Tämä oli tässä. Kiitos kaikille.
Minulle riitti
27
197
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitti riitti.
Vastaanvänkääjä ja besserwisser! - Anonyymi
Ei kai totuus vaan sattunut?
- Anonyymi
Kaikkea hyvää elämällesi.
- Anonyymi
Pas*an puhuminen loppuu.
- Anonyymi
Laitatko uuden nimimerkkisi
- Anonyymi
Trully Real Hurts
- Anonyymi
Älä tee sitä! Mieti vielä ja löydät varmasti jonkun muun vaihtoehdon.
- Anonyymi
Mikä johti päätökseesi?
- Anonyymi
Kiitos kiitos, torvensoitto on niin totista puhallusta välillä https://youtu.be/up_uauSoUyE
- Anonyymi
Joko Bryssel lopetti "palkan" maksun?
- Anonyymi
Soppari loppui?
- Anonyymi
Ei sitten julkiselle paikalle. Lapset järkyttyy. Metsä on paras paikka.
- Anonyymi
Maksettuja puheenvuoroja. Ei mennyt läpi.
- Anonyymi
Harmi. Yksi järkevä tyyppi vähemmän.
- Anonyymi
Kun koirani jäi autonalle
- Anonyymi
Kiitokset itsellesi! Toivotan hyvää syksyn jatkoa, kyllä tämä tässä menee puita poltellessa.
- Anonyymi
TRH, et kai sivuilta poistu?.
Harvoja järkeviä täällä trollaajien sekoittamalla keskustelupalstalla.
Fiksut keskustelijat poistuvat, ääliöt jäävät. Vahinko, että tähän Suomi24 sivustotkin ovat menossa.- Anonyymi
Älä viitsi kehua itseäsi. Se on niin noloa.
- Anonyymi
Puhuit puolestani.
Useilla Suomi24:n palstoilla taso on laskenut merkittävästi, kun trollien osuus kasvaa päivittäin. Aikanaan täällä sai päivänsä kulumaan Eniron aikana, mutta CITY-lehti on laskenut Suomi24:n houkuttavuutta.
- Anonyymi
Kiitos, jo oli aikakin.
- Anonyymi
Vahinko. Olit asiallisimmasta päästä kommentoijia.
- Anonyymi
Palstalla käytetyn ajan ja vaivan määrää kannattaa suhteuttaa siihen mitä tuolla ajankäytöllä saa aikaan. Kukaan ulkopuolinen ei kuvittele täältä löytävänsä oikeasti tietoa kun mitään moderointiakaan ei enää ole.
Venäjän trollien ja salkkareiden ruokkiminen huomiolla on harvinaisen hyödytöntä puuhaa. Ymmärrän varsin hyvin ratkaisusi. - Anonyymi
On otettava huomioon että totuuksia voi olla useita.
Tiedemiehet puhuvat kahvipöydissään jopa ainakin 11 ulotteisista multiversumeista joissa voisi tapahtua kaikki mahdollisuudet, mikäli ymmäsin kvanttifysiikan täydellisesti sanomalehtiartikkelista. - Anonyymi
tili on kaapattu!
- Anonyymi
Eihän tätä eskaripersujen lällättelyä kauaa jaksa.
Eipä kestä kiitellä, mutta harmi kumminkin, että olet ilmeisestikin lopettelemassa täällä.
- Anonyymi
"Kiitos seurasta"!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271306
- 98973
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25907Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat297789- 95748
- 109656
- 34648
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140589Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581