Nukuin unta syvää. Unta neidosta kauniista nähden. Uuteen päivään nousen sen tähden. ☕🥪🤴🍂
Huomenta hyvää
26
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Siirappista
🤴❤️👸❤️🤴❤️👸❤️🤴❤️👸❤️🤴❤️👸❤️🤴❤️👸❤️🤴❤️👸❤️🤴❤️👸
- Anonyymi
Nyt on sydämiä
- Anonyymi
Huomenta ☕
Ihanaa kun on uni rauhaisaa ja riittävää 🙂🐔 - Anonyymi
Ihanoo❤️❤️❤️❤️!!!!
Jeeh...??
Ontulossa ilmeisesti hyvä päivä??En minä sitä tiedä. Herätessä vain oli hyvä ja levännyt mieli. Päivästä tulee todennäköisesti ihan perus laavantai, ilman mitään sen kummempia romansseja tai muutakaan erroottisesta puhumattakaan. Eli yksin kotona ja varmaan salijumppa tuossa jonkin ajan kuluttua... En tiedä.
PalstaRinssi kirjoitti:
En minä sitä tiedä. Herätessä vain oli hyvä ja levännyt mieli. Päivästä tulee todennäköisesti ihan perus laavantai, ilman mitään sen kummempia romansseja tai muutakaan erroottisesta puhumattakaan. Eli yksin kotona ja varmaan salijumppa tuossa jonkin ajan kuluttua... En tiedä.
Kai sitä tulee roikuttua palstalla koko päivä. Yksin kotona koneen äärellä. Voihan tuohon pöydälle laittaa vaikka kynttilän illalla palamaan, niin on vähän romanttisempi tunnelma. 🕯️
- Anonyymi
Huomenta päivää PalstaRinssi. Uni oli huonoa kuten aina. Keksin siitä mun lempilaulusta, että se sopii myös kauhan varressa hellan vierellä olevalle. Sehän on ruo`alle tarkoitettu selvästi. Sinä vain, ei muut mua huomiseen saa jaksamaan, sinä vain, pystyt mulle voimaa antamaan. Ruoka siis. No tulipa sekin selvitettyä. Hyvät päivänjatkot from A-woman.
Ruoka niin kuin unikin, eli ruoka ja lepo. Onhan ne niin tärkeitä ja perustarpeita. Mutta niin on läheisyys ja rakkauskin. Ilman niitä on elämä melkoisen köyhää. No näillä eväin jatketaan. Aamukahvi on vasta tippunut. Herään hitaasti tähän päivään. Hyvät päivänjatkot from J-man.
- Anonyymi
Ahaa, sulosanat PalstaRinssin ei, ei, ei
Kiristelen hampaita ja kiristän vinssin
Kukon pierun aikaan
Haihtuu taika
Ja ilta saa...loisteen aikaan.Minun kieleni on puhdasta kultaa ja sulosanat se suoltaa, kun neidon kauniin nähdä kuvassa saan. Aatokset luokseen lentää näin saa. Sydämmessä hän ain asustaa oi neitoinen niin kultainen...
Parempi etten mieti iltaa vielä ollenkaan, etten masennu.
- Anonyymi
Mukavaa syksyistä iltapäivää 😊🍂
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Kiitos, sitä samaa sinulle. 😊👑
Kiitos 😊 Vierähtikin jo illan puoleen. Mukavaa iltaa ja hyvää yötä 🌛✨
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos 😊 Vierähtikin jo illan puoleen. Mukavaa iltaa ja hyvää yötä 🌛✨
Niinhän tuo jo teki. Mukavaa iltaa sinullekin ja hyvää yötä. 😊👑
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Niinhän tuo jo teki. Mukavaa iltaa sinullekin ja hyvää yötä. 😊👑
Kiitos paljon 🌛✨
- Anonyymi
Eilisestä lumoutuneena heräilin, maitokaffet nautittuna hörppäilin, sekaketjuja pöllähtäneenä selailin. Hymyn huulille toivat, huumoria päivään kaikille toivon voivan. Kivaa lauantain tasatahtista hippailua:)
Kauniisti lausahtelit runot soivat, ne mieleeni ilon toivat. Kiitos myöskin sinulle ja mukavaa lauantai päivään 😊👑
- Anonyymi
Näitä runonalle kopioita ärsyttää lukea
Kumpikohan oli kopio? Minä olen ruonoillut täällä aika kauan ennen sitä nallea. Paljon ennen kesää.
PalstaRinssi kirjoitti:
Kumpikohan oli kopio? Minä olen ruonoillut täällä aika kauan ennen sitä nallea. Paljon ennen kesää.
Mulla on Penaa ikävä😪
KurttuRuusu48 kirjoitti:
Mulla on Penaa ikävä😪
Se on ikävää kuulla. Minne Pena on joutunut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448259Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde442244Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262122- 951718
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811667- 321427
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081083Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51009- 531005
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28870