Huomenta aikaista

Kaipuuni ei ole loogista. Minuthan on torjuttu ja blokattu... Hän voi olla myös varattu. Eikä ole minusta koskaan tykännyt. Tuskin täällä kukaan tietää minun oikeaa nimeä? Ei hän varmaan tiedä, että leikin täällä prinssiä. Olen varmaan jutellut koko ajan kaikkien muiden paitsi hänen kanssaan. Limerenssiä tämä on ollut. Yön pohdinnan tulos. ☕

23

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jossain vaiheessa ainakin kerroit luotettavan lähteen todenneen tytön olevan varattu, eikö se sitten riittävän luotettava ollutkaan.

      • No ei oikeastaan siksi, koska hän (meidän yhteinen tuttu) ei suostunut kertomaan siitä miehestä juuri mitään, että millainen kun kyselin tarkemmin. Lisäksi, yhtäkään kuvaa ei ole heistä yhdessä, vaan muista kavereista (tytöistä) ja selfieitä paljon joissa esiintyy edukseen. Nyt hän on kadonnut kokonaan, kun ei ole laittanut mitään uutta kuvaa muutamaan viikkon. FB ja Instaa ei ilmeisesti käytä enää ollenkaan. Niissä 0 julkaisua.


    • Mutta toisaalta, enpä näe täälläkään hänen tunnistavan minua. Saati kaipailevankaan.

    • Anonyymi

      Jos on torjunut ja blokannut muualla niin miksi kaipaisi täällä? Ehkä sinun kannattaisi päästää irti ja katsella jo pikkuhiljaa muita. Niin minäkin aion tehdä kun ihastukseni vaikuttaa että haluaa olla vain tuttava eikä muuta.

      • No niin näin järjellä ajateltuna tietysti. Mutta onko rakastuneella järkeä päässä? Ei ainakaan minulla ollut. Olisin hänet ottanut kaikkien muitten ohi, jos hän olisi sitä halunnut. Kai se on alettava katselemaan taas ympärilleen, että ketä vois olla kiinnostuneita? Mielellään nättejä.


    • Ei ollut kaksoisliekki. Oli limerenssi, joka ajatti minut tänne palstalle, kuvittelemaan että täällä se sun rakas nyt sinun perääsi huhuilee. Katsos nyt, miten ikävä sillä on sinua. Sitten heräsin.

      • Anonyymi

        Korjaa se nykyinen oma suhteesi, niin ei tarvi ketään muuta haikailla, täällä tai missään muuallakaan.


      • Paljastan vielä sen verran, että se nainen on lesta perheestä.


    • Anonyymi

      No kyllä. Jos sut on torjuttu ja blokattu, niin kiinnostus ei selvästikään ole molemminpuolista.

    • "Korjaa se nykyinen oma suhteesi, niin ei tarvi ketään muuta haikailla, täällä tai missään muuallakaan."

      Minulla ei ole mitään nykyistä suhdetta. Olen eronnut 12 vuotta sitten ja ollut sinkku siitä lähtien. Syötä tuota puppuasi jollekin toiselle.

    • Nyt alkoi vtuttamaan. En hymyile enää koskaan.

      • Anonyymi

        Kylläpäs hymyilet. Mutta lopeta palstailu.


    • Miksi pitää lopettaa palstailu? Kerro syy sille.

      • Anonyymi

        Olet tyytyväisempi elämääsi niin.


    • Sinne vaan taas illalla. minun työpaikalle muhinoimaan sitten. että saan olla kateudesta vihreänä.

    • Minä olen jo niin koukussa tähän palstan paskeeseen, että ei onnistu tuosta vaan lopettaminen.

    • Anonyymi

      Tuollainen hermostuminen siitä, että toinen ei ole kiinnostunut ja on itse kuvitellut kaiken, ei ole normaalia. Ymmärtäisin vittuunnuksesi, jos sua olisi vedätetty. Vaan jos toinen ei ole millään tavalla antanut ymmärtää toisin ja on torjunut ja jopa blokannut, niin kuvitelmasi ovat ihan oma syysi.

      Sen tajuan kyllä, että harmittaahan se. Varsinkin jos satut vaikka olemaan samankaltainen ihminen kuin minä, joka kiinnostuu todella harvoin kenestäkään. olin mäkin kovasti surullinen, pettynyt ja harmistunut, kun totesin ettei oma ihastukseni ollut musta kiinnostunut. Mulla sentään oli (omasta mielestäni) ollut syykin kuvitelmilleni, kun hän niin kovasti aina seuraani pyrki ja juteltiin aina pitkät piiiiiitkät tovit ja hauskaakin meillä oli jutellessamme, huumorintajut ja kiinnostuksen kohteet osuivat hyvin yhteen. Kuvittelin, että jos mä nyt yhtään osaan miehiä lukea niin tuo mies nyt ainakin on minusta kiinnostunut. No ei ilmeisesti sitten kuitenkaan ollut, kun ei lähtenyt juttuun mukaan, vaikka tein aikalailla kaiken muun paitsi kävin suoraan käsiksi. Aina ei voi voittaa.

      • Kyllä se turhauttaa, kun täällä olen viime vuoden syksystä asti kuvitellut sellaista.


      • Anonyymi

        Minäkin kuvittelin asioita melkein pari vuotta ja vieläpä ihan livenä. Kuvittelin homma hitauden johtuvan siitä, että olemme molemmat ujoja, eikä me nyt mitenkään säännöllisesti tavattu ja tilanne oli muutoinkin aluksi suorastaan eettisesti arveluttava. Vaan kun se eettinen puoli selkiytyi, eikä hänellä enää ollut ns. auktoriteettiasemaa muhun verraten, niin ei se homma edennyt silti mihinkään. Hän on ujo ja minä olen ujo, enkä siksi saanut suoraan kysyttyä. Parempi olisi, jos olisin uskaltanut, niin ei olisi tarvinut turhaan pohtia.


    • Minulle tuli niin sanottu limerenssi. Se on tila jossa pakkomielteisesti ajattelee toista joka sekuntti, kun on niin rakastunut. Siinä ei näköjään auta torjumiset, eikä blokkaamiset eikä mitkään. Pitää vaan odottaa että tällainen superihastumien menee joskus ohi.

    • Anonyymi

      Toivottavasti joskus pääset yli ja eteenpäin. En enää viitsi edes lukea näitä juttujasi, kun tuntuu menevän vain koko ajan huonompaan suuntaan.

      • No tuo eilinen juttu tämän laittoi huonompaan... Enhän edes ole varma mitä näin. Anteeksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      326
      3878
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      275
      2224
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      114
      1554
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      94
      1390
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1383
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1247
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1218
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      49
      1058
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1054
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      66
      942
    Aihe