Oudot oireet

Anonyymi-ap

Mistähän nämä oireet voivat johtua?

Lapaluiden välissä on kireä tunne. Se ei kuitenkaan ole mikään uusi juttu. Ongelma on aina ollut minulla koska se johtuu tukirankani väärästä asennosta. Jalat ovat eri pituiset ja se vaikuttaa koko tukirangan asentoon. tästä johtuen selkärangan yläosa mm lapaluiden välissä on väärässä asennossa ja aiheuttaaa kireyden tunnetta.

Nyt kuitenkin on ilmaantunut oireita että lapaluiden väliin tulee voimakas puutumisen tunne ja se säteilee käsiin niin että käsistä tule välillä aivan veltot ja toimintakyvyttömät hetkeksi. Taju meinaa lähteä ja alkaa pyörryttämään. Todella inhottava tunne. Ensimmäisen kohtauksen tullessa luulin saavani sydänkohtauksen mutta eipä se sitä ollut.

Tällaisia kohtauksia tulee mm. kun käännän kylkeä sängyssä maatessa, tai sitten wc:ssä virtsaamisen jälkeen. Tämä ole huimauskohtaus joka tulee silloin kun nousen seisomaan. Nämä kohtaukset tulevat makuu- ja istuma- asennoissa. Eniten mietityttää virtsaamisen yhteys tähän. Voiko tämä olla joku kemiallinen reaktio kehossa? Sydänperäistä oiretta epäilin myös. Mutta sydämen rytmi ei muutu mitenkään, ei rytmihäiriötä tms.

7

298

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voi olla sydän oireita. Ilmottaudu lääkäriin niin ottavat sydäntestit. Mulla oli samaa ja se oli sydämen ongelma.

• Anonyymi

Millaisia oireet sinulla olivat? Liittyikö niihin tuo virtsaamisen jälkeen tuleva "kohtaus?

• Anonyymi

Kävin kerran aikaisemmin näiden oireiden vuoksi lääkärissä. Hän epäili ahdistuneisuushäiriötä ja mahdollista masennusta. Pisti lähetteen psykiatrille. Meni jotenkin luotto suomen terveydenhuoltojärjestelmään. Ei oikein jaksaisi maksella terveyskeskusmaksuja siitä että lääkäri on laiska, tyhmä kuin saapas, vakavalla asennevammalla. Terveyskeskuslääkärikäynneistä on yllättävän harvoin mitään hyötyä. Sen sijaan jos löytyisi joku selvä oirekuva jostakin tietystä ongelmasta voisi hakeutua itse heti erikoislääkärille niin ei tarvitsisi taistella asennevammaisten terveyskeskusten yleislääkärien kanssa jotka epäilevät aina ensimmäsienä että ongelma on korvien välissä.

Jos tämä olisi sydänperäistä, siihen luulisi liittyvän myös rytmihäiriöitä. Mutta mitään sellaista ei ole. Mietin että kuuluukohan tällaiset jonkin sairauden oirekuvastoon? Muutoin olen kyllä ihan terve. Hmmm.

Tai mahdollinen välilevyn pullistuma joka painaa jotakin hermoa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kävin kerran aikaisemmin näiden oireiden vuoksi lääkärissä. Hän epäili ahdistuneisuushäiriötä ja mahdollista masennusta. Pisti lähetteen psykiatrille. Meni jotenkin luotto suomen terveydenhuoltojärjestelmään. Ei oikein jaksaisi maksella terveyskeskusmaksuja siitä että lääkäri on laiska, tyhmä kuin saapas, vakavalla asennevammalla. Terveyskeskuslääkärikäynneistä on yllättävän harvoin mitään hyötyä. Sen sijaan jos löytyisi joku selvä oirekuva jostakin tietystä ongelmasta voisi hakeutua itse heti erikoislääkärille niin ei tarvitsisi taistella asennevammaisten terveyskeskusten yleislääkärien kanssa jotka epäilevät aina ensimmäsienä että ongelma on korvien välissä.

Jos tämä olisi sydänperäistä, siihen luulisi liittyvän myös rytmihäiriöitä. Mutta mitään sellaista ei ole. Mietin että kuuluukohan tällaiset jonkin sairauden oirekuvastoon? Muutoin olen kyllä ihan terve. Hmmm.

Tai mahdollinen välilevyn pullistuma joka painaa jotakin hermoa?

Jos välilevy painaa hermoa se tuntuu jatkuvana puutumisena. Ei viittaa siihenkään kun tuo on kohtaus joka menee ohi.

• Anonyymi

Voiko tuo liittyä elektrolyyttitasapainoon?

• Anonyymi

Unohdin sanoa että minulla on jo vuosia kestänyt hengitysvaikeus. Joudun usein haukkomaan happea koska en saa ilmaa tarpeeksi keuhkoihini. Kun käyn lenkillä joudun pysähtelemään ja vetämään henkeä. Haukottelen usein vaikka en ole väsynyt.

Fysioterapeutti sanoi sen johtuvan rintarangan väärästä asennosta.

Damn... sain taas tänä aamuna wc- pöntöllä kohtauksen ja pääsin hädin tuskin sänkyyn vaaka- asentoon. Lääkäriin meno on kuitenkin vihonviimeinen vaihtoehto koska olen käytännössä menettänyt uskoni terveydenhuoltoon.

Onkohan täällä ketään urheilijaa? tuli mieleen että he tietävät yleensä eletrolyyteista paljon ja niiden vaikutuksesta kehoon. Ehkä tähän on joku yksinkertainen itsehoitomenetelmä?

• Anonyymi

Jos sulla on pää lapaluiden välissä , niin vika johtuu siitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuolemanrangaistus

Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen
      Laki ja rikos
      92
      6330
    2. Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus

Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,
      Maailman menoa
      317
      5681
    3. Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa

Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk
      Maailman menoa
      58
      3447
    4. Lopetan ikävöinnin

Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään
      Ikävä
      12
      3295
    5. Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta

joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina
      Maailman menoa
      106
      2759
    6. Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?

Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t
      Filosofia
      10
      1730
    7. Sinä olet minun forEver

Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,
      Ikävä
      21
      1710
    8. Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut

Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.
      Maailman menoa
      18
      1614
    9. Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan

Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei
      Ikävä
      187
      1192
    10. Toksinen ja negatiivinen kansa

Samaan muottiin valetut
      Suomussalmi
      92
      1135
    Aihe