Huomenta kaikille

Elämän päähän potkituille. 🐺☕

28

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nukuin 3,5 tuntia. Jopa uni karttelee minua.

• Anonyymi

Hyvää huomenta ja tulevaa weekendiä! Palsta näkyy kiehuvan uusin aihein.
      Päähän potkittuja en näe, pelkkää huumorikännäämistä laajemmalti.
      Tehdään päivästä eilistä parempi🤭☕️

• En ole kännännyt yhtään kesän jälkeen. Kohta vois vetää vaikka kaikkia aineita. Millään enää mitään väliä.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

En ole kännännyt yhtään kesän jälkeen. Kohta vois vetää vaikka kaikkia aineita. Millään enää mitään väliä.

Mikäs sulla on hätänä harmaa rinssi?

• Anonyymi kirjoitti:

Mikäs sulla on hätänä harmaa rinssi?

Se mikä aina.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

En ole kännännyt yhtään kesän jälkeen. Kohta vois vetää vaikka kaikkia aineita. Millään enää mitään väliä.

E-hei sun vuodatusta. Et lähde tuolle tielle, siitä ei hyvää seuraa. Seura löytyy muilla tavoin. Otat sanssikupposen kahvia ja unohdat moiset rituaalit.

• Anonyymi

...potkimille..

• Aivan... Ei aivot toimi vähillä unilla.

• Anonyymi

Täällä asunnoton, huomenta.

• Huomenta.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Huomenta.

Täälä asumiskelvottoman asunnon imuroijja, hyvää viikonloppua 🐔

• Anonyymi kirjoitti:

Täälä asumiskelvottoman asunnon imuroijja, hyvää viikonloppua 🐔

Näkisit minun kämpän... Ihan pommin jäljiltä. Viikonloppuja.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Näkisit minun kämpän... Ihan pommin jäljiltä. Viikonloppuja.

Terveyttä ja voimia...🐔

• Anonyymi kirjoitti:

Terveyttä ja voimia...🐔

Kiitos.

• Anonyymi

Huomenta, väärin ymmärrettyjä riittää tai kohdannut heitä, joilla puuttunut halu ymmärtää 🧐 elämä voi olla välillä tasapainoilua ⚖️ ymmärrän entistä paremmin väärin ymmärrettyjä. Jotain hyvää löytyy myös huonoista kokemuksista.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Tänään ei kukaan vastaa jätä viesti vastaajaan

• Palsta tuntuu olevan aina vaan paskempi ja turhempi paikka itselle. Niin kuin koko elämä.

• Anonyymi

voikohan miehen kilpirauhanen häiriintyä. Aiheuttaa haittoja yleiseen vointiin ja paljon! Sitten sen oikein huomaa, kun saa lääkkeen annostuksen toimimaan...ja vointi muuttuu hyväksi.

• Anonyymi kirjoitti:

voikohan miehen kilpirauhanen häiriintyä. Aiheuttaa haittoja yleiseen vointiin ja paljon! Sitten sen oikein huomaa, kun saa lääkkeen annostuksen toimimaan...ja vointi muuttuu hyväksi.

Ne arvot on testattu, eikä niissä ole häikkää. Kunto on parempi kuin keskiverto ikäsilläni miehillä jotka eivät liiku tarpeeksi.

• PalstaRinssi kirjoitti:

Ne arvot on testattu, eikä niissä ole häikkää. Kunto on parempi kuin keskiverto ikäsilläni miehillä jotka eivät liiku tarpeeksi.

Turha etsiä jotain elimellisiä syitä, kun elämä on paskaa ihan muulla tavalla ja myös ulkoisista syistä.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Turha etsiä jotain elimellisiä syitä, kun elämä on paskaa ihan muulla tavalla ja myös ulkoisista syistä.

kaikki liittyy kaikkeen... on ihan mahdollista ettei osaa ajatella, että voisi olla jotain elimellistäkin vaivaa... kun on niinpaljon kaikkea mielenpäällä...
        minä syön nyt jugurttia, näämä nyrpällä iltapalaksi... ;D

• Anonyymi kirjoitti:

kaikki liittyy kaikkeen... on ihan mahdollista ettei osaa ajatella, että voisi olla jotain elimellistäkin vaivaa... kun on niinpaljon kaikkea mielenpäällä...
        minä syön nyt jugurttia, näämä nyrpällä iltapalaksi... ;D

Sinä tuskin olet lääkäri.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Sinä tuskin olet lääkäri.

Olen käynnyt lääkärissä!
        Ja puhun vain omastapuolestani...liittyen pahaan oloon ja muuhun mielentiloihin...

• Minä en enää jaksa. Hyvästi.

• Siellä menee kaivattu jossakin maailmalla. Minua ei muista varmasti ollenkaan, vahingossakaan. Turhaan täällä olen palstalla ollut. Jään istumaan pimeään. Yksin.

• Anonyymi

Älä nyt vaivu epätoivoon PalstaRinssi. Sinun kirjoitukset ovat piristäneet päivää niin usein.

Hyvää viikonloppua sinulle.

PS. Toivottavasti jaksat myös siivota kämppää tänään tai huomenna.

• No mikä minun kirjoitus on piristänyt? Jos sen tietäisin, niin...
        Kiitos ja Hyvää viikonloppua myös sinulle

Pari vapaapäivää nyt taas, niin toivottavasti löytyy se kadonnut into siivota.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      144
      8199
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      43
      2201
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      26
      2092
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      95
      1708
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1647
    6. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      30
      1217
    7. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1081
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      1009
    9. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      53
      995
    10. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      860
    Aihe