join molotovin coctailin..

Aloimme tässä tehdä yhdessä parin tyypin kanssa molotovin coctaileja ukrainalaisille

alko yritti kaataa venäläistä viinaaa viemäriin??? ja soluttautujamme alkossa äkkäsi tämän ennen tapahtumaa käytännössä..teimme alkon viemäristä johdon suuriin bensakanistereihin..(sen verran kuin pystyimme) ja otimme viinat talteen.

- Älköös huoliko en juo sitä tai en tarkoituksella..teimme niistä molotovin coctaileja ukrainalle jotka lennätämme drooneilla ukrainaan..mietimme myös että pitäsikö yksi haikaran sulkiin sonnustautunut drooni lähettää vähän isomman coctailin kera kremliin?
olemme vielä vaiheessa.. miksi siis sanoin että join mölotovin coctailin? no kun tässä näitä juttuja suunnitellessamme täällä penthousessa otimme myös vähän omia virvokkoita että mieli ja ajatukset virkistyy niin no ahnassuuna tietysti nappasin ja vahingossa ryyppäsin väärästä pullosta.. kyllä suu napsu jännästi mutta erilailla kuin yleensä..

mutta tällä kokemuksella ei tullut kuin närästystä ja pientä poltetta mikä ei ole naga jolokia chiliä pahempaa ole (I can handle it)...sitten otin valdespinoo sherryy ja vatsa neutralisoitui ja pystyin kirjoittamaan tämän tänne..

samanlainen pollttava närästys kuin tuosta molotovin coctailista tuli tapahtui joskus seiskytluvun lopun mankkaan mökissä kun join tuunattua lasolia..vai mitä siihen aikaan oli sinol? no en muista muuta kuin sen närästyksen ja sen että kaverini mukaan haisin kissanpissalta monta päivää vaikka vaatteet olivat puhtaat ja pöksyt..mitä nyt kaatunut pöhekköön niin että polvet likaiset..mutta ei muuta..se lasol sinol myrkkyaineet puski katsos ihon läpi..mutta näin olen kuullut muillakin käyneen..

minulla on myös brändyä..kaverit sano että juon mummojen juomia.. no olen eri mieltä.. ja sitä otan seuraavaksi karriääri napoleoonia..

0

155

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
        Ensitreffit alttarilla
        21
        2606
      2. 148
        2244
      3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
        Tunteet
        29
        2242
      4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
        Kiuruvesi
        52
        2139
      5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
        Suomalaiset julkkikset
        21
        1742
      6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
        NATO
        388
        1617
      7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
        Maailman menoa
        96
        1556
      8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
        Ikävä
        288
        1436
      9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
        Maailman menoa
        13
        1389
      10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
        Lappajärvi
        132
        1389
      Aihe