Jytyn entinen johtaja Pihlajamäki hakee Kauhavalle. Nyt on mahdollisuus saada todellinen ay- aktiivi lakeudelle ja vieläpä vahvalla keputaustalla.
On nyt Lapissa kepulaisessa kunnassa johtajana.
Herätkää vasemmisto, nyt on tullut teidän mahdollisuus !
Jytyn entinen puheenjohtaja Kauhavan johtajaksi?
21
1301
Vastaukset
- Anonyymi
Unohdit vain sanoa sen, että hänen alainen syrjäytti hänet liiton johdosta.
- Anonyymi
Ei tänne kaivata ketään änkyrää ayjohtajaa. Pysykööt lapissa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tänne kaivata ketään änkyrää ayjohtajaa. Pysykööt lapissa!
Mutta hän on kepulainen ja ollut niiden toiminnassa. Lyön vetoa, että hänet valitaan.
- Anonyymi
Kumminkin kopeloi pimeässä. Ei käy!
- Anonyymi
Pölkyn kylän viimeiset kommarit ovat ainakin takana!
- Anonyymi
Kyllä Ilmajoen mies on paljon parempi. On kepun jäsenkirja silläkin ja päivät menöö nopiaa pikku pieruissa.
- Anonyymi
Ei tänne tarvita mitään jytyn poispotkittua naista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tänne tarvita mitään jytyn poispotkittua naista.
Mitä jää jäljelle jos Maijaa ei huolita?
Liikuntasihteeri, tilannehuonevastaava, liikennejärjestelmä asiantuntija , ei kovin vakuuta loppu porukka. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä jää jäljelle jos Maijaa ei huolita?
Liikuntasihteeri, tilannehuonevastaava, liikennejärjestelmä asiantuntija , ei kovin vakuuta loppu porukka.Jos nainen, niin pitää olla kaunis. Säärtä ja tukkaa ja muutamitä kattella .
- Anonyymi
Pitää muuten paikkansa. Hänen alaisensa Jytyssä voitti hänet sen jälkeen kun liiton toimisto ei enää kestänyt ilmapiiriä.
- Anonyymi
käykää ylitorniolla on laittanu keskustan komiaan kuntoon ottakaa kauhavalaiset siitä mallia
- Anonyymi
Sopivan isot hinkit on plussaa.
- Anonyymi
Hakua jatkettava!
- Anonyymi
Turha hakua on jatkaa laatu vain huononee tuosta sakista johtaja on valittava.
- Anonyymi
Ei hyvältä näytä taas. Kymmenen hakijaa ja hakijoiden taso todella todella huono. Kysytään Lumio takaisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei hyvältä näytä taas. Kymmenen hakijaa ja hakijoiden taso todella todella huono. Kysytään Lumio takaisin.
Kannattiko, nutturat? Otatteko vastuun?
- Anonyymi
Me ei olla saatu mitään!
Härmäläästen rahoolla taas pelathan, meille on luvattu notta Ruotsalasta tehrään uusi kaupunginjohtaja meille Härmälääsille mutta kun ei näy mieähen nimiä listoolla, mitä tämä tälläänen touhu on, ensin luvathan ja sitten se lupaus ei pärekään.
Notta uusi haku päällensä ja Ruotsalasta meille uusi kaupunginjohtaja.
Tuollahan pian hakemahan omamme pois! - Anonyymi
Ouluun oli juuri 13 hakijaa, Kauhavalle 10. Näissä määrissä nämä menee.
- Anonyymi
Määrissä? Eiköhän kyse ole laadusta
- Anonyymi
Tuija on antanut suostumuksensa tulla valituksi kaupunginjohtajan virkaan 👍
- Anonyymi
Jorma olisi kans tosi hyvä! Ja seurakunta tukoo..
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831419Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671215Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2011199Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2141184Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121049Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä104999Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65913Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134910Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123798- 77765