Huomenta aikaista

Kaipuuni ei ole loogista. Minuthan on torjuttu ja blokattu... Hän voi olla myös varattu. Eikä ole minusta koskaan tykännyt. Tuskin täällä kukaan tietää minun oikeaa nimeä? Ei hän varmaan tiedä, että leikin täällä prinssiä. Olen varmaan jutellut koko ajan kaikkien muiden paitsi hänen kanssaan. Limerenssiä tämä on ollut. Yön pohdinnan tulos. ☕

23

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jossain vaiheessa ainakin kerroit luotettavan lähteen todenneen tytön olevan varattu, eikö se sitten riittävän luotettava ollutkaan.

• No ei oikeastaan siksi, koska hän (meidän yhteinen tuttu) ei suostunut kertomaan siitä miehestä juuri mitään, että millainen kun kyselin tarkemmin. Lisäksi, yhtäkään kuvaa ei ole heistä yhdessä, vaan muista kavereista (tytöistä) ja selfieitä paljon joissa esiintyy edukseen. Nyt hän on kadonnut kokonaan, kun ei ole laittanut mitään uutta kuvaa muutamaan viikkon. FB ja Instaa ei ilmeisesti käytä enää ollenkaan. Niissä 0 julkaisua.

• Mutta toisaalta, enpä näe täälläkään hänen tunnistavan minua. Saati kaipailevankaan.

• Anonyymi

Jos on torjunut ja blokannut muualla niin miksi kaipaisi täällä? Ehkä sinun kannattaisi päästää irti ja katsella jo pikkuhiljaa muita. Niin minäkin aion tehdä kun ihastukseni vaikuttaa että haluaa olla vain tuttava eikä muuta.

• No niin näin järjellä ajateltuna tietysti. Mutta onko rakastuneella järkeä päässä? Ei ainakaan minulla ollut. Olisin hänet ottanut kaikkien muitten ohi, jos hän olisi sitä halunnut. Kai se on alettava katselemaan taas ympärilleen, että ketä vois olla kiinnostuneita? Mielellään nättejä.

• Ei ollut kaksoisliekki. Oli limerenssi, joka ajatti minut tänne palstalle, kuvittelemaan että täällä se sun rakas nyt sinun perääsi huhuilee. Katsos nyt, miten ikävä sillä on sinua. Sitten heräsin.

• Anonyymi

Korjaa se nykyinen oma suhteesi, niin ei tarvi ketään muuta haikailla, täällä tai missään muuallakaan.

• Paljastan vielä sen verran, että se nainen on lesta perheestä.

• Anonyymi

No kyllä. Jos sut on torjuttu ja blokattu, niin kiinnostus ei selvästikään ole molemminpuolista.

• "Korjaa se nykyinen oma suhteesi, niin ei tarvi ketään muuta haikailla, täällä tai missään muuallakaan."

Minulla ei ole mitään nykyistä suhdetta. Olen eronnut 12 vuotta sitten ja ollut sinkku siitä lähtien. Syötä tuota puppuasi jollekin toiselle.

• Nyt alkoi vtuttamaan. En hymyile enää koskaan.

• Anonyymi

Kylläpäs hymyilet. Mutta lopeta palstailu.

• Miksi pitää lopettaa palstailu? Kerro syy sille.

• Anonyymi

Olet tyytyväisempi elämääsi niin.

• Sinne vaan taas illalla. minun työpaikalle muhinoimaan sitten. että saan olla kateudesta vihreänä.

• Minä olen jo niin koukussa tähän palstan paskeeseen, että ei onnistu tuosta vaan lopettaminen.

• Anonyymi

Tuollainen hermostuminen siitä, että toinen ei ole kiinnostunut ja on itse kuvitellut kaiken, ei ole normaalia. Ymmärtäisin vittuunnuksesi, jos sua olisi vedätetty. Vaan jos toinen ei ole millään tavalla antanut ymmärtää toisin ja on torjunut ja jopa blokannut, niin kuvitelmasi ovat ihan oma syysi.

Sen tajuan kyllä, että harmittaahan se. Varsinkin jos satut vaikka olemaan samankaltainen ihminen kuin minä, joka kiinnostuu todella harvoin kenestäkään. olin mäkin kovasti surullinen, pettynyt ja harmistunut, kun totesin ettei oma ihastukseni ollut musta kiinnostunut. Mulla sentään oli (omasta mielestäni) ollut syykin kuvitelmilleni, kun hän niin kovasti aina seuraani pyrki ja juteltiin aina pitkät piiiiiitkät tovit ja hauskaakin meillä oli jutellessamme, huumorintajut ja kiinnostuksen kohteet osuivat hyvin yhteen. Kuvittelin, että jos mä nyt yhtään osaan miehiä lukea niin tuo mies nyt ainakin on minusta kiinnostunut. No ei ilmeisesti sitten kuitenkaan ollut, kun ei lähtenyt juttuun mukaan, vaikka tein aikalailla kaiken muun paitsi kävin suoraan käsiksi. Aina ei voi voittaa.

• Kyllä se turhauttaa, kun täällä olen viime vuoden syksystä asti kuvitellut sellaista.

• Anonyymi

Minäkin kuvittelin asioita melkein pari vuotta ja vieläpä ihan livenä. Kuvittelin homma hitauden johtuvan siitä, että olemme molemmat ujoja, eikä me nyt mitenkään säännöllisesti tavattu ja tilanne oli muutoinkin aluksi suorastaan eettisesti arveluttava. Vaan kun se eettinen puoli selkiytyi, eikä hänellä enää ollut ns. auktoriteettiasemaa muhun verraten, niin ei se homma edennyt silti mihinkään. Hän on ujo ja minä olen ujo, enkä siksi saanut suoraan kysyttyä. Parempi olisi, jos olisin uskaltanut, niin ei olisi tarvinut turhaan pohtia.

• Minulle tuli niin sanottu limerenssi. Se on tila jossa pakkomielteisesti ajattelee toista joka sekuntti, kun on niin rakastunut. Siinä ei näköjään auta torjumiset, eikä blokkaamiset eikä mitkään. Pitää vaan odottaa että tällainen superihastumien menee joskus ohi.

• Anonyymi

Toivottavasti joskus pääset yli ja eteenpäin. En enää viitsi edes lukea näitä juttujasi, kun tuntuu menevän vain koko ajan huonompaan suuntaan.

• No tuo eilinen juttu tämän laittoi huonompaan... Enhän edes ole varma mitä näin. Anteeksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      144
      8199
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      43
      2201
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      26
      2092
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      95
      1708
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1647
    6. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      30
      1217
    7. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1081
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      1009
    9. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      53
      995
    10. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      860
    Aihe