Sota on ohi

Anonyymi-ap

Ateistit ja kristityt ovat sotineet tällä palstalla vuosikausia siitä, kumpi puoli jää eloon, ja kumman on kuoltava.

Sota on nyt ohi. Me ateistit voitimme. Yhtään kristittyä ei jäänyt eloon.

20

97

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä jäin eloon, koska olen Allah-fani

    • Anonyymi

      Helluntailaiset ne yrittävät riidellä kaikkien kanssa ja tulevat entistä kiukkuisemmiksi jos eivät pääse uhriutumaan.

    • Anonyymi

      Hyvää proosaa on nykyään vaikea löytää, mutta kun sen löytää, niin se on ytimekästä, nerokasta ja taiteellista vanhaan kunnon Broadwayn tyyliin.

      Draamaa ei puutu...

    • Anonyymi

      Kuulin, että juutalaiset ovat aloittaneet kaikki sodat tähän asti...

    • Sota ei ole ohin se on vasta alussa, Jeesus on se joka voitta sodan hänen kanssa on turvallista olla. Palolainne joukoineen on hävimään tuomittu se on voitettu ateisitit ovat sen kätyreitä kaikkialla.

      • "Palolainne joukoineen on hävimään tuomittu se on voitettu ateisitit ovat sen kätyreitä kaikkialla."

        Ateistit eivät usko jumaliin joten emme ole palolaisenkaan kätyreitä. Eiköhän teille palolaisen kätyreitä ole ihan riittävästi kaikista eri tavalla uskovista.


      • Moses_Zuckerkandl kirjoitti:

        "Palolainne joukoineen on hävimään tuomittu se on voitettu ateisitit ovat sen kätyreitä kaikkialla."

        Ateistit eivät usko jumaliin joten emme ole palolaisenkaan kätyreitä. Eiköhän teille palolaisen kätyreitä ole ihan riittävästi kaikista eri tavalla uskovista.

        Kaikki jota eivät ole Kristuksessa ovat pimeyden lapsia, aisi ei miksikään muutu ihmiskunta on kahdessa osassa, pimeyden lapsia ja valkeuden lapsia. Kolmatta olo muotoa ei ole.


      • Moses_Zuckerkandl kirjoitti:

        "Palolainne joukoineen on hävimään tuomittu se on voitettu ateisitit ovat sen kätyreitä kaikkialla."

        Ateistit eivät usko jumaliin joten emme ole palolaisenkaan kätyreitä. Eiköhän teille palolaisen kätyreitä ole ihan riittävästi kaikista eri tavalla uskovista.

        Jumalat eivät ole riippuvaisia kenenkään mielipiteestä. Ovat olemassa tai eivät ole riippumatta mitä mieltä ihmiset ovat.


      • Varma.Tieto kirjoitti:

        Jumalat eivät ole riippuvaisia kenenkään mielipiteestä. Ovat olemassa tai eivät ole riippumatta mitä mieltä ihmiset ovat.

        Epä jumat ovat niitä jotka tämä maaima kumartaa ja palvoo, ja tarjoaa. Vaikka elänkin tässä maailmassa mutta en ole tästämaaimasta, olen toisen maaiman kansalainen.
        Koska Jeesuksessa elävät, meillä on jo toinen elämä tämä ruumis mikä on vielä yllämme se riisutaan pois kuolemassa, sanotaan kuolemme vain kerran, jumalaton kuolee kasi kertaa hänn tällä hekellä hengelliseti kuolut, ruumiilinen kuolema on edessä päin. Hentgeliseti kuoleet on niitä jotka eivä usko Jeesuksen elämän antajana, ukopuolella on kuolema.


      • kotipaju2 kirjoitti:

        Epä jumat ovat niitä jotka tämä maaima kumartaa ja palvoo, ja tarjoaa. Vaikka elänkin tässä maailmassa mutta en ole tästämaaimasta, olen toisen maaiman kansalainen.
        Koska Jeesuksessa elävät, meillä on jo toinen elämä tämä ruumis mikä on vielä yllämme se riisutaan pois kuolemassa, sanotaan kuolemme vain kerran, jumalaton kuolee kasi kertaa hänn tällä hekellä hengelliseti kuolut, ruumiilinen kuolema on edessä päin. Hentgeliseti kuoleet on niitä jotka eivä usko Jeesuksen elämän antajana, ukopuolella on kuolema.

        No niin katsotaan kuinka käy. Jeesukseen olisi kiva tutustua tulisimme hyvin toimeen keskenämme.


      • Varma.Tieto kirjoitti:

        No niin katsotaan kuinka käy. Jeesukseen olisi kiva tutustua tulisimme hyvin toimeen keskenämme.

        Sanankautta voi tutusta hän hän itse etkää niin löydätte, tarkoittaa sydämetä etsimistä, sanassa mainitaan ihmien ei voi lähesty ellei Isä vedä häntä yhteyteensä, herättä mielen kiinon sanaa kohtaa, sen jälkeen voi löytääkin.
        Helpoa se kun ymmärtää.


      • kotipaju2 kirjoitti:

        Sanankautta voi tutusta hän hän itse etkää niin löydätte, tarkoittaa sydämetä etsimistä, sanassa mainitaan ihmien ei voi lähesty ellei Isä vedä häntä yhteyteensä, herättä mielen kiinon sanaa kohtaa, sen jälkeen voi löytääkin.
        Helpoa se kun ymmärtää.

        "Sanankautta voi tutusta hän hän itse etkää niin löydätte"

        En löytänyt. Juuri Raamatun lukeminen oli keskeisin syy uskoni menetykseen.

        "sanassa mainitaan ihmien ei voi lähesty ellei Isä vedä häntä yhteyteensä"

        Eli Jumala on vetämättä joitain puoleensa ja sitten rankaisee heitä siitä ettei itse vetänyt heitä puoleensa. Että sellainen rakastava ja armelias Jumala.


      • Anonyymi
        siare kirjoitti:

        "Sanankautta voi tutusta hän hän itse etkää niin löydätte"

        En löytänyt. Juuri Raamatun lukeminen oli keskeisin syy uskoni menetykseen.

        "sanassa mainitaan ihmien ei voi lähesty ellei Isä vedä häntä yhteyteensä"

        Eli Jumala on vetämättä joitain puoleensa ja sitten rankaisee heitä siitä ettei itse vetänyt heitä puoleensa. Että sellainen rakastava ja armelias Jumala.

        Eli Jumala on vetämättä joitain suoleensa ja sitten kuulostaa ihan palstan raasuhihulta


      • siare kirjoitti:

        "Sanankautta voi tutusta hän hän itse etkää niin löydätte"

        En löytänyt. Juuri Raamatun lukeminen oli keskeisin syy uskoni menetykseen.

        "sanassa mainitaan ihmien ei voi lähesty ellei Isä vedä häntä yhteyteensä"

        Eli Jumala on vetämättä joitain puoleensa ja sitten rankaisee heitä siitä ettei itse vetänyt heitä puoleensa. Että sellainen rakastava ja armelias Jumala.

        Ihminen voi hyljätä sen mitä on edeltäpäin tehnyt, ei kaikki ota vastaan evankeljumin sanomaa tässä maailmassa, he ovat tuomion alaisena, heille ei kelpaa pelastus synnin kuolemasta joka en edessä, ruumilesen kuoleman jälkeen.
        Kaikilla on etsikko aikansa, tarkoitta Jeesuksen yhteyteen pääsemistä, kun ei kelpaa jokaiselle jäävät synnin alaisuuteen.


      • kotipaju2 kirjoitti:

        Ihminen voi hyljätä sen mitä on edeltäpäin tehnyt, ei kaikki ota vastaan evankeljumin sanomaa tässä maailmassa, he ovat tuomion alaisena, heille ei kelpaa pelastus synnin kuolemasta joka en edessä, ruumilesen kuoleman jälkeen.
        Kaikilla on etsikko aikansa, tarkoitta Jeesuksen yhteyteen pääsemistä, kun ei kelpaa jokaiselle jäävät synnin alaisuuteen.

        "Ihminen voi hyljätä sen mitä on edeltäpäin tehnyt, ei kaikki ota vastaan evankeljumin sanomaa tässä maailmassa"

        Mitä tuo vastaanottaminen käytännössä tarkoittaa?

        "he ovat tuomion alaisena, heille ei kelpaa pelastus synnin kuolemasta joka en edessä, ruumilesen kuoleman jälkeen."

        Minulle kelpaa pelastus, jos sellainen on olemassa. Eipä vaan ole Jumala sitä tarjoamaan. Siitä on tarjolla vain tyhjiä väitteitä.

        "Kaikilla on etsikko aikansa, tarkoitta Jeesuksen yhteyteen pääsemistä, kun ei kelpaa jokaiselle jäävät synnin alaisuuteen."

        Tämä taitaa käytännössä tarkoittaa sitä, että kaikki eivät ole valmiita uskomaan sokeasti ja kritiikittä perusteettomia väitteitä. Turha syyttää uskottomia siitä, ettei uskovaisilla ole kykyä todistaa jumalaansa.

        Ilmeisesti siis perut väitteesi siitä, että sanan kautta etsimällä löytää Jeesuksen, kun kerran et kommentoinut vastatväitettäni


    • Anonyymi

      En ole koskaan kyllästynyt Venetsiaan.

    • Anonyymi

      Maapallolla o n tavattomasti eri uskontoja ja yhteinen usko Hyvään.
      Profeettoja on useita, monia eri kulttuureiissa. Kaikilla hyvä tahto on perusajatus.
      Perusajatus tehdä Hyvää ja kunnioittaa muita ihmisiä. Tämä on varsin kuninkaallinen
      teon kuva kaiken kärsimyksen keskellä, mikä maailmassa vallitsee. Nyt kun Putin tekee hirmutekoja ja käytännössä murhaa ihmisiä on mietintää pityääkö antaa anteeksi, niinkuin Jeesus Kristus on omalla sanomallaan sydämissämme. Varmaa on kaksi tosiaisiaa, Sekä Jumala, että paholainen voi asustella ihmisissä.

    • Anonyymi

      Nyt tiedän sen, miksi Moses_Zuckerkandl on juutalainen uskomuksiltaan. Juutalaiset eivät usko tuonpuoleiseen (after life), joten hän voi olla ateisti vuohipaimen.

    • Anonyymi

      Ateistilla ei ole sielua koska ei omien sanojensa mukaan usko sieluun joten ateisti ei ole edes olemassa, mutta kaikki sieluun uskovat ovat olemassa.
      Olet siis haamu .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1378
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1251
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1185
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1135
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      15
      1091
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      32
      1034
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1033
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1023
    Aihe