Tämä uusi laki mikä tulossa voimaan joulukuussa ei ole kaikille hyvä asia. Itse olen tahallisesti antanut pikku summan mennä oikeuteen asti, että saan tuon merkinnän enkä saisi otettua lainaa. Olen myös maksanut sen pois heti ettei tule muita kuluja. Tämä peliriippuvaisena tehty etten ottaisi lainaa jos heikko hetki tulisi.
Mutta nyt niin ei voi enää tehdä kun merkintä poistuu kun maksu suoritettu. Eikä viitsi antaa pikku summan turhaan mennä ulosottoon asti ja aiheuttaa turhia kuluja ja sen kautta se maksettaisiin pois myös kuitenkin. Tietääkö joku miten voisi saada merkinnän on vaikka pysyvästi? ja omaluottokielto ei auta koska sen voi itse ottaa pois.
Maksuhäiriömerkinnän poistuminen
3
278
Vastaukset
- Anonyymi
Voit lähettää rahoituslaitoksille sähköpostipyynnön, että pistävät sinut kieltolistalle peliriippuvuuden takia. Varmaan suostuvat mielellään.
Voit käydä kaikki lailliset rahanlainausputiikit läpi katsomalla aluehallintoviraston listaa https://avi.fi/documents/25266232/55294374/LA-VLV-rekisteri.pdf/0bfedee0-82d7-7e5f-6810-be0c1f95df83/LA-VLV-rekisteri.pdf?t=1663139652761 Rekisteriin on merkitty yhteensä 55 kuluttajaluotonantajaa, joista 5 harjoittaa vertaislainojen välittämistä. Rekisteriin on merkitty yksi ainoastaan vertaislainoja
välittävä elinkeinonharjoittaja. - Anonyymi
Merkintä voi poistua mutta ei pidä hyppiä ilosta jos merkinnän takana on oma toiminta!
Se o vaan pitkä ja kaita tie edessä jotta saa ensin luottamuksen takaisin. Itse olen syntynyt 1970 luvun alkupuolella ja jos itse joutuisin kaidalle tielle nyt, niin olisi turha miettiä mitään alkua viiden vuoden päähän ja asian toteutumista 15 vuoden päähän.- Anonyymi
Sinulla on niin paljon sanottavaa, että sinun pitäisi ehdottomasti kirjoittaa kirja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.354249Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1141576Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2481536Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2151372- 321142
Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ871068Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1321062Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain471044Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2591013- 62984