Kohta vuorokausi kulunut ja tuhero ei ole ollut mielessä.

Anonyymi-ap

Mistä siinä on kysymys - nyt olisi tiedolle käyttöä?

12

69

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sammuit taas ja heräsit etkä muistanut enää uniasi. :D

• Anonyymi
      • Anonyymi

Tuommoset on räkänokkien ränkytyksiä.

• Anonyymi

Minulla kävi eilen kello 17.25 mielessä kuIIi (eikä edes omani!), ja olen mies! Pitääkö olla huolissaan ja hakeutua esim. lääkäriin?

• Anonyymi

Telkasta: Naked Attraction - siinä rippikoululaisille katekismuksen ohella

• Anonyymi

Hirveännäköistä porukkaa, ei herätä haluja.

• Anonyymi

Olet muuttumassa impo tentiksi. Itsellä oli vain kerran pilu pois mielestä, silloin kun löin pääni ovenkarmiin ja läks taju kankaalle.

• Anonyymi

Multa hävisi viimeksi pilu mielestä vuonna 1990 varttitunniksi kun olin autokolarissa Jyväskylässä, sen jälkeen pilu on pysynyt visusti mielessä vaikka olen käynyt Jyväskylässäkin ja kerran ollut Kuopiossa autokolarissa.

• Anonyymi

Ruuna ei hirnahtele vaikka tamman näkee...

• Anonyymi

ei sita oikein jaksa joku nainen innostaa kun kansa vedetaan tassa nyt oikein moninkertaisena urakkahommana pytysta suoraan viemariin. eika vain yks, vaan jopa koko ihmiskunta ja ihan luomakuntakin. jnk pitaisi soittaa heratyskelloi, ettei alkuperaideointi ole ihmislahtoista. kun will smithin 1996 leffa tapahtuu, tulevat lahes kaikki havahtumaan oivallukseen ettei tama tuhotyo ollutkaan ihmisperaista.

silloin tulevat monet monet kaantymaan viela rukoilemaan Jeesukselta sita suojakuvutusta mista olen lukuisia krt kertonutkin jo, et se todella toimii, mut samanaikasena kansallistason yhteisrukouksena ois ideaalii, koska tuolloin se on kumulatiivisesti amplifikoituvaa, kuten oli mooseksillakin.

• Anonyymi

Pieni huoli on kyllä paikallaan.,,, Itsellä kävi näin .,,, putosin pilkkireissulla jäihin , avannossa räpiköin noin puolituntia, VARTTI siinä meni niin, ettei pillu ollut hetkeään mielessä, Terveisin Suamalainen uanalainen luonnonvara =TOLKUNMIÄS.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta

Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään
      Maailman menoa
      206
      18051
    2. Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla

"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen
      Maailman menoa
      90
      3845
    3. Lataus pakkaskelissä

En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu
      Hybridi- ja sähköautot
      38
      2120
    4. Martinalta vahva viesti

"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J
      Kotimaiset julkkisjuorut
      283
      1562
    5. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      68
      1522
    6. Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin

"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup
      Maailman menoa
      166
      1456
    7. Jos mies olet oikeasti...?

Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh
      Ikävä
      120
      1379
    8. Temutatko ?

Ostatko kiinalaisista verkkokaupoista halpaa tavaraa tai vaatteita ja miksi? Siksi että on kiva ostaa kun halvalla saa?
      60 plus
      133
      1359
    9. Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista

Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1334
    10. Pitäisikö meidän

Sitten nähdä ilman että siitä tehdään ongelmaa?
      Ikävä
      81
      1121
    Aihe