Kuinka voit tietää olevasi rasisti ja Venäjämielinen.

Anonyymi-ap

Olenkin molempia. Rasisti sen vuoksi, kun Sipilä, Orpo haalasi Suomeen 33,500 matua, kulut nyt 40 miljardia. Miksi, rasisti ei ymmärrä.
Venäjämielinen sen vuoksi, että yhteistä rajaa 1300km.

12

102

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

VENÄJÄ ON SUOMEN TUHO,

MATUISTA PÄÄSTÄISIIN PIENELLÄ KEIKAUTUKSELLA JA HELPOSTI EROON KAIKISTA noista RIKOLLISISTA

• Anonyymi
    • Anonyymi

Olen rasisti ja putinisti,

KUN HUOMAUTTELEN OMIEN TEKEMISTÄ RIKOKSISTA
      ja jätän ryssittelyn kokonaan pois.

EN MAINITSE PUTINIA OLLENKAAN
      miksi pitäisi? TE - siis te globalistit teette sen kaikkien puolesta

• Anonyymi
    • Anonyymi

Russofobiasta on hyvin pieni matka rasismiin.

• Anonyymi

Russofilismi on jo rasismia.

• Anonyymi

Mun useat, ehkä jopa suurin osa työtovereistani on maahanmuuttajia, joiden kanssa tulen toimeen aivan kuten työtovereiden kanssa yleensäkin toimeen tullaan. Mulla on muualta muuttaneita ystäviä, joiden kanssa ollaan niin kuin ystävien kanssa ollaan.
      Mutta, kun olen sitä mieltä, että se lauma onnenonkijoita, nuoria asekuntoisia miehiä, jotka tulivat 2015 pummaamaan sosiaalitukia, olisi pitänyt käännyttää saman tien rajalta, niin olenkin yhtäkkiä rasisti, mutten näiden ystävieni enkä työtovereitteni mielestä, mutta hehän ovat, kuten sanottu, maahanmuuttajia.

• Anonyymi

Olin rasisti, kun 2015 ilm, mielipieeni. Olen vieläkin.

• Anonyymi

Noista 30 000 mitään haittaa ole. Vihervasemmiston vika se on että eivät salli kovempia otteita noita mamuja kohtaan.

Persujen strategiahan oli että otetaan iso satsi kerralla ja kohdellaan niitä oikein paskamaisesti ja julmasti. Olisivat rynnänneet nuo 30 000 itkien takas kotimaahansa ja kertoneet mihin ei ainakaan kannata mennä.

• Anonyymi

Eivät salli kovia otteita koska itse ovat sadisteja jotka tykkää sadismista, pedofiliasta ja terrorista.
        Siksi suojelevat kavereitaan vallassa ollessaan.

Kuinka joku voi olla esim niin raaka että hymyilee koulutilaisuudessa lapsille samalla kun työssään kehittää sadistista ahdistusta kyseisille lapsille koululaitosta "kehittäessään" hitleristiseen suuntaan?

Hitlerkin silitti juhlissa lasten päätä ja hymyili ja parin vuoden kuluttua antoi heidät berliinissä pommitettaviksi mutta ei luopunut pahuudestaan.

Niin omistautuneita ja uskollisia he ovat julmuudelleen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi kuollut ulosajossa lauantai-iltana Loimaalla

On tainnut olla melkoinen ylinopeus kun on tuollaista jälkeä tullut. Onneksi ei kuitenkaan sivullisia menehtynyt https://viranomaisuutiset.fi/ulosajo-
      Loimaa
      149
      6391
    2. Kerro jotain kaivatustasi

jotain mitä teille on sattunut keskenään? Ei silmiin katsomista kun sitä on kaikilla. Jotain mistä hän voisi tietää että olet täällä...
      Ikävä
      124
      1882
    3. Sofian kylppärikuva.

Pyllistys! Miten voi tuon ikäinen nainen olla noin pissis ja lapsellinen? Hoh hoijaa...
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      1809
    4. 496
      1536
    5. Haittaako se, että olen sua nuorempi?

Mulle ikäerolla ei ole mitään väliä, mutta voiko naista se haitata, jos on vanhempi miestä?
      Ikävä
      120
      1297
    6. Illat ilman sua (mies)

ovat niin turhia! Toivittavasti sulla on kaikki hyvin. Miettii yksi pieni sydän ikävissään!
      Ikävä
      105
      993
    7. Jos meistä tulis jotain,

niin sulle mies pitäis eka opettaa hieman käytöstapoja. Mut ootkohan sä liian vanha oppimaan yhtään mitään? 🤔
      Ikävä
      63
      961
    8. Iso vaalee vauhdissa

Onko hyvä vai paha jotta tällä muutamalla taitaa olla aika huono itsetunto kun pitää jokapaikassa ja tilanteessa tuoda oma erinomaisuutensa ja muiden
      Suomussalmi
      14
      881
    9. Rikoin sun sydämen.

Se oli silti sulle oikein.
      Tunteet
      69
      867
    10. Kysymys haavemaihin

Hei haaveileva mukava nainen, miten meni viikonloppu?
      Ikävä
      224
      847
    Aihe