kenelle esitän

..tiputanssini aerosmithin tahtiin??.. walk this way.. nyt on fiilis päällä...

16

571

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sydänystävä

      että sulla on hyvä fiilis päällä :))
      Mutta miten esität tiputanssia aerosmithin tahtiin??

      • ..versio.. piti tuolle eräälle keksii se mut ei vastausta eikä mitään niin.. kenelle esitän sen nyt???..luulin pääseväni soitimelle..


      • sydänystävä
        pervokki kirjoitti:

        ..versio.. piti tuolle eräälle keksii se mut ei vastausta eikä mitään niin.. kenelle esitän sen nyt???..luulin pääseväni soitimelle..

        kun se eräs ei vastaa,mut älä lannistu,jatka edelleen,kyllä se vielä tärppää :))
        Vai soittimelle,hmmm...;))


      • sydänystävä
        pervokki kirjoitti:

        ..versio.. piti tuolle eräälle keksii se mut ei vastausta eikä mitään niin.. kenelle esitän sen nyt???..luulin pääseväni soitimelle..

        soitimelle,tietysti!!!
        Sun täytyy kukertaa vaan enemmän ;)))


      • sydänystävä kirjoitti:

        soitimelle,tietysti!!!
        Sun täytyy kukertaa vaan enemmän ;)))

        ..täytyy vaan kukertaa..päästää oikein komeat ilmoille..


      • haaskatar
        pervokki kirjoitti:

        ..täytyy vaan kukertaa..päästää oikein komeat ilmoille..

        kiirettä kaatiksella ,mutta sun tanssille on aina aikaa..


      • haaskatar kirjoitti:

        kiirettä kaatiksella ,mutta sun tanssille on aina aikaa..

        ..kyllä ehdottomasti.. no nyt alko soimaan walk this way.. didi di did dii di TSSIPPTZZIIPPP dii ddi did dii ddi diid ddii didididi di di diii ::::::::::::::************* kling kling kling.. dididi di did di di diddi diii...

        huh huhh.. no melkein oikein.. mitäs sanot???


      • haaskatar
        pervokki kirjoitti:

        ..kyllä ehdottomasti.. no nyt alko soimaan walk this way.. didi di did dii di TSSIPPTZZIIPPP dii ddi did dii ddi diid ddii didididi di di diii ::::::::::::::************* kling kling kling.. dididi di did di di diddi diii...

        huh huhh.. no melkein oikein.. mitäs sanot???

        meillä tuppaa aina jäädä jutut vähän kesken..Hmm jorataankos tämä Ilove rocken roll..tai Blondie on kyllä hyvä. Olen ollut sen konsertissakin..


      • haaskatar
        haaskatar kirjoitti:

        meillä tuppaa aina jäädä jutut vähän kesken..Hmm jorataankos tämä Ilove rocken roll..tai Blondie on kyllä hyvä. Olen ollut sen konsertissakin..

        ihan pikku hiki vaan ..huh..huh kun täytyy vielä töihin lehahtaa..Siis me tanssitaan upeasti yhteen..Pysy vaan uskollisena mulle ,se kannattaa.


      • haaskatar kirjoitti:

        ihan pikku hiki vaan ..huh..huh kun täytyy vielä töihin lehahtaa..Siis me tanssitaan upeasti yhteen..Pysy vaan uskollisena mulle ,se kannattaa.

        ..käydä oikein suihkussa kun tuli hiki.. vai Joan Jettiä?.. noh Blondieta löytyy ainakin kaks levyy.. yks lainassa.. ja juu uskollisena pysyn.. ootko muuten Sunday girl, Pretty baby vai Platinum blonde? Hehehe..


      • haaskatar
        pervokki kirjoitti:

        ..käydä oikein suihkussa kun tuli hiki.. vai Joan Jettiä?.. noh Blondieta löytyy ainakin kaks levyy.. yks lainassa.. ja juu uskollisena pysyn.. ootko muuten Sunday girl, Pretty baby vai Platinum blonde? Hehehe..

        olen kaikki sun unelmat ja hurjan paljon enemmän. Katsos tosi Nainen..nyt tanssitaan yksi tälleen tosi lähekkäin ,meidän märät paidat liimaantuu toisiinsa kiinni ja vahva ..myskin tuoksu täyttää huoneen. Siis olen tulinen misukka ja noi blondi hommat sopii mulle kaikki. Paitsi ,että hiukset on pidemmät ja olen nuorempi kuin laulaja Blondie..Toivottavasti ei vaikuta sun verenkiertoon kuin myönteisesti..pervokki?


      • haaskatar kirjoitti:

        olen kaikki sun unelmat ja hurjan paljon enemmän. Katsos tosi Nainen..nyt tanssitaan yksi tälleen tosi lähekkäin ,meidän märät paidat liimaantuu toisiinsa kiinni ja vahva ..myskin tuoksu täyttää huoneen. Siis olen tulinen misukka ja noi blondi hommat sopii mulle kaikki. Paitsi ,että hiukset on pidemmät ja olen nuorempi kuin laulaja Blondie..Toivottavasti ei vaikuta sun verenkiertoon kuin myönteisesti..pervokki?

        ..juttu.. suorastaan mahtavaa.. myönteisesti vaikuttaa.. ja nyt tulee just tää in the flesh biisi.. kuuntele...


      • haaskatar
        pervokki kirjoitti:

        ..juttu.. suorastaan mahtavaa.. myönteisesti vaikuttaa.. ja nyt tulee just tää in the flesh biisi.. kuuntele...

        siis musamaku ja jutut on meillä= Mitäs sitä mies nais hommaan muuta..no..nyt toivotan Sinulle hyvät viikonloput ole nätisti. Suuntaan taas mökille..heiluttaa haravaa..ton flesh biisin tahtiin ,pusun pamautan sulle ,moikks!


      • haaskatar kirjoitti:

        siis musamaku ja jutut on meillä= Mitäs sitä mies nais hommaan muuta..no..nyt toivotan Sinulle hyvät viikonloput ole nätisti. Suuntaan taas mökille..heiluttaa haravaa..ton flesh biisin tahtiin ,pusun pamautan sulle ,moikks!

        ..punastuu.. yritetään olla nätisti mut ku ei tahtois..no hyvät viikonloput.. moiks..


    • quistis

      Ton kyl haluaisin nähdä:o)))))Laajentaa varman munkin tajuntani......

      • ..mä laajensin ainakin taitojani tiputanssiin rokin tahdissa..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      73
      2142
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1432
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      133
      1410
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1102
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      967
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      365
      896
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      704
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe