Olen pohjalla lastensuojelun mielestä
Minulle ei anneta tapaamisaikoja, koska sössötyöntekijöiden mielestä vaarannan lapsen tottumisen pakkokotiin. Olen kertonut heille, että he valehtelivat huostaanoton syyt ja lapselleni, että he eivät osaa ja luulevat, etten ole hyvä isä. En tottele valvojia. He käyttäytyvät niin kuin olisin vaarallinen ja väittävät, että lapselleni tulee paha olo seurassani, eivätkä he pysty estämään minua. Minä ja lapseni oleme aina olleet terveitä ja iloisia kotona ja tukihenkilöiden seurassa. He eivät siedä kyseenalaistamista.
Olen pohjalla lastensuojelussa
21
61
Vastaukset
Olen pohjalla lastensuojelun mielestä
Minulle ei vastata mitään, kun pyydän lapseni tapaamisaikoja, koska he haluavat osoittaa olevani alamainen. Sössötyöntekijöiden mielestä vaarannan lapsen tottumisen pakkokotiin. Olen kertonut heille, että he valehtelivat huostaanoton syyt ja lapselleni, että he eivät osaa ja luulevat, etten ole hyvä isä. En tottele valvojia. He käyttäytyvät niin kuin olisin vaarallinen ja väittävät, että lapselleni tulee paha olo seurassani, eivätkä he pysty estämään minua. Minä ja lapseni oleme aina olleet terveitä ja iloisia kotona ja tukihenkilöiden seurassa. He eivät siedä kyseenalaistamista.- Anonyymi
Pakkokoti? Mikä se on?
Asiaasi ei yhtään auta se, että kirjoitat "sössötyöntekijöistä". Itse asiassa tuo on erittäin lapsellista. Onko lapsi hyvä huoltaja lapselle? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakkokoti? Mikä se on?
Asiaasi ei yhtään auta se, että kirjoitat "sössötyöntekijöistä". Itse asiassa tuo on erittäin lapsellista. Onko lapsi hyvä huoltaja lapselle?Ulkopuolinen lukija ;
pakkokoti kuulostaa paikalta, jonne on viety väkisin ja määrätty asumaan.
sössötyöntekijät kuulostaa siltä mitä ne ovat.
Käyttävät asemansa valtaa.
Ovatko he oikeassa? En menisi sanomaan suoriltaan, että ovat tai eivät.
Sossutätejä on ja työpaikkakiusaaminen rehottaa.
Kukapa ei siellä pingottaisi, kirjoittaakseen papereita.
Mitä opimme? Jos raskaudutte, älkää viekö lastanne neuvolaan,
ei päiväkotiin, ei eskariin.
Älkää antako lastanne järjestelmälle.
Olkaa itse se välittävä perhe. Anonyymi kirjoitti:
Ulkopuolinen lukija ;
Olkaa itse se välittävä perhe.Siksi suomalaisia kannustetaan bosaamaan naapureitaan enemmän. Jotta valtiolla olisi enemmän valtaa niihin, jotka yrittävät vapautua siitä. Ei suinkaan lasten hädän lisääntymisen takia
Anonyymi kirjoitti:
Ulkopuolinen lukija ;
Olkaa itse se välittävä perhe.Pakkokoti on osuva nimi pakkohoidon kulttuurille niin kuin mielisairaalan suljetulla ja vankilassa. Lastensuojelu on totalitaristinen ja vaatii ehdotonta tottelemista ja määrittelee merkitykset itsevaltaisesti
Anonyymi kirjoitti:
Ulkopuolinen lukija ;
Olkaa itse se välittävä perhe.Antamista järjestelmälle ei voi paeta. Kaikki asiat bosataan lastensuojelulle, vaikka ne eivät ole lapsen kannalta haittoja. Vain lastensuojelu hallinnoi sitä, mitä kaikki kuulevat. Ja suomalaisia kannustetaan tekemään ilmoituksia vain lastensuojelulle. Kaikki asiat nähdään valheellisesti ja ennakkoluuloisesti, koska lastensuojeluun liittyy ne stigmat. Ja kukaan ei todista niitä oikeaksi. Ja tottelun pakko ja sossun arvioinnin alaisena oleminen on, johon kriittisesti suhtautuminen johtaa tahalliseen väärien asioiden leimaamiseen ja huostaanottoon
Anonyymi kirjoitti:
Pakkokoti? Mikä se on?
Asiaasi ei yhtään auta se, että kirjoitat "sössötyöntekijöistä". Itse asiassa tuo on erittäin lapsellista. Onko lapsi hyvä huoltaja lapselle?Lapsen riisto on traumatisoivaa ja se tehdään valheita keksimällä. Kyse ei ole pätevyydestä, joka liitetään sosiaalityöntekijän nimikkeeseen. He ovat tyranneja, valehtelijoita, joita kutsutaan pilkkanimellä
Anonyymi kirjoitti:
Pakkokoti? Mikä se on?
Asiaasi ei yhtään auta se, että kirjoitat "sössötyöntekijöistä". Itse asiassa tuo on erittäin lapsellista. Onko lapsi hyvä huoltaja lapselle?Kriittisyys ei aina tarkoita turhuutta vaan epäoikeudenmukaisuuden ja kärsimyksen kokemusta. Silloin minä olen loistovanhempi ja arvosteluni tyranneja vastaan ei tee minusta huonoa vanhempaa lasta kohtaan
Anonyymi kirjoitti:
Ulkopuolinen lukija ;
Olkaa itse se välittävä perhe.Yhteiskunnan väliintuloa ei voi paeta. Kaikki asiat ilmoitetaan lastensuojelulle, vaikka ne eivät ole lapsen kannalta haittoja. Vain lastensuojelu hallinnoi sitä, mitä viranomaiset kuulevat. Ja suomalaisia kannustetaan tekemään ilmoituksia vain lastensuojelulle. Kaikki asiat nähdään valheellisesti ja ennakkoluuloisesti, koska lastensuojeluun liittyvät ne stigmat. Ja kukaan ei todista niitä oikeaksi. Tottelun pakko ja sossun arvioinnin alaisena oleminen on väistämätöntä ja kriittisesti suhtautuminen johtaa tahalliseen väärien asioiden leimaamiseen ja huostaanottoon.
- Anonyymi
ajatuksetovatilmaisia kirjoitti:
Yhteiskunnan väliintuloa ei voi paeta. Kaikki asiat ilmoitetaan lastensuojelulle, vaikka ne eivät ole lapsen kannalta haittoja. Vain lastensuojelu hallinnoi sitä, mitä viranomaiset kuulevat. Ja suomalaisia kannustetaan tekemään ilmoituksia vain lastensuojelulle. Kaikki asiat nähdään valheellisesti ja ennakkoluuloisesti, koska lastensuojeluun liittyvät ne stigmat. Ja kukaan ei todista niitä oikeaksi. Tottelun pakko ja sossun arvioinnin alaisena oleminen on väistämätöntä ja kriittisesti suhtautuminen johtaa tahalliseen väärien asioiden leimaamiseen ja huostaanottoon.
Psykiatriasta tuo kaikki lähtee koko sossu-systeemin pahuus ja mielivaltaisuus.
Se on käytäntöön laitettua kommunismia ja fasismia.
Pätee sama mielivaltaisuus kuin mielentilojen määrittelyssä-
uhri ei voi puolustautua- psykiatrin eli uhrin lääkärisekopään sana on laki.
Osaksi löytyy tolloja jotka tulkitsee kirjatiedon mukaan kaiken asiakkaan ongelmaksi- mutta paljon on näitä psykopaatteja jotka vaan tekee tuota pahuutta eivätkä lopeta.
Tolla ammattiryhmällä suurimmat itsemurha-tilastot.
Ehkä voi vain odottaa että s e päättäjä päättää päivänsä.
nykyään ovat soluttautuneet kouluihin ja työpaikoillekin- jopa alle kouluikäisiä aletaan psyykenlääkitä jne.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17002968/psykiatria-ei-ole-millaan-tavalla-laaketiedetta-eika-mitaan-tiedetta-psykiatriaholynpoly
- Anonyymi
Enkä ihmettele. Kuulostat sekopäiseltä.
- Anonyymi
Miten kehtaat olla eri mieltä aloittajan kanssa?
Anonyymi kirjoitti:
Miten kehtaat olla eri mieltä aloittajan kanssa?
Eiköhän hän pärjää demagogisten solvaustensa kanssa ilman meidän tukea
- Anonyymi
Teemu, meidän kannattaisi luoda oma puolue, yhdistys tai jokin poliittinen elin joka perustuu rationaaliseen ajatteluun. Lastensuojelun ongelmat ovat vain yksi rikkinäisen yhteiskuntapolitiikan ilmiöitymä.
Anonyymi kirjoitti:
Teemu, meidän kannattaisi luoda oma puolue, yhdistys tai jokin poliittinen elin joka perustuu rationaaliseen ajatteluun. Lastensuojelun ongelmat ovat vain yksi rikkinäisen yhteiskuntapolitiikan ilmiöitymä.
Joo ja se on hallintotyyli, totalitarismi. Virkamies on pakko!
Valtion kontrollia vastustava ideologia on libertarismi.
Huostaanotto on kiellettävä ja korvattava perhelaitoksella -ryhmä ja kansalaisaloite 9794- Anonyymi
Itse taidat olla joku sekopää, joka ryöstää toisilta lapsia.
- Anonyymi
Huostaanotto on kiellettävä ja korvattava perhelaitoksella -ryhmä ja kansalaisaloite 9794Kokeile komentumista. Ei se tunnu niin pahalta kuin luullaan, itse lopulta väsyin ja komennuin.
- Anonyymi
Huostaanotto on kiellettävä ja korvattava perhelaitoksella -ryhmä ja kansalaisaloite 9794Koko psykiatria itäs lopettaa kokonaan- potilaat ei parane vaan huononee. Ja taas tarvitaan LISÄÄ RAHAA !!!- ihan kuin hjalliksen suusta...
siinä olisi SUURI säästökohde valtiolle- loppumaton kasvava meno-erä - Anonyymi
Oletko aivan varma, että olisit hyvää seuraa lapselle? Pärjäisitkö sinä edes yksin lapsen kanssa kokonaista vuorokautta??
- Anonyymi
Lasu on jotain sellaista, mitä ihminen ei tarvitse kasvaakseen
terveeksi ihmiseksi.
Toivon todella, että ne jotka lisääntyvät,
pitäisivät lapsistaan huolta,
hyvän ihmisen lailla.
Jos eivät jaksa,
antavat sitten lapselle mahdollisuuden
sijaisperheessä.
Voimia aloittajalle 🧡
Lapset ovat syyttömiä aikuisten sekoiluun - Anonyymi
Lasulta kielletty elämä. paskaperia saa kaupasta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 173946
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842439Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731587Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641157Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231067- 171894
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42882Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä73841- 100809
Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72800