join molotovin coctailin..

Aloimme tässä tehdä yhdessä parin tyypin kanssa molotovin coctaileja ukrainalaisille

alko yritti kaataa venäläistä viinaaa viemäriin??? ja soluttautujamme alkossa äkkäsi tämän ennen tapahtumaa käytännössä..teimme alkon viemäristä johdon suuriin bensakanistereihin..(sen verran kuin pystyimme) ja otimme viinat talteen.

- Älköös huoliko en juo sitä tai en tarkoituksella..teimme niistä molotovin coctaileja ukrainalle jotka lennätämme drooneilla ukrainaan..mietimme myös että pitäsikö yksi haikaran sulkiin sonnustautunut drooni lähettää vähän isomman coctailin kera kremliin?
olemme vielä vaiheessa.. miksi siis sanoin että join mölotovin coctailin? no kun tässä näitä juttuja suunnitellessamme täällä penthousessa otimme myös vähän omia virvokkoita että mieli ja ajatukset virkistyy niin no ahnassuuna tietysti nappasin ja vahingossa ryyppäsin väärästä pullosta.. kyllä suu napsu jännästi mutta erilailla kuin yleensä..

mutta tällä kokemuksella ei tullut kuin närästystä ja pientä poltetta mikä ei ole naga jolokia chiliä pahempaa ole (I can handle it)...sitten otin valdespinoo sherryy ja vatsa neutralisoitui ja pystyin kirjoittamaan tämän tänne..

samanlainen pollttava närästys kuin tuosta molotovin coctailista tuli tapahtui joskus seiskytluvun lopun mankkaan mökissä kun join tuunattua lasolia..vai mitä siihen aikaan oli sinol? no en muista muuta kuin sen närästyksen ja sen että kaverini mukaan haisin kissanpissalta monta päivää vaikka vaatteet olivat puhtaat ja pöksyt..mitä nyt kaatunut pöhekköön niin että polvet likaiset..mutta ei muuta..se lasol sinol myrkkyaineet puski katsos ihon läpi..mutta näin olen kuullut muillakin käyneen..

minulla on myös brändyä..kaverit sano että juon mummojen juomia.. no olen eri mieltä.. ja sitä otan seuraavaksi karriääri napoleoonia..

0

240

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
        Ikävä
        193
        11626
      2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
        Ikävä
        58
        5499
      3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
        NATO
        46
        2797
      4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
        Ikävä
        40
        2415
      5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
        Kemijärvi
        13
        1881
      6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
        Nurmes
        44
        1865
      7. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
        Ikävä
        14
        1839
      8. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
        Mikkeli
        29
        1764
      9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
        Ikävä
        6
        1516
      10. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
        Ikävä
        42
        1498
      Aihe