Lääkäri P.Timonen kertoo

Anonyymi-ap

Videolla hyvinkin mrna rokotteiden vaarat ja kuinka on aiemmin käynnyt ja kuinka tulee käymään.vuonna 2003 testiryhmän lapsista 25% sai leukemian.vaikka todennäköisyys piti olla luokkaa nolla.erittäin hyvä ja avaava video.mies tietää kyllä mistä puhuu.löytyy juutuubista ja O.Tiihonen haastattelee

5

71

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eihän silloin liki parikymmentä vuotta sitten tunnettu nykyistä rokotteiden kehityskaarta.

    • Anonyymi

      Pfizerin jo tiedossa olleet haittavaikutukset, ennen kuin rokotetta oli aloitettu edes myydä: https://rumble.com/v1n6rjg-top-secret-pfizer-document-including-side-effects-leaked.html
      Nämä mRNA-rokotteiden kokeet ovat alkaneet jo ennen 2000-lulua ja ensimmäinen tutkimusten lopetus tehtiin 2012, kun kaikki koe-eläimet kuolivat kohta testien jälkeen. Lintu- ja sika-flunssa kuuluvat samaan jatkumoon aina ensimmäisistä HIV-rokotteista alkaen.

    • Anonyymi

      Ihan täyttä hölynpölyä juttunne ja videonne. Rokotetut ovat pelastaneet yhteiskunnan huuhaa porukan provokaatioista huolimatta.

      • Anonyymi

        Kyse uudesta tekniikasta jota ainoastaan lakimuutoksen vuoksi saa kutsua rokotteeksi. Se lakimuutos tehtiin Suomessakin hiljaisuudessa samalla kun päätettiin vastuuvapautuksista ja isoista haittakorvauksista eliitille. Taviksethan joutuvat itse epäilemänsä haittansa todistamaan eikä siitä ole hyötyä koska kaikki piikityksiin tavalla tai toisella osallistuneet ovat vapautettuja vastuusta. (Ihmettelen miksi kansa seuraa yhä tuommoista pressaa, jopa Natoon ja haluavat koronatoimiin osallistuneita päättäjiä vielä katsoa.)
        Uudesta rokotetekniikasta ei tiedetä vieläkään paljoa, tietoa vasta kerätään. On iso yleistys vetää samaan kategoriaan perinteiset rokotteet (joiden kehittelyssä on myös tapahtunut vakavia mokia) ja mRNA-koronapiikit joissa on aivan toisenlainen toimintatapa.
        Nyt lääkefirmoilla on iso kiinnostus alkaa tehdä halvalla ja nopealla tekniikalla muitakin rokotteita, siitä tulisi isot voitot ainakin heille.
        Muistakaa kysyä rokotustilanteessa onko piikki minkälainen (perinteinen vai mRNA) koska piikittäjällä ei enää ole velvollisuutta kertoa jos rokotettava on osallistumassa lääkekokeeseen. Miksi päättäjät sallivat tämän kansalaisten perusturvan huononnuksen?
        Ei varmaankaan monet ymmärrä kysyä asiasta ja ilmaiseksi ovat lääketehtaan dataa omalla kustannuksellaan.


      • Anonyymi

        No no...koita oikeasti parantua tukholmasyndroomasta ! Se ei ole leikin asia.on hyvin vakavaa jos kieltää jo totuuden itseltään


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      140
      1395
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1205
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      164
      880
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      26
      866
    5. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      154
      762
    6. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      756
    7. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      48
      738
    8. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      733
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      28
      614
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      37
      585
    Aihe