Hätätila pullamössöillä. O. Onninen

Anonyymi-ap

Olipa väheksyvä kannanotto Oskari Onnisen kolumnissa. (IL 26.10.)
Voisiko tuommoiselle antaa loparit jotta tietää mitä on selviytyminen vähillä varoilla näillä hinnoilla? Oppisi olemaan väheksymättä ja piruilematta.
Todella huolestuttava tilanne on varsinkin kun vastattavana on muitakin itsensä lisäksi. Todella vaikeaa olla ja elää kulutusyhteiskunnassa jos ei voi osallistua kohta enää mihinkään. Kaikki ylimääräinen tulee karsittua nyt. Puhelinliittymän irtisanon kun kanta-asiakkaan etu eli hinnankorotus nostaa sen kolmeen kymppiin kuulta vaikka vain puheluita vähän tarvitsee. Kirkosta eroan myös. Lopullinen syy rahansäästö vaikka piispojen edesottamukset eivät ole minua miellyttäneet natotuksineen eikä piikkipainostuksineen ja jo aiemmin harkinnassa oli. Lehtitilaukset irtisanottu/jatkuminen lopetetaan.
Kuinka tuo väheksyy jatkuvaa ahdistusta aiheuttavaa asiaa. Paremmasta ei ole tietoakaan, vain pahemmasta. Velkaiseksi orjaksi en halua.
Vain maksumies, kiskonnan kohde joutuu Suomessa olemaan. Säästöt on syöty. Tämmöiseen kurjalaan eli yhteiskuntaan ei itseni tee mieli kuulua enää.
Liekö kolumnisti itse heitä jotka tavalla tai toisella hyötyvät tilanteesta?

0

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taposta epäilty Mika Moring

"Taposta epäilty Mika Moring on poliisin tutkimusten perusteella ajeluttanut useita naisia ympäri Suomen eri aikoina." Onko samoja Moringeja, jotka m
        Maailman menoa
        75
        3748
      2. Nainen, kysymys

Oletko valmis?
        Ikävä
        73
        1107
      3. Seiskan mukaan

Stefun raittius on muisto vain. Syyksi ratkeamiseen kerrotaan olevan se, että hän oli Stefun kaveri, joka murhattiin Puotilassa. Oma mielipiteeni on,
        Kotimaiset julkkisjuorut
        140
        1091
      4. 1,7 % kannatuksen lasku

https://yle.fi/a/3-12683819 Keskustalla menee nyt entistä kehnommin. Keskusta kannatus nyt 9 % ja viimeisimmät Saarikon temput ei ehtineet vielä vaik
        Maailman menoa
        268
        918
      5. Sua jännittää.

Aikas lailla. Anna mennä vain. Sä osaat kyllä ja kelpaat sellaisena kuin olet. Mä toivon, että onnistut ja saat haluamasi.
        Ikävä
        40
        869
      6. Olenhan minä syöksynyt syvälle rakkauteen

Olen umpirakastunut ja näen sinussa kaiken, mitä ikinä naiselta voi odottaa, mutta silti minun on tehtävä järkevä arvio. Ansaitset paremman miehen its
        Ikävä
        51
        796
      7. Sofia löysi taas uuden miehen käytyään Ruotsissa.

On se kivaa kun on sinkkuja, voi vaihtaa miestä kuin paitaa, suutelee tulisesti jotain miestä baarissa
        Kotimaiset julkkisjuorut
        145
        792
      8. Ateisti ei kritisoinut evlut kirkkoa

Tänään radiossa haastateltiin erästä ateistia. Hän sanoi hyvin, ettei hänellä ole evlut kirkosta mitään kritisoitavaa koska se on jo niin maallistunut
        Luterilaisuus
        446
        699
      9. Sano nyt prkl pitääkö se paikansa

Että leikitkö sinä vaan koko tämän ajan?
        Ikävä
        87
        675
      10. Ihmiset aina kehuu itseään

Miten hyviä ovat ihmisinä ja suhteissaan, kuinka kurjia oli exät ja huonoa oli kohtelu. Ok. Mutta kehtaako kukaan myöntää olleensa itsekin joskus aiv
        Sinkut
        194
        604
      Aihe