Kaksi perheen perustamista takana ja parinkymmenen vuoden jälkeen tuli ero.
Kolmatta perhettä en ala perustamaan enää kenenkään kanssa.
Nyt tein sen lopullisen päätöksen ja kävin vasektomiassa.
Olo on helpottunut kun tietää että jos alkaa uuteen suhteeseeen on jo alusta asti selvää ettei lasten hankkiminen tule kyseeseen.
Toimenpide ei ollut mukavimmasta päästä, ehkä verrattavissa viisaudenhampaan poistoon mutta tieto että kerranhan se vaan kirpasee auttaa.
Yksityisellä tehtynä kustannus oli n 1000€ mutta jos suhteuttaa sen elatusmaksuihin vahinkoraskauden sattuessa (joo joo on muitakin ehkäisyjä) niin se vastaa vajaan puolen vuoden elareita tai tieto siitä ettei naisen tarvitse ees harkita aborttia on varmasti asia jota ei rahassa voi mitata.
Oon kuullu että jotkut miehet ajattelevat menettävänsä samalla miehuutensa ja näille ei voi todeta muuta kuin että ota pää pois perseestä ja mieti järjellä….
Ei enää lapsia
Anonyymi-ap
1
126
Vastaukset
- Anonyymi
Minulta tosin lääkäri kysyi että olenko parisuhteessa. Kun olin, oli asia selvä ja naps, naps.
Viisaudenhampaita ei ole vielä poistettu, mutta en silti vertaisi näitä toimenpiteitä. Toisessa kannattaa pitää suu kiinni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399