OMISTUSKIRJOITUS IHMISOIKEUTENSA MENETTÄNEILLE TARGETED INDIVIDUAALEILLE

Anonyymi-ap

TI:t ovat suomentaneet ja painattaneet kirjasen GS joukkovainotuista. Siinä on omistuskirjoitus, jonka lukeminen liikutti minua: kerrankin joku on ymmärtänyt, minkälaista tämä on. Kopioin tähän ketjuun Omistuskirjoituksen sellaisilta osin kuin arvioin, että se voidaan julkaista täällä.

26

2805

Vastaukset 26

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

voi, voi, se omistuskirjoitus on poistettu

ehkä on luvallista lainausmerkeissä esittää pätkä

muuten täytyy käydä lukemassa se NWOvainon kohteiden verkko, löydät toimivan linkin sivulta, jonne pääset googlaamalla Suomen joukkovainotut ry.

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

OLETKO HEREILLÄ on kirjasen nimi

Siis linkillä pääsee NWOnaamakirjaan ja siellä 7.10.2022 on julkaistu OLETKO HEREILLÄ vihkonen. Jaoin sen omaan facebookiini. En ole enää jäsen, mutta pystyn lukemaan osan julkaisuista. En tiedä, mitä vierailijalle tapahtuu.Kokeile.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis linkillä pääsee NWOnaamakirjaan ja siellä 7.10.2022 on julkaistu OLETKO HEREILLÄ vihkonen. Jaoin sen omaan facebookiini. En ole enää jäsen, mutta pystyn lukemaan osan julkaisuista. En tiedä, mitä vierailijalle tapahtuu.Kokeile.

ihmettely
        että tuota kirjasta
        ei ole jaettu Tarketed individuaaleille eli Vainonkohde-yksilöille, kohde-henkilöille. eli vainotuille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ihmettely
        että tuota kirjasta
        ei ole jaettu Tarketed individuaaleille eli Vainonkohde-yksilöille, kohde-henkilöille. eli vainotuille.

Target = maali, kohde, (englantia)

• Anonyymi

Mielenkiintoinen ja silmiä avaava tapahtumien kulku aloittaessani kirjaan tutustumista.
      - Omistuskirjoituksesta liikuttuminen. Kerrankin joku on ymmärtänyt.

- Sitten selailin kirjaa. Totesin, että on raskasta luettavaa, kun TULEE OMAT KOKEMUKSET MIELEEN."

- Aloin alusta. KOHDE
      Kohde on vastoin tahtoaan otettu uhriksi terrorismin vastaisiin operaatioihin. Terrorismista syyttämiseen saattoi riittää hallituksen vastainen iskulause tai runon kirjoittaminen,)
      Tällaista terrorismi syytettä ei Suomessa esitettä. Täällä TI:t ihmettelevät, miksi ovat joutuneet kohteeksi.

- JOHDANTO
      Tässä kerrotaan laillisten oikeuksien viemisestä.Ja yleisesti jkv. miten kohteen elämä pilataan.

• Anonyymi

Vähän lisää johdantoon. Kerron USA:n terrorismin vastaisesta sodasta, mutta kun on ihan tuttua Suomessakin.

Hallitus on päättänyt, ettei kohteeksi joutuneilla ole oikeutta elää eikä heillä perustuslaillisia oikeuksia. Heidät on pantu terroristien tarkkailulistalle. Poliisi ei suojele heitä. ---Viranomaisten taholta kosto ja rangaistustoimenpiteitä suorittavien henkilöiden ei tarvitse pelätä rikossyytteitä.
        Vaikka TI:t joskus tietävät elämäänsä pilaavia henkilöitä, näiden tekoja ohjailevat henkilöt pysyvät salassa.

Tämä on tiedossa USA:ssa. Mitenkäs Suomessa? Ainakin TI:t epäilee samaa,

• Anonyymi

Sitten tuli pulmia tämän kirjasen kanssa. Kuka/ketkä ovat kirjoittaneet tämän kirjasen. Kuka ulkopuolinen (ei TI) voi tietää ja tuntea asian näin hyvin. Vastaus on stalkkeri.

Lueskelin sieltä täältä . Olin eri mieltä tai en tykännyt lukemastani. Kirjoitin NWOnaamakirjaan palautetta ja sanoin epäileväni, että kyseessä voi olla stalkkereiden aivopesukirja. -Lähdeluettelo oli kotimainen rustaus, jossa oli linkki huijariksi paljastuneeseen henkilöön.

Naamakirjassa oli kommentti: Jos joudutte epätoivoon luettuanne tämän kirjasen, täytyy pyytää jumalalta apua.

Mutta vielä, että Omistuskirjoitus pitää paikkansa.

• Anonyymi

Kohteena olevat yksilöt tunnistaa heidän kärsimyksistään sekä heidän yksityisyytensä, perheidensä, omaisuutensa, työpaikkansa, oikeuksiensa ja elämänsä menettämisestä.

• Anonyymi

Kohteena olevat henkilöt eristetään systemaattisesti yhteiskunnasta. Heitä mustamaalataan, panetellaan ja kiusataan ulos työpakoista.

• Anonyymi

Heitä häiriköidään jatkuvasti stalkkerien toimesta.

• Anonyymi

Kohteena oleviin henkilöihin kohdistetaan elektronista häirintää. Moniin on salaa istutettu siruja. Heitä häiritään seksuaalisesti.

• Anonyymi

Heiltä evätään normaali terveydenhuolto.

• Anonyymi

He ovat psykiatristen pakkotoimien uhreja. Heidät leimataan psykoottisiksi, skitsofreenikoiksi ja harhaisiksi.

• Anonyymi

Ihmisellä ei ole mitään oikeuksia .

• Anonyymi

Heitä huumataan ja myrkytetään väkisin.

• Anonyymi

kaikki ei kuitenkaan ole noin jännää kaikilla- vaan vaino voi olla aika tylsääkin- mutta jatkuva häirintä vaikka olisi vähemmänkin alkaa vaikuttamaan- kuten monissa kirjotuksissa menetelmiä on selitetty.

Kaikenlaista mieleen vaikuttavaa keinoa käytetään- mutta toki melkein kaikilla on joskus- ehkä pyyhitty piis muistista- ollut nuo kovemmatkin keinot eli huumattu, mielenkontrollia, ties mitä toimia, jossain vaiheessa-

ja vaino voi olla kaikkea tuota pahaa- etenkin kun satanistit koetta tuhota kokonaan vainotun- mutta yleensä nämä jutut yritetään tehdä salassa- eli joutuvat hillitsemään ja tekeemään vainoaan esim netissä tai sähkösäteily, ääni- tai valo-aseiden avulla, jne?

• Anonyymi

Kohteena olevat yksilöt taistelevat urheasti. He kehittävät tarvittavia kykyjä sietää jatkuvaa ruumiinsa ja mielensä vahingoittamista.

• Anonyymi

• Anonyymi
    • Anonyymi

Minä olen joutunut kohteeksi lapsena. Siitä en uskalla kertoa mitään muuta kuin, että jouduin eliitin ja alemman yhteiskuntaluokan väliin ja minulta vietiin paljon ihmisoikeuksia loppuiäksi. Olen kahdeksankymppinen, -Satuin saamaan hyvää tavaraa korvien väliin. Menin väkisin vain hyvien perheisen lapsille tarkoitettuun oppikouluun. H:gin yliopistoon menin, kun tajunnut, että oli eliitin reviiriä. JNe.

Nyt olen loppuun vainottu. Odottelen pois pääsyä. Aikani kuluksi teen jotakin pientä aiheen esillä pitämiseksi.

https://keskustelu.suomi24.fi/t/17501324/koko-suomi-vainoo

siellä monta vainoa pötköön, viimeisimmät gang stalking ja e-häirintä

• Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

MUSTAMAALAUS

Tätähän tapahtuu ihan tavallisessa elämässäkin. Jourutaan, levitetään vääriä tietoja. Jos joutuu silmätikuksi, on monia kimpussa. Maalittaminen. Kuuluu jo koulukiusaamiseen. Ja työpaikkakiusaamiseen. Mutta sitten kun sitä käytetään joukkovainossa, se saattaa saada ihan hurjat mittasuhteet.

omaan vainoon liittyen olen koonnut asiaan liittyvää ketjuun, josta poistettu paljon.

https://keskustelu.suomi24.fi/t/17417441/mustamaalatun-fantasiahahmon-luominen-vainon-kohteesta

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.

Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.
      Sinkut
      219
      1347
    2. Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi

Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va
      Maailman menoa
      242
      896
    3. Ajattelitko ikinä pyytää anteeksi?

Tiedät kyllä mistä.
      Ikävä
      89
      846
    4. Muistelen lämmöllä

Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti
      Ikävä
      48
      742
    5. Sysmän "ilon päivä"

Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan
      Sysmä
      62
      717
    6. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      47
      671
    7. Tunnistan mun rakkaan

Kirjoituksen heti kun se on täällä. Mä vaan tiedän sen ja tunnen 🤗
      Ikävä
      81
      601
    8. Odotan tosi paljon et nähdään uudelleen

Sinussa on piirteitä, jotka sai kiinnostumaan.
      Ikävä
      24
      595
    9. Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös

Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko
      Suomussalmi
      67
      584
    10. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      109
      579
    11. Tyrkytät ittees liian

tasokkaille :)
      Ikävä
      49
      578
    12. Miten oletkin noin

osaamaton kaikin tavoin :)
      Ikävä
      39
      569
    13. Miltä tuntuu vanhempi nainen olla

Pihkassa huomattavasti nuorempaan kolliin joka on uskollinen ja kiltti ja tottelee joka asiaa ja tykkää pussailla ja pan
      Ikävä
      76
      568
    14. Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa

Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja
      Maailman menoa
      295
      551
    15. Joka ilta mietin

sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka
      Ikävä
      27
      543
    16. Riitastako pelastaja

Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt
      Kemijärvi
      33
      539
    17. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      46
      538
    18. Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?

En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U
      Ikävä
      47
      524
    19. Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi

Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks
      Ikävä
      64
      509
    20. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      94
      499
    Aihe