Model Y rikkoo ennätyksiä, tänä vuonna jo viiden myydyimmän joukossa kaikista käyttövoimista.

Anonyymi-ap

49

232

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      "Kaikki haluavat nyt Teslan. "

      Tämä on selkeää valehtelua, koska valtaosa ei halua Teslaa. Miksi muuten myydään Teslan hintaisia tai jopa kalliimpia muita sähköautoja ja niissä on Teslaa pidemmät jonotusajat? Valtaosa uusista myydyistä sähköautoista EI ole Tesloja.

      • Anonyymi

        Tesla on paras ja edelläkävijä. Aivan luömätön luokassaan.

        Esim model Y 68 tonttua ja isommat sisätilat kuin BMW X5. Lisäksi luokkansa pisin toimintamatka ja kiihtyvyys 1800e lisäpaketilla nopeampi kuin X5M mallissa….itseasiassa oli 0-100 nopeampi kuin lambon huracan. Silti luokkansa pienen kulutus vain 15,8kwh/100km ja 250kw pikalataus. Ei ole teslan voittanutta…4 vuoden takuu ja akuilla ja voimansiirrolla 8v. Auto on täysin huoltovapaa ja silti takuu säilyy, teslalla ei ole huolto ohjelmaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tesla on paras ja edelläkävijä. Aivan luömätön luokassaan.

        Esim model Y 68 tonttua ja isommat sisätilat kuin BMW X5. Lisäksi luokkansa pisin toimintamatka ja kiihtyvyys 1800e lisäpaketilla nopeampi kuin X5M mallissa….itseasiassa oli 0-100 nopeampi kuin lambon huracan. Silti luokkansa pienen kulutus vain 15,8kwh/100km ja 250kw pikalataus. Ei ole teslan voittanutta…4 vuoden takuu ja akuilla ja voimansiirrolla 8v. Auto on täysin huoltovapaa ja silti takuu säilyy, teslalla ei ole huolto ohjelmaa.

        Ja silti yleinen laatuvaikutelma, materiaalit ja viimeistely täyttä kuraa.
        Paljonko möisikään jos nuo asiat saisi kuntoon....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tesla on paras ja edelläkävijä. Aivan luömätön luokassaan.

        Esim model Y 68 tonttua ja isommat sisätilat kuin BMW X5. Lisäksi luokkansa pisin toimintamatka ja kiihtyvyys 1800e lisäpaketilla nopeampi kuin X5M mallissa….itseasiassa oli 0-100 nopeampi kuin lambon huracan. Silti luokkansa pienen kulutus vain 15,8kwh/100km ja 250kw pikalataus. Ei ole teslan voittanutta…4 vuoden takuu ja akuilla ja voimansiirrolla 8v. Auto on täysin huoltovapaa ja silti takuu säilyy, teslalla ei ole huolto ohjelmaa.

        Jos käytetään keskilatausnopeutta mittarina niin on jo monia autoja, jotka ladataan nopeammin kuin Tesla. Esimerkiksi Björn Nylandin testissä ID Buzz latasi nopeammin 10 % - 90 % kuin Model 3 Performance.

        Teslan toimintamatka ei ole merkittävästi pidempi kuin muidenkaan sähköautojen. Ja tuo takuu on sama muissakin autoissa, monissa on jopa parempi takuu. Ja kaikki sähköautot ovat "huoltovapaita". Ja silloin KUN Teslassa on ongelmia niin Teslan huolto on markkinoiden surkeimmasta päästä. Korjauksiin voi mennä kuukausia ja korjaukset ovat kalliita ja toteutettu päin persettä. Nyrkkipajat ovat parempia kuin Teslan korjaamot.

        Ja kaikki sähköautot kiihtyvät riittävän nopeasti kuluttajan kannalta. Muutenkin Teslankin ostajat valitsee yleensä hitaimman mallin. Ja Model Y SR on 60 tonttua ja sen kiihtyvyys on vain 6,9 sek 0-100 ja se tulee luultavasti olemaan eniten myyty malli. Ihmiset eivät maksa ylimääräistä kiihtyvyydestä.

        Tesla on todistettavasti laadultaan surkeaa sontaa. Tesla ei ole paras eikä Tesla ole edes edelläkävijä. Tesla on pelkkää ylihintainen romu.

        Ja muuten, Kiinassa Teslan hintaa on jo jouduttu laskemaan, koska kysyntä on romahtanut. Siellä on kertynyt varastojakin, koska autoja ei mene riittävästi myyntiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos käytetään keskilatausnopeutta mittarina niin on jo monia autoja, jotka ladataan nopeammin kuin Tesla. Esimerkiksi Björn Nylandin testissä ID Buzz latasi nopeammin 10 % - 90 % kuin Model 3 Performance.

        Teslan toimintamatka ei ole merkittävästi pidempi kuin muidenkaan sähköautojen. Ja tuo takuu on sama muissakin autoissa, monissa on jopa parempi takuu. Ja kaikki sähköautot ovat "huoltovapaita". Ja silloin KUN Teslassa on ongelmia niin Teslan huolto on markkinoiden surkeimmasta päästä. Korjauksiin voi mennä kuukausia ja korjaukset ovat kalliita ja toteutettu päin persettä. Nyrkkipajat ovat parempia kuin Teslan korjaamot.

        Ja kaikki sähköautot kiihtyvät riittävän nopeasti kuluttajan kannalta. Muutenkin Teslankin ostajat valitsee yleensä hitaimman mallin. Ja Model Y SR on 60 tonttua ja sen kiihtyvyys on vain 6,9 sek 0-100 ja se tulee luultavasti olemaan eniten myyty malli. Ihmiset eivät maksa ylimääräistä kiihtyvyydestä.

        Tesla on todistettavasti laadultaan surkeaa sontaa. Tesla ei ole paras eikä Tesla ole edes edelläkävijä. Tesla on pelkkää ylihintainen romu.

        Ja muuten, Kiinassa Teslan hintaa on jo jouduttu laskemaan, koska kysyntä on romahtanut. Siellä on kertynyt varastojakin, koska autoja ei mene riittävästi myyntiin.

        Lisään... Siis latauksen huipputeho on turha tieto, koska varsin Teslassa teho laskee erittäin nopeasti. Toisissa on matalampi huipputeho, mutta se pysyy korkeana kauan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja silti yleinen laatuvaikutelma, materiaalit ja viimeistely täyttä kuraa.
        Paljonko möisikään jos nuo asiat saisi kuntoon....

        Paljon laadukkaampi se on kuin toyota vaikka miten vertaisit sisustaa. Tai joku kia tai hyindai. Ne vasta ovat kuraa sisältä. Tai skoda tai vw…aikavan katiskoja uutenakin.

        Voisin sanoa että MB, BMW ja audi kyllä ovat parempia sisältä kuin tesla mutta teslassa ne muut ominaisuudet saavat unohtamaan sisustan joka on hyvä mutta ei niin luxus kuin edellämainituissa.

        Toyota on kyllä kehnoim sisältä kaikista..ihan dacia meno..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos käytetään keskilatausnopeutta mittarina niin on jo monia autoja, jotka ladataan nopeammin kuin Tesla. Esimerkiksi Björn Nylandin testissä ID Buzz latasi nopeammin 10 % - 90 % kuin Model 3 Performance.

        Teslan toimintamatka ei ole merkittävästi pidempi kuin muidenkaan sähköautojen. Ja tuo takuu on sama muissakin autoissa, monissa on jopa parempi takuu. Ja kaikki sähköautot ovat "huoltovapaita". Ja silloin KUN Teslassa on ongelmia niin Teslan huolto on markkinoiden surkeimmasta päästä. Korjauksiin voi mennä kuukausia ja korjaukset ovat kalliita ja toteutettu päin persettä. Nyrkkipajat ovat parempia kuin Teslan korjaamot.

        Ja kaikki sähköautot kiihtyvät riittävän nopeasti kuluttajan kannalta. Muutenkin Teslankin ostajat valitsee yleensä hitaimman mallin. Ja Model Y SR on 60 tonttua ja sen kiihtyvyys on vain 6,9 sek 0-100 ja se tulee luultavasti olemaan eniten myyty malli. Ihmiset eivät maksa ylimääräistä kiihtyvyydestä.

        Tesla on todistettavasti laadultaan surkeaa sontaa. Tesla ei ole paras eikä Tesla ole edes edelläkävijä. Tesla on pelkkää ylihintainen romu.

        Ja muuten, Kiinassa Teslan hintaa on jo jouduttu laskemaan, koska kysyntä on romahtanut. Siellä on kertynyt varastojakin, koska autoja ei mene riittävästi myyntiin.

        Teslan huoltoon oli juuri 9 päivän jono. Aikamoista legendaa nämä kuukausien jono jutut. Ja vien sinne siksi että äppi ei suostu toimimaan jostain syystä kunnolla. Muuten itse autossa ei ole ollut koskaan pienintäkään vikaa.

        Teslan toimintamatka on tunnetusti paras luokassaan kaikkien testien mukaan, näkeehän sen auton muodostakin että menee pienellä. Motarilla nämä erot oikein sitten korostuvat ja tesla vie ja muut vikisee. Tesla on suosituin ja myydyin ja ihan syystä. Ei ihmiset halus ostaa kuraa ostaa, niitä tarjoaa vw, skoda ja muut rimpulat sähköautoissa. Vielä voisin lisätä niin verratkaapa ID4 sisustaa teslaan, on todella pilipali…ja surkea moottori hintaan nähden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teslan huoltoon oli juuri 9 päivän jono. Aikamoista legendaa nämä kuukausien jono jutut. Ja vien sinne siksi että äppi ei suostu toimimaan jostain syystä kunnolla. Muuten itse autossa ei ole ollut koskaan pienintäkään vikaa.

        Teslan toimintamatka on tunnetusti paras luokassaan kaikkien testien mukaan, näkeehän sen auton muodostakin että menee pienellä. Motarilla nämä erot oikein sitten korostuvat ja tesla vie ja muut vikisee. Tesla on suosituin ja myydyin ja ihan syystä. Ei ihmiset halus ostaa kuraa ostaa, niitä tarjoaa vw, skoda ja muut rimpulat sähköautoissa. Vielä voisin lisätä niin verratkaapa ID4 sisustaa teslaan, on todella pilipali…ja surkea moottori hintaan nähden.

        Ja silti muiden merkkien toimitusajat ovat paljon pidempiä kuin Teslalla. Eli muut merkit ovat vähintään yhtä suosittuja kuin Tesla. VW:lläkin on niin pitkät jonot, että kukaan ei voi edes tilata vielä autoa, koska he haluavat purkaa jonot. VW:n sähköautot menevät kaupaksi paremmin kuin Teslat.

        Teslan suosio on myytti, valtaosa sähköautoa ostavista haluaa muun kuin Teslan. Varsinkin kun Tesla on kamalan ruma ulkoa ja sisältä. Lisäksi sen käytettävyys on täyttä kuraa. Kaiken pitää tehdä typerällä kosketusnäytöllä ja kaiken tekeminen on hidasta niillä. On todistettu, että 90-luvun autoissa säätöjen tekeminen on paljon nopeampaa ja helpompaa kuin nykyautoissa. Kosketusnäytöt ja turhat ominaisuudet ovat tehneet autot vaikeammiksi käyttää. Ja Tesla on surkeimmasta päästä käytettävyydessä.

        Tesla ei ikinä tule saavuttamaan VW:tä tai Toyotaa myyntimäärissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja silti muiden merkkien toimitusajat ovat paljon pidempiä kuin Teslalla. Eli muut merkit ovat vähintään yhtä suosittuja kuin Tesla. VW:lläkin on niin pitkät jonot, että kukaan ei voi edes tilata vielä autoa, koska he haluavat purkaa jonot. VW:n sähköautot menevät kaupaksi paremmin kuin Teslat.

        Teslan suosio on myytti, valtaosa sähköautoa ostavista haluaa muun kuin Teslan. Varsinkin kun Tesla on kamalan ruma ulkoa ja sisältä. Lisäksi sen käytettävyys on täyttä kuraa. Kaiken pitää tehdä typerällä kosketusnäytöllä ja kaiken tekeminen on hidasta niillä. On todistettu, että 90-luvun autoissa säätöjen tekeminen on paljon nopeampaa ja helpompaa kuin nykyautoissa. Kosketusnäytöt ja turhat ominaisuudet ovat tehneet autot vaikeammiksi käyttää. Ja Tesla on surkeimmasta päästä käytettävyydessä.

        Tesla ei ikinä tule saavuttamaan VW:tä tai Toyotaa myyntimäärissä.

        Muut merkit heräsivät sähköautojen suunnitteluun 5 - vuotta Teslan jälkeen pakotettuna. Tästä johtuen ne ovat edelleen sen saman 5 - vuotta jäljessä sekä teknisesti että tuotannollisesti.
        Kaikki merkit käyttävät nykyään kosketusnäyttöjä ja Tesla on todettu sen toimivuudessa parhaaksi.
        Sinun kannattaa edelleenkin ajella sillä 90-luvun korollallasi koska se on mielestäsi hyvä. Kateus, tietämättömyys ja oletukset näkyy kirjoituksissasi niin selvästi, että varaa sinulla ei ole nykyaikaiseen autoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muut merkit heräsivät sähköautojen suunnitteluun 5 - vuotta Teslan jälkeen pakotettuna. Tästä johtuen ne ovat edelleen sen saman 5 - vuotta jäljessä sekä teknisesti että tuotannollisesti.
        Kaikki merkit käyttävät nykyään kosketusnäyttöjä ja Tesla on todettu sen toimivuudessa parhaaksi.
        Sinun kannattaa edelleenkin ajella sillä 90-luvun korollallasi koska se on mielestäsi hyvä. Kateus, tietämättömyys ja oletukset näkyy kirjoituksissasi niin selvästi, että varaa sinulla ei ole nykyaikaiseen autoon.

        Taas tuota valheellista paskaa siitä, että Tesla on muka 5 vuotta edellä muita. Tesla ei ole millään osa-alueella yhtään muiden edellä. Jopa softassa muut ovat jo samalla tasolla ja jopa edellä. Kovasti mainostettu autopilotkin on surkeaa kuraa ja muiden vastaavat järjestelmät ovat reippaasti sen edellä.

        Tesla-fanit ovat sokeita idiootteja eikä hyväksy sitä, että Tesla on jo ajat sitten saavutettu ja menty ohikin monella osa-alueella.

        Ja koska kosketusnäyttöjä käytetään niin nykyautojen käytettävyys on todella surkeaa. Jopa tutkimusten mukaan 90-luvun autoja oli helpompi käyttää kuin nykyautoja. Kosketusnäytöt ovat heikentäneet autojen käytettävyyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas tuota valheellista paskaa siitä, että Tesla on muka 5 vuotta edellä muita. Tesla ei ole millään osa-alueella yhtään muiden edellä. Jopa softassa muut ovat jo samalla tasolla ja jopa edellä. Kovasti mainostettu autopilotkin on surkeaa kuraa ja muiden vastaavat järjestelmät ovat reippaasti sen edellä.

        Tesla-fanit ovat sokeita idiootteja eikä hyväksy sitä, että Tesla on jo ajat sitten saavutettu ja menty ohikin monella osa-alueella.

        Ja koska kosketusnäyttöjä käytetään niin nykyautojen käytettävyys on todella surkeaa. Jopa tutkimusten mukaan 90-luvun autoja oli helpompi käyttää kuin nykyautoja. Kosketusnäytöt ovat heikentäneet autojen käytettävyyttä.

        Ei tuo itkupotkuraivari totuutta muuta miksikään. Tesla _on_ edellä, esim. Toyota, VW ja Ford myöntävät sen. Mitä muuta vielä tarvitaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuo itkupotkuraivari totuutta muuta miksikään. Tesla _on_ edellä, esim. Toyota, VW ja Ford myöntävät sen. Mitä muuta vielä tarvitaan?

        He myöntävät sen, että Tesla on edellä sähköautojen myyntimäärissä, ei mitään muuta. Missään muussa Tesla ei ole muiden edellä. Ja Kiinassa muut sähköautovalmistajat ovat murskaamassa Teslan myös myyntimäärissä. Teslan kysyntä on romahtanut siellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        He myöntävät sen, että Tesla on edellä sähköautojen myyntimäärissä, ei mitään muuta. Missään muussa Tesla ei ole muiden edellä. Ja Kiinassa muut sähköautovalmistajat ovat murskaamassa Teslan myös myyntimäärissä. Teslan kysyntä on romahtanut siellä.

        Nimen omaan myöntävät, että Tesla on edellä teknologiassa, ei pelkästään myyntimäärissä.

        "Ja Kiinassa muut sähköautovalmistajat ovat murskaamassa Teslan myös myyntimäärissä. Teslan kysyntä on romahtanut siellä."

        Kaikkien autojen kysyntä on romahtanut Kiinassa. Tesla yhä ykkösenä, ellei niitä kevyitä mopoautoja lasketa, joilla edes Kiinassa ei saa ajaa isommilla teillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimen omaan myöntävät, että Tesla on edellä teknologiassa, ei pelkästään myyntimäärissä.

        "Ja Kiinassa muut sähköautovalmistajat ovat murskaamassa Teslan myös myyntimäärissä. Teslan kysyntä on romahtanut siellä."

        Kaikkien autojen kysyntä on romahtanut Kiinassa. Tesla yhä ykkösenä, ellei niitä kevyitä mopoautoja lasketa, joilla edes Kiinassa ei saa ajaa isommilla teillä.

        Tesla on valtavasti jäljessä mm. laadussa ja teknologiassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas tuota valheellista paskaa siitä, että Tesla on muka 5 vuotta edellä muita. Tesla ei ole millään osa-alueella yhtään muiden edellä. Jopa softassa muut ovat jo samalla tasolla ja jopa edellä. Kovasti mainostettu autopilotkin on surkeaa kuraa ja muiden vastaavat järjestelmät ovat reippaasti sen edellä.

        Tesla-fanit ovat sokeita idiootteja eikä hyväksy sitä, että Tesla on jo ajat sitten saavutettu ja menty ohikin monella osa-alueella.

        Ja koska kosketusnäyttöjä käytetään niin nykyautojen käytettävyys on todella surkeaa. Jopa tutkimusten mukaan 90-luvun autoja oli helpompi käyttää kuin nykyautoja. Kosketusnäytöt ovat heikentäneet autojen käytettävyyttä.

        "Kovasti mainostettu autopilotkin on surkeaa kuraa ja muiden vastaavat järjestelmät ovat reippaasti sen edellä."

        Aijaa?? Pistäpä muiden merkkien autopilotista videota. Kiitos.
        https://www.youtube.com/watch?v=wQkXcySUnJk


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kovasti mainostettu autopilotkin on surkeaa kuraa ja muiden vastaavat järjestelmät ovat reippaasti sen edellä."

        Aijaa?? Pistäpä muiden merkkien autopilotista videota. Kiitos.
        https://www.youtube.com/watch?v=wQkXcySUnJk

        Ensinnäkin, FSD ei ole sama asia kuin autopilot. Suomessa ei ole ollenkaan FSD:tä, ei edes beta-testiversiota siitä. Ja FSD ei tule toimimaan ainakaan tällä vuosikymmenellä. Ja FSD toimii lähinnä kirkkaalla säällä muutamassa kaupungissa eikä silloinkaan kunnolla. Lumisateella FSD ei edes käynnisty.

        Autopilot on jo monesti todettu täysin käyttökelvottomaksi ja siihen luottavat vain idiootit. Autopilot on tappanut jo monta siihen liikaa luottanutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensinnäkin, FSD ei ole sama asia kuin autopilot. Suomessa ei ole ollenkaan FSD:tä, ei edes beta-testiversiota siitä. Ja FSD ei tule toimimaan ainakaan tällä vuosikymmenellä. Ja FSD toimii lähinnä kirkkaalla säällä muutamassa kaupungissa eikä silloinkaan kunnolla. Lumisateella FSD ei edes käynnisty.

        Autopilot on jo monesti todettu täysin käyttökelvottomaksi ja siihen luottavat vain idiootit. Autopilot on tappanut jo monta siihen liikaa luottanutta.

        Ja tuo video ainoastaan vakuutti siitä, että FSD:stä ei kannata maksaa euroakaan ja se on käyttökelvoton. Nimittäin FSD on lisäominaisuus, joka maksaa 7500 euroa. Ja tuo on pelkkää rahan haaskausta, koska FSD:tä ei tule Suomeen tällä vuosikymmenellä. Eli siinä maksetaan asiasta, jota autossa ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tuo video ainoastaan vakuutti siitä, että FSD:stä ei kannata maksaa euroakaan ja se on käyttökelvoton. Nimittäin FSD on lisäominaisuus, joka maksaa 7500 euroa. Ja tuo on pelkkää rahan haaskausta, koska FSD:tä ei tule Suomeen tällä vuosikymmenellä. Eli siinä maksetaan asiasta, jota autossa ei ole.

        Lisään... Enkä maksaisi mitään parannetusta autopilotistakaan, joka sekin on erikseen maksettava ominaisuus. Sekään ei ole minkään arvoinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimen omaan myöntävät, että Tesla on edellä teknologiassa, ei pelkästään myyntimäärissä.

        "Ja Kiinassa muut sähköautovalmistajat ovat murskaamassa Teslan myös myyntimäärissä. Teslan kysyntä on romahtanut siellä."

        Kaikkien autojen kysyntä on romahtanut Kiinassa. Tesla yhä ykkösenä, ellei niitä kevyitä mopoautoja lasketa, joilla edes Kiinassa ei saa ajaa isommilla teillä.

        Ja silti Teslan markkinaosuus on noin 10% Kiinan sähköautomarkkinoista ja reippaassa laskusuunnassa. Tesla ei Kiinan markkinoita tule ikinä valtaamaan. Teslalla voi hyvällä onnella saada 5% markkinaosuuden tulevaisuudessa, mutta todennäköisesti ei sitäkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään... Enkä maksaisi mitään parannetusta autopilotistakaan, joka sekin on erikseen maksettava ominaisuus. Sekään ei ole minkään arvoinen.

        Kaikki, jotka Teslalla ovat autopilotilla ajaneet voivat tyrmätä väitteesi. Teslan autopilot ei ole täydellinen, mutta paras kaikkiin muihin yrityksiin verrattuna. Mm. haamujarrutukset miltei hävinneet kun poistivat tutkan käytöstä. Kannattaa tutustua autoon ennen kuin huutelee luulojaan ja uskomuksiaan.
        Nimimerkki. Lähes kaikki sähköautot koeajanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tuo video ainoastaan vakuutti siitä, että FSD:stä ei kannata maksaa euroakaan ja se on käyttökelvoton. Nimittäin FSD on lisäominaisuus, joka maksaa 7500 euroa. Ja tuo on pelkkää rahan haaskausta, koska FSD:tä ei tule Suomeen tällä vuosikymmenellä. Eli siinä maksetaan asiasta, jota autossa ei ole.

        Et kuitenkaan tuonut julki mitään vastaavaa muilta merkeiltä. Teslalla betaversio on jo käytössä sadoissatuhansissa autoissa ja niistä muodostetaan dataa sen parantamiseksi.
        Onko sinulla jotain faktanpoikastakaan tuolle väitteellesi ettei FSD tule suomeen 8 vuoteen, beta versio on tulossa eurooppaan lähiaikoina. Huudellahan saa vaikka mitä, mutta ilman minkäänlaista näyttöä huutelet vain tuuleen....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki, jotka Teslalla ovat autopilotilla ajaneet voivat tyrmätä väitteesi. Teslan autopilot ei ole täydellinen, mutta paras kaikkiin muihin yrityksiin verrattuna. Mm. haamujarrutukset miltei hävinneet kun poistivat tutkan käytöstä. Kannattaa tutustua autoon ennen kuin huutelee luulojaan ja uskomuksiaan.
        Nimimerkki. Lähes kaikki sähköautot koeajanut.

        Jatkoa.. Noista miltei kaikista koeajamistani sähköautoista Tesla on hinta / laatusuhteeltaan ehdoton kärkimerkki. Jotkut kalliimmat merkit ovat hienompia sisätiloiltaan (makuasia) mutta se tärkein, voimalinja ominaisuuksineen ja ohjelmisto käytettävyyksineen on Teslassa ehdottomasti paras.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et kuitenkaan tuonut julki mitään vastaavaa muilta merkeiltä. Teslalla betaversio on jo käytössä sadoissatuhansissa autoissa ja niistä muodostetaan dataa sen parantamiseksi.
        Onko sinulla jotain faktanpoikastakaan tuolle väitteellesi ettei FSD tule suomeen 8 vuoteen, beta versio on tulossa eurooppaan lähiaikoina. Huudellahan saa vaikka mitä, mutta ilman minkäänlaista näyttöä huutelet vain tuuleen....

        Ei FSD:tä tule Suomeen pitkään aikaan, koska FSD on talvella täysin käyttökelvotonta kuraa. Siihen on syynsä, miksi lähes kaikki Youtubessa olevat testit on tehty kauniilla ilmalla pienessä liikenteessä. Kun tulee vähän vesisadetta niin FSD alkaa pahasti sekoilla. Ja lumisateella se ei toimi ollenkaan. Yksi FSD-testi oli lumisateessa, mutta se oli lyhyt video, koska siinä vain todettiin, että FSD ei toimi ollenkaan lumisateessa.

        Ja Elon Muskin aikatauluista on turha höpötellä, ne ovat tunnetusti täyttä sontaa. FSD:n piti olla Muskin mukaan muka valmis jo 2019, mutta testien FSD ei ole valmis edes vuoteen 2030 mennessä. Ja en usko, että täydellisesti toimivaa FSD:tä tulee edes 100 vuoteen. Se on lähinnä utopistista haaveilua.

        FSD ei tule olemaan euronkaan arvoinen tällä vuosikymmenellä, joten siihen ei kannata haaskata rahoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki, jotka Teslalla ovat autopilotilla ajaneet voivat tyrmätä väitteesi. Teslan autopilot ei ole täydellinen, mutta paras kaikkiin muihin yrityksiin verrattuna. Mm. haamujarrutukset miltei hävinneet kun poistivat tutkan käytöstä. Kannattaa tutustua autoon ennen kuin huutelee luulojaan ja uskomuksiaan.
        Nimimerkki. Lähes kaikki sähköautot koeajanut.

        Olet oikeassa, kaikki autopilotin tapaiset huuhaaominaisuudet ovat surkeata kuraa. Mistään niistä ei kannata maksaa. Ihmiset osaavat ajaa ilman yhtäkään avustinta aivan hyvin. Mitään ajoavustimia ei tarvita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet oikeassa, kaikki autopilotin tapaiset huuhaaominaisuudet ovat surkeata kuraa. Mistään niistä ei kannata maksaa. Ihmiset osaavat ajaa ilman yhtäkään avustinta aivan hyvin. Mitään ajoavustimia ei tarvita.

        Lisään... Toki ne voivat olla autossa, jos ne kaikki saa helposti kytkettyä pois ja ne ovat ilmaisia. Itse nimittäin kytkisin jokaisen ajoavustimen pois päältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkoa.. Noista miltei kaikista koeajamistani sähköautoista Tesla on hinta / laatusuhteeltaan ehdoton kärkimerkki. Jotkut kalliimmat merkit ovat hienompia sisätiloiltaan (makuasia) mutta se tärkein, voimalinja ominaisuuksineen ja ohjelmisto käytettävyyksineen on Teslassa ehdottomasti paras.

        Useimmat eivät piittaa paskaakaan voimalinjasta, se ei ole tärkeä asia. Ja ohjelmistolla ei ole useimmissa tapauksissa paskankaan väliä. Auto ei ole tietokone vaan kulkuväline. Autossa ei tarvita Netflixiä, ei Spotifyta tai muuta höpöhöpöä. Autossa ei tarvita autopilottia tai mitään muuta avustintakaan, ihmiset osaavat autolla ihan itsekin. Aivan kuten kaikki parkkiavustimet ja peruutuskamerat ovat turhia. Osaan taskuparkkeerata auton ilman kameroita ja avustimia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Useimmat eivät piittaa paskaakaan voimalinjasta, se ei ole tärkeä asia. Ja ohjelmistolla ei ole useimmissa tapauksissa paskankaan väliä. Auto ei ole tietokone vaan kulkuväline. Autossa ei tarvita Netflixiä, ei Spotifyta tai muuta höpöhöpöä. Autossa ei tarvita autopilottia tai mitään muuta avustintakaan, ihmiset osaavat autolla ihan itsekin. Aivan kuten kaikki parkkiavustimet ja peruutuskamerat ovat turhia. Osaan taskuparkkeerata auton ilman kameroita ja avustimia.

        AP:llä matkanteko on paljon vähemmän stressaavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teslan huoltoon oli juuri 9 päivän jono. Aikamoista legendaa nämä kuukausien jono jutut. Ja vien sinne siksi että äppi ei suostu toimimaan jostain syystä kunnolla. Muuten itse autossa ei ole ollut koskaan pienintäkään vikaa.

        Teslan toimintamatka on tunnetusti paras luokassaan kaikkien testien mukaan, näkeehän sen auton muodostakin että menee pienellä. Motarilla nämä erot oikein sitten korostuvat ja tesla vie ja muut vikisee. Tesla on suosituin ja myydyin ja ihan syystä. Ei ihmiset halus ostaa kuraa ostaa, niitä tarjoaa vw, skoda ja muut rimpulat sähköautoissa. Vielä voisin lisätä niin verratkaapa ID4 sisustaa teslaan, on todella pilipali…ja surkea moottori hintaan nähden.

        Monien tutkimuksien mukaan juuri Teslan omistajat sanovat autonsa olevan viaton vastoin todellisuutta. Jos ei kuukausien niin ainakin viikkojen huoltojonoja on ollut. Melkoiset laatuongelmat ovat tulleet tietoisuuteen alan lehtiä selailemalla.
        Teslan luotettavuus autokansan kyselyssä jäi viimeiselle sijalle Britanniassa. Siellä luotettiin eniten Nissaniin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljon laadukkaampi se on kuin toyota vaikka miten vertaisit sisustaa. Tai joku kia tai hyindai. Ne vasta ovat kuraa sisältä. Tai skoda tai vw…aikavan katiskoja uutenakin.

        Voisin sanoa että MB, BMW ja audi kyllä ovat parempia sisältä kuin tesla mutta teslassa ne muut ominaisuudet saavat unohtamaan sisustan joka on hyvä mutta ei niin luxus kuin edellämainituissa.

        Toyota on kyllä kehnoim sisältä kaikista..ihan dacia meno..

        Kun vertaat Teslaa Tojotaan , niin verrokit on samasta sarjasta . Vertailu Eurooppalaisiin olisi aika absurdia .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monien tutkimuksien mukaan juuri Teslan omistajat sanovat autonsa olevan viaton vastoin todellisuutta. Jos ei kuukausien niin ainakin viikkojen huoltojonoja on ollut. Melkoiset laatuongelmat ovat tulleet tietoisuuteen alan lehtiä selailemalla.
        Teslan luotettavuus autokansan kyselyssä jäi viimeiselle sijalle Britanniassa. Siellä luotettiin eniten Nissaniin.

        On ollut ruuhkaa joo, mutta se kertoo vain sen, ettei Tesla ole saanut hoidettua huoltopisteitä, ei autojen vikaantumismäärästä.. Kahdella eteläsuomen huoltopisteellä ei tuohon ostoryntäykseen pysty mitenkään vastaamaan. Myös huoltoja viivästyttää nykyinen tilanne varaosasaatavuudessa joka on sama kaikilla merkeillä.
        Lehtiä selaamalla saat juuri sellaisen kuvan Tesloista kuin lehdistö hyvin mielellään siitä antaa. Kehuisitko sinä yrittäjänä, eli lehtitoimittajana automerkkiä jolta ei saa penninlatia mainos ym. tuloja? Kaikilta maailmalla myytävistä muilta automerkeiltä tuota rahaa saa = mainoksia julkaistaan. Tesla ei anna edes autojaan testeihin koska tietävät edeltä käsin lehdistön suhtautumisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Useimmat eivät piittaa paskaakaan voimalinjasta, se ei ole tärkeä asia. Ja ohjelmistolla ei ole useimmissa tapauksissa paskankaan väliä. Auto ei ole tietokone vaan kulkuväline. Autossa ei tarvita Netflixiä, ei Spotifyta tai muuta höpöhöpöä. Autossa ei tarvita autopilottia tai mitään muuta avustintakaan, ihmiset osaavat autolla ihan itsekin. Aivan kuten kaikki parkkiavustimet ja peruutuskamerat ovat turhia. Osaan taskuparkkeerata auton ilman kameroita ja avustimia.

        Tervetuloa 2020-luvulle sieltä 70-luvulta.
        Mikä ihme saa vihaamaan nykyaikaista autoa / automerkkiä noin paljon, että laukoo ilmoille täyttä sontaa?
        Tuollaisesta kirjoituksesta paistaa läpi suuri katkeruus ja kateus siihen, ettei ole hoitanut itse omaa elämäänsä niin että olisi varaa nauttia nykytekniikasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On ollut ruuhkaa joo, mutta se kertoo vain sen, ettei Tesla ole saanut hoidettua huoltopisteitä, ei autojen vikaantumismäärästä.. Kahdella eteläsuomen huoltopisteellä ei tuohon ostoryntäykseen pysty mitenkään vastaamaan. Myös huoltoja viivästyttää nykyinen tilanne varaosasaatavuudessa joka on sama kaikilla merkeillä.
        Lehtiä selaamalla saat juuri sellaisen kuvan Tesloista kuin lehdistö hyvin mielellään siitä antaa. Kehuisitko sinä yrittäjänä, eli lehtitoimittajana automerkkiä jolta ei saa penninlatia mainos ym. tuloja? Kaikilta maailmalla myytävistä muilta automerkeiltä tuota rahaa saa = mainoksia julkaistaan. Tesla ei anna edes autojaan testeihin koska tietävät edeltä käsin lehdistön suhtautumisen.

        Tai sitten Tesla ei anna autojaan testeihin, koska Tesla tietää autonsa olevan surkeita romuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tervetuloa 2020-luvulle sieltä 70-luvulta.
        Mikä ihme saa vihaamaan nykyaikaista autoa / automerkkiä noin paljon, että laukoo ilmoille täyttä sontaa?
        Tuollaisesta kirjoituksesta paistaa läpi suuri katkeruus ja kateus siihen, ettei ole hoitanut itse omaa elämäänsä niin että olisi varaa nauttia nykytekniikasta.

        Jaha ja mikäköhän on väärin tuossa tekstissäni. En voisi muutenkaan katsoa ajaessani Netflixiä, joten se on huuhaata autossa. Spotify on myös turha useimmille, koska useimmat ei sitä käytä ja radio on olemassa.

        Ihmiset ovat jo 100 vuotta osanneet ajaa autoilla, ei autossa tarvitse autopilottia. Ja olen usein taskuparkkeerannut autoni ilman mitään kameroita ja avustimia, se on lapsellisen helppoa. Sellaisella joka ei tuohon pysty ei pidä olla mitään ajokorttia muutenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaha ja mikäköhän on väärin tuossa tekstissäni. En voisi muutenkaan katsoa ajaessani Netflixiä, joten se on huuhaata autossa. Spotify on myös turha useimmille, koska useimmat ei sitä käytä ja radio on olemassa.

        Ihmiset ovat jo 100 vuotta osanneet ajaa autoilla, ei autossa tarvitse autopilottia. Ja olen usein taskuparkkeerannut autoni ilman mitään kameroita ja avustimia, se on lapsellisen helppoa. Sellaisella joka ei tuohon pysty ei pidä olla mitään ajokorttia muutenkaan.

        "Jaha ja mikäköhän on väärin tuossa tekstissäni."
        Kaikki.
        "En voisi muutenkaan katsoa ajaessani Netflixiä, joten se on huuhaata autossa."
        Se on sangen mukava ajanviete laturilla istuessa, se puolituntinen menee hetkessä. Autossa on yleensä muitakin kuin kuski.
        "Spotify on myös turha useimmille, koska useimmat ei sitä käytä ja radio on olemassa.
        Eli kun sinä et tarvitse tai kuuntele spotifyä ei sitä tarvitse tai kuuntele kukaan muukaan.
        Narsistin mielipide. Kuka nykypäivänä haluaa kuunnella radiota josta tulee yli puolet ajasta mainoksia.
        "Ihmiset ovat jo 100 vuotta osanneet ajaa autoilla, ei autossa tarvitse autopilottia."
        Niinpäniin, kun on ennenkin asuttu ilman sähköä ja juoksevaa vettä niin kai sitä asuu tänäänkin.
        "Ja olen usein taskuparkkeerannut autoni ilman mitään kameroita ja avustimia, se on lapsellisen helppoa"
        Kummallista kun vakuutusyhtiöt valittaa suurista parkkeerausvahingoista, he ovat varmaankin mielestäsi ihan väärässä.

        Lopeta jo tuo paskanjauhanta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Jaha ja mikäköhän on väärin tuossa tekstissäni."
        Kaikki.
        "En voisi muutenkaan katsoa ajaessani Netflixiä, joten se on huuhaata autossa."
        Se on sangen mukava ajanviete laturilla istuessa, se puolituntinen menee hetkessä. Autossa on yleensä muitakin kuin kuski.
        "Spotify on myös turha useimmille, koska useimmat ei sitä käytä ja radio on olemassa.
        Eli kun sinä et tarvitse tai kuuntele spotifyä ei sitä tarvitse tai kuuntele kukaan muukaan.
        Narsistin mielipide. Kuka nykypäivänä haluaa kuunnella radiota josta tulee yli puolet ajasta mainoksia.
        "Ihmiset ovat jo 100 vuotta osanneet ajaa autoilla, ei autossa tarvitse autopilottia."
        Niinpäniin, kun on ennenkin asuttu ilman sähköä ja juoksevaa vettä niin kai sitä asuu tänäänkin.
        "Ja olen usein taskuparkkeerannut autoni ilman mitään kameroita ja avustimia, se on lapsellisen helppoa"
        Kummallista kun vakuutusyhtiöt valittaa suurista parkkeerausvahingoista, he ovat varmaankin mielestäsi ihan väärässä.

        Lopeta jo tuo paskanjauhanta.

        Ja kuinka moni oikeasti tarvitsee laturilla ollessaan Netflixiä? Olisikohan alle 0,0001% ihmisistä? Tauolla mieluummin juodaan vain pikaisesti kahvi kuin tuijotetaan jotain vitun Netflixiä. Jos joku haluaa katsoa Netflixiä niin siihen on aikaa kotona. Vain muutama ihminen koko maailmassa haluaa katsoa Netflixiä autossa. Siis edes paria minuuttia, yli tuntia tuskin kukaan maailmassa.

        Mieluiten tosin lataustauko on alle 2 minuuttia, jolloin kumpaakaan ehdi tekemään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Jaha ja mikäköhän on väärin tuossa tekstissäni."
        Kaikki.
        "En voisi muutenkaan katsoa ajaessani Netflixiä, joten se on huuhaata autossa."
        Se on sangen mukava ajanviete laturilla istuessa, se puolituntinen menee hetkessä. Autossa on yleensä muitakin kuin kuski.
        "Spotify on myös turha useimmille, koska useimmat ei sitä käytä ja radio on olemassa.
        Eli kun sinä et tarvitse tai kuuntele spotifyä ei sitä tarvitse tai kuuntele kukaan muukaan.
        Narsistin mielipide. Kuka nykypäivänä haluaa kuunnella radiota josta tulee yli puolet ajasta mainoksia.
        "Ihmiset ovat jo 100 vuotta osanneet ajaa autoilla, ei autossa tarvitse autopilottia."
        Niinpäniin, kun on ennenkin asuttu ilman sähköä ja juoksevaa vettä niin kai sitä asuu tänäänkin.
        "Ja olen usein taskuparkkeerannut autoni ilman mitään kameroita ja avustimia, se on lapsellisen helppoa"
        Kummallista kun vakuutusyhtiöt valittaa suurista parkkeerausvahingoista, he ovat varmaankin mielestäsi ihan väärässä.

        Lopeta jo tuo paskanjauhanta.

        "Kummallista kun vakuutusyhtiöt valittaa suurista parkkeerausvahingoista, he ovat varmaankin mielestäsi ihan väärässä."

        Eihän he väärässä ole, ajokyvyttömiä idiootteja on liikenteessä paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Jaha ja mikäköhän on väärin tuossa tekstissäni."
        Kaikki.
        "En voisi muutenkaan katsoa ajaessani Netflixiä, joten se on huuhaata autossa."
        Se on sangen mukava ajanviete laturilla istuessa, se puolituntinen menee hetkessä. Autossa on yleensä muitakin kuin kuski.
        "Spotify on myös turha useimmille, koska useimmat ei sitä käytä ja radio on olemassa.
        Eli kun sinä et tarvitse tai kuuntele spotifyä ei sitä tarvitse tai kuuntele kukaan muukaan.
        Narsistin mielipide. Kuka nykypäivänä haluaa kuunnella radiota josta tulee yli puolet ajasta mainoksia.
        "Ihmiset ovat jo 100 vuotta osanneet ajaa autoilla, ei autossa tarvitse autopilottia."
        Niinpäniin, kun on ennenkin asuttu ilman sähköä ja juoksevaa vettä niin kai sitä asuu tänäänkin.
        "Ja olen usein taskuparkkeerannut autoni ilman mitään kameroita ja avustimia, se on lapsellisen helppoa"
        Kummallista kun vakuutusyhtiöt valittaa suurista parkkeerausvahingoista, he ovat varmaankin mielestäsi ihan väärässä.

        Lopeta jo tuo paskanjauhanta.

        "Narsistin mielipide. Kuka nykypäivänä haluaa kuunnella radiota josta tulee yli puolet ajasta mainoksia."

        Tai sitten kopioi musiikin USB-tikulle tai muuten kännykkään ja voi kuunnella mieluisiaan musiikkeja ikuisesti ilman mainoksia. Ja jopa lailliseksi, jos on alun perin maksanut musiikista. Jos on ostanut CD:llä jonkin musiikin niin voit kuunnella sitä ikuisesti ilman kuukausimaksuja.


    • Anonyymi

      Mitä sitten, ketä kiinnostaa?

      • Anonyymi

        Miksi olet täällä sitten? Onko keltainen liivi päällä?


    • Anonyymi

      Tesla nyt on täyttä kuraa jo ihan johonkin Kiaan verrattuna sisustukseltaankin jo. Saati jos verrataan Volkkarin tai Bemarin sähkiksiin.

    • Anonyymi

      Joko Teslaan saa jousituksen?
      Entä joko ne uudet lämpöpumpulliset alkaa lämmetä? talvitestissä lämmitys ja maantieajettavuus huonooimpia.

      • Anonyymi

        400hv autoonko mukavuuspainotteinen jousitus. Sitten haukuttaisiin ettei jousitus vastaa auton tehoja ja auto olisi vaarallinen.
        Ensi talvi näyttää toimiiko. Lämpöpumppu kovilla pakkasilla on yleisesti kyseenalainen autoissa koska lämmitysteho alkaa hiipumaan kotilaitteissakin , miksei sitten autoissa.
        Tesla sai maantieajosta heikot pisteet lähinnä autopilptin haamujarrutuksista, joka on nykyään korjattu ja toimii kiitettävästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        400hv autoonko mukavuuspainotteinen jousitus. Sitten haukuttaisiin ettei jousitus vastaa auton tehoja ja auto olisi vaarallinen.
        Ensi talvi näyttää toimiiko. Lämpöpumppu kovilla pakkasilla on yleisesti kyseenalainen autoissa koska lämmitysteho alkaa hiipumaan kotilaitteissakin , miksei sitten autoissa.
        Tesla sai maantieajosta heikot pisteet lähinnä autopilptin haamujarrutuksista, joka on nykyään korjattu ja toimii kiitettävästi.

        Tesla on ajat sitten päivittänyt tuon autopilotin ja turvallisuustestissä jonka tesla voitti juuri autopilotti oli parempi kuin kellään.

        Model Y alusta ei ole mukavimmasta päästä mutta itse tykkään napakasta alustasta jolla on ilo ajaa mutkiin kuten Bmw M alustatkin. Ei teslan alusta mikään ratakireä ole mutta jämäkkä.

        Mulla on model y LR ja olen ollut erittäin tyytyväinen autoon, yhtäkään vikaa ei ole ilmennyt.

        Autossa parasta on tietysti valtavat sisätilat sekä yhdistelmä perheautoa/tehokasta autoa…silti niin halpa ajaa. Tietysti tämän teslan jälkeen olisi vaikea vaihtaa autoon jossa pienempi range. Model Y meni testissä n.600km joten matka riittää useimmille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tesla on ajat sitten päivittänyt tuon autopilotin ja turvallisuustestissä jonka tesla voitti juuri autopilotti oli parempi kuin kellään.

        Model Y alusta ei ole mukavimmasta päästä mutta itse tykkään napakasta alustasta jolla on ilo ajaa mutkiin kuten Bmw M alustatkin. Ei teslan alusta mikään ratakireä ole mutta jämäkkä.

        Mulla on model y LR ja olen ollut erittäin tyytyväinen autoon, yhtäkään vikaa ei ole ilmennyt.

        Autossa parasta on tietysti valtavat sisätilat sekä yhdistelmä perheautoa/tehokasta autoa…silti niin halpa ajaa. Tietysti tämän teslan jälkeen olisi vaikea vaihtaa autoon jossa pienempi range. Model Y meni testissä n.600km joten matka riittää useimmille.

        "Tesla on ajat sitten päivittänyt tuon autopilotin ja turvallisuustestissä jonka tesla voitti juuri autopilotti oli parempi kuin kellään."

        On helppoa olla paras, kun joka ainoa autopilottia vastaava on käyttökelvotonta kuraa. Autopilotista ei kannata maksaa mitään ylimääräistä. Esimerkiksi parannettua autopilottia ei kannata ostaa Teslaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tesla on ajat sitten päivittänyt tuon autopilotin ja turvallisuustestissä jonka tesla voitti juuri autopilotti oli parempi kuin kellään.

        Model Y alusta ei ole mukavimmasta päästä mutta itse tykkään napakasta alustasta jolla on ilo ajaa mutkiin kuten Bmw M alustatkin. Ei teslan alusta mikään ratakireä ole mutta jämäkkä.

        Mulla on model y LR ja olen ollut erittäin tyytyväinen autoon, yhtäkään vikaa ei ole ilmennyt.

        Autossa parasta on tietysti valtavat sisätilat sekä yhdistelmä perheautoa/tehokasta autoa…silti niin halpa ajaa. Tietysti tämän teslan jälkeen olisi vaikea vaihtaa autoon jossa pienempi range. Model Y meni testissä n.600km joten matka riittää useimmille.

        Saako tuon Teslan alle 20 tonnilla? Se on sopiva hinta Model Y:stä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saako tuon Teslan alle 20 tonnilla? Se on sopiva hinta Model Y:stä.

        Kyllä sitten aikanaan 10 vuotta käytetyn Model Y:n saat 20k€.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        400hv autoonko mukavuuspainotteinen jousitus. Sitten haukuttaisiin ettei jousitus vastaa auton tehoja ja auto olisi vaarallinen.
        Ensi talvi näyttää toimiiko. Lämpöpumppu kovilla pakkasilla on yleisesti kyseenalainen autoissa koska lämmitysteho alkaa hiipumaan kotilaitteissakin , miksei sitten autoissa.
        Tesla sai maantieajosta heikot pisteet lähinnä autopilptin haamujarrutuksista, joka on nykyään korjattu ja toimii kiitettävästi.

        Miksi kerrot lämpöpumpuista mitään , kun et niiden ominaisuuksista mitään tiedä ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kerrot lämpöpumpuista mitään , kun et niiden ominaisuuksista mitään tiedä ?

        No kerropa sinä, kun ilmeisesti tiedät paremmin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikäs muutos Marttiinalla nyt tuli

      On niin salaperäknen päivitys et enteileekö muuttoa johkin?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      1763
    2. Ymmärrän jos tää oli nyt tässä

      Mä mokasin ja toivon sulle pelkkää hyvää.
      Ikävä
      91
      1294
    3. Martina naimisiin.

      Etsimässä täydellistä hääpukua Roomassa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      190
      1270
    4. Hyvää iltaa miehelle

      Mukavalle. Jäi eilen kesken tuo keskustelu.:)
      Ikävä
      167
      1033
    5. Lapulais poika.

      Onko tämä Lapualais poika jäänyt naisiin, kun hyvin pidellään ei malta lähtiä kotia. Tavataan sanoa. Mitä sitä äiteelle soittelemaan, kun naiset pite
      Lapua
      13
      837
    6. Perheen äidin kohtalo surettaa Iisalmessa

      Kolmekymppinen mies käynnisti auton keskellä yötä kotonaan Iisalmessa keskiviikkona 16. marraskuuta. Kyydissä oli samaan ikäluokkaan kuuluva nainen. M
      Iisalmi
      18
      738
    7. En voi edes kirjoittaa siitä.

      Se olis liian lapsellista. Kun on yhteys tosielämän puolella ja selvät sävelet. Älykäs se on, todennäköisesti älykkäämpi kuin kukaan, ketä olen tavann
      Ikävä
      52
      707
    8. Haluaisin kertoa sulle

      Kuinka paljon susta tykkään. Oisko se paha tilanne?
      Tunteet
      48
      665
    9. Sofia ei tee enää lomareissuja

      Jostain syystä häntä ei enää kiinnosta Dubain ja Espanjan lomat eikä edes Leville vaivaudu. Mitä lie tapahtunut?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      59
      606
    Aihe