Maapallon Kristikansa on viety katastroofin nimelä Uusikarismaattisuus ja menestysteologia.

He määrää mikä on Jumalasta tänä päivänä , kaikkissa vapaisissa suunnissa ja vain enemmän ja enemmän myös viimeinen tervepohjainen Baptistinen Seurakunta jonka pyritään tekemään kirkkollinen ja ekumenimäisen kaltaisen saastunut. Ja ovat melkein onnistuneet niin että ovat tarkkailujäseneitä, ennenkuin ottavat täys askeleen sisään . niinkuin kävi , kun Suomi oli tarkkailujäsen Eu-ssa.

Siis valtava katastroofi joka Herra vihaa on kohdannut Aito Hengellinen Seurakunta maan päällä ja saanut sen kaatumaan.

18

132

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Shalom!

Enpä tiedä. Ei mulla ole valittamista kristittyjen suhteen. Jeshua on taivaallinen ylipappi joka avaa Raamattua Joh. 16:25 mukaisesti tänä aikana.

Mutta antikristus ja Mahdi kiipii kovaa vauhtia ohitse suuresti menestyen.

Kristinusko on jäämässä taka-alalle ja hitaasti eteneväksi jättiläiseksi.

Shalom!

• Anonyymi

Shalom juutalaisilla ei olekaan rauhaa koska Sodoman ja Babylon Egyptiä koko alue missä myös har mageddon on ja magog.

• Anonyymi

2 Korinttolaiskirjeen aloitus luku 3 .

• Anonyymi

Savis puhuu kerrankin asiaa, menestysteologia on helluntailaisuuden nopeimmin leviävä muoto maailman köyhissä maissa.

• Eikö se on asia että Uskovaiset olis pitänyt viedä Ristin sanoma köyhille noissa maissa eikä uuskarismaattista kirousta. ??

• Anonyymi

Menestysteologia houkuttelee tuossa maailmankolkassa, lupaahan se terveyttä ja rikkauksia. Hävyttömimmät yksityisjumboilla matkaavat megasaarnaajat tekevät itsestään rikkauksineen esimerkin Jumalan voimasta.

Lisäksi afrikkalainen kristillisyys on usein polyteismistä, ei vanhoja jumalia siis hyljätä suinkaan, vaan otetaan siihen joukkoon yksi uusi palvonnan kohde eli kristinuskon Jumala.

-a-teisti-

• Anonyymi

Ps.25:13 Hänen sielunsa saa nauttia hyyvää, ja hänen jälkeläisensä perivät maan. Ps.37:9-11 Sillä pahat hävitetään, mutta jotka Herraa odottavat, ne perivät maan. Hetkinen vielä, niin jumalatonta ei enää ole; kun hänen sijaansa katsot, on hän jo poissa. Mutta nöyrät perivät maan ja iloitsevat suuresta rauhasta. Ps.37:22 Sillä hänen siunaamansa perivät maan, mutta hänen kiroamansa hävitetään. Ps.37:29 Vanhurskaat perivät maan ja asuvat siinä iankaikkisesti.

• Anonyymi

Kuningas David ja Mooses on jo kuollut mutta Jeesus nousi kuolleista. Joh 3 .

• Anonyymi

Juutalaiset ei usko lähtekää pois heidän keskeltään budhat ei usko muslimit ei usko jehovat ei usko lähtekää pois...

• Anonyymi

Perusta yhdistys ja kuseta rahat 🤣

• Anonyymi

Katastrofi alkoi jo paljon aikaisemmin.

Luopiopiispat perustivat maan päälle oman seurakunnan syrjäyttämään Jumalan seurakunnan. Aloittivat Jumalan sanan väärentämisen. Petasivat pedin pedofiileille. Aukaisivat jäsenilleen tien kulkea helvettiin säkki päässä. Kylvivät siemenet kristittyjen murhille ja miekkalähetykselle. Tekivät Mariasta itselleen Jumalan, harrastivat vainajienpalvontaa ja aukaisivat ovet selälleen okkulttisille voimille. Hankkivat itselleen kirkkoisän arvonimet, joista he varmaan helvetissä suunnattomasti nauttivat.

• Niinpäs Rakas ! Silloin oli vielä taistelu syntiä vastaan. Nyt ovat luopuneet taistelusta ja makaavat telkkarin edessä ihanassa synnissä ja valerauhassa .

Sitä saa tuon hengen aikaan..

Haluaako seurakunta olla kirottu ??
        2. Korinttolaiskirje 6
        14 Älkää antautuko kantamaan vierasta iestä yhdessä uskottomien kanssa; sillä mitä yhteistä on vanhurskaudella ja vääryydellä? Tai mitä yhteyttä on valkeudella ja pimeydellä?
        15 Ja miten sopivat yhteen Kristus ja Beliar? Tai mitä yhteistä osaa uskovaisella on uskottoman kanssa?
        16 Ja miten soveltuvat yhteen Jumalan temppeli ja epäjumalat? Sillä me olemme elävän Jumalan temppeli, niinkuin Jumala on sanonut: "Minä olen heissä asuva ja vaeltava heidän keskellään ja oleva heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani".
        17 Sentähden: "Lähtekää pois heidän keskeltänsä ja erotkaa heistä, sanoo Herra, älkääkä saastaiseen koskeko; niin minä otan teidät huostaani
        18 ja olen teidän Isänne, ja te tulette minun pojikseni ja tyttärikseni, sanoo Herra, Kaikkivaltias".

• Anonyymi

No kirkko isä tarkoittaa ortodoksikirkkoja tietysti siellä on joka lähtöön isää. Piispat ei yleensä luovu Jumalan pojan uskosta ja miekkaa taas heiluttelee samat nykyäänkin muslimit arabit ja juutalaiset sekä kivittää. Kristityt ei palvo vainajia mutta muistaa heitä kyllä ja vainajilta kysely oli kiellettyä juutalaisilla. Maria ei ole Jumala Egyptissä on kyllä naisjumalia. Ortodoksi kirkossa ja synagogilla on tapana viedä kivittää ihmisiä ja kiviä haudoille sekä ruokasäilykkeitä. Vainaja joka on henki tuskin syö maallisia ruokia eikä niitä syö jumalatkaan. Ihmiset syö.

• Aika jännä että Ulf Ekmanille pääsi vaimonsa kanssa Jumala puhumaan ja pyysivät anteeksi käsimykset joka Uuskarismaattisuus on aiheuttanut jäsenille.

• I samband med att grundarna, paret Ulf och Birgitta Ekman, offentliggjorde att de valt att lämna Livets Ord för att upptas i katolska kyrkan 2014 bad Ulf om ursäkt för lidande som förorsakats av rörelsen,[1] och tidningen Dagen skrev: "[H]ursomhelst går deras tidigare starke ledare i väg åt ett annat håll, i en riktning som han tidigare varnat för. Det är högst troligt att det kommer leda till såväl huvudbry som kris för somliga och det blir en rejäl utmaning för Lundqvist och övriga ledningen att hantera."[29]

• Anonyymi

• savonarola kirjoitti:

U sux!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No mistä sä rakas vihollinen tänne pomppas? Et ole helvetissä vielä ??? Niin rakas. Sulla on vielä mahdollisuus pyytä anteeksi Jeesukselle ja Hänen Rakkaille että sä pääsisit Taivaaseen. !!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      50
      1637
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      1592
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      10
      1158
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      60
      961
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      934
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      765
    7. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      627
    8. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      86
      620
    9. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      32
      597
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38
      556
    Aihe