Kun valitsette uusia näyttelijöitä rooleihin niin kiinnittäkää huomiota puhetapaan. Salatut elämät sarjassa on monta henkilöä, joiden puheesta ei saa selvää. Nuoret, joilla ei ole vielä näyttelijän koulutusta mutisevat usein repliikkinsä ja jää vain arvailujen varaan mitä tuli sanottua.
Myös aikuisissa henkilöissä on mutisijoita joista useinkaan ei saa mitään selvää.
Katson tätini kanssa tätä sarjaa ja yritän kertoa hänelle mitä mutisija sanoi mutta en aina itsekään saa selvää sanoista.
Volyymin lisääminen kuvaruutuun ei auta selkiyttämään puhetta.
Onneksi tämä sarja on kuitenkin viihdettä, jota ei ehkä tarvitsekaan ottaa niin vakavasti.
Selkeämpää artikulointia
Anonyymi-ap
3
115
Vastaukset
- Anonyymi
Tekstitys auttaa. Iäkäs äitini ei voisi katsoa sarjaa lainkaan, jos siihen ei saisi tekstitystä. Hän on katsonut sarjaa jo vuosia suomeksi tekstitettynä. On sen verran huonoa artikulointia osalla.
- Anonyymi
Peräänkuulutan selkeämpää piereskelyä salkkareihin!
- Anonyymi
Hihi! Piereskelyn perään kuulutus! Höhö!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938028
- 403852
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241310
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321143Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311079Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11865Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31812Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v27762