Kun miettii niin meillä on paljon syytä olla kiitollinen. Ja siitä naapurista voi löytää paljon hyviä ominaisuuksia.
Onko kellään mitään hyvää sanottavaa mistään ?
31
1068
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä Alahärmälääset kiittelöö ja kehuu kuntaliitosta ne huuta kurkkusuorana kun ovat niin tyytyvääsiä olis muillakin liitetyyllä oppimista
- Anonyymi
On kyllä erittäinki lapsellista tämä vuosien pituinen jatkuva nokittelu.
Kanta vastaan Alahärmä/Ylihärmä/Kortesjärvi.
Todella lapsellista mutten uskokaan että on aikuisia jotka kirjoittelevat.
Ei voi olla. - Anonyymi
Härmästä tuo kaikki tuloo.
- Anonyymi
Mattilasta Härmähän presidentti, komia kuva pienen taloon suuresta pojasta komiatissa, nojaaloo siinä kunnantalon ovenkaffaa ja vanha vaakuna virnistelöö taustalla kitalaki punaasena. Varsinaanen hillotolppa miäs ja alueen kehittäjä.
- Anonyymi
Tarkennus ala sellaasesta.
- Anonyymi
Johannyttoki
- Anonyymi
Kurvi häädetään lakeuksilta pois..
- Anonyymi
Eiköhän nyt ole kaikki hyvin, kun nimettömät akat ja ilkimykset pääsivät kaupunginjohtajasta eroon? Nythän se oikea onnela alkaa ja on rahaa millä mällätä!
- Anonyymi
Ei oo.
- Anonyymi
No mitäpä muuta täälä voi odottaakkaan kuin ilkeyttä,kateutta ,kyttäystä ,pahanpuhumista,takanapäin mustamaalausta ja perättömien puheiden levittelyä?
Tämä on Kauhava!
Eli aloittajalle vastaan että niin paljosta kuin voimmekin ja saamme olla kiitollisia ei sitä voi täälä ikäväkyllä näyttää tai ääneen sanoa. - Anonyymi
Kylloli komia Auringonkukkapelto toissa kesänä kantatiän viäres
- Anonyymi
ja siitä sai parhainmat tuki eurot se on sitä omavarisuutta
- Anonyymi
Ex kunnanjohtaja oli mukava ja etevä
- Anonyymi
Eeeeee 😆😆😆😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eeeeee 😆😆😆😆
Ihanaa kun Kauhavan alamäki alkanu
- Anonyymi
Naapurin rouva on kiimaasempi kuin oma.
- Anonyymi
Kyllä taas ketutti aamulla ajella Alahärmään päin kohti pimeyttä, onneksi täältä pääsee valoiseen aikaan pois.
- Anonyymi
Mitäs läksit
- Anonyymi
Olen valtuutettuna kiitollinen kun eilinenkin kokous meni nopeasti ja asiallisesti läpi 27 minuuttia!
Edellis kaudella eräs naisvaltuutettu pitkitti kokouksia moittimalla viranhaltijoita ja muita päättäjiä sekä rustaamalla kaikenmaailman aloitteita mitä ihmeellisimmistä asioista ja tarpeista.- Anonyymi
Olen iloinen kun saatiin taas kokouspalkkiot ja sain istua etupenkis tunsin itteni tärkeäksi mutten sanonu sanaakaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen iloinen kun saatiin taas kokouspalkkiot ja sain istua etupenkis tunsin itteni tärkeäksi mutten sanonu sanaakaan
Mulla oli asiat ennen hyvin. Kymmenkunta kaikkinensa, muutama vaki. En viäläkään tajua mitä tapahtui. Onko niillä joku mua parempi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla oli asiat ennen hyvin. Kymmenkunta kaikkinensa, muutama vaki. En viäläkään tajua mitä tapahtui. Onko niillä joku mua parempi?
Kannattaa olla vähästäkin kiitollinen
- Anonyymi
Onko kellään mitään hyvää sanottavaa?, on toki vihervasemmistokepun kannatus lähestyy sitä rajaa, mikä sille kuuluu.
- Anonyymi
Ei ole, niinkus huomaat!
- Anonyymi
Aamu paskalla Roadhousessa, siellä on paskahyysi siivousta vailla.
- Anonyymi
Kauhavalla on ihan hyviäkin palveluja. Ilmaiset kuntosalit on positiivinen asia.
- Anonyymi
Joo mutta armotta liian ahdas, suuressa viisaudessa kuntapäättäjät karsivat neliöitä välineiden säilytystiloissa sekä kuntosalin neliöissä, kateus sai sitten myöhemmin palkkansa toisaalla. 😂😂😂
- Anonyymi
Jos on ahdasta niin ulkona pystyy reenaamaan.
- Anonyymi
Ei oikeastaan pysty voimaharjoittelua ulkona tekemään, sorry vaan.
- Anonyymi
Mulla on ollut oikeesti hyvät naapurit jo 20 vuotta ♡
- Anonyymi
Eipä tunnu oleva. Harmittaa ku naapurilla menöö paremmin ku ittellä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581381Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491195Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä231131Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111070- 1261041
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307947- 42919
- 72885
- 73869