Aloimme tässä tehdä yhdessä parin tyypin kanssa molotovin coctaileja ukrainalaisille
alko yritti kaataa venäläistä viinaaa viemäriin??? ja soluttautujamme alkossa äkkäsi tämän ennen tapahtumaa käytännössä..teimme alkon viemäristä johdon suuriin bensakanistereihin..(sen verran kuin pystyimme) ja otimme viinat talteen.
- Älköös huoliko en juo sitä tai en tarkoituksella..teimme niistä molotovin coctaileja ukrainalle jotka lennätämme drooneilla ukrainaan..mietimme myös että pitäsikö yksi haikaran sulkiin sonnustautunut drooni lähettää vähän isomman coctailin kera kremliin?
olemme vielä vaiheessa.. miksi siis sanoin että join mölotovin coctailin? no kun tässä näitä juttuja suunnitellessamme täällä penthousessa otimme myös vähän omia virvokkoita että mieli ja ajatukset virkistyy niin no ahnassuuna tietysti nappasin ja vahingossa ryyppäsin väärästä pullosta.. kyllä suu napsu jännästi mutta erilailla kuin yleensä..
mutta tällä kokemuksella ei tullut kuin närästystä ja pientä poltetta mikä ei ole naga jolokia chiliä pahempaa ole (I can handle it)...sitten otin valdespinoo sherryy ja vatsa neutralisoitui ja pystyin kirjoittamaan tämän tänne..
samanlainen pollttava närästys kuin tuosta molotovin coctailista tuli tapahtui joskus seiskytluvun lopun mankkaan mökissä kun join tuunattua lasolia..vai mitä siihen aikaan oli sinol? no en muista muuta kuin sen närästyksen ja sen että kaverini mukaan haisin kissanpissalta monta päivää vaikka vaatteet olivat puhtaat ja pöksyt..mitä nyt kaatunut pöhekköön niin että polvet likaiset..mutta ei muuta..se lasol sinol myrkkyaineet puski katsos ihon läpi..mutta näin olen kuullut muillakin käyneen..
minulla on myös brändyä..kaverit sano että juon mummojen juomia.. no olen eri mieltä.. ja sitä otan seuraavaksi karriääri napoleoonia..
join molotovin coctailin..
0
335
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1541519
- 104921
- 75743
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16595ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40527Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45478Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412
