Hyvät unet kesken... 🥱
Hyvää huomenta ja maanantaita. ☕🤴😴
Ikävää jättää
23
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvää huomenta kaikille aamun virkuille!
Neitonen kaunoinen taitaa vielä nukkua. 😊😴
🆙⬆️
Ei näytä huomenet kelpaavan tänään. Ilkeilyä vaan saan osakseni. Pitäkää tunkkinne!
- Anonyymi
Hyvää huomenta.:-!
- Anonyymi
(*・~・*)
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
lol
Mikäs noin naurattaa.
- Anonyymi
Miksi jouduit jättämään unet kesken?
- Anonyymi
Työtön rotjake se on.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
No sinä et minua tunne, onneksi. 😊
Ei ole tapana pohjasakkaa tunteakkaan.
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole tapana pohjasakkaa tunteakkaan.
Et itse kuulosta yhtään fiksummalta. 🥱
Mukavoo iltapäevöö. Kotona taasen. Voesin ottee pienet päekkärit. Nokoset. Tulisko se neito viekkuun? 😴
- Anonyymi
Neidosta en tiiä, mutta vanhaemäntä korkian ottansa kans vois tulla. Huivi piäs ja helemat paukkuen, vai kuinka se savvoksi sanotahan? Mukavoo iltaa vaan rinssilöille ku ne heräälöö vanhanemännän viekusta. Uatteleppa.
Anonyymi kirjoitti:
Neidosta en tiiä, mutta vanhaemäntä korkian ottansa kans vois tulla. Huivi piäs ja helemat paukkuen, vai kuinka se savvoksi sanotahan? Mukavoo iltaa vaan rinssilöille ku ne heräälöö vanhanemännän viekusta. Uatteleppa.
Heräsin vasta... Juu ei kiitos.
Nyt kyllä nukuin vähä liian pitkään. Tuhosin yöunet varmasti... Voi yhren kerran. Ei se neito tullut herättämmään minnuu ajoissa. 🤴
- Anonyymi
Ei täällä mitään neitoa ole edes ollut.
Anonyymi kirjoitti:
Ei täällä mitään neitoa ole edes ollut.
Ei niin. Yksi hampaaton mummo vain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808336
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264528- 504098
- 543482
- 513116
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262556- 312159
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382013- 292006