Sota on ohi

Anonyymi-ap

Ateistit ja kristityt ovat sotineet tällä palstalla vuosikausia siitä, kumpi puoli jää eloon, ja kumman on kuoltava.

Sota on nyt ohi. Me ateistit voitimme. Yhtään kristittyä ei jäänyt eloon.

20

245

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä jäin eloon, koska olen Allah-fani

    • Anonyymi

      Helluntailaiset ne yrittävät riidellä kaikkien kanssa ja tulevat entistä kiukkuisemmiksi jos eivät pääse uhriutumaan.

    • Anonyymi

      Hyvää proosaa on nykyään vaikea löytää, mutta kun sen löytää, niin se on ytimekästä, nerokasta ja taiteellista vanhaan kunnon Broadwayn tyyliin.

      Draamaa ei puutu...

    • Anonyymi

      Kuulin, että juutalaiset ovat aloittaneet kaikki sodat tähän asti...

    • Sota ei ole ohin se on vasta alussa, Jeesus on se joka voitta sodan hänen kanssa on turvallista olla. Palolainne joukoineen on hävimään tuomittu se on voitettu ateisitit ovat sen kätyreitä kaikkialla.

      • "Palolainne joukoineen on hävimään tuomittu se on voitettu ateisitit ovat sen kätyreitä kaikkialla."

        Ateistit eivät usko jumaliin joten emme ole palolaisenkaan kätyreitä. Eiköhän teille palolaisen kätyreitä ole ihan riittävästi kaikista eri tavalla uskovista.


      • Moses_Zuckerkandl kirjoitti:

        "Palolainne joukoineen on hävimään tuomittu se on voitettu ateisitit ovat sen kätyreitä kaikkialla."

        Ateistit eivät usko jumaliin joten emme ole palolaisenkaan kätyreitä. Eiköhän teille palolaisen kätyreitä ole ihan riittävästi kaikista eri tavalla uskovista.

        Kaikki jota eivät ole Kristuksessa ovat pimeyden lapsia, aisi ei miksikään muutu ihmiskunta on kahdessa osassa, pimeyden lapsia ja valkeuden lapsia. Kolmatta olo muotoa ei ole.


      • Moses_Zuckerkandl kirjoitti:

        "Palolainne joukoineen on hävimään tuomittu se on voitettu ateisitit ovat sen kätyreitä kaikkialla."

        Ateistit eivät usko jumaliin joten emme ole palolaisenkaan kätyreitä. Eiköhän teille palolaisen kätyreitä ole ihan riittävästi kaikista eri tavalla uskovista.

        Jumalat eivät ole riippuvaisia kenenkään mielipiteestä. Ovat olemassa tai eivät ole riippumatta mitä mieltä ihmiset ovat.


      • Varma.Tieto kirjoitti:

        Jumalat eivät ole riippuvaisia kenenkään mielipiteestä. Ovat olemassa tai eivät ole riippumatta mitä mieltä ihmiset ovat.

        Epä jumat ovat niitä jotka tämä maaima kumartaa ja palvoo, ja tarjoaa. Vaikka elänkin tässä maailmassa mutta en ole tästämaaimasta, olen toisen maaiman kansalainen.
        Koska Jeesuksessa elävät, meillä on jo toinen elämä tämä ruumis mikä on vielä yllämme se riisutaan pois kuolemassa, sanotaan kuolemme vain kerran, jumalaton kuolee kasi kertaa hänn tällä hekellä hengelliseti kuolut, ruumiilinen kuolema on edessä päin. Hentgeliseti kuoleet on niitä jotka eivä usko Jeesuksen elämän antajana, ukopuolella on kuolema.


      • kotipaju2 kirjoitti:

        Epä jumat ovat niitä jotka tämä maaima kumartaa ja palvoo, ja tarjoaa. Vaikka elänkin tässä maailmassa mutta en ole tästämaaimasta, olen toisen maaiman kansalainen.
        Koska Jeesuksessa elävät, meillä on jo toinen elämä tämä ruumis mikä on vielä yllämme se riisutaan pois kuolemassa, sanotaan kuolemme vain kerran, jumalaton kuolee kasi kertaa hänn tällä hekellä hengelliseti kuolut, ruumiilinen kuolema on edessä päin. Hentgeliseti kuoleet on niitä jotka eivä usko Jeesuksen elämän antajana, ukopuolella on kuolema.

        No niin katsotaan kuinka käy. Jeesukseen olisi kiva tutustua tulisimme hyvin toimeen keskenämme.


      • Varma.Tieto kirjoitti:

        No niin katsotaan kuinka käy. Jeesukseen olisi kiva tutustua tulisimme hyvin toimeen keskenämme.

        Sanankautta voi tutusta hän hän itse etkää niin löydätte, tarkoittaa sydämetä etsimistä, sanassa mainitaan ihmien ei voi lähesty ellei Isä vedä häntä yhteyteensä, herättä mielen kiinon sanaa kohtaa, sen jälkeen voi löytääkin.
        Helpoa se kun ymmärtää.


      • kotipaju2 kirjoitti:

        Sanankautta voi tutusta hän hän itse etkää niin löydätte, tarkoittaa sydämetä etsimistä, sanassa mainitaan ihmien ei voi lähesty ellei Isä vedä häntä yhteyteensä, herättä mielen kiinon sanaa kohtaa, sen jälkeen voi löytääkin.
        Helpoa se kun ymmärtää.

        "Sanankautta voi tutusta hän hän itse etkää niin löydätte"

        En löytänyt. Juuri Raamatun lukeminen oli keskeisin syy uskoni menetykseen.

        "sanassa mainitaan ihmien ei voi lähesty ellei Isä vedä häntä yhteyteensä"

        Eli Jumala on vetämättä joitain puoleensa ja sitten rankaisee heitä siitä ettei itse vetänyt heitä puoleensa. Että sellainen rakastava ja armelias Jumala.


      • Anonyymi
        siare kirjoitti:

        "Sanankautta voi tutusta hän hän itse etkää niin löydätte"

        En löytänyt. Juuri Raamatun lukeminen oli keskeisin syy uskoni menetykseen.

        "sanassa mainitaan ihmien ei voi lähesty ellei Isä vedä häntä yhteyteensä"

        Eli Jumala on vetämättä joitain puoleensa ja sitten rankaisee heitä siitä ettei itse vetänyt heitä puoleensa. Että sellainen rakastava ja armelias Jumala.

        Eli Jumala on vetämättä joitain suoleensa ja sitten kuulostaa ihan palstan raasuhihulta


      • siare kirjoitti:

        "Sanankautta voi tutusta hän hän itse etkää niin löydätte"

        En löytänyt. Juuri Raamatun lukeminen oli keskeisin syy uskoni menetykseen.

        "sanassa mainitaan ihmien ei voi lähesty ellei Isä vedä häntä yhteyteensä"

        Eli Jumala on vetämättä joitain puoleensa ja sitten rankaisee heitä siitä ettei itse vetänyt heitä puoleensa. Että sellainen rakastava ja armelias Jumala.

        Ihminen voi hyljätä sen mitä on edeltäpäin tehnyt, ei kaikki ota vastaan evankeljumin sanomaa tässä maailmassa, he ovat tuomion alaisena, heille ei kelpaa pelastus synnin kuolemasta joka en edessä, ruumilesen kuoleman jälkeen.
        Kaikilla on etsikko aikansa, tarkoitta Jeesuksen yhteyteen pääsemistä, kun ei kelpaa jokaiselle jäävät synnin alaisuuteen.


      • kotipaju2 kirjoitti:

        Ihminen voi hyljätä sen mitä on edeltäpäin tehnyt, ei kaikki ota vastaan evankeljumin sanomaa tässä maailmassa, he ovat tuomion alaisena, heille ei kelpaa pelastus synnin kuolemasta joka en edessä, ruumilesen kuoleman jälkeen.
        Kaikilla on etsikko aikansa, tarkoitta Jeesuksen yhteyteen pääsemistä, kun ei kelpaa jokaiselle jäävät synnin alaisuuteen.

        "Ihminen voi hyljätä sen mitä on edeltäpäin tehnyt, ei kaikki ota vastaan evankeljumin sanomaa tässä maailmassa"

        Mitä tuo vastaanottaminen käytännössä tarkoittaa?

        "he ovat tuomion alaisena, heille ei kelpaa pelastus synnin kuolemasta joka en edessä, ruumilesen kuoleman jälkeen."

        Minulle kelpaa pelastus, jos sellainen on olemassa. Eipä vaan ole Jumala sitä tarjoamaan. Siitä on tarjolla vain tyhjiä väitteitä.

        "Kaikilla on etsikko aikansa, tarkoitta Jeesuksen yhteyteen pääsemistä, kun ei kelpaa jokaiselle jäävät synnin alaisuuteen."

        Tämä taitaa käytännössä tarkoittaa sitä, että kaikki eivät ole valmiita uskomaan sokeasti ja kritiikittä perusteettomia väitteitä. Turha syyttää uskottomia siitä, ettei uskovaisilla ole kykyä todistaa jumalaansa.

        Ilmeisesti siis perut väitteesi siitä, että sanan kautta etsimällä löytää Jeesuksen, kun kerran et kommentoinut vastatväitettäni


    • Anonyymi

      En ole koskaan kyllästynyt Venetsiaan.

    • Anonyymi

      Maapallolla o n tavattomasti eri uskontoja ja yhteinen usko Hyvään.
      Profeettoja on useita, monia eri kulttuureiissa. Kaikilla hyvä tahto on perusajatus.
      Perusajatus tehdä Hyvää ja kunnioittaa muita ihmisiä. Tämä on varsin kuninkaallinen
      teon kuva kaiken kärsimyksen keskellä, mikä maailmassa vallitsee. Nyt kun Putin tekee hirmutekoja ja käytännössä murhaa ihmisiä on mietintää pityääkö antaa anteeksi, niinkuin Jeesus Kristus on omalla sanomallaan sydämissämme. Varmaa on kaksi tosiaisiaa, Sekä Jumala, että paholainen voi asustella ihmisissä.

    • Anonyymi

      Nyt tiedän sen, miksi Moses_Zuckerkandl on juutalainen uskomuksiltaan. Juutalaiset eivät usko tuonpuoleiseen (after life), joten hän voi olla ateisti vuohipaimen.

    • Anonyymi

      Ateistilla ei ole sielua koska ei omien sanojensa mukaan usko sieluun joten ateisti ei ole edes olemassa, mutta kaikki sieluun uskovat ovat olemassa.
      Olet siis haamu .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      242
      2040
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1057
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1045
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe