28:18) ja ihminen (1.Tim. 2:5). Petri Paavola on kultissa.
Kuuntele tästä puhe Saulus Median harhaopeista:
Ingenjör_81 kirjoitti:
Rauhan tervehdys.
Hengellinen koetteleminen ei ole väärän eroittamista oikeasta vaan melkein oikean erottamista oikeasta. Melkein oikea ei ole oikeaa ollenkaan.
Petri Paavolan harhaopit:
-Jeesus ei ole Kaikkivaltias
-Jeesus ei ole Isän ainosyntyinen Poika
-Jeesus lakkasi olemasta ihminen (eli ei lihaantullut Kristus)
-universaali seurakunta oppi (kielto kuulua paikalliseen srk:n)
-restauraatio oppi (seurakunta viimeisinä päiviä täydellistyy)
-Jeesuksen paluun odotuksen kieltäminen
-kuvanteko kielto Jeesuksesta
-esivallan kunnioituksen kieltäminen
-sapatti kuuluu kristitylle
-kristitty on 10 käskyn alainen
-uudestisyntyminen on henkikaste
-rokotteet ovat farmakeia-syntiä
-syntyminen vedestä (Joh. 3:5) on lapsivedestä
-yksin Jeesuksen nimeen kaste oppi
"Jeesus ei jäänyt iankaikkisesti ihmiseksi, vaan palasi siihen samaan Jumalan kirkkauteen, joka Hänellä oli ollut ennen ihmiseksi tulemista... Hän nousi kuolleista ja palasi Isän luokse sellaisessa Jumalan kirkkaudessa, jossa Hänen ihmisyytensä lakkasi olemasta." - Petri Paavola
"Kun tutkimme Raamatun sanaa kokonaan, niin huomaamme Raamatun opettavan Isän olevan yksin Kaikkivaltias Jumala. Tässä kohden voi tulla hämmennys sydämeen..." - Petri Paavola
"Raamattu ei sano Jeesuksen olevan ainosyntyinen, vaan että Hänet on tuotu esille... Jeesus ei ole Isästä syntynyt, vaan on tuotu esille." - Petri Paavola
Raamatun mukaan Jeesus on Isän ainosyntyinen Poika (Joh. 3:16), Kaikkivaltas (Matt. 28:18) ja ihminen (1.Tim. 2:5). Petri Paavola on kultissa.
Kuuntele tästä puhe Saulus Median harhaopeista:
Siunauksin, MM.>>>-sapatti kuuluu kristitylle
-kristitty on 10 käskyn alainen<<<
Mauno Mattila, jos sinun mielestä kristittyjen ei tarvitse noudattaa kymmentä käskyä, niin olet itse lain purkaja ja eksyttäjä.
Vetoat usein siihen, että Kristus on lain loppu. Roomalaiskirjeessä on yksi vakava käännösvirhe, jossa väitetään Kristuksen olevan lain loppu, vaikka teksti tarkoittaa Kristuksen olevan lain Messias profetioiden päämäärä. Paavali ei muutenkaan kumonnut lakia vaan kirjoitti, että vain lakia noudattavat roomalaiset ovat vanhurskaita eikä usko kumoa lakia.
Room 2:13 Ei Jumala hyväksy vanhurskaiksi niitä, jotka vain kuulevat lain sanoja, vaan vanhurskaiksi julistetaan ne, jotka myös noudattavat lakia.
Room 3:31 Kumoammeko me siis lain vetoamalla uskoon? Emme suinkaan, me päinvastoin vahvistamme sen mitä laki sanoo.
Hebrealaiskirjeen mukaan kukaan kristitty ei edes saa armoa, jos hän hylkää lain. Sinä olet hylännyt lain, minkä takia sinua tulee pitää myös vääränä profeettana kelvottoman hedelmäsi takia.
Heb 10:26 Sillä jos me tahallamme teemme syntiä, päästyämme totuuden tuntoon, niin ei ole enää uhria meidän syntiemme edestä,
27 vaan hirmuinen tuomion odotus ja tulen kiivaus, joka on kuluttava vastustajat.
28 Joka hylkää Mooseksen lain, sen pitää armotta kahden tai kolmen todistajan todistuksen nojalla kuoleman:
Jos haluat vedota apostolien kokoukseen, niin siellä ei pakanoita vapautettu lain noudattamisesta, vaan todettiin, ettei Kreikassa asuvien pakanoiden tarvitse ottaa ympärileikkausta pelastuakseen. Tämä johtuu siitä, että ympärileikkauksen liitto on Abrahamin sukua koskeava asia, koska he omistavat Israelin maan. Apostolit eivät vaatineet ympärileikkausta kreikkalaisilta pakanoilta, koska laki ei käske tekemään sellaista. Galattalaiskirjekään ei kumoa lakia, jos olet ymmärtänyt sitäkään oikein.
Jeesuksen sanoja ei voida myöskään sivuuttaa. Jeesus tuomitsee kadotukseen sellaiset opettajat, jotka eivät noudata lakia ja sen lisäksi purkavat lakia, mitä sinä Mauno Mattila teet. Mauno, olet kadotuksen lapsi ja väärä profeetta, jolle ei taivasten portteja avata.
- Anonyymi
Saiko ohjelmassa Jeesus, uskovaisuus ja evankeliumi huomion...? Ei minusta, vaan inhimmilliset ja oudot mielipiteet.
- Anonyymi
Petri sanoo vastineessaan: "Se miksi näitä asioita on tuotava julkisuuteen, johtuu siitä, koska koronarokote on ihmiskunnan lääkehistorian pahin epäonnistuminen, joka on etukäteen suunniteltu pahuuden agenda, jonka tarkoitus on aiheuttaa ongelmia ihmisille, koska valtaeliitti on ilmoittanut tavoitteeksensa vähentää ihmiskunnan väkimäärän yhteen miljardiin."
Tämä on sitten Petrin asenne asioihin. Mutta useimmat kristityt luottavat siihen, että Raamatun ilmoitus ja Jeesus riittävät pahuuden agendoja vastaan. Ja Raamattu ja Jeesus eivät lupaa pelastaa kristittyjä joka asialta, mitä pahuus päämme menoksi suunnittelee.- Anonyymi
Paavolan kirjoitus on paksu valhe.
Rauhan tervehdys.
Se mikä on yksi varma merkki, että nuo "netin mustat videot" eivät ole Jumalasta, on se että ne ensiksi sitovat ja koukuttavat, toiseksi ne vaihtavat pääasiaiksi ajalliset asiat ja vielä että ne eivät vie Raamattuun vaan vähän vähältä pois siitä.
Jos oikeasti olisi kiinnostunut sitten ajallisesta kärsimyksestä, kuolemasta ja sen vähentämisestä, niin miksi tehdä jotakin huuhaa videoita päivästä toiseen rokotteista, kun ajan voisi käyttää vaikkapa keskittymällä aborttiin vaaroihin (100% varmasti lapsi kuolee siinä), eri huume- ja pilleririippuvuuksiin tai vaikka rahapelien vaaroihin?
Tässä raamattutunnilla "Mitä emme voi tietää?" avaan miksi on vaarallista lähteä väkisin etsimään tietoa eikä tyydy uskossa luottamaan Jumalaan, sillä useimmat salaliittoteorioiden jakajien pohjalta löytyy okkultismi, antisemitisti ja hirveät lihanteot. Nämä eivät ole Pyhästä Hengestä eivätkä valkeudesta.
Nytkin esimerkiksi Hamasin hirmutekojen jälkeen etsitään taas salatiedosta vastausta, kuinka tällainen tapahtui. Miksi ei kysyä Jumalalta?
Muistan erikoisesti, että kun tarkoitukseni oli puhua tämä puhe, niin sinä iltana juuri ennen puhetta yksi veli, jonka tiesin kovaksi "netin mustien videoiden" kyttääjäksi, oudolla tavalla suutahti ja käveli ulos tilaisuudesta ilman varsinaista syytä vaikkei tiennyt mistä aioin saarnata - henki hänessä sen kuitenkin tiesi eikä kestänyt sitä.
Mitä emme voi tietää?
https://www.youtube.com/watch?v=rLM34nC1tfA
Ingenjör_81 kirjoitti:
Rauhan tervehdys.
Se mikä on yksi varma merkki, että nuo "netin mustat videot" eivät ole Jumalasta, on se että ne ensiksi sitovat ja koukuttavat, toiseksi ne vaihtavat pääasiaiksi ajalliset asiat ja vielä että ne eivät vie Raamattuun vaan vähän vähältä pois siitä.
Jos oikeasti olisi kiinnostunut sitten ajallisesta kärsimyksestä, kuolemasta ja sen vähentämisestä, niin miksi tehdä jotakin huuhaa videoita päivästä toiseen rokotteista, kun ajan voisi käyttää vaikkapa keskittymällä aborttiin vaaroihin (100% varmasti lapsi kuolee siinä), eri huume- ja pilleririippuvuuksiin tai vaikka rahapelien vaaroihin?
Tässä raamattutunnilla "Mitä emme voi tietää?" avaan miksi on vaarallista lähteä väkisin etsimään tietoa eikä tyydy uskossa luottamaan Jumalaan, sillä useimmat salaliittoteorioiden jakajien pohjalta löytyy okkultismi, antisemitisti ja hirveät lihanteot. Nämä eivät ole Pyhästä Hengestä eivätkä valkeudesta.
Nytkin esimerkiksi Hamasin hirmutekojen jälkeen etsitään taas salatiedosta vastausta, kuinka tällainen tapahtui. Miksi ei kysyä Jumalalta?
Muistan erikoisesti, että kun tarkoitukseni oli puhua tämä puhe, niin sinä iltana juuri ennen puhetta yksi veli, jonka tiesin kovaksi "netin mustien videoiden" kyttääjäksi, oudolla tavalla suutahti ja käveli ulos tilaisuudesta ilman varsinaista syytä vaikkei tiennyt mistä aioin saarnata - henki hänessä sen kuitenkin tiesi eikä kestänyt sitä.
Mitä emme voi tietää?
https://www.youtube.com/watch?v=rLM34nC1tfA
Siunauksin, MM."jonka tiesin kovaksi "netin mustien videoiden" kyttääjäksi"
Kyse on uskonnollisesta viihteestä. Suomessa on joitain tuhansia ihmisiä, jotka etsivät netistä mm. Petri Paavolan ja Mauno Mattila sinunkin videoita, jotta he saisivat kuulla uusimmat sensaatiot. Tämä porukka ei ole vanhuskas eikä pyhä. He ovat uskonnollisen populismin orjia, jotka haluavat vain kuluttaa aikaansa katsomalla uskonnollista viihdettä. Sinun Mauno ja Petri Paavolan videoiden opeilla ei voi kukaan pelastua. Olette kumpikin niin harhassa ja opetatte Raamattua täysin väärin. Anonyymi kirjoitti:
"jonka tiesin kovaksi "netin mustien videoiden" kyttääjäksi"
Kyse on uskonnollisesta viihteestä. Suomessa on joitain tuhansia ihmisiä, jotka etsivät netistä mm. Petri Paavolan ja Mauno Mattila sinunkin videoita, jotta he saisivat kuulla uusimmat sensaatiot. Tämä porukka ei ole vanhuskas eikä pyhä. He ovat uskonnollisen populismin orjia, jotka haluavat vain kuluttaa aikaansa katsomalla uskonnollista viihdettä. Sinun Mauno ja Petri Paavolan videoiden opeilla ei voi kukaan pelastua. Olette kumpikin niin harhassa ja opetatte Raamattua täysin väärin.Rauhan tervehdys.
Petri Paavola ei keskity Raamatun opettamiseen toisin kuin allekirjoittanut.
Olen käsitellyt useita Petri Paavolan harhaoppeja, mutta voisitko sinä nyt kertoa, että missä minä opetan väärin? Voit laittaa videon ja kohdan, niin se auttaa löytämään virheen.
Ingenjör_81 kirjoitti:
Rauhan tervehdys.
Olen käsitellyt useita Petri Paavolan harhaoppeja, mutta voisitko sinä nyt kertoa, että missä minä opetan väärin? Voit laittaa videon ja kohdan, niin se auttaa löytämään virheen.
Siunauksin, MM.Yöllä kannattaa keskittyä nukkumiseen. Nukkuessa ei ainakaan tule kirjoitettua puppua.
- Anonyymi
Ingenjör_81 kirjoitti:
Rauhan tervehdys.
Siunauksin, MM.Sinua on ojennettu jatkuvasti. Et ota onkeesi mitään ojentamista, koska olet väärä profeetta, joka luulee kuulevansa Jeesuksen äänen, mutta se ääni ei ole Jeesus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinua on ojennettu jatkuvasti. Et ota onkeesi mitään ojentamista, koska olet väärä profeetta, joka luulee kuulevansa Jeesuksen äänen, mutta se ääni ei ole Jeesus.
Kuka ojentaa itsetietoista itserakasta katolisvihaajaa Mattilaa? Laihat tiedot kirkkohistoriasta ja muustakin - ja suoltaa katolisvihaa keskiajalta peräisin olevilla stereotypioilla. Raamattu ei ole tietokirja, eikä biologian oppikirja!
- Anonyymi
Onneksi raamatussa on totuus ei muilla.
- Anonyymi
Petri Paavola usein hokee, että hän on totuudessa, mutta se jos mikä on valhe.
- Anonyymi
Tosi tv on vain elämää ei sen enempää.
- Anonyymi
P Paavola on liittoutunut harhaoppinsen Toni Torpan kanssa. Molemmat levittävät maailman salaliittoteoriaa ja rokotevastaista propagandaa. Opit on otettu yksittäisiltä ääri-ihmisilta jotka eivät edusta tieteen valtavirtaa. Tältä tieltä ei enää palata mihinkään normaaliseurakuntaan. Ollaan niin harhassa ajatusten ja uskomusten kanssa. Eivätkä tule pyytämään anteeksi keneltäkään saman syyn takia. On laitapuolen ihmisiä jotka antavat heille lahjoituksia millä elävät. Paavola ja Torppa ovat valitettavaa mariginaalia uskonnollisella rintamalla.
- Anonyymi
Eiks Jeesus sanonu raamatussa että piskuinen lauma pelastuu ja on uskollisia? Eiks Jeesus sanonu että mahtaneeko löytää uskoa kun palaa? Taitaa ne oikeat uskovaiset ollakin niitä marginaaleja.
- Anonyymi
Petri Paavola ei kuulu tähän vanhurskaaseen vähemmistöön. Hän on yksi Suomen härskeimmistä eksyttäjistä ja valehtelijoista, joka levittää jatkuvasti täysin valheellisia salaliittoteorioita. Hän mm. väittää, että koronarokote on vaarallsempi kuin koronavirus, mikä on paksu valhe.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Petri Paavola ei kuulu tähän vanhurskaaseen vähemmistöön. Hän on yksi Suomen härskeimmistä eksyttäjistä ja valehtelijoista, joka levittää jatkuvasti täysin valheellisia salaliittoteorioita. Hän mm. väittää, että koronarokote on vaarallsempi kuin koronavirus, mikä on paksu valhe.
Katsokaa Juha Norolammen kaksi videota; "Varo Petri Paavolan myrkyttävää koronajulistusta I ja II". Ja katsokaa, mitä lähteitä ja trolleja Paavola käyttää solkenaan. Remmi on jäänyt päälle pahasti!
- Anonyymi
Todella moni asioita lehtien otsikoita syvemmältä tutkinut meinasi pudota tuolilta, kun näki Ylen "uutisen" jossa sanottiin, että viime vuonna yksikään suomalainen ei kuollut kokeelliseen mRNA-koronarokotteeseen. Ylen väite on aivan törkeä, varsinkin siihen nähden kuinka murskaavia tilastoja on todistamassa mRNA-koronarokotteiden vaarallisuudesta.
Pelkästään tilastot osoittavat karusti, että sen jälkeen kun mRNA-rokotekampanja alkoi niin kuolleisuus lähti nousuun. Tilastot myös kertovat, että alhaisen mRNA-rokotekattavuuden maissa kuolleisuus ei noussut. Jo pelkästään noiden faktojen perusteella pitäisi rehellisten asiantuntijoiden ja tiedemiesten alkaa tutkimaan tuota asiaa.
Ylen jutusta myös tarkoituksellisesti unohtuu se tosiasia, että miten voidaan varmaksi määritellä ihmisen kuoleman johtuneen koronasta, eikä todistetusti paljon sairastumisia ja kuolemia aiheuttaneista mRNA-rokotteista? Samalla pitää myös muistaa, että monen vanhuksen terveysongelmat hyvin usein laitetaan vanhuuden syyksi, vaikka tosiasiassa syyllinen saattaakin olla kokeelliset mRNA-rokotteet.
Miksi totuutta salataan kansalta? Onko lääkejäteillä ja niiden omistajilla jo niin paljon valtaa, että mediakin on jo heidän kontrollissaan aivan täysin? - Anonyymi
Jeesus on Herra on raamatun totuutta.
- Anonyymi
Luin vain aloittajan viestin enkä jaksa nyt lukea keskusteluja mutta tahdon vain omasta puolestani sanoa että Petri Paavola suoriutui mielestäni kiitettävästi ohjelmasta, keskiössä oli evankeliumi Kristuksesta. Kiitos Jumalalle.
- Anonyymi
Petri Paavola ei julista vanhurskasta evankeliumia vaan väärää evankeliumia. Hänen opeilla ei kukaan voi pelastua. Paavolan opetus ei ole Uuden testamentin mukaista.
- Anonyymi
Petri Paavolan opetukset eivät rakenna, vaan repivät ja hajottavat ihmiset sisäisesti. Monet ovat ahdistuneen ja peloissaan ja saavat ihmiset riitelemään ja taistelemaan keskenään. Tämä on juuri saatanan tarkoitus. Hajota ja ja hallitse. Hän voisi höpistä vain itselleen. Hän haukkuu ja panettelee puheissaan ja verkkosivuillan milloin ketäkin henkilöä. Näin Hän on asettanut itsensä tuomariksi ja Jumalaksi haukkumiaan henkilöitä kohtaan. Mutta koska hän on sokaistunut omassa ylivoimaisessa tiedonmäärässään ei loppua ole olemassa. Hänen sielulliset unensa lähinnä naurattavat, mutta Jumalaa ne ei naurata.
Rakastakaa lähimmäistä niinkuin itseänne ja rukoilkaa niiden puolesta jotka teitä vainoavat- on sanan selkeä opetus. Hän puheissaan keskityy kertomaan mitä kaikkea pahuutta ympärillään näkee ja käyttää kaiken aikansa siihen asioiden penkomiseen. Eli kaivelee saatanan sontatunkioita ja nostaa sieltä aina yhden asian tikun päähän ja nostaa tikun ylös kaikkien nähtäville ja sanoo, "katsokaa mitä löysin." Ketä tämä puhe rakentaa, ei ketään. Hänen ja Toni Torpan opetus. "Milloin tempaus tapahtuu." Osoittaa täydellistä Raamatun sanan ymmärtämättömyyttä. Raamatun sanaa ymmärtää vain sellainen henkilö joka vaeltaa Pyhässä Hengessä, eli Jumalan Henki antaa hänelle ymmärryksen ymmärtää Raamatun sanaa. Mitään teologinen koulutus ei anna tätä. Teloginen koulutus antaa sielullista kirjaviisautta. Tämä on ihan eri asia. Leipäpappeja. Muistakaa Pietaria, hänelle Herra opetti suoraan Henkensä kautta. Niinkuin silloin, on nytkin, samanlaisia kirjanoppineita jotka vihasivat Jumalan Hengellä täyttyneitä. Hyvät kuulijat , menkää paikaan missä voitte hiljentyä ja alkakaa ihan itse lukea ja opiskella Raamatun sanaa. Unohtakaa uskonnollinen taustanne ,sillä sieltä, liian monelle, nousee vääriä uskonnollisia oppeja jotka sitovat teidät. Pyytäkää,että Herra Jeesus Kristus, alkaa opettaa teitä itse ja avata Raamatun kirjoituksia. Tänä päivänä ei löydy sellaisia julistajia jotka olisivat alamaisia ja tuntisivat mitä Herran pelko on, Hänen edessään jokaisen meidän on tehtävä tili omasta elämästä. Hänellä on valta pelastaa tai tuomita ikuiseen kuolemaan eli tulijärveen. Tulevat päivät käyvät yhä vaikeimmiksi ja monta ahdistavaa asiaa tulee eteemme, mutta luota yksin kaikkivaltiaaseen Jumalaan, saat kokea samoja Raamatun ihmeitä , mitä meitä aiemmat sukupolvet saivat kokea. Hän ei sinua koskaan jätä yksin, vaikka siltä tuntuisikin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346