Joku sanoi sen tapaisen maininnan eläke kerhossa.
Oliko Paavo tai Yrjö valtuusto ehdokkaana joskus?
26
78
Vastaukset
- Anonyymi
Paavon hissi ei kulkenut ihan yläkertaan asti.Matilla enempi järkeä päässä.
Yrjötkin oli ihan normiukkoja. - Anonyymi
Kyllä Paavo tupaillassa oli kova kekkosen kannattaja.Yrjö taas oli paremmin sellainen joo-joo miäs.
- Anonyymi
Paavo sano kerran tupaillas kannattavansa Ahti Karjalaista. Johon velimies totesi että se on juappoo.
- Anonyymi
Kiitos vaan kun jaat tämän tiedon
- Anonyymi
Onneksi Paavon velipoika M joi vain kaivovettä.
- Anonyymi
niin oliko se yrjö tulossa myllymäestä päin naisista kello kaksi?
- Anonyymi
Herrojen Eeva sen tietää
- Anonyymi
Järven ympärillähän oli silloin vetreää emäntää paljon ja huviloilla lisää, joten yrjö saattoi valikoiden käydä. Ei ollut ihme että akka sumuun toijotti niin, että amispuserokin näkyi
- Anonyymi
Olikos tällä yrjöllä ajokortti.
- Anonyymi
Tietysti! Eihän nimismies Kelemola korttia pois ottanut ainoaltakaan nuorisoseuralaiselta
- Anonyymi
Mikä auto yrjöllä. Miksi rattorin merkkiä salaillahan.
- Anonyymi
Oliko Skoda.Toisella Yrjöllä ainakin oli ja Zetorilla ajeli Paavo.Miksi vanha myytiin kaverille halvalla.
- Anonyymi
Eeva näki sekä Aulisken menevän tappamaan, että Urjönsä pian sieltä kiireessä tulevankin. Ei muistanut sanoa molempia.
- Anonyymi
Mutta mikä oli syy hilkan murhaan ? Mikä johti tähän tekoon..?
- Anonyymi
Raskauttavat asianhaarat suvussa
- Anonyymi
tarkoitat varmaan murhahimo?
- Anonyymi
Molemmat kuuluivat siihen murhaehdokas sakkiin minusta, joita Arosen olisi pitänyt jo kesäkuun 10. päivä panna häkkiin ja jättää se poika rauhaan.
- Anonyymi
Eevan todistus Yrjön kotona olosta toimi ja oli hyväksyttävä. Toisten ei ollut noin selvää
- Anonyymi
Pian taas ruuhkaa Hautarinteentiellä.
Jouluruuhkaa pukkaa kun murhaajien jälkipolvi saapuu Joululomalle.
Eeva tarkkailee liikennettä josko näkyisi amispuserollisia.Niitäkin oli 5 Alavudella - Anonyymi
Tomppa Jonesista ei varmuutta.
Radiossa soi murhan aikoihin
Joukon ja Kostin Se mikä kerran menee se toki mennä joutaa sekä Markuksen kappale murhaajalle.Jos vielä oot vapaa lähdetään... - Anonyymi
Mä luulen että siinä oli bingo, sitä pelattiin siihen aikaan kovasti.
- Anonyymi
Kyllä oli lappubingo Sydänmaan ns seuralla.
Isäkin voitti kahvikaluston.lampun.kahvia.
Hyvin oli Paavo lämmittänyt - Anonyymi
Se oli sen ajan saatanallinen uhkapeli.
- Anonyymi
Olivat ainakin valehtelijoiden klubiin
- Anonyymi
vihreään siirtymään?
- Anonyymi
Siellähän nuo ovat nyt. Keväällä taas vihertää
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181746
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371469Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221388Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641292- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.471005