Huomenta kaikille

Elämän päähän potkituille. 🐺☕

28

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nukuin 3,5 tuntia. Jopa uni karttelee minua.

• Anonyymi

Hyvää huomenta ja tulevaa weekendiä! Palsta näkyy kiehuvan uusin aihein.
      Päähän potkittuja en näe, pelkkää huumorikännäämistä laajemmalti.
      Tehdään päivästä eilistä parempi🤭☕️

• En ole kännännyt yhtään kesän jälkeen. Kohta vois vetää vaikka kaikkia aineita. Millään enää mitään väliä.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

En ole kännännyt yhtään kesän jälkeen. Kohta vois vetää vaikka kaikkia aineita. Millään enää mitään väliä.

Mikäs sulla on hätänä harmaa rinssi?

• Anonyymi kirjoitti:

Mikäs sulla on hätänä harmaa rinssi?

Se mikä aina.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

En ole kännännyt yhtään kesän jälkeen. Kohta vois vetää vaikka kaikkia aineita. Millään enää mitään väliä.

E-hei sun vuodatusta. Et lähde tuolle tielle, siitä ei hyvää seuraa. Seura löytyy muilla tavoin. Otat sanssikupposen kahvia ja unohdat moiset rituaalit.

• Anonyymi

...potkimille..

• Aivan... Ei aivot toimi vähillä unilla.

• Anonyymi

Täällä asunnoton, huomenta.

• Huomenta.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Huomenta.

Täälä asumiskelvottoman asunnon imuroijja, hyvää viikonloppua 🐔

• Anonyymi kirjoitti:

Täälä asumiskelvottoman asunnon imuroijja, hyvää viikonloppua 🐔

Näkisit minun kämpän... Ihan pommin jäljiltä. Viikonloppuja.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Näkisit minun kämpän... Ihan pommin jäljiltä. Viikonloppuja.

Terveyttä ja voimia...🐔

• Anonyymi kirjoitti:

Terveyttä ja voimia...🐔

Kiitos.

• Anonyymi

Huomenta, väärin ymmärrettyjä riittää tai kohdannut heitä, joilla puuttunut halu ymmärtää 🧐 elämä voi olla välillä tasapainoilua ⚖️ ymmärrän entistä paremmin väärin ymmärrettyjä. Jotain hyvää löytyy myös huonoista kokemuksista.

• Anonyymi

Huomenta prinssit ja prinsessat
      https://youtu.be/lOPWr2eRQaQ

• Anonyymi

Tänään ei kukaan vastaa jätä viesti vastaajaan

• Palsta tuntuu olevan aina vaan paskempi ja turhempi paikka itselle. Niin kuin koko elämä.

• Anonyymi

voikohan miehen kilpirauhanen häiriintyä. Aiheuttaa haittoja yleiseen vointiin ja paljon! Sitten sen oikein huomaa, kun saa lääkkeen annostuksen toimimaan...ja vointi muuttuu hyväksi.

• Anonyymi kirjoitti:

voikohan miehen kilpirauhanen häiriintyä. Aiheuttaa haittoja yleiseen vointiin ja paljon! Sitten sen oikein huomaa, kun saa lääkkeen annostuksen toimimaan...ja vointi muuttuu hyväksi.

Ne arvot on testattu, eikä niissä ole häikkää. Kunto on parempi kuin keskiverto ikäsilläni miehillä jotka eivät liiku tarpeeksi.

• PalstaRinssi kirjoitti:

Ne arvot on testattu, eikä niissä ole häikkää. Kunto on parempi kuin keskiverto ikäsilläni miehillä jotka eivät liiku tarpeeksi.

Turha etsiä jotain elimellisiä syitä, kun elämä on paskaa ihan muulla tavalla ja myös ulkoisista syistä.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Turha etsiä jotain elimellisiä syitä, kun elämä on paskaa ihan muulla tavalla ja myös ulkoisista syistä.

kaikki liittyy kaikkeen... on ihan mahdollista ettei osaa ajatella, että voisi olla jotain elimellistäkin vaivaa... kun on niinpaljon kaikkea mielenpäällä...
        minä syön nyt jugurttia, näämä nyrpällä iltapalaksi... ;D

• Anonyymi kirjoitti:

kaikki liittyy kaikkeen... on ihan mahdollista ettei osaa ajatella, että voisi olla jotain elimellistäkin vaivaa... kun on niinpaljon kaikkea mielenpäällä...
        minä syön nyt jugurttia, näämä nyrpällä iltapalaksi... ;D

Sinä tuskin olet lääkäri.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Sinä tuskin olet lääkäri.

Olen käynnyt lääkärissä!
        Ja puhun vain omastapuolestani...liittyen pahaan oloon ja muuhun mielentiloihin...

• Minä en enää jaksa. Hyvästi.

• Siellä menee kaivattu jossakin maailmalla. Minua ei muista varmasti ollenkaan, vahingossakaan. Turhaan täällä olen palstalla ollut. Jään istumaan pimeään. Yksin.

• Anonyymi

Älä nyt vaivu epätoivoon PalstaRinssi. Sinun kirjoitukset ovat piristäneet päivää niin usein.

Hyvää viikonloppua sinulle.

PS. Toivottavasti jaksat myös siivota kämppää tänään tai huomenna.

• No mikä minun kirjoitus on piristänyt? Jos sen tietäisin, niin...
        Kiitos ja Hyvää viikonloppua myös sinulle

Pari vapaapäivää nyt taas, niin toivottavasti löytyy se kadonnut into siivota.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      1988
    2. Rakastan sinua

Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli
      Ikävä
      56
      1417
    3. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      205
      1240
    4. Kun viimeksi tapasit kaivattusi

Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi
      Ikävä
      56
      1152
    5. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      78
      1102
    6. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      38
      1037
    7. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      67
      957
    8. Jos lähestyisin

näyttäisitkö ovea vai vihreää valoa?
      Ikävä
      62
      946
    9. Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!

Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy
      Luterilaisuus
      212
      893
    10. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      95
      868
    Aihe