Palstojen valvonnasta

Eräs on ilmoittanut aikomuksestaan ”palstavahdiksi". Huvittaa tuo aikomuksensa tehtävään ”kyvyillään”, joita hän näyttää avauksessaankin. No, hän on saanut kyllä ihan järkeviltäkin vastauksia, joissa on kerrottu, että sellaisia palstakohtaisia vahteja - aluksi sheriffi- myöhemmin luotsi-nimikkeillä - ei enää ole.

Ei todellakaan ole ollut enää aikoihin, mutta kyllä palstoilla esitettävää valvotaan ylläpidossa ja sieltä ihan oma-aloitteisestikin poistettaneen pahimmaksi töryksi nähtyä. Jokainen voi halutessaan tehdä myös poistopyynnön sellaiseksi töryksi näkemästään. Jos sitä törkyä on tullut rekisteröidyllä nikillä, menee vain sille nikille josta avautuu osio sellaisen ilmoituksen tekemistä varten ja laittaa siihen perusteet pyynnölleen ja klikkaa menemään.

Vuosien saatossa olen tehnyt useita sellaisia ilmoituksia ja pyyntöjä ja aina niistä sitten on tullut sähköpostiini kiitokset ja samalla ilmoitus, että pyyntöni on toteutettu. Tuollaisia ilmoituksia tein lähinnä tuon ”sotilaan” minuun kohdistuneista, harhoihinsa perustuneista töryistä. Enää aikoihin en ole sellaisia tehnyt, sillä hän on täysin yhdentekevä minulle, kun hänen viestejään en enää koskaan edes avaa. Tuskinpa kukaan muukaan viitsii ilmoitella hänestä ylläpidolle, joka varmaan on tullut hänet jo tuntemaan niin, että seuraa tekemisiään ihan oma-aloitteisesti.

100

803

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Palstan Aisa Kouvolan Sanomissa, de facto,,,

En minä ketään syytä, mutta päättäjien pölvästit, ajattelemattomat teot on tuotava julki selkeästi.

Kyllä minä edelleen aika hyvin olen ajan hermolla ja katselen monesta näkökulmasta asioita. Pystyn myös profiloimaan kansanedustajiakin. Heillä ei ole pääsääntöisesti kykyä nähdä taaksepäin eikä eteenkään lplpnauisvaltaisesti. He katsovat usein valtavirran suuntaa ja yrittävät ottaa äänisaaliista sen mikä on otettavissa. Tuomioja taitaa olla ainoita kokonaiskäsityksen selkeästi omaavia.
      Kyllä kahdessa kuukaudessa on luotu hysteria, jolle ei mitään järkiperustetta ole. Kymmenesosa ihmisistä uskoo, että Venäjä hyökkää Suomeen.
      Kaitahan vähän faktaa tiskiin. Mikä meidän turvallisuustilanteessa on radikaalisti muuttunut?
      Suomi on edelleen EU:n jäsen, meillä on Lissabonin sopimus ja riittävän vahva oma puolustus. NATO:n apu on USA:n käsissä.

• Anonyymi

KEPULI KYTTÄ VALVO VAAN OMAA TONTTIASI VAI KORTTEERAATKO SOSSUN KÄMPÄSSÄ KYTTÄÄ APINA OMIA TEKEMISIÄSI TUKI PUMMI.

• Anonyymi

VKKn apupoju, opettele kirjoittamaan ja muista mennä loman jälkeen takaisin ala-asteelle kouluun, muut käy, kuin palstan POTILAALLE, huono eläke ja työura.

• Anonyymi

SIEG HEIL?!?!

• Anonyymi

Näin on näreet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

SIEG HEIL?!?!

Ei aihetta enempään...ei

• Anonyymi

"Vuosien saatossa olen tehnyt useita sellaisia ilmoituksia ja pyyntöjä..."

Mielenkiintoista. Aina aiemmin olet väittänyt, ettet pyydä toisten kirjoituksia poistoon. Nyt sitten tunnustat jo vuosia tehneesi sitä, mitä aiemmin olet kiistänyt. Sanonut aiemmin tuostakin johon viittaat, että annat hänen olla jotta kaikki näkisivät miten typerä hän on

Alkaako muistisi heiketä, etkä enää muista mitä aiemmin olet kirjoittanut? Koskeeko sama huonomuistisuus myös vuosia jatkunutta omien kirjoitustesi kehumisia nimettömänä?

• Valehtelet. Olen täällä näyttänytkin niitä valvonnalta saamiani ilmoituksia, joissa pyynnöstäni on kiitetty ja ilmoitettu sen tulleen täytetyksi. Allekirjoituksena on ollut aina vain toimeenpanijan etunimi, Lydia tai Emma viime vuosina.

Sellaisia poistopyyntöjä olen tehnyt muutamia vielä tänä vuonnakin, mutta en enää kuukausiin. Käyntini täällä ovat jo kovasti vähentyneet, mutta jos ja toivottavasti kun täällä vielä jonkin verran ”visitoin”. Jos näen kovin pahaa törkyä, saatan tehdä sellaisesta poistopyynnön vieläkin, mutta en tuon ”sotilaan” tuottamasta, jota en enää koskaan avaakaan.

• Anonyymi
        kapi_ kirjoitti:

Valehtelet. Olen täällä näyttänytkin niitä valvonnalta saamiani ilmoituksia, joissa pyynnöstäni on kiitetty ja ilmoitettu sen tulleen täytetyksi. Allekirjoituksena on ollut aina vain toimeenpanijan etunimi, Lydia tai Emma viime vuosina.

Sellaisia poistopyyntöjä olen tehnyt muutamia vielä tänä vuonnakin, mutta en enää kuukausiin. Käyntini täällä ovat jo kovasti vähentyneet, mutta jos ja toivottavasti kun täällä vielä jonkin verran ”visitoin”. Jos näen kovin pahaa törkyä, saatan tehdä sellaisesta poistopyynnön vieläkin, mutta en tuon ”sotilaan” tuottamasta, jota en enää koskaan avaakaan.

Et siis enää muista mitä olet aiemmin väittänyt. Sitä se ikä teettää, älä siis huoli. Hyvä kuitenkin, että kerrot nyt miten olet toiminut. Jatka samaan malliin

• Anonyymi
        kapi_ kirjoitti:

Valehtelet. Olen täällä näyttänytkin niitä valvonnalta saamiani ilmoituksia, joissa pyynnöstäni on kiitetty ja ilmoitettu sen tulleen täytetyksi. Allekirjoituksena on ollut aina vain toimeenpanijan etunimi, Lydia tai Emma viime vuosina.

Juuri noin olet tehnyt ja olet näyttänyt myös ylläpidolta saamiasi viestejä. Täällä kap.. anteeksi kepupalstalla on ollut niin tylsää, että POTILAS aisamaa ja toinen hörhö tekee kaikkensa saadakseen sinut takaisin palstalle, että saisivat taas elämäänsä edes jotakin sisältöä. Heidän vaiva on köyhyys ja täällä katkeruuden purku on heidän ainoa huvi ja ilo.
        Vähän käy sääliksi keskustalaiset, että tekevät siinä myös parhaansa, että yrittävät antaa kuvaa siitä, että kaikki keskustalaiset on heidän kaltaisia luusereita ja idiootteja.
        Toinen on Anu Turtiaisen halleluja hihhulipuolueesta ja toinen vaikuttaa vahvasti "Niikko" tason persulta, eli persutunkion pohjalta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et siis enää muista mitä olet aiemmin väittänyt. Sitä se ikä teettää, älä siis huoli. Hyvä kuitenkin, että kerrot nyt miten olet toiminut. Jatka samaan malliin

Hauska nähdä tulevalla viikolla, kun pankkis esittää palstan "luotsia". Khihihii.......

• Anonyymi
    • Anonyymi

Ns äly ei ole sefuille vaatimus . Kunhan muuten on henkisesti rasitettu uskon tai politiikan osalta

• Anonyymi

Miksi sitten jollotat asiasta kun se on sinulle yhdentekevä.
      Ei taida olla?

• Kapi yrittää harhauttaa, huonolla menestyksellä. HO HOO, HO HOO!

• Anonyymi
        UrhoollinenSOTILAS kirjoitti:

Kapi yrittää harhauttaa, huonolla menestyksellä. HO HOO, HO HOO!

Moneskohan nikki oli tuossa vaiheessa menossa?

• Anonyymi

Palstan POTILAALLA tulee viestit aina purskeena samaan aikaan, eli hänellä on hoitolaitoksessa silloin hetki aikaa olla tietokoneella, siitä johtuu tuo säännöllisyys ja kellon tarkkuudella alku ja loppu pari kertaa päivässä. Hyvin säälittävä tapaus ja köyhä.

• Anonyymi

Suomessa pyörii täysin venäläistä propagandaa suoltava kanava, ei kenellekään yllätys, että taustalla on Anu Turtiaisen VKK puolue. Menee kyllä pikaisesti konkurssiin ja sitä katsotaan pääosin viihdemielessä, muutama idiootti ja pillipiipari ottaa tosissaan. Mistähän VKKn rahoitus tulee;-)))

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009131059.html

• Anonyymi

Nuo on niitä, jotka ei ymmärrä sananvapauteen liittyvää vastuuta. Valtaan päästyään tekisivät saman, kuin ryssät teki venäjällä, sanavapaus katoaisi ja erimieltä olevat tapettaisiin tai heitettäisiin vankilaan. ZZ-ryssiä nuo on kaikki tyynni. Eivät pärjää hörhöytensä ja puusilmäisyytensä takia demokratiassa ja siksi nuo natsi-ryssien tavat.

• Anonyymi

Kanavaa pyörittävä Ilkka Tiainen oli vielä pari vuotta sitten pyrkimässä Keskustan puheenjohtajaksi. Väyrynen vetää omaa liturgiaansa Keskustan sisällä. Hyytävää menoa Keskustan ympärillä.

• Anonyymi

Erittäin mieluisaa luettavaa ja pelkkää asiaan. VKK toinen perustaja yritti muuten keskustan puheenjohtajaksi, mutta Saarikko voitti. Tosin jos Tiainen olisi voittanut, niin keskusta olisi jo alle 5% puolue.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000009144143.html

• Anonyymi

Laatikainen sanoi Alfa-Tv haastattelussa, että keskusta ei tule missään nimessä menemään seuraavaan hallitukseen, Laatikainen sanoi keskustan olleen tässä hallituksessa karmean virheen seurauksena ja toista kautta kynnysmattona keskusta ei enää kestä.

• Anonyymi

Varmaan Kapi nauruit tänäänb selkäkeikkaa Väyrysen ilmoitukselle ja kepun gallup tulokselle;-))

• Minä nauran Kapi aina tyhmyydellesi. Se on kovin selvästi kaikissa viesteissäsi esillä. HO HOO, HO HOO!

• Anonyymi
        UrhoollinenSOTILAS kirjoitti:

Minä nauran Kapi aina tyhmyydellesi. Se on kovin selvästi kaikissa viesteissäsi esillä. HO HOO, HO HOO!

Nauratko myös Kapin kahdelle muhkealle eläkkeelle;-))))) Ja vielä sille, että jo urallaan yleni Kapteeniksi;-)))))

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nauratko myös Kapin kahdelle muhkealle eläkkeelle;-))))) Ja vielä sille, että jo urallaan yleni Kapteeniksi;-)))))

Aina alati altis KAPTEENINNE, se aito ja OIKEA. Primus inter pares.

• Anonyymi

Vieläkö Herra Kapi nauraa selkäkeikkaa Väyryselle ja kepulle?

• Minä nauran skeikkaa Kapolle. HO HOO, HO HOO!

• UrhoollinenSOTILAS kirjoitti:

Minä nauran skeikkaa Kapolle. HO HOO, HO HOO!

Edelleen! HO HOO, HO HOO!

• Anonyymi

Huvittavaa,

• Anonyymi

Eräs on ilmoittanut sanoo Kabo.

• Anonyymi

Jaa.... vai niin on..

• Anonyymi

Eräs on ilmoittanut aikomuksestaan ”palstavahdiksi". Huvittaa tuo aikomuksensa tehtävään ”kyvyillään”, joita hän näyttää avauksessaankin. No, hän on saanut kyllä ihan järkeviltäkin vastauksia, joissa on kerrottu, että sellaisia palstakohtaisia vahteja - aluksi sheriffi- myöhemmin luotsi-nimikkeillä - ei enää ole.

• Anonyymi

Jokohan Herra Kapi on lopettanut nauramasta selkäkeikkaa Väyryselle ja keskustalle?

• Anonyymi

Eräs on ilmoittanut aikomuksestaan ”palstavahdiksi". Huvittaa tuo aikomuksensa tehtävään ”kyvyillään”, joita hän näyttää avauksessaankin.

Kaverisi, tai toverisi Pankkolängvitsi.

• Avasinpa palstan tänäänkin ja näen, että tuo ties mikä ”sotilas” täällä on taas ahkeroinut. Kohteensa on ollut sama kuin aina ennenkin, jo vuosia - minähän hänen ainoa kohteensa olen. Uudella nikillä taas, sillä ilmeisesti ylläpito on taas edellisen nikkinsä sulkenut. Minä en ole siitä poistopyyntöä tehnyt, en koskaan enää niin tee, sillä mikään ei voisi olla vähemmän merkityksellistä minulle kuin hän; en koe olevani syyllinen hänen harhoihinsa.

En ole enää aikoihin yhteenkään avaukseensa mitenkään reagoinut, harvoin niitä edes avaan, mutta nyt niitä hieman availin. Heräsi ihmetys, että miksi ihmeessä jotkut niihin vastailevat? Niin tehdessään varmasti tietävät minuksi joutuvansa. Esitän pyynnön kaikille: älkää viitsikö huviksennekaan hänelle vastailla. Hän itse osaa taidon itsensä kanssa keskusteluun. Olisikohan nytkin noissa saamissaan vastauksissa itseltään tulleita, jotta niihin vastatessaan hän pääsee itseäänkin minuksi nimittelemään?

Minulle ei ole enää suurta merkitystä täällä tapahtuvalla, kun yhä vähemmän täällä käyn, mutta esitän tuon pyyntöni palstan siisteyden, keskustelukelpoisena areenana säilymisen puolesta. Sen uskon olevan merkittävämpää teille minua ahkerammat ja kyvykkäämmät asiakirjoittajat. Miettikääpä asiaa! Kiitos!

• Anonyymi

Olet vasemmisto henkinen, siksi sinusta ei pidetä "Tavjan nenäliina"
      Kommaria lähellä.

• Anonyymi

Taas vilistelee palstapölhön nurkissa kommunisteja, khihihii......

• Sanoin tuossa edellisessä, että tuolla ties mikä ”sotilaalla” on osaamista itsensä kanssa keskusteluun. Katselin nyt ”tuotantoaan” enemmän ja hyvän esimerkin sellaisesta hän antaa tällä avauksellaan:

https://keskustelu.suomi24.fi/t/17605173/saitin-siivoukseen

Yhteensä 12 viestiä, niistä yhdeksän itseltään!

Hyvän näytteen ylivertaisesta ahkeruudestaan hän näkyy tänäänkin antaneen. Menin katsomaan profiiliaan, jolla tänään on tuottanut yli 40 viestiä. Eipä täällä kukaan toinen lähellekään sellaista pystyisi! Minulta raukalta ei tule yhtään mitään joka päivä, ei edes joka viikkokaan, mutta tänään olen ahkeroinut: näihin kahteen viestiini saldoni kuitenkin jää.

Eipä nyt enää aihetta muuhun kuin vain hyvän yön ja viikonlopun toivotukset tämän lukeville!

• Anonyymi

Eikö tule mitään? kai nyt nimismies niistää nenunsa puolen lusikallisen verran.
        Se näkyy housun takamuksessa ruskeana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö tule mitään? kai nyt nimismies niistää nenunsa puolen lusikallisen verran.
        Se näkyy housun takamuksessa ruskeana.

Pankkis riensi heti tarkistamaan housunpersuksia, kuten tarkistaa niitä Helsingin kaupungin mereen laskevia paskaputkiakin. Jokohan kohta nähdään uusi Ympäristöntarkastaja-nikki? :)))))))

• Anonyymi

Kapista tehtiin sivari kun arvo otettiin pois. Arvo jota ei ollukaan kuin Sdp kabinetissä.

• Anonyymi

Mikäs sivari kumipääkomppanian pankkomajuri itse on? Kapi lienee sotilasarvoltaan yhä kapteeni evp. Tuskin on rikollisilla poluilla talsinut ja siitä tuomittu, joka on ainoa syy sotilasarvon menettämiselle.

• Anonyymi

Onko Kapi syylistynyt pahoihin rikoksiin? Vain niistä syistä oikeuden päätöksellä upseeri arvo voidaan poistaa. Ei sillä arvolla lie merkitystäkään lähes yhdeksänkymppiselle miehelle. Jos ei ole poistettu kapteenieläkettään. Jäisi sille silti vielä Valion eläke.

• Anonyymi

Palstan parasta antia on Herra Kapin avaukset!

• Anonyymi

OIKEA KAPTEENINNE, se aito ja OIKEA, Jorma K Korhonen, on kyllä useasti ollutkin kursseillaan Primus inter pares.

Tähän ei ole Aisa-Ossi pystynyt. Eikä moni muukaan.

Pistä Korhonen reilusti vaan tuo "ensimäinen vertaistensa joukossa" sloganiksi nikkiisi. Kyllä tuolla iällä jo uskaltaa... toki vaatimattomana miehenä et varmastikaan halua liiaksi kehua itseäsi, mutta siltikin. Kyllä me jo tiedetään sanonta "kissan hännän nostajasta".
      Vaikka laittaisit sen vain kepusaitin kirjoittajana... eniten kommentoituna jne.

• Anonyymi

hehhhehh Kapi uudelleen lapsi.

• Anonyymi

Ainahan se on ollut lapsellinen narsisti.

• Anonyymi

Herra Kapi on palstan paras avaaja. Kepulaiset jumalattoman kateellisia Herra Kapin avauksista ja palstan pohjimmainen POTILAS Herrra Kapi muhkeista eläkkeistä.

• Anonyymi

Minäkin itse aliupseeri esiinnyn.

• Anonyymi

MPP ja Kapi olisi hyviä palstan vahteja, he osaa ennustaa nappiin ja ennakoida!

• Anonyymi

Ja kolme sataa lukukertaa! Hienoa Herra Kapi!

• Anonyymi

Aikuisen oikeasti, tänne on kyllä tulossa palstavahti, eikä hän valvo ainoastaan tätä kepukirjoitusten palstaa, vaan muitakin kepulien palstoja, kotipiha palstoja ja viljelyspalstoja, metsäpalstoja ja kaavoitettuja palstoja. Olemme palaamassa takasin kepulisti-bolsevikkiseen mailman järjestykseen ja asioiden hoituminen vaatii palstavalvonnan ehdottoman kiristymisen.

• Anonyymi

Voinko siis tulevaisuudessa olla varma, ettei rusakot ja etanat käy verottamassa pihapalstani viljelyksiä?. Koska tuo järjestelmä tulee käytännössä voimaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voinko siis tulevaisuudessa olla varma, ettei rusakot ja etanat käy verottamassa pihapalstani viljelyksiä?. Koska tuo järjestelmä tulee käytännössä voimaan.

Satavarma, se tulee voimaan kun kepu hallitus myöntää siihen määrärahan. Huomaa, että se on myös hyvä työllistäjä, lähes kaikki työttömät työllistyvät kolmivuorotöihin erilaisten palstojen valvojina. Ei siis enää sen jälkeen ole työttömyyttä ollenkaan suomessa.

• Anonyymi

Korjaus edelliseen: Ei tuo MPP:n viesti eikä vastaukseni siihen ole tapahtunut tällä avauksellani, vaan aito-arskan avauksella, jossa hän vakuuttaa, että palstalle ei ole tulossa luotseja. Sorry virheestäni!

• Anonyymi kirjoitti:

Korjaus edelliseen: Ei tuo MPP:n viesti eikä vastaukseni siihen ole tapahtunut tällä avauksellani, vaan aito-arskan avauksella, jossa hän vakuuttaa, että palstalle ei ole tulossa luotseja. Sorry virheestäni!

Korjaus tähänkin: Minultahan tuo viestini on. En huomannut, että kirjautumiseni oli tippunut pois päältä. Sorry tästäkin.

• Anonyymi
        kapi_ kirjoitti:

Korjaus tähänkin: Minultahan tuo viestini on. En huomannut, että kirjautumiseni oli tippunut pois päältä. Sorry tästäkin.

Ettekö te sosialistit voisi toisia kehua sosilistien palstalla.
        Miksi keskustan palstalla `? Kun niin tovereita näytätte olevan kuin SDP puoluekokouksessa toverit kehuu toisiaan.

• Anonyymi
        kapi_ kirjoitti:

Eipä mitään, hyvä viesti ja muistutus. Mutta kaikkia meitä ilahduttaa keskustan alamäki ja vielä se, että Väyrynen lähtee taas käpälämäkeen, kun kepusta ei hänelle ole henkilökohtasta hyötyä kepusta. Perustaa taas oman pellehermannipuolueen tai liittyy johonkin venäjämieliseen marginaalipuolueeseen esim VKK.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä mitään, hyvä viesti ja muistutus. Mutta kaikkia meitä ilahduttaa keskustan alamäki ja vielä se, että Väyrynen lähtee taas käpälämäkeen, kun kepusta ei hänelle ole henkilökohtasta hyötyä kepusta. Perustaa taas oman pellehermannipuolueen tai liittyy johonkin venäjämieliseen marginaalipuolueeseen esim VKK.

Väyrynen sopisi siihen porukkaan hyvin, Turtiaisella oli koulussa matematiikka nelonen ja uskonto kymppi, samoin Väyrysellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ettekö te sosialistit voisi toisia kehua sosilistien palstalla.
        Miksi keskustan palstalla `? Kun niin tovereita näytätte olevan kuin SDP puoluekokouksessa toverit kehuu toisiaan.

Kovin on kieroutunut ajattelutapa sinulla.

• Anonyymi

Herra Kapi-luokkaan menossa tämäkin avaus!

• Mielipidepankki kirjoitti toissapäivänä: ”tätä palstaa onnistuu päivästä toiseen häiriköimään tämä wanna-be-sotilas, joka terveydentilansa vuoksi kuuluisi johonkin miellyttävään pehmustettuun ympäristöön toimivan lääkityksen kera. Tällainen häirikkö karkottaa palstalta muita kirjoittajia, koska hänen useat avaukset, missä hän keskustelee itsensä kanssa, sysäävät kaikki järkevät keskustelun avaukset käytännössä bittiavaruuteen”.

Wanna-be-sotilas on taas todistanut mpp:n olleen oikeassa: Tänä aamuna on häneltä tullut palstalle jo parikymmentä viestiä toistaen sitä samaa kuin jo satoja kertoja ennenkin. Tyhjää täynnä täytyy olla tuollaisen ihmispolon elämä, jossa ei ole mitään muuta kuin tämä palsta ja kun kykynsä eivät riitä mihinkään täällä tarkoitettuun, hän on ottanut elämäntehtäväkseen palstan tuhoamisen. Ihmettelen, että palstan valvontakaan ei jaksa häneen enää puuttua, kun on saanut pitää tuon nikkinsä, jolla on neljän päivän aikana jo pitkälti toistasataa samanlaista tänne heittänyt; näen profiililtaan.

Harmittaahan tuo minua ahkerampien ja parempien asiakirjoittajien puolesta. Minulle hänen pyrkimyksensä on yhdentekevä, kun korkeasta iästäni huolimatta elämässäni on edelleen niin paljon muuta, että hyvin vähän täällä enää visitoin; en läheskään joka päivä ja vain viestin-pari silloinkin, kun täällä käyn.

• Anonyymi

Onneks ei sisar Anu Turtiainsen tapaan huuda kansanmurhaa, paskaa jne jne VKKn sairasta agendaa, jopa lestakeput vaikuttaa terveiltä verrattuna VKKn Anuun ja sen kuukautiskiukutteluun!

https://www.youtube.com/watch?v=XvgOZ1HS_nE

• Anonyymi

"...terveydentilansa vuoksi kuuluisi johonkin miellyttävään pehmustettuun ympäristöön toimivan lääkityksen kera"

Ei tämä wannabe sotilas ole palstalla ainut johon tuo kehotus sopii.

Mielipidepankki saisi itsekin pohtia mahtaako valot vintillä olla turhan himmeät. Niin paljon suoranaista vihakirjoittelua hänkin harrastaa, toki se on sitä parempaa vihakirjoittelua, samaan tapaan kuin vasemmistolainen väkivaltakin on parempaa.

Sinutkin Kapi vain tuo häirikkö saa enää kirjoittamaan, asiaa et vieläkään kykene tuottamaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"...terveydentilansa vuoksi kuuluisi johonkin miellyttävään pehmustettuun ympäristöön toimivan lääkityksen kera"

Ei tämä wannabe sotilas ole palstalla ainut johon tuo kehotus sopii.

Mielipidepankki saisi itsekin pohtia mahtaako valot vintillä olla turhan himmeät. Niin paljon suoranaista vihakirjoittelua hänkin harrastaa, toki se on sitä parempaa vihakirjoittelua, samaan tapaan kuin vasemmistolainen väkivaltakin on parempaa.

Sinutkin Kapi vain tuo häirikkö saa enää kirjoittamaan, asiaa et vieläkään kykene tuottamaan

"Väkivalta on nykyään aliarvostettu ongelmanratkaisukeino."

-Jussi Halla-aho-

• Anonyymi

sattuu olemaan s24mode tämä miljoonanikki maitojunasotilas

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sattuu olemaan s24mode tämä miljoonanikki maitojunasotilas

alias mielibidee jne.

• Anonyymi

Harmittaahan tuo minua ahkerampien ja parempien asiakirjoittajien puolesta. Minulle hänen pyrkimyksensä on yhdentekevä

• Tulinpa vielä toisen kerran tänään palstan avanneeksi ja sitä selaillessani näin, että tuo wanna-be-sotilas on tänäänkin nikkinsä menettänyt ja siitä syyttää minua. Minähän en enää koskaan hänen viesteilleen vastaa, joten sanon sanottavani tässä:

Minä EN OLE tehnyt poistopyyntöä hänen nikistään ja tuotannostaan. En ole tehnyt sellaisia enää aikoihin. Vaikka hänen ainoana kohteenaan olen, sellainen ei hetkauta minua omakohtaisesti hiukkaakaan. Harmittaa kyllä se, että hän on onnistunut palstan pilaamisessa niin, että parhaat asiakirjoittajat eivät enää paljon viitsi täällä käydä. Mielipidepankki on käynyt muutaman kerran, mutta esim. aito-arska ja pystyyn_kuollut ovat tainneet täältä täysin väistyä.

No, täytynee ymmärtää tuota wanna-be-sotilatakin. Jos elämässään ei ole mitään muuta yhteysareenaa kuin tämä palsta, niin tietenkin hän keskittyy yksin tänne. Ja tekee sitten siten kuin tekee, kun hänellä ei ole vähäisimpiäkään kykyjä mihinkään asiakirjoitteluun.

Tämän halusin tulla sanomaan, mutta nyt en ihan pian - en ehkä viikkoihinkaan - tule palstaa avaamaan, jollei politiikassa tai jossain muussa tärkeässä asiassa tapahdu jotain sellaista, josta minun täytyy tulla jotakin täällä sanomaan.

• Anonyymi

ei tahdo löytyä palstaa minkä viestiliikennettä ei olisi tappanut poislukien omansa.

• Anonyymi

Kovinhan tuo näkyy hetkauttavan, sinuako valvoo ainoastaan sosiaalitoimi?

• Anonyymi

Kapi, terve
      kukaan ei hetkeäkään epäile että
      a) häiriköisit
      b) poistattaisit viestejä

On päivän selvää että xxxsotilas on kehitellyt päättömän tarinan jota hän esittelee täällä ja jatkaa omaa aikaansa kuluttaen

Idea ettet lue etkä vastaa xxxsotilas-juttuihin on aivan oikea
      Kun kirjoitat kovaa asiatekstiäsi
      voit tietysti alkuun joskus panna valmiin copypaste-lauseen

En ole tekemisissä lukemisissa poistamassa räksyttämässä nimimerkin xxxsotilas kanssa mistään missään enkä täällä

• Anonyymi

Nyt Kapi tunnusti tehneensä poistopyyntöjä, jotka aiemmin kielsi.

"Jokainen voi halutessaan tehdä myös poistopyynnön sellaiseksi töryksi näkemästään. Jos sitä on tullut rekisteröidyllä nikillä, menee vain sille nikille josta avautuu osio sellaisen ilmoituksen tekemistä varten ja laittaa siihen perusteet pyynnölleen ja klikkaa menemään.

Vuosien saatossa olen tehnyt useita sellaisia ilmoituksia ja pyyntöjä ja aina niistä sitten on tullut sähköpostiini kiitokset ja samalla ilmoitus, että pyyntöni on toteutettu."

• Anonyymi

Juuri noin pitäisi kaikken täällä olevien tehdä, se olisi palstan xxxsotilaalle kova paikka ja luultavasti vaihtaisi jollekin toiselle palstalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt Kapi tunnusti tehneensä poistopyyntöjä, jotka aiemmin kielsi.

"Jokainen voi halutessaan tehdä myös poistopyynnön sellaiseksi töryksi näkemästään. Jos sitä on tullut rekisteröidyllä nikillä, menee vain sille nikille josta avautuu osio sellaisen ilmoituksen tekemistä varten ja laittaa siihen perusteet pyynnölleen ja klikkaa menemään.

Vuosien saatossa olen tehnyt useita sellaisia ilmoituksia ja pyyntöjä ja aina niistä sitten on tullut sähköpostiini kiitokset ja samalla ilmoitus, että pyyntöni on toteutettu."

Kapi ei ole koskaan väittänyt, etteikö olisi joskus ilmoituksia tehnyt törkeistä kirjoituksista. Mutta sen hän on sanonut ja varmasti pitää paikkansa, tämän hörhö VKKlaisen kirjoituksista ei ole ilmoituksia tehnyt. Kyllä teillä on murheet, liki 90 v mies, mutta köyhinä teille on varmaan vaikeaa, että Kapi on pärjännyt niin paljon paremmin, kuin te.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kapi ei ole koskaan väittänyt, etteikö olisi joskus ilmoituksia tehnyt törkeistä kirjoituksista. Mutta sen hän on sanonut ja varmasti pitää paikkansa, tämän hörhö VKKlaisen kirjoituksista ei ole ilmoituksia tehnyt. Kyllä teillä on murheet, liki 90 v mies, mutta köyhinä teille on varmaan vaikeaa, että Kapi on pärjännyt niin paljon paremmin, kuin te.

Mielenköyhä Kapi on.

• Anonyymi

Herra Kapi-Luokkaa pukkaa, no se ei ole yllätys.

• Anonyymi

Tämä on kokeilu, älkää kokeiko tätä kotona. Yritämme shokkihoidolla herättää palstan "sotilaan" syvästä tajuttomuudesta. Jos tämä ei toimi, niin olemme menettäneet hänen ja jatketaan sitten ilman.

• Anonyymi

Herra Kapi kärkeen, Herra Kapi siellä taas kysellään.

• Anonyymi

Minneköhän tuo wannabe-palstavahti katosi. Ei ole aikoihin näkynyt. Päätin nostaa kapin aloituksia, ettei wannabe-sotilas kuvittele omistavansa palstan.

• Anonyymi

Ei aihetta enempään.

• Anonyymi

Ei aihetta enempään.

• Anonyymi

Upsansaa!Upsansaa!Upsansaa!

• Anonyymi

Palstanvalvonta toimii hyvin, aisalla 2-4 neljän nikkiä jo päiväkulutus.

• Anonyymi

Huomenna nikki-aisan oksennukset poistuu!

• Anonyymi

Hyvä muistutus kaikille!!

• Anonyymi

Aisalla taas nikinvaihtoviikko!

• Anonyymi

Monellako poistolla aisa lähtee tälle viikolle?

• Anonyymi

Aisalla vielä sama nikki? Merkillistä!

• Anonyymi

Aisan oksennukset poistuu hyvin, nikki lähtee kohta.

• Anonyymi

Potilaan nikki vaihtuu turhan hitaasti.

• Anonyymi

Priimus upseeri, aliupseerina.

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      130
      7768
    2. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      55
      5788
    3. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      80
      3283
    4. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      7
      2903
    5. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1678
    6. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      209
      1610
    7. Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?

Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
      Maailman menoa
      330
      1323
    8. Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle

Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai
      NATO
      335
      1172
    9. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      93
      1169
    10. Oot vaan niin hellä

Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä
      Ikävä
      32
      1071
    Aihe