Vanha talo...ullakolta kuuluu omituisia ääniä!

pelokas

Taloni on yli 100-vuotta vanha.
Ullakolta kuuluu omituisia ääniä.
Aivan,kuin sielä olisi joku.Tiedän,että tämä kuulostaa tyhmältä ja keksityltä,mutta ei se sitä ole.Joku on kuulemma väittänyt,että ullakolla olisi joskus tapettu joku mies..En kyllä usko kummituksiin enkä mihinkään henkiin,mutta ne äänet ovat pelottavia.
Ja aina,kun menen katsomaan onko sielä joku,ei ketään.Kuulostaa hullulta,mutta kiitos asiallisia vastauksia. (:

9

1649

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..ne kummituksen rotjakkeet mitään pysty tekee.. tai sit vanha talo tapansa mukaan natisee..

    • Me ei vastata

      mitään. Me kaikki olemme siellä kummittelemassa, joten ei tarvitse meitä pelätä ollenkaan. Olemme kammottavia kummituksia, joten homma hoidossa kaikin puolin! Olemme ammattitaitoisia ja ilmaisia!

    • kysymys?

      Toivoit asiallisia vastauksia, mutta et esittänyt kysymystä?

      Kiva tarina, kuultu piljoona kertaa ennenkin.

      • leppäkerttu

        sateen rummuttaessa kattoon..on siinä kiva..eroottinen saundi.


    • pelokas

      toi ääni juttu
      ihan oikeesti häiritsee mua.Tiedän,kuulostaa tosi ääliömäiseltä,mutta ei voi mitään.
      Esitänkin nyt kysymyksen:Onko kummituksia tai henkiä olemassa?lapsellista,mutta on vai ei ?!?!

      • Jane

        ei ole.


      • pelokas
        Jane kirjoitti:

        ei ole.

        onks sul
        jotai todistuksia siihen ettei oo?
        no eihän niitä varmaan ole,mutta kyllä kaikenlaiset jutut tulevat mieleen,kun kuulee ullakolta ääniä.


      • Jane
        pelokas kirjoitti:

        onks sul
        jotai todistuksia siihen ettei oo?
        no eihän niitä varmaan ole,mutta kyllä kaikenlaiset jutut tulevat mieleen,kun kuulee ullakolta ääniä.

        JAMES RANDI
        "The Randi Paranormal Challenge
        James Randi, a.k.a. The Amazing Randi, magician and author of numerous works skeptical of paranormal claims, offers "a one-million-dollar prize to anyone who can show, under proper observing conditions, evidence of any paranormal, supernatural, or occult power." His rules are little more than what any reasonable scientist would require. If you are a mental spoon bender, you can't use your own spoons. If you are going to see auras, you will have to do so under controlled conditions. If you are going to do some remote viewing, you will not be given credit for coming close in some vague way. If you are going to demonstrate your dowsing powers, be prepared to be tested under controlled conditions. If you are going to do psychic surgery or experience the stigmata, expect to have cameras watching your every move.

        For more information on the James Randi Paranormal Challenge see www.randi.org, or send e-mail to [email protected] or snail mail to..."


    • niin mietit enemmän

      Silloin kerron jotain ihmeellistä,joka askarruttaa minua,miestäni ja lastani.Nyt en jaksa kirjoittaa kaikkia asioita!Ja niitä on monta kohtaa joita ihmettelee kaikki jotka ovat sen kuulleet,ja ovat käyneet toteen!Mm. cd-levyjen katoamiset ja niiden paluu:Ajokortit hukassa,hyllyiltä kasetit lentelee pitkin lattiaa ja kaikkea muuta mukavaa.Palataan asiaan,tai lue maanantaina, kun jaksan keskittyä paremmin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1725
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      89
      849
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      673
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      513
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe