Hyvää yötä

Tämän myötä. 🐺🌠

40

87

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvät yöt.

    • Palstailu alkaa minun osalta vedellä viimeisiään. Se on varmasti hyvä uutinen monelle. Ei täällä ole mitään minulle.

      • Ei se niin yksinkertaista ole. 😅
        Hyvää yötä. 🪐🌙


      • Älylamppu kirjoitti:

        Ei se niin yksinkertaista ole. 😅
        Hyvää yötä. 🪐🌙

        Jaa a... Minusta se alkaa olla aika selvää ja yksin kertaista. Ei minun varmaan kannata vuosikausia täällä ikävöidä saavuttamatonta. On minulle monta kertaa sanottu, että häivy jo. Hyvää yötä siitäkin huolimatta.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Jaa a... Minusta se alkaa olla aika selvää ja yksin kertaista. Ei minun varmaan kannata vuosikausia täällä ikävöidä saavuttamatonta. On minulle monta kertaa sanottu, että häivy jo. Hyvää yötä siitäkin huolimatta.

        En ymmärrä miksi tuokin minulle kirjoittelee, kun on seksisenssejä jo muualla.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        En ymmärrä miksi tuokin minulle kirjoittelee, kun on seksisenssejä jo muualla.

        Anteeksi, en kirjoita enää.


      • Älylamppu kirjoitti:

        Anteeksi, en kirjoita enää.

        Pidä hauskaa.


      • En. Mutta minulla täällä ei ole mitään. Muut vaan outää hauskaa. Tällaista se on aina.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        En. Mutta minulla täällä ei ole mitään. Muut vaan outää hauskaa. Tällaista se on aina.

        Minä olen ikuinen elämän sivustakatsoja.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Minä olen ikuinen elämän sivustakatsoja.

        En viitsi edes kukea heidän ilottelua.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Minä olen ikuinen elämän sivustakatsoja.

        Lopeta sivusta katsominen ja ala pitää hauskaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta sivusta katsominen ja ala pitää hauskaa.

        Muut osaa sen paremmin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta sivusta katsominen ja ala pitää hauskaa.

        Yksin saan pitää hauskaa. Paska ohje.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Yksin saan pitää hauskaa. Paska ohje.

        Kun löydät oikean voit pitää hauskaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kun löydät oikean voit pitää hauskaa.

        Niin sitä voi kuvitella. Sitten tulee joku kullinsa kanssa ja viekottelee. On se nähty monesti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kun löydät oikean voit pitää hauskaa.

        Se on muitten helppo tulla neuvomaan kun on sen oikean löytänyt ja saanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun löydät oikean voit pitää hauskaa.

        Voi pitää hauskaa muutenkin. Ei täällä palstoilla kukaan ole löytänyt oikeaa. Ei ne muuten täällä olis. Mielenkiinnosta seurailen näitä ihme "keskusteluja ".


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi pitää hauskaa muutenkin. Ei täällä palstoilla kukaan ole löytänyt oikeaa. Ei ne muuten täällä olis. Mielenkiinnosta seurailen näitä ihme "keskusteluja ".

        Tuo kanssa aina. Voi pitää hauskaa muutenkin. Just, että tyydy vaan kohtaloisi paska.


    • Anonyymi

      Hyvää yötä ☁️🐑

      • Oikein hyvää yötä. 🐺


    • Anonyymi

      Vilponen yö on tullut. Ei muuta kuin pää tyynyyn ja lämpimät mietteet mukaan. Hyvää yötä sullekin.

      • Talvi tulee. Yksinäinen talvi. Parempi mennä nukkumaan nyt. Hyvää yötä.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Talvi tulee. Yksinäinen talvi. Parempi mennä nukkumaan nyt. Hyvää yötä.

        Älä mieti tuollaisia. Ei tee hyvää edes kirjoittaa yksinäisyyden nimeen. On paljon sisältöä mitä löytää elämäänsä rikastuttamaan. Vähiten kun osaat odottaa, saattaa joku viehättävä nainen löytää luoksesi ties missä. Ja sitten se on sulle menoa 😋
        Hyvät yöt.


    • Hyvästi.

    • Voisin kuolla pois kokonaan.

      • Nyt lopeta tuollaiset puheet.
        Peiton alle ja huomenna on uusi päivä.


      • Älylamppu kirjoitti:

        Nyt lopeta tuollaiset puheet.
        Peiton alle ja huomenna on uusi päivä.

        Helppo sinun ja sun seksikaverin on puhua.


    • Olen ansainnut pelkkää paskaa elämältä.

    • Ihan sama saanko edes unta. Kaikki on pelkkää paskaa.

      • Anonyymi

        No niin, ryvet sitten ihan paskassa.
        Suunta siitä on vain 🔝 ylöspäin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No niin, ryvet sitten ihan paskassa.
        Suunta siitä on vain 🔝 ylöspäin.

        Olen aina rypenyt. Minusta ei välitä vittu kukaan. Elämä imee munaa. Kaikilla muilla on rakkautta ja kaikkea.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Olen aina rypenyt. Minusta ei välitä vittu kukaan. Elämä imee munaa. Kaikilla muilla on rakkautta ja kaikkea.

        Tapan itseni vielä joku päivä.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Tapan itseni vielä joku päivä.

        Eikö sulla ollu ne lapset? 😅 Taidat saada nautintosi näyttelemällä. Nuori nainen olet tai pikkupoika. Jos et niin kannattaa hakeutua heti hoitoon. Pyydä päästä sairaalaan sisälle. Sano että sulla on itsetuhoisia ajatuksia.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Olen aina rypenyt. Minusta ei välitä vittu kukaan. Elämä imee munaa. Kaikilla muilla on rakkautta ja kaikkea.

        Höpö höpö ei ole monillakaan mitään rakkautta ja kaikkea. Kaikki täällä olevat on ja seuraa hakevat on yksinäisiä. Näethän itsekin että kaikki täällä kaipaavat jotain. Eivät ole saaneet siis rakkautta ja kaikkea. Täällä on vain epäonnistuneita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö sulla ollu ne lapset? 😅 Taidat saada nautintosi näyttelemällä. Nuori nainen olet tai pikkupoika. Jos et niin kannattaa hakeutua heti hoitoon. Pyydä päästä sairaalaan sisälle. Sano että sulla on itsetuhoisia ajatuksia.

        Ei kiinnosta...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö ei ole monillakaan mitään rakkautta ja kaikkea. Kaikki täällä olevat on ja seuraa hakevat on yksinäisiä. Näethän itsekin että kaikki täällä kaipaavat jotain. Eivät ole saaneet siis rakkautta ja kaikkea. Täällä on vain epäonnistuneita.

        Sitten tulee osa tänne vaan tekemään niistä epäonnistuneista kateellisia.


    • Anonyymi

      Prööt

    • Minuni anneta edes kaipailla ketään.

    • Anonyymi

      Hei palstarinssi. Olen vasta vähän näitä keskusteluja lueskellut, mutta minulle on tullut näistä sun teksteistä ja tyylistä vastata toisten haukkuihin (ja haukkujiahan tämmöisessä paikassa riittää), sellainen kuva että olet todella tunneälykäs ihminen ja älykäs muutenkin. Toki juuri nyt olet selvästi syvissä vesissä, Kumpa löytäisit onnen. Älä vie itseäsi maailmalta pois, tänne tarvitaan juuri sinua.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      298
      3279
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1783
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1315
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1273
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1171
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1168
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1103
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      984
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      916
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      854
    Aihe