Huomenta kaikille

Elämän päähän potkituille. 🐺☕

28

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nukuin 3,5 tuntia. Jopa uni karttelee minua.

    • Anonyymi

      Hyvää huomenta ja tulevaa weekendiä! Palsta näkyy kiehuvan uusin aihein.
      Päähän potkittuja en näe, pelkkää huumorikännäämistä laajemmalti.
      Tehdään päivästä eilistä parempi🤭☕️

      • En ole kännännyt yhtään kesän jälkeen. Kohta vois vetää vaikka kaikkia aineita. Millään enää mitään väliä.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        En ole kännännyt yhtään kesän jälkeen. Kohta vois vetää vaikka kaikkia aineita. Millään enää mitään väliä.

        Mikäs sulla on hätänä harmaa rinssi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs sulla on hätänä harmaa rinssi?

        Se mikä aina.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        En ole kännännyt yhtään kesän jälkeen. Kohta vois vetää vaikka kaikkia aineita. Millään enää mitään väliä.

        E-hei sun vuodatusta. Et lähde tuolle tielle, siitä ei hyvää seuraa. Seura löytyy muilla tavoin. Otat sanssikupposen kahvia ja unohdat moiset rituaalit.


    • Anonyymi

      ...potkimille..

      • Aivan... Ei aivot toimi vähillä unilla.


    • Anonyymi

      Täällä asunnoton, huomenta.

      • Huomenta.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Huomenta.

        Täälä asumiskelvottoman asunnon imuroijja, hyvää viikonloppua 🐔


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täälä asumiskelvottoman asunnon imuroijja, hyvää viikonloppua 🐔

        Näkisit minun kämpän... Ihan pommin jäljiltä. Viikonloppuja.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Näkisit minun kämpän... Ihan pommin jäljiltä. Viikonloppuja.

        Terveyttä ja voimia...🐔


      • Anonyymi kirjoitti:

        Terveyttä ja voimia...🐔

        Kiitos.


    • Anonyymi

      Huomenta, väärin ymmärrettyjä riittää tai kohdannut heitä, joilla puuttunut halu ymmärtää 🧐 elämä voi olla välillä tasapainoilua ⚖️ ymmärrän entistä paremmin väärin ymmärrettyjä. Jotain hyvää löytyy myös huonoista kokemuksista.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tänään ei kukaan vastaa jätä viesti vastaajaan

    • Palsta tuntuu olevan aina vaan paskempi ja turhempi paikka itselle. Niin kuin koko elämä.

      • Anonyymi

        voikohan miehen kilpirauhanen häiriintyä. Aiheuttaa haittoja yleiseen vointiin ja paljon! Sitten sen oikein huomaa, kun saa lääkkeen annostuksen toimimaan...ja vointi muuttuu hyväksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        voikohan miehen kilpirauhanen häiriintyä. Aiheuttaa haittoja yleiseen vointiin ja paljon! Sitten sen oikein huomaa, kun saa lääkkeen annostuksen toimimaan...ja vointi muuttuu hyväksi.

        Ne arvot on testattu, eikä niissä ole häikkää. Kunto on parempi kuin keskiverto ikäsilläni miehillä jotka eivät liiku tarpeeksi.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Ne arvot on testattu, eikä niissä ole häikkää. Kunto on parempi kuin keskiverto ikäsilläni miehillä jotka eivät liiku tarpeeksi.

        Turha etsiä jotain elimellisiä syitä, kun elämä on paskaa ihan muulla tavalla ja myös ulkoisista syistä.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Turha etsiä jotain elimellisiä syitä, kun elämä on paskaa ihan muulla tavalla ja myös ulkoisista syistä.

        kaikki liittyy kaikkeen... on ihan mahdollista ettei osaa ajatella, että voisi olla jotain elimellistäkin vaivaa... kun on niinpaljon kaikkea mielenpäällä...
        minä syön nyt jugurttia, näämä nyrpällä iltapalaksi... ;D


      • Anonyymi kirjoitti:

        kaikki liittyy kaikkeen... on ihan mahdollista ettei osaa ajatella, että voisi olla jotain elimellistäkin vaivaa... kun on niinpaljon kaikkea mielenpäällä...
        minä syön nyt jugurttia, näämä nyrpällä iltapalaksi... ;D

        Sinä tuskin olet lääkäri.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Sinä tuskin olet lääkäri.

        Olen käynnyt lääkärissä!
        Ja puhun vain omastapuolestani...liittyen pahaan oloon ja muuhun mielentiloihin...


    • Minä en enää jaksa. Hyvästi.

    • PalstaRinssi

      Siellä menee kaivattu jossakin maailmalla. Minua ei muista varmasti ollenkaan, vahingossakaan. Turhaan täällä olen palstalla ollut. Jään istumaan pimeään. Yksin.

    • Anonyymi

      Älä nyt vaivu epätoivoon PalstaRinssi. Sinun kirjoitukset ovat piristäneet päivää niin usein.

      Hyvää viikonloppua sinulle.

      PS. Toivottavasti jaksat myös siivota kämppää tänään tai huomenna.

      • No mikä minun kirjoitus on piristänyt? Jos sen tietäisin, niin...
        Kiitos ja Hyvää viikonloppua myös sinulle

        Pari vapaapäivää nyt taas, niin toivottavasti löytyy se kadonnut into siivota.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      326
      3878
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      275
      2224
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      114
      1554
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      94
      1390
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1383
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1247
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1218
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      49
      1058
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1054
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      66
      942
    Aihe