iso ero suomen ja englannin pääministseri

Anonyymi-ap

suomessa kassatyttö

englannissa kaikki kovimmat opinahjot käynyt tämä mies, varmaan kaikkien aikojen paras pääministeri tulee olemaan englannille

19

66

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pääministeri Marin on koulutukseltaan hallintotieteiden maisteri Tampereen yliopistosta,

• Anonyymi

Jep Sannallakin on tuollainen hömppätutkinto. Toki vei 10v, kun muilta tuo vie 5v. Eli jo tuolloin Sanna väärinkäytti yhteiskunnan niukkoja resursseja maleksimalla yliopistolla tupla-ajan.

• Anonyymi

Elät luulojesi varassa koskien Sunakia plaratessasi hänen koulutustaan.

• Anonyymi

Linkki Sunakin koulutukseen, muutoin mutua.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009156153.html

tuossa!

suomessa vain rikollisten seurava pyörivä kouluja käymätön pissis vertailuna josta ei kellään linkkejä ku jauhojengi sekoilusta

Validit linkit esittämiisi väitteisiin viimeisessä lauseessasi, muutoin porvarivaletta. HUOM!!!! Juorulehti Seiskan linkit eivät käy VALIDEIKSI LINKEIKSI porvariöyhötykseesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Validit linkit esittämiisi väitteisiin viimeisessä lauseessasi, muutoin porvarivaletta. HUOM!!!! Juorulehti Seiskan linkit eivät käy VALIDEIKSI LINKEIKSI porvariöyhötykseesi.

hehe, seiska , hörhö persu lukee harhaisesti näkemäänsä..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009156153.html

tuossa!

suomessa vain rikollisten seurava pyörivä kouluja käymätön pissis vertailuna josta ei kellään linkkejä ku jauhojengi sekoilusta

Oletko palstatrolli Outolintu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

hehe, seiska , hörhö persu lukee harhaisesti näkemäänsä..

Persuporvarit lukevat juorulehti Seiskaa kuin uskovaiset Raamattua.

• Anonyymi

Sunakilla on nyt näytönpaikka koska häneltä odotetaan Britannian talouden pelastamista jota vaikeuttaa Britannian BREXIT.

• Anonyymi

Saa nähdä miten käy Britannialle.

• Anonyymi

• Anonyymi

Entä Eurostoliitto ja Saksa, nousevatko? Vihervasemmistohallitus Saksasssa jytkyttää maata nyt hurjaa vauhtia kohti 1800-luvun kivihiilitaloutta.

• Anonyymi

Nyt hyvä seurata onko koulutuksesta mitään hyötyä. Nouseeko Britit.
      Itse kyllä veikkaan ettei ole mitään hyötyä.

• Anonyymi

minä asun suomessa ja miksi seuraisin nouseeko britit siis? hyvä kun he nousee ja täällä jatkuu kurjuus entiseen malliin? nousee tai laskee, sama vaikka mereen vaipuvat, täältä lähdetään soutu veneillä pelastmaan koko suomi veneisiin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

minä asun suomessa ja miksi seuraisin nouseeko britit siis? hyvä kun he nousee ja täällä jatkuu kurjuus entiseen malliin? nousee tai laskee, sama vaikka mereen vaipuvat, täältä lähdetään soutu veneillä pelastmaan koko suomi veneisiin?

Britannia erosi EU:sta joten teki mitä teki nykyään, tuskin vaikuttaa Suomen valtioon.

• Anonyymi kirjoitti:

Britannia erosi EU:sta joten teki mitä teki nykyään, tuskin vaikuttaa Suomen valtioon.

Meillä on epävirallinen kahdenvälinen puolustussoppari brittien kaa.

• Anonyymi

Eikös tuo eronnut täti saa koko loppuelämänsä 150 tuhatta puntaa kuukaudessa? Eipä vähän. Harmi, etten ole ikinä menestynyt edes pokerissa, kun ei osaa valehdella kirkkain silmin. Nyt täytyy tehdä töitä (no, toden sanoakseni teen sen ihan mielelläni.)

• Suomen pääministeri on köyhästä kodista ja joutui siksi tekemään opiskelunsa rahoittaakseen oikeita töitä, mutta Britannian kaveri taas miljardööriperheen lapsi, jonka ei tarvinnut.

On tietysti upeaa, että näet perityn varallisuuden ihailtavampana kuin työnteon.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1757
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1578
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      46
      1094
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      964
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      846
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      802
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe